TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sat 20 Apr 2024 00:42

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 537 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Jan 2008 11:22 
Acum jumatate de ora era blocaj pe Bd. Elisabeta pe sensul Universitate -> P-ta Kogalniceanu.
Iata doua poze din intersectia Schitu Magureanu - Elisabeta.
Nu stiu care e cauza, parea ca blocajul e cauzat probabil de vreo masina parcata aiurea pe Cal. Plevnei in apropiere de P-ta Kogalniceanu.
Din pacate pozele sunt facute la repeazeala cu telefonul cat am stat la semafor.


Attachments:
09012008134.jpg
09012008134.jpg [ 72.91 KiB | Viewed 4624 times ]
09012008135.jpg
09012008135.jpg [ 106.28 KiB | Viewed 4625 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Jan 2008 23:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
#122 (cu pantograful jos) impins de #008. Vatmanii comunicau prin statie :shock: nu prin celebrele semne (era cam frig afara pentru ca un vatman sa stea jumate afara pe usa):


Attachments:
P1110008.jpg
P1110008.jpg [ 60.62 KiB | Viewed 4420 times ]
P1110009.jpg
P1110009.jpg [ 74.39 KiB | Viewed 4420 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jan 2008 23:18 
La ora aceasta linia 41 este blocata la Presei din cauza lui 278 care a luat foc :!: (acoperisul), a necesitat oprirea curentului din retea pentru a se urca oamenii pe el sa il stinga.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Jan 2008 13:44 
Astazi la ora 10:25 in pasajul Victoria spre depoul Victoria erau oprite cel putin 2 V3A'uri, din care ultimul era 344 si urmatorul 353. Aveau luminile de avarie pornite si stationau cam in zona unde sunt scarile din pasaj. Nu stiu ce faceau acolo, par'ca am vazut unul din ele cu pantograful coborat, dar era prea intuneric.
In rest n'am vazut inca nici o miscare in zona modernizata de pe Titulescu, inclusiv bucla aceea de langa bloc. De ce au mai facut-o atunci?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Jan 2008 16:26 
Azi intre orele 11:45-12:20 nu a circulat nici un tramvai in Titan (19,14,27) din cauza unui tir care a traversat liniile si a fost blocat de o dacie. Tirul a ramas oprit pe trecerea la nivel cu liniile de tramvai pana la venitea politiei.


Attachments:
DSC05471.JPG
DSC05471.JPG [ 101.52 KiB | Viewed 4031 times ]
DSC05473.JPG
DSC05473.JPG [ 89.6 KiB | Viewed 4031 times ]
DSC05475.JPG
DSC05475.JPG [ 73.27 KiB | Viewed 4031 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 12:59 
Acum aproximativ o ora, la intrarea in depoul Victoria se afla un cuplu de tatre, din care ultimul avea numarul 3351, iar cel din fata ceva cu 4 la sfarsit. Primul vagon avea pantograful facut praf, iar langa el erau oprite mai multe masini de interventii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Feb 2008 10:37 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 20:21
Posts: 23
Location: Bucuresti(Sector6); Galati
Era vorba de #3334 si #3351. Nu ai putut afla ce s-a intamplat? Si mai ales ce cautau acolo? Nu exista pe nicio linie din zona respectiva Tatre. Singurele linii din Bucuresti care au ramas cu Tatre sunt 8 si 25 (partial) si 47.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Feb 2008 17:46 
Ieri un tramvai al liniei 21 a deraiat pe macazul de intrare in paleta de la Dna Ghica. Boghiurile 1 si 2 au trecut iar al treilea a luat-o pe aratura, norocul a fost ca a observat repede vatmanul. Cauza este o scurta cadere de curent dupa care s-a resetat macazul. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Feb 2008 16:27 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Daca partea de soft ar fi facuta profesionist, cu respectarea normelor de siguranta traficului, la revenirea curentului nu trebuie sa se reseteze pozitia macazelor. Ar fi o scapare grosolana chiar. Imaginati-va o asemenea situatie in traficul feroviar! Faptul ca tramvaiul circula cu viteza mai mica decat trenul nu inseamna ca trebuie sa fie mai putin sigur.

Asta in ipoteza ca a fost intr-adevar o mica pana de curent (ipoteza greu de verificat). Eu insa nu exclud ca sa fi fost o alta cauza a deraierii, care se doreste a fi ascunsa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Feb 2008 19:54 
Inutil sa mai reamintesc ca niste simple macaze talonabile ar fi fost mult mai simplu de operat... Dar poate ca nu costa montarea lor asa de mult si nu oferea posibilitatea montarii unui echipament de comanda de inalta clasa... Deci, cine trebuia castiga mai putin si asta nu se face...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Feb 2008 20:53 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 53
Location: Sector 1 Bucuresti
Vagonul 356 circuland pe linia 55 a fost acrosat in zona ultimei usi de catre un autoturism dacia berlina, ala carui sofer nu s-a asigurat la iesirea cu spatele din parcarea in spic aflata inainte de statia Piata Iancului sens spre Pache Protopopescu


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Feb 2008 21:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Acum cateva minute un troleu a ramas cu captatoarele in aer la intersectia Dr. Taberei cu Valea Argesului, in cursul virajului la stanga spre capat. Din pacate nu e vorba de un incident banal fiindca troleul respectiv a incercat sa ia virajul mult prea larg din cauza unei camionete parcate aiurea chiar in intersectie si a ramas intr-o pozitie care face imposibila o repunere normala in circulatie. De vazut ce blocaj se va crea pe traseele 69 si 71 :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Mar 2008 14:57 
La P-ta Gemeni a avut loc o deraiere nasoala. Tramvaiul V3A-93 #258 care circula pe linia 16 dinspre Pipera/Tei/Stefan cel Mare spre Bd. CarolI/Sf. Gheorghe a deraiat, primul vagon sarind de pe sine si proptindu-se in spatiul verde (acel triunghi dintre Str. Vasile Lascar si linia tramvaiului 5, Bd. Dacia si linia tramvaiului 16). Cosul de salvare a fost distrus, iar pantograful a zburat de pe tramvai (lovind si cutiuta aia de pe acoperis). A fost afectata putin si reteaua de contatct (a zburat un fir din consola).
Se pare ca de vina a fost starea proasta a caii de rulare (am auzit ca cica au facut sesizare in acest sens dar nu s-a luat nici o masura).
Cateva din tramvaiele liniei 16 au circulat pe linia lui 5. Dupa aia cred ca s-a reluat circulatia pe linia 16.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Mar 2008 23:43 
Azi pe la 21:55 la macazul in derivatie Colentina - Ziduri Mosi (cel unde coteste 36) era un vagon care se indrepta spre Colentina. Doar ca 25% la suta din el vroia sa o ia pe linia lui 36. Concret, boghiul 2 se inscrisese foarte linistit spre Ziduri Mosi. Tramvaiul nu deraiase (inca). Un 21 l-a tras usor inapoi si apoi si-au continuat drumul. Poate ca macazul respectiv are o hiba si nu asigura lipirea corecta a acului. Oricum, vatmanul primului tramvai care a cotit spre Piata Obor s-a chinuit sa schimbe macazul.
Tot cu ocazia asta am remarcat ca pantografele vagoanelor care vin dinspre Ziduri Mosi spre Colentina lovesc una din ancorele care sustin firul in intersectie. Astept cu mult interes ruperea vreunui pantograf si/sau daramarea plasei... 8)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Mar 2008 15:40 
Linkul spune tot: http://fulgerica.com/2008/03/11/nu-e-je ... creier-ii/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Mar 2008 23:41 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Sa va zic una din ciclul: ,,Foarte tare, frate!".

Azi ma intorceam de la Politehnica pe la ora 12. Ajung in statia de troleu de la APACA, sensul spre Dr. Taberei, statie de care se apropiau 2 troleibuze Ikarus 415T, unul pe linia 93, celalalt spre Depoul Bujoreni (deci... tot dupa 93 se tinea). Urc in al 2lea troleu (era mai gol), validez cardul, ma asez si-mi dau drumul la muzica in casti. Ajungem la intersectia Bd. Vasile Milea cu Drumul Taberei (Ramura de Nord), unde trebuie abordata o curba la dreapta. Fiind pe primul rand de scaune de pe partea cu soferul, nu vedeam mare lucru in fata, doar o parte din spatele troleibuzului de pe linia 93 (#5254). La un moment dat troleibuzul din fata pleaca, plecam si noi, iar chiar in curba troleibuzul in care eram se opreste... ma uit eu in dreapta... nu vedeam troleibuzul precedent.... incepusem sa ma gandesc ca ma lasa vederea, nu avea un' sa dispara ditai troleul, mai ales ca in zona exista si macaz de primire, deci nu putea sa se duca precum vantul. Mar ridic de pe scaun si ce vad? #5254 o luase frumos inainte, blocase tot sensul spre centru al strazii Dr. Taberei, iar captatoarele cu randunicile dereglate serios fusesera oprite de catre tragatoare la cativa cm sub retea :!:

Dupa ce s-a format cardul de rigoare, mai multi soferi de pe mai multe trolee din zona au incercat sa dea o mana de ajutor... randunicile au fost readuse in pozitia ,,normala", iar captatoarele au fost puse pe firul de pe contrasens, adica pe reteau care face curba dinspre Dr. Taberei (ramura de Nord) spre Bd. Vasile Milea. Soferul s-a dus sa inchida usile si sa dea inapoi, urmand a se conecta la reteaua lui dupa ce se va apropia de ea. Cum au fost inchise usile, troleibuzul a demarat, fiind cat pe ce sa faca armonica o masina... captatorii au fost urgent coborati de un alt sofer care statea in spatele troleului sa-l dirijeze pe cel ,,patit", iar acesta din urma a ridicat trapa de deasupra farurilor, a aruncat o privire acolo (o fi stricat arcul de la acceleratie, cum s-a intamplat mai demult la Valea Ialomitei?), dupa care a inchis trapa si a inceput sa sune dupa depanare.

Nu pot sa va zic cum arata traficul in zona... troleibuzele dinspre Dr. Taberei spre Centru au fost COMPLET blocate, cele spre Gara avand loc sa treaca pe landga #5254. Si traficul auto a fost perturbat serios, masinile (inclusiv autobuzele) trebuind sa intre pe contrasens sa ocoleasca troleibuzul pus de-a latul drumului.

A... am uitat sa zic ca niste pensionari ,,deranjati" din primul troleu stateau pe acolo si injurau ca la usa cortului tot RATB-u', incepand cu soferul troleului implicat si cu cei 2 care oprisera (cu tot cu trolee) sa-l ajute.


Attachments:
P3250033.jpg
P3250033.jpg [ 99.22 KiB | Viewed 4928 times ]
P3250034.jpg
P3250034.jpg [ 76.54 KiB | Viewed 4928 times ]
P3250035.jpg
P3250035.jpg [ 93.89 KiB | Viewed 4929 times ]
P3250036.jpg
P3250036.jpg [ 56.05 KiB | Viewed 4928 times ]
P3250037.jpg
P3250037.jpg [ 90.54 KiB | Viewed 4928 times ]
P3250038.jpg
P3250038.jpg [ 111.71 KiB | Viewed 4928 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Mar 2008 11:34 
Gura de canal descoperita din poza are vreo legatura cu incidentul sau este o alta capcana videana?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Mar 2008 19:34 
Desi Dr2005 nu ne-a putut relata sfarsitul povestii cred ca cel mai simplu era sa lase usile deschise, sa treaca 'inversorul de mers' in modul de 5km/h si sa gareze troleibuzul pe contrasens langa bordura. Apoi se astepta tractarea blocand o banda, nu 3.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Mar 2008 23:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Soferul a incercat sa-l puna pe sensul opus si sa dea inapoi... dar nu vroia fir-ar el de troleu :shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Mar 2008 20:37 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Ceva s-a intamplat azi pe linia lui 41 in intervalul 16.30-17.00, deoarece la statia Brasov 3 CHPPC albe - defecte :!: - asteptau sa intre spre Ghencea. Primul alb din coloana era atasat de un tramvai galben - nu stiu care din ele era defect. Dupa astea au inceput sa se scurga tramvaie unul dupa altul. Dupa un timp de la Ghencea apare 4008 PROBE iar dupa el 4007 DEFECT. Urmatorul vagon "valid" nici n-a mai oprit in statie (inauntru era putina lume si afisa 41). Cel care a venit dupa el a oprit la jumatatea statiei, ca sa-i faca loc si lui 4021 din spate. Ce era insa in intersecia aia, mai aveau putin si ocoleau cu masinile prin statia de tramvai.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Mar 2008 20:54 
Lui 224 i s-a agatat pantograful de un element undeva in zona intersectiei Tricodava, nemaiputand sa plece cu propriul pantograf pe fir. Din spate a fost impins pana la presei de 136. Cand am ajuns eu deja nu mai era nici un vagon acolo dar o cursa mai tarziu 4008 si 4007 s-au intors ca pe la 18.30 erau in traseu. 4008 si 4007 erau unul dupa altul inainte de incident, probabil au patit si ele ceva de la acelasi separator. Bine ca nu a fost mai rau dat fiind ca acum cativa ani lui 196 i-a fost smuls cu totul pantograful agatat de acele separatoare.

EDIT: 224 e cel galben.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Mar 2008 12:14 
Desi gardurile de pe linia 41 par destul de usor de rupt se pare ca sunt destul de bine prinse astfen incat sa distruga o dacie :twisted:
Observ ca pe 41 e cel putin un incident (tamponare, blocaj etc) pe zi.


Attachments:
DSC06778.JPG
DSC06778.JPG [ 83.95 KiB | Viewed 4687 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Mar 2008 10:18 
NEWS ALERT: Un tramvai a deraiat in aceasta dimineata in Bucuresti
Sambata 29 martie 2008, 09:07

Un tramvai a deraiat in aceasta dimineata in capitala, in zona Pietei Unirii, langa Patriarhie. Circulatia a fost blocata, iar politia face cercetari.

Tramvaiul, care s-a rupt practic in doua, a fost repus pe linie si este transportat la depou. In acest moment circulatia pe linia 27 este blocata, iar pe linia 32 se desfasoara cu dificultate.

Potrivit primelor informatii, un singur calator a prezentat rani mai grave.
Sursa: Realitatea TV


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Mar 2008 11:20 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Din ce se comenta la tv, am retinut faptul ca macazurile erau noi.
Ma rog, ele, din cate stiu, sunt printre primele montate din seria acestora automate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Mar 2008 11:27 
Macazele alea au fost montate cand a fost modernizata linia pe 11 Iunie, deci noi (3 ani maxim). Probabil s-a dereglat ceva si macazul s-a schimbat singur, sau nu s-a blocat la trecerea tramvaiului pe patina.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Mar 2008 12:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Nu este primul incident care se intampla acolo... si pe 1 Dec 2007 un V3A o luase in ambele directii, dar vatmanul a observat la timp si nu a rupt complet articulatiile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Mar 2008 21:54 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Marian Andrei wrote:
NEWS ALERT: Un tramvai a deraiat in aceasta dimineata in Bucuresti


Si stirea de pe Pro Tv in care apare si un reportaj in care arata tramvaiul implicat in ce stare a ajuns:
http://www.protv.ro/stiri/eveniment/un- ... talei.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Apr 2008 18:04 
Azi un incident mai ciudat, la macazul de intalnire al liniei 96 la Razoare spre Gara, un captator al lui 5347 a sarit ajungand pe acelasi fir cu celalalt...


Attachments:
DSC06883.JPG
DSC06883.JPG [ 71.72 KiB | Viewed 4671 times ]
DSC06884.JPG
DSC06884.JPG [ 74.56 KiB | Viewed 4672 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Apr 2008 17:00 
Din nou victime pe separatorul de la Tricodava, 4021 cu patina smulsa/indoita dupa ce 224 a patit acelasi lucru acum 2 saptamani si 025 saptamana trecuta (azi chiar era in urac 025).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Apr 2008 20:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Poate ar trebui reamintit ca pana acum 1 an nu se intampla mai nimic pe separatoarele liniei 41 (in afara de incidentele din primii ani de la redeschiderea tronsonului). Oare cat de mult influenteaza situatia actuala ca vara trecuta se plimbau intr-o veselie vagoane de serviciu cu pantograf clasic, au mai fost si vagoane scoala in ultimul an de destule ori tranzitand linia.

Ma intreb ce o fi fost in mintea celor care au aprobat sa mearga vagoane scoala pe linie principala, magistrala, doar ca sa fie? Pana acum 1 an nu se faceau asemenea imprudente dar am impresia ca in ultimul an la capitolul utilizare a retelei si-au zis, cum o fi, asta e. La linie au fost facut lucrari, nu neg asta dar parca la rigoarea si atentia pentru utilizarea liniei au scazut mult din exigenta.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 537 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group