TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 11:48

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Mon 01 Oct 2007 22:26 
Am prins si eu un Automotor la Medgidia : 77-0900-9


Attachments:
900.jpg
900.jpg [ 101.62 KiB | Viewed 34635 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Oct 2007 02:43 
Offline

Joined: Tue 17 Jul 2007 23:30
Posts: 14
Au fost fabricate 100 de automotoare. Primul a fost 900 si ultimul, logic, 999(care mai traieste si azi pe la Arad daca nu ma insel).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Jan 2008 11:17 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
O (ex.) remorca de automotor seria 77. Desi au fost construite special pentru a fi remorcate de automotoare, codul acestora nu este asemanator automotoarelor, ci al vagoanelor de calatori. In cazul de fata, vagonul are seria 24-27. Precizez faptul ca poza nu imi apartine, dar este suficient de valoroasa pentru a figura pe forum, avand in vedere ca, practic, remorcile automotoarelor seria 77 au fost aproape in intregime date pe mana autogenului.


Attachments:
File comment: Remorca destinat automotorului seria 77, codificata cu seria 50 53 24-27-xxx-y, codificare specifica vagoanelor de clasa a II-a pe doua osii.
77-REM.jpg
77-REM.jpg [ 80.9 KiB | Viewed 37679 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Jan 2008 02:44 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
O poza inedita preluata de pe Railfaneurope. Se observa:
-un tandem alcatuit dintr-un automotor seria 77 + un automotor seria 78
-un vagon intr-o stare de degradare avansata, vagon care pare a fi unul din seria 24-27, adica o remorca de 77

Conform spuselor userului Cristi CFR de pe Railwayfan, un admirator al automotoarelor seria 78-1000, tandemul 78+77 era specific rutei Arad-Vascau. Intr-un sens, 78 era "activul" iar 77 "pasivul" ("fetita" :oops: :oops: ) iar in celalalt sens, rolurile se inversau: "pasivul" devenea "activ" iar activul devenea "fetita". In poza de mai sus se precizeaza ca e vorba doar de Gara Arad, dar, ca urmare a celor afirmate de Cristi, am destule motive sa cred ca e vorba de trenul de Vascau.


Attachments:
File comment: "77" in tandem cu "78", probabil trenul Arad-Vascau. In sensul spre Vascau, 78-ul este "activul" iar 77-le este "pasivul" iar la intoarcere rolul acestora se inverseaza. E posibil ca 77-le respectiv sa fi suferit mo
77+78+REM.jpg
77+78+REM.jpg [ 111.04 KiB | Viewed 37623 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Jan 2008 02:52 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Completare la mesajul din fotografie: automotorul seria 77 e posibil sa fi suferit niste modificari la transmisie pentru ca aceasta sa nu cedeze atunci cand 78-ul e "pasiv". Nu sunt sigur de acest aspect. De asemenea, nu ar fi exclusa posibilitatea ca, atunci cand amandoua automotoare sunt pline, sa devina "active" ambele. Neavand posibilitatea de comanda multipla, asta ar insemna ca, in acesta cazuri, fiecare din automotoare sa aiba mecanic iar sincronizarea dintre ei sa fie perfecta.

Niste poze din interiorul tandemului respectiv ar fi binevenite :) daca linia va fi privatizata, vom vedea x4500 in loc de "77"+"78", x4500 face urat cand franeaza :evil: :x


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Jan 2008 10:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 129
Location: Bucuresti/Arad
Se observa in poza lui OAB o remorca de automotor 77.
Din pacate, probabil e taiata de ani buni.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 02:01 
Offline
User avatar

Joined: Fri 11 Jan 2008 00:41
Posts: 50
Location: Timisoara,Beius
Aduc cateva completari, pe Arad-Vascau se circula in ultimi ani in felul urmator 1 zi 78-1000 urmatoarea 78-750+77-900 sau 2x 78-750 ,initial se circula numai cu 78-1000 , Martia era anulat.
Poza prezentata de OAB este datata 04.04.2003 si este facuta de Andrei Frangopol , ultima cursa spre Vascau a fost in decembrie 2002. :!: , probabil ca era trenul de Arad-Graniceri.
Principiul aplicat era cel al rotatiei , Ex : Azi 78-1000 face pe Vascau 77-900+78-750 sau 2x78-750 pe Graniceri , maine imvers, 77-900+78-750 sau 2x78-750 erau inlocuitori pentru Vascau, fiindaca in ultimul timp in depoul Arad a mai era activ doar 78-1017+78-1019


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 02:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
77-0909-0 la Pitesti:


Attachments:
77-0909-0+P9124-Pitesti-001.jpg
77-0909-0+P9124-Pitesti-001.jpg [ 73 KiB | Viewed 37597 times ]
77-0909-0-Pitesti-002.jpg
77-0909-0-Pitesti-002.jpg [ 59.15 KiB | Viewed 37599 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 02:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
77-0913-2 in Gara Piatra Olt:


Attachments:
77-0913-2-PiatraOlt-001.jpg
77-0913-2-PiatraOlt-001.jpg [ 58.63 KiB | Viewed 37600 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 03:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
77-0919-9 la Rimnicu Vilcea:


Attachments:
77-0919-9-RmValcea-001.jpg
77-0919-9-RmValcea-001.jpg [ 114.72 KiB | Viewed 37600 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 03:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
77-0926-4 in Pitesti:


Attachments:
77-0926-4-PM9126-Pitesti.jpg
77-0926-4-PM9126-Pitesti.jpg [ 83.18 KiB | Viewed 37598 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 03:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
77-0928-0 in ,,conservare" in Depoul Pitesti:


Attachments:
77-0928-0-Dep.Pitesti-002.jpg
77-0928-0-Dep.Pitesti-002.jpg [ 99.85 KiB | Viewed 37598 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 03:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
77-0946-2 in Curtea de Arges:


Attachments:
77-0946-2-PM9533-CurteadeArges-001.jpg
77-0946-2-PM9533-CurteadeArges-001.jpg [ 93.46 KiB | Viewed 37597 times ]
77-0946-2-PM9533-CurteadeArges-002.jpg
77-0946-2-PM9533-CurteadeArges-002.jpg [ 110.98 KiB | Viewed 37598 times ]
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-010.jpg
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-010.jpg [ 49.69 KiB | Viewed 37597 times ]
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-004.jpg
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-004.jpg [ 69.64 KiB | Viewed 37596 times ]
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-005.jpg
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-005.jpg [ 79.36 KiB | Viewed 37598 times ]
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-011.jpg
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-011.jpg [ 66.51 KiB | Viewed 37597 times ]
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-012.jpg
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-012.jpg [ 77.79 KiB | Viewed 37596 times ]
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-006.jpg
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-006.jpg [ 88.73 KiB | Viewed 37597 times ]
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-007.jpg
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-007.jpg [ 146.5 KiB | Viewed 37596 times ]
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-008.jpg
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-008.jpg [ 105.48 KiB | Viewed 37596 times ]
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-009.jpg
77-0946-2-PM9534-CurteadeArges-009.jpg [ 42.43 KiB | Viewed 37597 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 03:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
77-0948-8 la Pitesti...


Attachments:
77-0948-8-PM9124-Pitesti-001.jpg
77-0948-8-PM9124-Pitesti-001.jpg [ 55.61 KiB | Viewed 37602 times ]
77-0948-8-PM9124-Pitesti-002.jpg
77-0948-8-PM9124-Pitesti-002.jpg [ 88.89 KiB | Viewed 37601 times ]
77-0948-8si60-1258-7-Pitesti.jpg
77-0948-8si60-1258-7-Pitesti.jpg [ 82.86 KiB | Viewed 37601 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 03:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
... si la Rimnicu Vilcea:


Attachments:
77-0948-8-RmValcea-001.jpg
77-0948-8-RmValcea-001.jpg [ 101.88 KiB | Viewed 37598 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 03:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
77-0949-6 in Depoul Pitesti:


Attachments:
77-0949-6-Dep.Pitesti-002.jpg
77-0949-6-Dep.Pitesti-002.jpg [ 92.38 KiB | Viewed 37597 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 03:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
77-0965-2 la Rimnicu Vilcea:


Attachments:
77-0965-2-RmValcea-001.jpg
77-0965-2-RmValcea-001.jpg [ 86.75 KiB | Viewed 37595 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 03:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
77-0995-9 la Rimnicu Vilcea:


Attachments:
77-0995-9-RmValcea-001.jpg
77-0995-9-RmValcea-001.jpg [ 115.04 KiB | Viewed 37595 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 17:08 
Offline
User avatar

Joined: Fri 11 Jan 2008 00:41
Posts: 50
Location: Timisoara,Beius
Revin cu niste informatii , se pare ca 77-0920-7- Depoul CFR Pitesti-->este primul care a fost transformat :(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Feb 2008 05:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
77-0953-8 in Gara Pitesti. 920 tot nu a venit de la Marub.


Attachments:
77-0953-8-P9124(Pitesti-C-lung)-Pitesti-001.jpg
77-0953-8-P9124(Pitesti-C-lung)-Pitesti-001.jpg [ 72.63 KiB | Viewed 37372 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Mar 2008 23:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56055
77-0903-3

Timisoara Nord


Attachments:
903 Timisoara Nord.JPG
903 Timisoara Nord.JPG [ 358 KiB | Viewed 37265 times ]
903 Timisoara Nord 1.JPG
903 Timisoara Nord 1.JPG [ 306.45 KiB | Viewed 37264 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Mar 2008 23:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56055
77-0929-8

Timisoara Nord


Attachments:
929 Timisoara Nord.JPG
929 Timisoara Nord.JPG [ 302.9 KiB | Viewed 37264 times ]
929+903+975 Timisoara Nord.JPG
929+903+975 Timisoara Nord.JPG [ 313.44 KiB | Viewed 37265 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Mar 2008 23:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56055
77-0936-3

Timisoara Nord


Attachments:
936 Timisoara Nord.JPG
936 Timisoara Nord.JPG [ 339.35 KiB | Viewed 37264 times ]
936 Timisoara Nord 1.JPG
936 Timisoara Nord 1.JPG [ 343.68 KiB | Viewed 37265 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Mar 2008 23:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56055
77-0975-1

Timisoara Nord


Attachments:
975 Timisoara Nord.JPG
975 Timisoara Nord.JPG [ 331.15 KiB | Viewed 37261 times ]
975 Timisoara Nord 1.JPG
975 Timisoara Nord 1.JPG [ 369.38 KiB | Viewed 37261 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Mar 2008 20:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
77-0919-9 la Pitesti:


Attachments:
77-0919-9-P9124(Pitesti-Cimpulung)-Pitesti-002.jpg
77-0919-9-P9124(Pitesti-Cimpulung)-Pitesti-002.jpg [ 76.89 KiB | Viewed 37243 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Apr 2008 22:00 
Offline
User avatar

Joined: Fri 11 Jan 2008 00:41
Posts: 50
Location: Timisoara,Beius
Automotoarele 920 si 940, proaspat sosite de la RK-ul cu modernizare, efectuat la Marub Brasov.

http://trains.ro/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=52

Cele doua automotoare vor pleca catre noul depou de domiciliu, Tecuci.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 Apr 2008 00:43 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
A. Dat fiind faptul ca este vorba de o modernizare, ar fi fost de bun simt urmatoarele modificari:
1. montarea sub podea a unui motor orizontal
2. desfiintarea compartimentului motorului original
Ideea nu imi apartine mie, ci unui user bine documentat
B. Automotoarele seriei 77 au fost gandite sa traga dupa ele remorci; este vorba de vagoanele 50 53 24-27-yyy-z . Din pacate, aceste remorci au fost retrase din circulatie, unele dintre acestea gasindu-se in diverse stadii de descompunere. Ca urmare, automotoarele seriei 77 in loc sa circule cu vagoanele 24-27, circula:
-fie in regim activ-activ (cuplat sau, mai nou, comanda multipla)
-fie in regim activ-pasiv (decuplat)
Si in Germania combinatia vagon motor-vagon motor nu e ceva neobisnuit; vezi seriile 771 si 772. Insa acolo, pe langa formula vagon motor + vagon motor si vagon motor + vagon remorca (valabila pentru Deutsche Bahn seriile 771 + 971) exista si unitatile "tras-impins" (772+972) concept care si la noi a inceput sa prinda contur. Ca urmare ar fi bine daca:
1. S-ar reconditiona remorcile aflate in diverse stadii de descompunere la care sa se adauge remorci noi care sa fie construite pastrand designul original, dar echipate cu suspensii mai performante, care sa asigure o calatorie mai confortabila
2. Remorcile - atat cele reconditionate cat si cele noi - sa fie echipate cu un post de conducere similar celui din automotoarele care le tracteaza / le imping.
In felul acesta, pe de o parte, automotoarele vor circula din nou cu remorci - asa cum au circulat candva - iar pe de alta parte, prin amenajarea unui post de conducere in remorca, nu mai sunt necesare manevrele de detasare si reatasare a remorcii la capatul traseului parcurs, "intoarcerea" ramei facandu-se, pur si simplu, prin rebrusare.

3. Viteza maxima a acestor rame alcatuite din vagon motor seria 77 + vagon remorca care, in acest caz, ar avea seria 80-27, sa fie de 100, poate chiar 120 km/h. Parerea mea, ca pasager pasionat de materialul rulant, este ca o viteza maxima de 70 km/h este nepermis de mica pentru un vehicul gandit sa circule pe linii cu ecartament normal.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Apr 2008 22:50 
Offline
User avatar

Joined: Fri 11 Jan 2008 00:41
Posts: 50
Location: Timisoara,Beius
Viteza de 70 este datorita suspensiei, 91-0001 cu suspensie de UAM 215 MB cu arcuri elicodale si amortizoare hidraulice are viteza maxima 80 km/h , mai mult de 80 de Km/h nu cred ca suporta un automotor pe 2 osii.

In marea parte a sectiilor secundare din Banat vitezele maxime pe care le suporta linia oscileaza undeva intre 25-80 Km/h , deci viteze de 100-120 daca ar fi posibile la aceste vehicule nu isi au rostul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 May 2008 16:03 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 74
Location: Arad
77-0930 in depoul de automotoare Arad


Attachments:
File comment: Arad
77-0930.JPG
77-0930.JPG [ 68.36 KiB | Viewed 36898 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 May 2008 22:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56055
77-0963-7


Attachments:
77-0963-7 Bh-Sm.JPG
77-0963-7 Bh-Sm.JPG [ 105.87 KiB | Viewed 35139 times ]
77-0963-7 Bh-Sm 1.JPG
77-0963-7 Bh-Sm 1.JPG [ 79.58 KiB | Viewed 35140 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group