TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 18 Nov 2019 16:03

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Feb 2008 17:45 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
- Automotorul Malaxa seria 1000 (regal?), avand caroseria carenata (aerodinamica) si opt osii, fabricat in 1937

- Un alt automotor remarcabil, din pacate nu se poate citi seria (fotografia sa dateaza aproximativ din 1959)


Attachments:
Bm1002Malaxa1937,8x,carenat.jpg
Bm1002Malaxa1937,8x,carenat.jpg [ 116.05 KiB | Viewed 24648 times ]
Automotor Amotxxxx.jpg
Automotor Amotxxxx.jpg [ 85.11 KiB | Viewed 24648 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2008 02:05 
Offline
User avatar

Joined: Fri 11 Jan 2008 00:41
Posts: 55
Location: Timisoara,Beius
Automotorul din prima forografie este primul automotor aerodinamic dublu pe 4 boghiuri (tip B-2+2-B) fabricat de unziana Malaxa, 1001-1002 , supra numit "Automotorul BALAN" . Echipamentul motor era format din 2 motoare Diesel (Ganz -Jendrassyk),fiecare de 220 CP (162 kW) si cu 6 cilindri in linie ,iar transmisia era mecanica (Mylius) . Automotorul pe 4 boghiuri (8 osii) avea o greutate in serviciu de 84 tf ( 8238 kN ) ,o capacitate de 136 locuri si o viteza maxima de 110 km/h.

In poza a doua este prezenta "Sageata Albastra" Ade 001/002 (automotor diesel-electric ) , a fost construita in 1958 de Uzinele 23 August , ea fost introdusa in circulatie ,la 13 aprilie 1959 pe traseul Bucuresti-Constanta.
Automotorul vopsit in alb si albastru ,era format din 6 vagoane dintre care doua,amplasate la capetele trenului ,erau vagoane-motoare ,iar cele intermediare vagoane-remorci.
Fiecare vagon motor era echipat cu un motor Diesel de 600 CP (441kW),de constructie romaneasca .In timpul primelor probe ,trenul "Sageata Albastra" a atins o viteza maxima de 135 km/h .El avea o lungime de 136 m, o greutate de in serviciu de 320 tf (3138kN) si o capacitate de 334 de locuri (54 I + 280 II ). Traseul de 226 km , dintre Bucuresti si Constanta , era parcurs in 2 ore si 30 minute , cu o viteza medie de 90.4 km/h si cu viteze de varf de 110 km/h.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2008 19:46 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Sageata albastra diesel-electrica (a doua "sageata albastra").
- Prima sageata albastra (anii 30): expresul Buc-Constanta cu loc. cu abur Pacific
- A doua sageata albastra (1958, 1959): automotorul diesel-electric Ade
- A treia sageata albastra (anii 80): automotorul rama-electrica fabricat la EP Craiova
- A patra sageata albastra (2003): automotorul diesel Desiro (clasa 96)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Feb 2008 00:09 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 668
Quote:
- Prima sageata albastra (anii 30): expresul Buc-Constanta cu loc. cu abur Pacific


Tren tras de o locomotiva 231.yyy: viteza maxima: 126 km/h
Quote:
- A doua sageata albastra (1958, 1959): automotorul diesel-electric Ade


Automotor diesel-electric format din doua capete tractoare seria 75 + vagoane de mijloc seria 76


Quote:
- A treia sageata albastra (anii 80): automotorul rama-electrica fabricat la EP Craiova


Automotor electric 080 TEA, cu 4 capete tractoare inmatriculat in 2 sau 3 serii:
-vagon motor cu post de conducere seria 55
-vagon fara post de conducere seria 56; 55 + 56 lucrau in simbioza; unul fara altul nu puteau functiona; deci, termenele "master" si "slave" nu sunt potrivite
-vagoane de mijloc - facultative - seria 57

Quote:
- A patra sageata albastra (2003): automotorul diesel Desiro (clasa 96)


Autobuz pe sine din 2 module, cu cutie de viteze automata cu 5 trepte si retarder.

ATENTIE. la un moment dat se vorbea de SAGEATA ROSIE, sintagma care nu am inteles clar daca
-este un slogan
-chiar este un vehicul;

eu, unul, nu am vazut sa se discute despre asa ceva, ci doar am auzit de sintagma respectiva; prima data, ma gandeam ca Sageata Rosie = automotorul 55-0013 + 56-0013 + 57-0013 + 57-0014 + 56-0014 + 55-0014, pozat in Gara de Nord, automotor care e in conservare la Electroputere. Este un proiect de repunere in functiune a acestuia.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Feb 2008 01:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Sageata Rosie era un automotor electric, prezentat la o expozitie in Gara de Nord prin 2006, cand CFR anuntase ca vrea sa cumpere automotoare electrice noi (nu mai stiu ce marca era, dar nu cred ca Siemens). Ce a cumparat CFR-ul stim cu totii, la fel cum stim si ca au 40 de ani vechime...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Feb 2008 01:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Era o rama electrica produsa de de Stadler.
Din ce imi amintesc eu, apartinea cailor ferate elvetiene.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Feb 2008 23:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
La sfarsitul anilor '30...


Attachments:
Automotoare 4x.jpg
Automotoare 4x.jpg [ 79.46 KiB | Viewed 24617 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Feb 2008 23:11 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Al 100-lea automotor produs la uzinele N. Malaxa.


Attachments:
al 100-lea AM Malaxa.jpg
al 100-lea AM Malaxa.jpg [ 54.81 KiB | Viewed 24616 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 15 Dec 2008 12:47 
Locomotiva nr "1"

Un articol interesant, dintr-un almanah vechi:


Attachments:
Locomotiva 1.jpg
Locomotiva 1.jpg [ 416.23 KiB | Viewed 24093 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 May 2009 16:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
Este poza unei locomotive, 60-1363-5, anul 1985, in Mangalia

http://www.flickr.com


Attachments:
Mangalia.jpg
Mangalia.jpg [ 161.95 KiB | Viewed 19922 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Jun 2009 16:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
Romanian Industry
Rumanian mechanics working to assemble a train locomotive at the Malaxa Train Factory.
Location: Bucharest, Romania
Date taken: February 1940
Photographer: Margaret Bourke-White

Life Magazine


Attachments:
malaxa 1.jpg
malaxa 1.jpg [ 143.14 KiB | Viewed 23394 times ]
malaxa 2.jpg
malaxa 2.jpg [ 113.68 KiB | Viewed 23394 times ]
malaxa 3.jpg
malaxa 3.jpg [ 145.56 KiB | Viewed 23392 times ]
malaxa 4.jpg
malaxa 4.jpg [ 102.71 KiB | Viewed 23395 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Jun 2009 17:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
Si Creditul Minier


Attachments:
File comment: Rumania
Creditul Minier employee in railroad yard filling tank cars w. oil bound for Germany to fuel Hitler's war.
Location: Ploesti, Romania
Date taken: 1940
Photographer: Margaret Bourke-White

cm1.jpg
cm1.jpg [ 141.54 KiB | Viewed 23393 times ]
File comment: Rumania
Creditul Minier railroad yard w. train of German tank cars loaded w. oil bound for Germany to appease Hitler's great need for oil during his war campaign.
Location: Ploesti, Romania
Date taken: 1940
Photographer: Margaret Bourke-White

cm2.jpg
cm2.jpg [ 136.01 KiB | Viewed 23391 times ]
File comment: Rumania
Creditul Minier oil storage tanks next to railroad yard of tank cars filled w. oil bound for Germany to fuel Hitler's war.
Location: Ploesti, Romania
Date taken: 1940
Photographer: Margaret Bourke-White

cm3.jpg
cm3.jpg [ 155.63 KiB | Viewed 23394 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jan 2010 23:15 
Offline
User avatar

Joined: Sat 07 Mar 2009 23:41
Posts: 119
Location: BUCURESTI sect 2 Cart TEI
Un automotor Malaxa, se presupune ca se afla la intrarea in Gara Bucuresti Obor, in timp ce venea de la Bucuresti Nord prin Bucuresti Baneasa, Gara Herastrau si se indrepta spre Constanta. (Sursa: Jurnalul de actaulitati al anului 1938 transpus in Filmul documentar Romania si dictaturile ei , film difuzat pe Realitatea TV in urma cu vreo 7 ani)


Attachments:
p1030002_01_619.jpg
p1030002_01_619.jpg [ 337.04 KiB | Viewed 22953 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 19 May 2010 17:09 
Automotoarele (la) C.F.R. Din "Revista C.F.R.". Anul 21, nr. 7-8, iulie-august 1937

Partea 1


Attachments:
181.jpg
181.jpg [ 908.44 KiB | Viewed 21471 times ]
182.jpg
182.jpg [ 1.08 MiB | Viewed 21471 times ]
183.jpg
183.jpg [ 1.01 MiB | Viewed 21471 times ]
184.jpg
184.jpg [ 928.97 KiB | Viewed 21471 times ]
185.jpg
185.jpg [ 883.67 KiB | Viewed 21471 times ]
186.jpg
186.jpg [ 752.28 KiB | Viewed 21471 times ]
187.jpg
187.jpg [ 763.01 KiB | Viewed 21471 times ]
188.jpg
188.jpg [ 896.59 KiB | Viewed 21471 times ]
189.jpg
189.jpg [ 665.31 KiB | Viewed 21471 times ]
190.jpg
190.jpg [ 821.63 KiB | Viewed 21471 times ]
191.jpg
191.jpg [ 709.29 KiB | Viewed 21471 times ]
192.jpg
192.jpg [ 735.82 KiB | Viewed 21471 times ]
193.jpg
193.jpg [ 809.93 KiB | Viewed 21471 times ]
194.jpg
194.jpg [ 741.51 KiB | Viewed 21471 times ]
195.jpg
195.jpg [ 770.75 KiB | Viewed 21471 times ]
196.jpg
196.jpg [ 694.77 KiB | Viewed 21471 times ]
197.jpg
197.jpg [ 1014.99 KiB | Viewed 21471 times ]
198.jpg
198.jpg [ 971.11 KiB | Viewed 21471 times ]
199.jpg
199.jpg [ 987.96 KiB | Viewed 21471 times ]
200.jpg
200.jpg [ 1.02 MiB | Viewed 21472 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 May 2010 17:23 
Partea a 2-a


Attachments:
201.jpg
201.jpg [ 945.06 KiB | Viewed 21467 times ]
202.jpg
202.jpg [ 691.86 KiB | Viewed 21467 times ]
203.jpg
203.jpg [ 598.13 KiB | Viewed 21467 times ]
204.jpg
204.jpg [ 1.03 MiB | Viewed 21467 times ]
205.jpg
205.jpg [ 1.01 MiB | Viewed 21467 times ]
206.jpg
206.jpg [ 978.62 KiB | Viewed 21467 times ]
207.jpg
207.jpg [ 921.43 KiB | Viewed 21467 times ]
210.jpg
210.jpg [ 997.47 KiB | Viewed 21467 times ]
211.jpg
211.jpg [ 969 KiB | Viewed 21467 times ]
212.jpg
212.jpg [ 946.8 KiB | Viewed 21467 times ]
213.jpg
213.jpg [ 1.25 MiB | Viewed 21467 times ]
214.jpg
214.jpg [ 878 KiB | Viewed 21467 times ]
216.jpg
216.jpg [ 763.53 KiB | Viewed 21467 times ]
217.jpg
217.jpg [ 853.97 KiB | Viewed 21467 times ]
219.jpg
219.jpg [ 1.07 MiB | Viewed 21467 times ]
220.jpg
220.jpg [ 1.01 MiB | Viewed 21467 times ]
221.jpg
221.jpg [ 936.49 KiB | Viewed 21467 times ]
222.jpg
222.jpg [ 1015.01 KiB | Viewed 21467 times ]
223.jpg
223.jpg [ 929.29 KiB | Viewed 21467 times ]
224.jpg
224.jpg [ 525.27 KiB | Viewed 21467 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 May 2010 17:26 
Partea a 3-a (ultima)


Attachments:
225.jpg
225.jpg [ 834.26 KiB | Viewed 21464 times ]
226.jpg
226.jpg [ 971.26 KiB | Viewed 21464 times ]
999.jpg
999.jpg [ 2.61 MiB | Viewed 21464 times ]
Top
  
 
 Post subject: cfff
PostPosted: Thu 23 Sep 2010 00:39 
Locomotive electrice inainte de 1966


Attachments:
200-Constanta.jpg
200-Constanta.jpg [ 216.66 KiB | Viewed 21438 times ]
PS 1.jpg
PS 1.jpg [ 993.23 KiB | Viewed 21438 times ]
CTE_Gro_2.jpg
CTE_Gro_2.jpg [ 163.51 KiB | Viewed 21439 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Sep 2010 17:10 
Offline
User avatar

Joined: Sun 03 May 2009 00:24
Posts: 97
Location: Brasov
Trei imagini de prin 1945, din Fototeca Online a Comunismului Romanesc.

În întraga ţară a început munca eroică a poporului pentru reconstrucţie, în vederea lichidării urmărilor pricinuite de război.(1945-1946) (Cota: 153/1945)

Aspect din munca de refacere a locomotivelor de la C.F.R. Griviţa Bucureşti, 1945. Locomotiva 140528 (Cota: 150/1945)

Comunism dupa 1945. (Cota: 53/1945)


Attachments:
CFR1.jpg
CFR1.jpg [ 102.19 KiB | Viewed 22586 times ]
CFR2.jpg
CFR2.jpg [ 94.31 KiB | Viewed 22585 times ]
CFR3.jpg
CFR3.jpg [ 88.82 KiB | Viewed 22583 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: File de istorie
PostPosted: Sat 25 Sep 2010 17:17 
Offline
User avatar

Joined: Sun 03 May 2009 00:24
Posts: 97
Location: Brasov
Catalin Ghita wrote:
Locomotiva nr "1"

Un articol interesant, dintr-un almanah vechi:


Iata poza intreaga a locomotivei Nr 1:


Attachments:
NR1.jpg
NR1.jpg [ 58.14 KiB | Viewed 22581 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Oct 2010 20:13 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Automotorul Malaxa "aerodinamic" articulat seria 1000, la lucru pe traseul turistic Bucuresti-Slanic Prahova, in anul 1943. Fotografii de Willy Pragher (arhivele din Freiburg / DE).

Asa se calatorea cu CFR-ul altadata... si era in plin razboi mondial...


Attachments:
malaxa_1943_1.jpg
malaxa_1943_1.jpg [ 85.7 KiB | Viewed 23173 times ]
malaxa_1943_2.jpg
malaxa_1943_2.jpg [ 75.1 KiB | Viewed 23174 times ]
malaxa_1943_3.jpg
malaxa_1943_3.jpg [ 75.05 KiB | Viewed 23174 times ]
malaxa_1943_4.jpg
malaxa_1943_4.jpg [ 80.3 KiB | Viewed 23173 times ]
malaxa_1943_5.jpg
malaxa_1943_5.jpg [ 78.02 KiB | Viewed 23173 times ]
malaxa_1943_6.jpg
malaxa_1943_6.jpg [ 80.47 KiB | Viewed 23173 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Nov 2012 18:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
O mocanito-drezina in Suceava!


Attachments:
mocanita Suceava.jpg
mocanita Suceava.jpg [ 70.04 KiB | Viewed 20879 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Dec 2012 09:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Ghimes.


Attachments:
Ghimes.jpg
Ghimes.jpg [ 96.47 KiB | Viewed 20754 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Dec 2012 10:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
230.330

Constanta


Attachments:
230.330.jpg
230.330.jpg [ 49.97 KiB | Viewed 20751 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 04 Jan 2014 20:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Sageata albastra de pe vremea lui Gh. Gh. Dej in depoul Arad.

Foto: Nicolae Jurj, mai 1992.


Attachments:
Sageata Albastra.jpg
Sageata Albastra.jpg [ 40.27 KiB | Viewed 19721 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 25 Apr 2014 14:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
150.204

Bacau, anul 1992.

Foto: Horst Lüdicke.


Attachments:
150.204.jpg
150.204.jpg [ 117.92 KiB | Viewed 19496 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 25 Apr 2014 14:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
230.142

Arad, anul 1992.

Foto: Horst Lüdicke.


Attachments:
230.142.jpg
230.142.jpg [ 149.94 KiB | Viewed 19496 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 12 May 2014 21:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
241-142

Colectia Silviu Dirlea.


Attachments:
241-142 CFR.jpg
241-142 CFR.jpg [ 215.18 KiB | Viewed 14159 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 14 May 2014 18:21 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2177
Silviu wrote:
241-142
Înţeleg de ce Silviu a scris aşa, dar denumirea oficială era "CFR DE-241.001-002".
    O prezentare a acestei locomotive unice este făcută de Inginerul Ilie Popescu în cartea sa "Căi ferate-Transporturi clasice şi moderne", Editura Ştiinţifică şi Enciclopedică-Bucureşti, 1987. Voi reda această prezentare, respectând unităţile de măsură din acea vreme.
      ¤¤¤¤ Pentru mărirea capacităţii de transport a liniei Ploieşti - Braşov, administraţia C.F.R. a comandat în anul 1936 la firma SULZER A.G. - Winterthur cea mai puternică locomotivă diesel - electrică care se putea realiza în perioda respectivă. Locomotiva a fost livrată în anul 1938 şi a fost utilizată ca prototip de încercare. În perioada dintre cele două războaie mondiale, ea a fost una dintre cele mai mari şi mai puternice locomotive diesel - electrice din lume. Locomotiva era constituită, ca şi locomotivele companiei franceze P.L.M. (Chemins de fer de Paris à Lyon et à Méditerranée), din două unităţi cuplate permanent (formula roţilor tip 2-Do-1 + 1-Do-2), cu denumirea seria CFR DE-241.001-002.
        Locomotiva avea următoarele caracteristici: puterea instalată a celor două motoare DIESEL, construite de SULZER A.G. - Winterthur - 2 x 2200 CP = 4400 CP (2 x 1618 kW = 3236 kW); diametrul roţilor motoare - 1350 mm; diametrul roţilor libere - 1000 mm; lungimea locomotivei între tampoane - 29300 mm; greutatea locomotivei în serviciu - 230 tf; greutatea proprie (nealimentată) - 218 tf; greutatea aderentă - 148 tf; sarcina maximă pe osie - 19 tf/osie; forţa de tracţiune maximă - 36 tf (353 kN); forţa de tracţiune uniorară - 24,4 tf (la 33,5 km/h); forţa de tracţiune de durată - 17,4 tf (la 48 km/h); viteză maximă 100 km/h.
          Motoarele DIESEL au fost livrate de SULZER - Winterthur, partea mecanică a locomotivei a fost livrată de HENSCHEL & SOHN - Kassel, iar echipamentul electric a fost livrat de BBC BROWN BOVERI & CIE A.G. - Baden.
            Locomotiva CFR DE-241.001-002 a fost repartizată depoului CFR - Braşov şi a fost utilizată, până la începerea celui de al doilea război mondial, la remorcarea trenurilor accelerate şi rapide pe traseul Bucureşti - Braşov.
              În primii ani de după cel de al doilea război mondial a fost utilizată şi ca centrală electrică la Atelierele Griviţa Roşie din Bucureşti, a căror centrală electrică fusese avariată de bombardamentele aeriene din anul 1944. ¤¤¤¤
                Din păcate, din nou îl citez pe Silviu: "Istorie aruncată la gunoi". România nu ştie încă să-şi valorifice istoria, decât într-o mică măsură, darămite să mai şi păstreze nişte "relicve" care nu interesează decât pe nişte pasionaţi.


                Attachments:
                Locomotiva CFR DE-241.001-002_a.jpg
                Locomotiva CFR DE-241.001-002_a.jpg [ 136.6 KiB | Viewed 14135 times ]
                Top
                 Profile  
                 
                PostPosted: Wed 14 May 2014 19:11 
                Offline

                Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
                Posts: 3428
                bucsan wrote:
                CFR DE-241.001-002
                [...] România nu ştie încă să-şi valorifice istoria, decât într-o mică măsură, darămite să mai şi păstreze nişte "relicve" care nu interesează decât pe nişte pasionaţi.

                Chiar daca nu mai este functionala, totusi aceasta locomotiva a fost pastrata si poate fi vazuta in prezent in colectia de la Dej.


                Attachments:
                DE-241 001-002.jpg
                DE-241 001-002.jpg [ 242.94 KiB | Viewed 14130 times ]
                Top
                 Profile  
                 
                PostPosted: Wed 14 May 2014 19:24 
                Offline
                User avatar

                Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
                Posts: 48735
                Brassovia wrote:
                Chiar daca nu mai este functionala, totusi aceasta locomotiva a fost pastrata si poate fi vazuta in prezent in colectia de la Dej.


                Attachments:
                Dej.jpg
                Dej.jpg [ 64.46 KiB | Viewed 14128 times ]
                Top
                 Profile  
                 
                Display posts from previous:  Sort by  
                Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

                All times are UTC + 3 hours


                Who is online

                Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


                You cannot post new topics in this forum
                You cannot reply to topics in this forum
                You cannot edit your posts in this forum
                You cannot delete your posts in this forum
                You cannot post attachments in this forum

                Search for:
                Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group