TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 15:13

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ] 
Author Message
PostPosted: Wed 18 Apr 2007 15:40 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 16:51
Posts: 14
Location: Bucuresti
Dristor 2 - inainte de intrarea in statie. De obicei e un tren oprit acolo, acesta se vede din oricare directie.

Victoriei 2 - o linie pentru utilajele Metrorex, plus linia de legatura cu M2, aceasta nu se vede din M3.

Gara de Nord 1 - un fel de depou, cu spatiu pentru patru trenuri

Crangasi - peronul de langa linia spre gara, unde se tine un tren si in tunel spre Semanatoarea, mai sunt spatii pentru utilaje

Eroilor - cele doua linii paralele cu peroanele, in ambele sensuri de mers si inca o linie pentru utilaje, in sensul spre Izvor, se vede dupa linia de rezerva.

Unirii 1 - inainte de intrarea dinspre Izvor, in dreapta. Acolo se termina, nu are legatura cu M2.

Pipera - zona in care intorc trenurile

Victoriei 1 - spre Aviatorilor, inca o linie pentru utilaje iar spre Romana, va uitati in dreapta dupa iesirea din statie si o sa vedeti un tunel luminat care coboara, aceea este legatura cu M3.

Constantin Brancoveanu - cum se intra in statie dinspre Piata Sudului, apare o linie in dreapta asemanatoare celor de la Eroilor. Aici se afla in permanenta o rama IVA.

Politehnica - in sensul spre Eroilor, intre liniile principale se afla utilajele pentru reparatii.

Gara de Nord 2 - Undeva pe linia de legatura cu M3 se tin trenurile de M4.


Altele nu mai stiu. Poate ma mai puteti ajuta si voi cu informatii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Apr 2007 15:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Mazuish wrote:
Industriilor - imediat dupa statia cu acelasi nume, trenurile pleaca din statie si intra direct intr-una din halele depoului. Depoul este in totalitate la suprafata.


De fapt se numeste Militari. Este situat dupa depoul de tramvaie cu acelasi nume, metroul iesind la suprafata undeva in spatele depoului de tramvaie. Interesant ca in ,,iepoca de aur" cand intreprinderile din zona lucrau ca lumea, s-a preferat ca M1 sa se limiteze la Industriilor, desi de la Industriilor la Dep. Militari e suficienta distanta cat intre 2 statii, deci se putea face statie la Dep. Militari.
Acum, depoul a fost concesionat de Alstom, cu tot cu activitatea e intretinere a Astrelor, si cum reparatiile Alstomului sunt cam de mantuiala, incepem tot mai des sa vedem Astre care merg cu usile deschise s.a.m.d. :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Apr 2007 17:25 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 16:51
Posts: 14
Location: Bucuresti
Depoul de fapt e in forma de U. Depoul de tramvaie se afla intre cele doua hale ale metroului. Nu mi-a fost confirmat, dar e posibil ca metroul sa mai aiba o iesire direct in hala de sus, nu neaparat pe acolo prin dreapta. Garniturile de afara nu sunt functionale.

Uitati depourile vazute din satelit. La Pantelimon, patratul mic reprezinta intrarea in statie, daca imi aduc aminte bine.


Attachments:
Militari.JPG
Militari.JPG [ 67.24 KiB | Viewed 9863 times ]
Pantelimon.JPG
Pantelimon.JPG [ 70.24 KiB | Viewed 9863 times ]
IMGB.JPG
IMGB.JPG [ 68.25 KiB | Viewed 9865 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Apr 2007 17:44 
La Pantelimon patratul mic reprezinta intrarea in depou.
Intrarea in statie este mult mai in spate spre gara Catelu!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Apr 2007 22:29 
Azi mi-am sacrificat orele de la scoala si am fost la depoul de la industriilor...
Urmeaza pozele:

O linie de proba la suprafata inconjoara tot depoul si este inchisa la ambele capete...sunt prezente pe o parte agatate de un gard de sarma acele cabluri negre...iar pe interiorul zidului de beton acele 3 cabluri rosii mai groase(Exact ca in tunel)

Sina este dotata cu instalatie ptr pantograf dar deasemenea are si o instalatie tipica celei de metrou (chestia aia rosie de jos...nuj cum ii zice)
Sina era in functiune se vedea dupa suprafata liniilor

--------------------------------

POZA 2:

Afara cateva garnituri mai vechi probabil asteptau sa fie duse la casat...se vedea asta dupa sigiliile aplicate pe toate usile, plus ca lipseau componente de caroserie si se vede ca nu au fost scoase de mult pe traseu...majoritatea ramelor sunt vopsite in culorile originale! Aici doar foarte putin apar elemente de grafitti

-------------------------------


POZA 3:

Se vad pe aceste sine si cateva boghiuri intinse...in plan apropiat avem din nou acel gard de sarma de langa linia de proba...uitati-va sa vedeti acele cabluri negre


Attachments:
POZA1.jpg
POZA1.jpg [ 144.8 KiB | Viewed 8286 times ]
POZA2.jpg
POZA2.jpg [ 108.67 KiB | Viewed 8285 times ]
POZA3.jpg
POZA3.jpg [ 122.25 KiB | Viewed 8286 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Apr 2007 22:36 
In aceasta poza avem in plan apropiat finalul liniei de proba...iar in plan indepartat intrarea in tunel...


Attachments:
dsc00461kl5.jpg
dsc00461kl5.jpg [ 102.32 KiB | Viewed 8293 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Apr 2007 23:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Probabil sunt trenurile pe care Alstom le-a oprit in contul datoriilor. Si probabil le-au facut RK...dar cum nu au cui sa le vanda, le descompleteaza ca sa-si recupereze investitia.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Apr 2007 10:08 
Dr2005 wrote:
Probabil sunt trenurile pe care Alstom le-a oprit in contul datoriilor. Si probabil le-au facut RK...dar cum nu au cui sa le vanda, le descompleteaza ca sa-si recupereze investitia.



Tot ce va pot spune este ca poza din satelit de la google este foarte veche...este undeva in 2001-2002 (carrefour militari este construit dar plaza romania si cora din militari nu sunt) Iar de atunci cel putin 2 garnituri (cele din margine care sunt doar 2 vagoane) nu sunt miscate din loc...

Sa vad cum imi permite timpul azi ma duc la IMGB...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 22:20 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 14
Location: Bucuresti
am fost mai de mult ori la Industriilor si am realizat niste poze. Scuzati calitatea unor poze.

Depoul cuprinde 3 hale: prima are 10 linii, a 2-a are 3 linii, iar a 3-a este hala de reparatii.


Attachments:
File comment: Iesirea din tunel la Industriilor
DSC00011.JPG
DSC00011.JPG [ 60.72 KiB | Viewed 8880 times ]
File comment: Iesirea din tunel la Industriilor
DSC00010.JPG
DSC00010.JPG [ 54.43 KiB | Viewed 8880 times ]
File comment: Iesirea din tunel la Industriilor. Se vede o garnitura stationand
Imag149.jpg
Imag149.jpg [ 19.41 KiB | Viewed 8878 times ]
File comment: Linia la intrarea in depou
DSC00014.JPG
DSC00014.JPG [ 57.01 KiB | Viewed 8879 times ]
File comment: Uzina de reparatii material rulant pentru Metrou
Imag124.jpg
Imag124.jpg [ 73.4 KiB | Viewed 8879 times ]
File comment: Hala a 2-a, in fata acesteia este parcata de obicei o rama Iva
Imag128.jpg
Imag128.jpg [ 286.72 KiB | Viewed 8879 times ]
File comment: Iesirea din tunel la Industriilor.
1.jpg
1.jpg [ 108.72 KiB | Viewed 8880 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 22:30 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 14
Location: Bucuresti
Continuarea pozelor


Attachments:
File comment: O rama Iva in fata halei a 2-a
Imag133.jpg
Imag133.jpg [ 55.57 KiB | Viewed 8876 times ]
File comment: depul luminat noaptea
Imag156.jpg
Imag156.jpg [ 122.14 KiB | Viewed 8875 times ]
File comment: Hala a 2-a, in fata acesteia este parcata de obicei o rama Iva
1.jpg
1.jpg [ 55.43 KiB | Viewed 8875 times ]
File comment: Hala a 2-a, in fata acesteia este parcata de obicei o rama Iva
2.jpg
2.jpg [ 93.39 KiB | Viewed 8878 times ]
File comment: Cladirea de birouri, Alstom
imag134_180.jpg
imag134_180.jpg [ 66.48 KiB | Viewed 8874 times ]
File comment: O rama Iva in fata halei a 2-a
imag135_552.jpg
imag135_552.jpg [ 83.14 KiB | Viewed 8876 times ]
File comment: Cladirea de birouri, Alstom
imag139_302.jpg
imag139_302.jpg [ 63.89 KiB | Viewed 8874 times ]
File comment: Intrarea principala in depou, poarta 2
imag140_103.jpg
imag140_103.jpg [ 78.06 KiB | Viewed 8874 times ]
File comment: O rama Iva in fata halei a 2-a
imag141_214.jpg
imag141_214.jpg [ 71.08 KiB | Viewed 8875 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 22:49 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 14
Location: Bucuresti
Continuare poze. Din alta zi...


Attachments:
File comment: Intrarea in hala principala
pict0016_103.jpg
pict0016_103.jpg [ 55.19 KiB | Viewed 8863 times ]
File comment: o garnitura care o dezmembrau.
Ps. ea pe data de 16 martie mai ramasese numai caroseria din ea.

pict0017_117.jpg
pict0017_117.jpg [ 80.58 KiB | Viewed 8862 times ]
File comment: Intrarea in hala principala
pict0019_146.jpg
pict0019_146.jpg [ 91.36 KiB | Viewed 8862 times ]
File comment: Intrarea in hala principala
pict0020_174.jpg
pict0020_174.jpg [ 80.04 KiB | Viewed 8861 times ]
File comment: Hala principala
pict0021_111.jpg
pict0021_111.jpg [ 54.58 KiB | Viewed 8861 times ]
File comment: O poarta laterala in hala principala
pict0025_901.jpg
pict0025_901.jpg [ 56.07 KiB | Viewed 8861 times ]
File comment: Garniturile din spatele halei principale. Erau sigilate si isi traiau ultimele zile din viata
pict0028_597.jpg
pict0028_597.jpg [ 48.03 KiB | Viewed 8862 times ]
File comment: Garniturile din spatele halei principale. Erau sigilate si isi traiau ultimele zile din viata
pict0029_967.jpg
pict0029_967.jpg [ 47.04 KiB | Viewed 8862 times ]
File comment: Garniturile din spatele halei principale. Erau sigilate si isi traiau ultimele zile din viata
pict0030_187.jpg
pict0030_187.jpg [ 44.01 KiB | Viewed 8862 times ]
File comment: Garniturile din spatele halei principale. Erau sigilate si isi traiau ultimele zile din viata
pict0031_132.jpg
pict0031_132.jpg [ 49.55 KiB | Viewed 8862 times ]
File comment: Garniturile din spatele halei principale. Erau sigilate si isi traiau ultimele zile din viata
pict0032_210.jpg
pict0032_210.jpg [ 56.14 KiB | Viewed 8862 times ]
File comment: Garniturile din spatele halei principale. Erau sigilate si isi traiau ultimele zile din viata
pict0035_185.jpg
pict0035_185.jpg [ 59.77 KiB | Viewed 8861 times ]
File comment: Garniturile din spatele halei principale. Erau sigilate si isi traiau ultimele zile din viata
pict0039_150.jpg
pict0039_150.jpg [ 45.05 KiB | Viewed 8862 times ]
File comment: atentie la a 2 garnitura de la dreapta la stanga. Are parbrizul spart
pict0040_976.jpg
pict0040_976.jpg [ 45.42 KiB | Viewed 8862 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 23:12 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 14
Location: Bucuresti
Google Earth si-a reactualizat imaginile din satelit din Bucuresti si am luat poza din satelit cu depoul Industriilor.


Attachments:
File comment: poza din satelit
industriilor_depou_buna_126.jpg
industriilor_depou_buna_126.jpg [ 106.62 KiB | Viewed 8860 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Depoul IMGB
PostPosted: Fri 11 Apr 2008 13:05 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 14
Location: Bucuresti
Depoul IMGB este situat langa fabrica IMGB. El este structurat pe 2 nivele: hala si depoul.
1. Hala. Hala este cea de la suprafata si are 12 linii acoperite plus una pt utilaje (3 locomotive plus 2 vagoane). Primele 2 linii sunt ocupate cu Ive, printre care sta si o garnitura albastra.

2. Depoul. Este situat sub hala si are aproximativ 9 linii, acces in el fiind dupa statia IMGB 1 primul macaz stanga. Linia a 3-a pe care o vedeti este cea de acces in depoul subteran. Aici cred ca se produc reparatiile la unele BM :?:


Attachments:
File comment: Un Bm care asteapta sa intre in statie pentru a pleca spre Pipera
Imag345.jpg
Imag345.jpg [ 61.91 KiB | Viewed 8813 times ]
File comment: Peron Depou Imgb
imag341_132.jpg
imag341_132.jpg [ 106.47 KiB | Viewed 8813 times ]
File comment: Peron Depou Imgb
imag342_769.jpg
imag342_769.jpg [ 80.58 KiB | Viewed 8814 times ]
File comment: Peron Depou Imgb
imag343_150.jpg
imag343_150.jpg [ 72.65 KiB | Viewed 8813 times ]
File comment: Un Bm care asteapta sa intre in statie pentru a pleca spre Pipera
imag344_403.jpg
imag344_403.jpg [ 71.75 KiB | Viewed 8813 times ]
File comment: Locomotive ale metrorexului
imag349_177.jpg
imag349_177.jpg [ 78.15 KiB | Viewed 8813 times ]
File comment: intrarea in hangarul in care este statia Depou IMGB
imag350_308.jpg
imag350_308.jpg [ 57.46 KiB | Viewed 8813 times ]
File comment: In dreapta se circula spre statie, iar spre stanga se intra in hangarele depoului
imag359_131.jpg
imag359_131.jpg [ 80.88 KiB | Viewed 8813 times ]
File comment: In stanga se intra in tunel, si se circula spre pipera, iar in dreapta este linia de proba care se termina
imag360_178.jpg
imag360_178.jpg [ 95.32 KiB | Viewed 8813 times ]
File comment: in prin plan este iesirea din tunel a metroului, iar dupa parapetul din fata este linia de proba. Atentie, liniile au fir pentru pantograf.
imag363_114.jpg
imag363_114.jpg [ 104.78 KiB | Viewed 8812 times ]
File comment: Iesirea din tunel. Firul se termina, inainte sa intre in tunel.
imag364_260.jpg
imag364_260.jpg [ 93.2 KiB | Viewed 8812 times ]
File comment: Metroul circula pe linia a 3-a, adica cea rosie, si poate sa circule la manevre si cu pantograf.
imag365_126.jpg
imag365_126.jpg [ 122.36 KiB | Viewed 8813 times ]
File comment: in fata la cativa metri se termina firul pentru pantograf
imag366_170.jpg
imag366_170.jpg [ 97.31 KiB | Viewed 8813 times ]
File comment: Panorama a drumului spre depou
imag368_179.jpg
imag368_179.jpg [ 79.9 KiB | Viewed 8813 times ]
File comment: Poza a fost facuta deasupra iesirii din tunel
imag369_873.jpg
imag369_873.jpg [ 103.52 KiB | Viewed 8812 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Apr 2008 13:18 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 14
Location: Bucuresti
Continuare


Attachments:
File comment: Statia. Se vede o garnitura in ea
Imag389.jpg
Imag389.jpg [ 100.31 KiB | Viewed 8809 times ]
File comment: Iesirea din tunel. Un peisaj frumos, liniile de metrou printre zapada. Zapada este si pe linia a 3.
imag370_206.jpg
imag370_206.jpg [ 101.37 KiB | Viewed 8810 times ]
File comment: AM schimbat partea in care am realizat poza.
imag372_164.jpg
imag372_164.jpg [ 96.58 KiB | Viewed 8811 times ]
File comment: iesirea din tunel
imag373_303.jpg
imag373_303.jpg [ 101.75 KiB | Viewed 8810 times ]
File comment: linia de proba. Pe ea stationeaza niste vagoane
imag374_513.jpg
imag374_513.jpg [ 146.12 KiB | Viewed 8810 times ]
File comment: O garnitura care asteapra sa intre in statie
imag381_102.jpg
imag381_102.jpg [ 81.34 KiB | Viewed 8812 times ]
File comment: O garnitura care asteapta sa intre in statie
imag382_832.jpg
imag382_832.jpg [ 80.49 KiB | Viewed 8809 times ]
File comment: O garnitura care asteapta sa intre in statie
imag384_271.jpg
imag384_271.jpg [ 71.75 KiB | Viewed 8810 times ]
File comment: O garnitura care asteapta sa intre in statie, ultimul vagon
imag386_668.jpg
imag386_668.jpg [ 81.86 KiB | Viewed 8810 times ]
File comment: Depoul IMGB, poarta 2
imag387_116.jpg
imag387_116.jpg [ 74.56 KiB | Viewed 8809 times ]
File comment: Continuarea depoului
imag390_207.jpg
imag390_207.jpg [ 70.16 KiB | Viewed 8809 times ]
File comment: Depoul se continua cu o singura linie si cu fir, pana cand se termina.
imag391_154.jpg
imag391_154.jpg [ 67.51 KiB | Viewed 8810 times ]
File comment: Aici se termina depoul efectiv.
imag392_370.jpg
imag392_370.jpg [ 71.56 KiB | Viewed 8810 times ]
File comment: Un caine care pazeste linia de metrou :)):)):)) Saracutul:(:(
imag394_101.jpg
imag394_101.jpg [ 105.27 KiB | Viewed 8809 times ]
File comment: Pana aici am ajuns, ca ma plictisisem cat am mers
imag396_107.jpg
imag396_107.jpg [ 115.98 KiB | Viewed 8809 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Apr 2008 13:26 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 14
Location: Bucuresti
continuare


Attachments:
File comment: M-am intors si am reusit sa realizez o poze printre gard cu finalul depoului
imag397_165.jpg
imag397_165.jpg [ 102.35 KiB | Viewed 8809 times ]
File comment: Intrarea in Bucuresti. 2 vagoane erau in Bucuresti si 4 in Ilfov.
imag399_188.jpg
imag399_188.jpg [ 70.36 KiB | Viewed 8810 times ]
File comment: Statia Depou IMGB.
imag401_162.jpg
imag401_162.jpg [ 77.78 KiB | Viewed 8808 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Apr 2008 13:42 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 14
Location: Bucuresti
Alte poxe realizata in alta zi.........

Linia pe unde se baga garniturile se termina la cimitir.


Attachments:
File comment: O garnitura care se pregatea sa suplimenteze Bm de pe traseu
pict0025_695.jpg
pict0025_695.jpg [ 48.86 KiB | Viewed 8803 times ]
File comment: Indicator ruginit
pict0026_271.jpg
pict0026_271.jpg [ 85.46 KiB | Viewed 8802 times ]
File comment: Priviti poarta aceea verde. Aici se termina zona.
pict0031_162.jpg
pict0031_162.jpg [ 94.25 KiB | Viewed 8803 times ]
File comment: Semnal de CFR
pict0032_196.jpg
pict0032_196.jpg [ 111.59 KiB | Viewed 8804 times ]
File comment: PE acolo se merge spre linia de centura care este 300 m in fata.
pict0033_213.jpg
pict0033_213.jpg [ 58.34 KiB | Viewed 8803 times ]
File comment: Poarta , intrarea spre depou IMGB
pict0034_218.jpg
pict0034_218.jpg [ 103.69 KiB | Viewed 8803 times ]
File comment: Un opritor pus ca sa nu intre locomotive si trenuri fara acordul metrorexului.
pict0035_179.jpg
pict0035_179.jpg [ 98.73 KiB | Viewed 8803 times ]
File comment: Cutia de la acel sistem
pict0036_195.jpg
pict0036_195.jpg [ 100.69 KiB | Viewed 8803 times ]
File comment: Sistemul de oprire.
pict0037_192.jpg
pict0037_192.jpg [ 100.2 KiB | Viewed 8803 times ]
File comment: Linia a treia, cea pe care se vine curentu. Cam ruginita. Ea nu are curent in ea. Numai aici .
pict0038_585.jpg
pict0038_585.jpg [ 109.9 KiB | Viewed 8803 times ]
File comment: Linia a treia, cea pe care se vine curentu. Cam ruginita. Ea nu are curent in ea. Numai aici .
pict0039_166.jpg
pict0039_166.jpg [ 84.34 KiB | Viewed 8803 times ]
File comment: Priviti am atins-o si sunt intreg :)):))
pict0040_164.jpg
pict0040_164.jpg [ 65.64 KiB | Viewed 8803 times ]
File comment: Poarta de aproape. Sunt 2 canii, un Rotvailer si un maidanez. De primul nici nu te puteai apropia de poarta ca erai "Cina" lui
pict0041_187.jpg
pict0041_187.jpg [ 77.82 KiB | Viewed 8803 times ]
File comment: Poarta de aproape
pict0042_732.jpg
pict0042_732.jpg [ 115.08 KiB | Viewed 8802 times ]
File comment: Semnal de CFR
pict0043_871.jpg
pict0043_871.jpg [ 41.94 KiB | Viewed 8803 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Apr 2008 13:58 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 14
Location: Bucuresti
continuare


Attachments:
File comment: Casuta paznicului
pict0044_122.jpg
pict0044_122.jpg [ 109 KiB | Viewed 8798 times ]
File comment: spre centura
pict0046_720.jpg
pict0046_720.jpg [ 72.99 KiB | Viewed 8799 times ]
File comment: In fata intrarea. Asteptam RATB
pict0055_163.jpg
pict0055_163.jpg [ 72.53 KiB | Viewed 8799 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Nov 2008 23:42 
Iesirea la suprafata de la IMGB noaptea.


Attachments:
DSC03366.JPG
DSC03366.JPG [ 180.19 KiB | Viewed 8528 times ]
DSC03369.JPG
DSC03369.JPG [ 142.93 KiB | Viewed 8529 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Nov 2008 00:12 
Depoul Industriilor a intrat intr-o scurta cosmetizare: Termopane/izolatii, care vor fi urmate de o modernizare a depoului, precum si a cailor de rulare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 00:18 
Offline

Joined: Tue 20 Dec 2005 22:36
Posts: 10
Din ce vad eu pe google maps, depoul militari comunica si el cu calea ferata de pe linia de centura. Se foloseste acest acces?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 00:25 
Exista accesul cu Linia de Centura dar nu este folosit. Singurul acces cu CF care este folosit este cel de la Dep IMGB. Deasemenea in trecut la Depoul Militari se vorbea de o legatura cu depoul de tramvaie (pe vremea cand uitasera tatrele in depou cred) dar proiectul a picat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Nov 2008 01:02 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 77
Niste mici modificari la pozele cu dep Pantelimon si Militari


Attachments:
industriilor_depou_buna_126.jpg
industriilor_depou_buna_126.jpg [ 169.96 KiB | Viewed 8319 times ]
dep.JPG
dep.JPG [ 159.23 KiB | Viewed 8318 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Nov 2008 01:10 
In hala marcata cu 3 stiu ca sunt 3 linii cu canal dintre care o linie este ocupata de un LDH cu vagonul de interventii. Acolo stiu ca se fac testele de tensiune si alte lucruri iar RK-ul se face tot in UZINA, unde exista vinciuri, trenurile se ridica si se scot boghiurile si toate echipamentele de sub tren.


Attachments:
P1030088 (Medium).JPG
P1030088 (Medium).JPG [ 51.58 KiB | Viewed 8311 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Nov 2008 03:02 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 77
Aia este poza din uzina de reparatii 2 la 3 este deopul inainte se faceau teste cu tensiune dupa RK acum se fac revizii la IVA de pe militari-eroilor


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group