TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 29 May 2020 06:56

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 69 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: Wed 10 Oct 2007 19:59 
Cateva poze....


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject: Vagoane Za(e)s
PostPosted: Wed 10 Oct 2007 20:02 
Prezentarea tehnica si cateva poze...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Feb 2008 04:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Va prezint doua vagoane tip Zs (vagon cisterna pe 2 osii) destul de vechi, dibuite in Curtea de Arges. Am mai vazut asemenea vagoane (in stare mai buna) prin trenurile de cisterne ale CFR Marfa ce vin de la Rafinaria Arpechim, alaturi de Zas si Zaes, dar si de Zs si Zas cu cabina pt. franar!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 06:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Iata un vagon tip Ks in Gara Fagaras. Numarul lui este 21 RIV 53 CFR 3315 422-1.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Feb 2009 01:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Sa va mai arat 2 vagoane tip Ks.

23 53 3300 048-9


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Feb 2009 01:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
23 53 3300 060-4


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 04:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Sa vorbim putin despre vagoanele tip Ucs. Ucs-ul este un ,,vagon special pentru transportat marfuri pulverulente cu descarcare sub presiune", dupa cum il descrie C.F.R. Marfa. In general, vagoanele de acest tip sunt folosite pentru transportul cimentului.
Incarcarea se face gravitational, iar descarcarea cu aer comprimat.

Exista 5 tipuri de vagoane Ucs:

Seria 1
Codificare numerica: 9121
Anul fabricatiei: 1962
Apt RIV: da
Numar osii: 2, cu roti cu bandaj si suspensie primara cu arcuri-foi
Diametrul unei roti cu bandaj nou: 1000 mm
Lungimea peste tampoane: 9360 / 8740 mm
Lungimea vagonului fara tampoane: 8120 / 7500 mm
Lungimea unui tampon: 620 mm
Ampatamentul: 4800 / 5300 mm
Distanta de la osie la capatul vagonului: 1660 / 1100 mm
Diametrul exterior al unui recipient: 3020 mm
Inaltimea maxima de la nivelul sinei: 4189 mm
Inaltimea de la nivelul sinei la cel al tampoanelor: 1065 mm
Numarul de recipienti de pe vagon: 2
Volumul de incarcare: 25 m3
Sarcina utila: 27,1 tone
Presiunea de regim a instalatiei penumatice de golire: 0,2 MPa
Debitul minim de aer comprimat necesar pentru descarcare: 5 m3/min
Tipul franei automate: HK-GP
Tara: 12,9 t
Raza minima a curbei: 75 m pentru vagonul izolat, 150 m in linie curenta
Viteza maxima: 100 km/h

Seria 2
Codificare numerica: 9121-9122
Anul fabricatiei: 1963-1969
Apt RIV: da
Numar osii: 2, cu roti cu bandaj si suspensie primara cu arcuri-foi
Diametrul unei roti cu bandaj nou: 1000 mm
Lungimea peste tampoane: 10240 mm
Lungimea vagonului fara tampoane: 9000 mm
Lungimea unui tampon: 620 mm
Ampatamentul: 4800 mm
Distanta de la osie la capatul vagonului: 2100 mm
Diametrul exterior al unui recipient: 3000 mm
Inaltimea maxima de la nivelul sinei: 4020 mm
Inaltimea de la nivelul sinei la cel al tampoanelor: 1065 mm
Numarul de recipienti de pe vagon: 2
Volumul de incarcare: 24 m3
Sarcina utila: 28 tone
Presiunea de regim a instalatiei penumatice de golire: 0,2 MPa
Debitul minim de aer comprimat necesar pentru descarcare: 5 m3/min
Tipul franei automate: HK-GP
Tara: 11,6 t
Raza minima a curbei: 75 m pentru vagonul izolat, 150 m in linie curenta
Viteza maxima: 100 km/h

Seria 3
Codificare numerica: 9122-9123
Anul fabricatiei: 1972-1974
Apt RIV: da
Numar osii: 2, cu roti cu bandaj si suspensie primara cu arcuri-foi
Diametrul unei roti cu bandaj nou: 1000 mm
Lungimea peste tampoane: 10430 mm
Lungimea vagonului fara tampoane: 9190 mm
Lungimea unui tampon: 620 mm
Ampatamentul: 5000 mm
Distanta de la osie la capatul vagonului: 2095 mm
Diametrul exterior al unui recipient: 3100 mm
Inaltimea maxima de la nivelul sinei: 4040 mm
Inaltimea de la nivelul sinei la cel al tampoanelor: 1065 mm
Numarul de recipienti de pe vagon: 2
Volumul de incarcare: 24 m3
Sarcina utila: 27 tone
Presiunea de regim a instalatiei penumatice de golire: 0,2 MPa
Debitul minim de aer comprimat necesar pentru descarcare: 5 m3/min
Tipul franei automate: KE-GP
Tara: 12,85 t
Raza minima a curbei: 75 m pentru vagonul izolat, 150 m in linie curenta
Viteza maxima: 100 km/h

Seria 4
Codificare numerica: 9124-9128, 9106 (Classfer)
Anul fabricatiei: 1975-1980
Apt RIV: da
Numar osii: 2, cu roti cu bandaj si suspensie primara cu arcuri-foi
Diametrul unei roti cu bandaj nou: 1000 mm
Lungimea peste tampoane: 10240 mm
Lungimea vagonului fara tampoane: 9000 mm
Lungimea unui tampon: 620 mm
Ampatamentul: 5000 mm
Distanta de la osie la capatul vagonului: 2000 mm
Diametrul exterior al unui recipient: 2810 mm
Inaltimea maxima de la nivelul sinei: 4248 mm
Inaltimea de la nivelul sinei la cel al tampoanelor: 1065 mm
Numarul de recipienti de pe vagon: 2
Volumul de incarcare: 25 m3
Sarcina utila: 27 tone
Presiunea de regim a instalatiei penumatice de golire: 0,2 MPa
Debitul minim de aer comprimat necesar pentru descarcare: 5 m3/min
Tipul franei automate: KE-GP
Tara: 12,9 t
Raza minima a curbei: 75 m pentru vagonul izolat, 150 m in linie curenta
Viteza maxima: 100 km/h

Seria 5
Codificare numerica: 9118-9119
Anul fabricatiei: 1987-1991
Apt RIV: da
Numar osii: 2, cu roti cu bandaj si suspensie primara cu arcuri-foi
Diametrul unei roti cu bandaj nou: 1000 mm
Lungimea peste tampoane: 11240 mm
Lungimea vagonului fara tampoane: 10000 mm
Lungimea unui tampon: 620 mm
Ampatamentul: 6000 mm
Distanta de la osie la capatul vagonului: 2000 mm
Diametrul exterior al unui recipient: 2810 mm
Inaltimea maxima de la nivelul sinei: 4205 mm
Inaltimea de la nivelul sinei la cel al tampoanelor: 1065 mm
Numarul de recipienti de pe vagon: 2
Volumul de incarcare: 25 m3
Sarcina utila: 27 tone
Presiunea de regim a instalatiei penumatice de golire: 0,2 MPa
Debitul minim de aer comprimat necesar pentru descarcare: 5 m3/min
Tipul franei automate: KE-GP
Tara: 13 t
Raza minima a curbei: 75 m pentru vagonul izolat, 150 m in linie curenta
Viteza maxima: 120 km/h gol, 100 km/h incarcat

Exista si versiunea pe 4 osii, cu 4 recipienti, numita Uacs. Nu am prea multe detalii despre aceste vagoane (nu sunt si, probabil, nu au fost vreodata in dotarea C.F.R.-ului). Pana acum le-am vazut doar incadrate in seria 9308 de catre Servtrans.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 04:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Sa vedem si cateva poze. Am ales pentru prezentare vagonul 42 53 9127 271-2, din seria a 4a (mai vechi oricum nu prea se mai gasesc).

Cateva poze generale de exterior:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 04:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Regimul si greutatea franei:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 04:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Detalii cu rotile si suspensia cu arcuri-foi:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 04:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Frana de mana:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 04:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Distribuitorul:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 04:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Osia si o parte din timoneria de frana:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 04:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Detalii ale recipientilor:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 04:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Scara de acces pe vagon:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 04:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Sistemul pentru descarcarea recipientilor:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 04:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Diverse inscriptii de pe vagon:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 04:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Carligul aparatului de tractiune:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 04:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Sa va arat si un Uacs al Servtrans. Poarta numarul 82 53 9308 016-3:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Jun 2009 06:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Un Zas al G.F.R., 87 INTERN 53 RO-GFR 7960 047-8:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Jun 2009 10:17 
Vagoane tip Ucs, seriile a 4-a si a 5-a:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Jun 2009 10:21 
1. - 4. Vagoane tip Gbs, respectiv Gbgs

Diferenta intre cele doua este ca Gbgs este apt si pentru transport cereale.

5. Vagon tip Tals


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Aug 2009 02:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Sa privim si niste Faccpps-uri la linia 4 in Bucuresti Nord. Sunt vagoane pentru transport pietris, ce se poate descarca direct pe calea ferata.

Numerele lor:

82 INTERN 53 RO-CFR 6993 438-5
82 INTERN 53 RO-CFR 6993 464-1
82 INTERN 53 RO-CFR 6993 486-4
82 INTERN 53 RO-CFR 6993 632-3
82 INTERN 53 RO-CFR 6993 679-4
82 INTERN 53 RO-CFR 6993 707-3
82 INTERN 53 RO-CFR 6993 728-9
82 INTERN 53 RO-CFR 6993 809-7
82 INTERN 53 RO-CFR 6993 822-0


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Aug 2009 22:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49498
33 RIV 52 BG-EVTR

9345 026-8


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Aug 2009 22:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49498
33 RIV 43 H-GYSEV

082 3003-9


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Feb 2010 22:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
Vagon conform INTERFRIGO 01 RIV-IF 53 RO-CFR 8266 153-4 in Revizia Obor.

Este un vagon refrigerent. Se pot observa rezervoarele de gheata la extremitati, iar la mijloc se gasesc cele 4 dispozitive care actioneaza ventilatoarele din interior. Acestea sunt actionate eolian si au rolul dirijarii aerului racit de rezervoarele de gheata.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Mar 2010 21:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7892
44 53 9107 167-4 Ucs
21 53 9125 062-2 Ucs
84 53 9305 023-0 Uacs
31 53 5482 051-8 Eacs
81 53 6652 624-3 Fals

Rosiori Nord


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Oct 2010 13:21 
Un vagon-cisterna cu un aspect mai neobisnuit, pentru transport "Apa amoniacala" 23 53 7315 013-7


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jul 2012 17:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49498
7912 018-1

Simeria


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Sep 2012 12:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49498
6735 072-5

Medias


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 69 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group