TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 11 Aug 2020 22:48

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 248 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Apr 2008 14:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Bul. Traian -147


Attachments:
147 -bul. Traian.JPG
147 -bul. Traian.JPG [ 104.54 KiB | Viewed 17783 times ]
147 -bul. Traian 1.JPG
147 -bul. Traian 1.JPG [ 78.23 KiB | Viewed 17786 times ]
147, 121 bul. Traian.JPG
147, 121 bul. Traian.JPG [ 68.85 KiB | Viewed 17784 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Apr 2008 14:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Bul. Traian -152


Attachments:
152 -bul. Traian 2.JPG
152 -bul. Traian 2.JPG [ 104.62 KiB | Viewed 17781 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 16:02 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3370
Un frumos si documentat articol publicat pe Trolleymotion, de catre cunoscutul iubitor al troleibuzelor Juergen Lehmann, pe baza informatiilor furnizate constant de catre Silviu Sintea si a postarilor din Transira. Iata ca lucrurile pozitive nu trec neobservate, chiar daca acestea sunt in Romania o rarissima exceptie, in privinta transporturilor publice.

http://www.trolleymotion.com/de/

Traducere:

Stiri despre troleibuze

Piatra Neamt [RO]Francezii servesc cea mai lunga linie de troleibuz din Romania
J. Lehmann - 03.08.09

Pentru conectarea platformei industriale din comuna invecinata Savinesti, s-a pus in serviciu la 22.12.1995 o linie de troleibuz de la gara Piatra Neamt pana aici (Linia 1). Linia 2 serveste jumatate din acest itinerariu, pana la bucla de intoarcere de la limita orasului, din apropierea depoului. Un an mai tarziu, la 21.12.1996, s-a deschis si o ramificatie catre zona rezidentiala nordica, Darmanesti. Linia 3 conduce de la gara la acest punct terminus, iar Linia 4 de la Savinesti pana aici. Astazi, Linia 4 reprezinta cel mai lung traseu de troleibuz din Romania, fiind servita la intervale de succedare de 10-15 minute.

Reteaua a mai primit la 21.12.1997 inca o ramificatie catre suburbia vestica Sarata, de dincolo de gara, aici intorcand Linia 8 si Linia 9.

Pe reteaua cu o lungime de 21 km, circulau opt linii, acum fiind servite doar liniile 4, 8, 9 si 10, in timp ce Linia 3 Gara - Darmanesti a fost suspendata.

Mai departe exista planuri de extindere catre Roznov, la circa 5 km de Savinesti, si catre Garcina, o comuna invecinata din nord-vest.

Intre 1995 si 1998, au fost livrate 37 de troleibuze de productie autohtona. Serviciul liniilor de troleibuze s-a imbunatatit substantial dupa achizitionarea a 20 de troleibuze Renault-Berliet din Lyon. Pe langa aceste troleibuze in serviciu, livrate in 2005-2007 (nr. 138-157), mai exista 20 de troleibuze Rocar, totusi doar doua din ele fiind inca in stare activa (121, 134).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Aug 2009 19:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Planul Integrat de Dezvoltare Urbana -in atasament (preluare de pe www.primariapn.ro)

Se vorbeste despre modernizarea/dezvoltarea transportului ecologic dar se aminteste si de amenintarea concurentei neloiale a dubelor.


Attachments:
cap_1_PIDU_2009.pdf [49.66 MiB]
Downloaded 622 times
cap_2_PIDU_2009.pdf [5.56 MiB]
Downloaded 353 times
cap_3_PIDU_2009.pdf [4.41 MiB]
Downloaded 392 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 03 Nov 2009 21:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Silviu Sintea wrote:
1 GARA - SAVINESTI
2 GARA - PECO
3 GARA - DARMANESTI
4 DARMANESTI - SAVINESTI
5 DARMANESTI - PECO
8 SARATA - SAVINESTI
9 SARATA - DARMANESTI
10 SARATA - PECO


Cateva din tablitele ce fac parte din patrimoniul Transira.


Attachments:
1.JPG
1.JPG [ 230.05 KiB | Viewed 17047 times ]
2.JPG
2.JPG [ 209.93 KiB | Viewed 17046 times ]
3.JPG
3.JPG [ 207.52 KiB | Viewed 17047 times ]
4.JPG
4.JPG [ 241.26 KiB | Viewed 17048 times ]
5.JPG
5.JPG [ 218.46 KiB | Viewed 17047 times ]
8.JPG
8.JPG [ 217.83 KiB | Viewed 17046 times ]
10.JPG
10.JPG [ 216.09 KiB | Viewed 17047 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Nov 2009 21:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Si trasee fara indicativ.


Attachments:
Scoli.JPG
Scoli.JPG [ 196.47 KiB | Viewed 17044 times ]
1MAI.JPG
1MAI.JPG [ 227.42 KiB | Viewed 17044 times ]
Fibrex.JPG
Fibrex.JPG [ 217.57 KiB | Viewed 17044 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Nov 2009 21:52 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3370
Frumoasa colectie...

Mi-a starnit o amintire. In anul 1976, la Piatra Neamt traseele de autobuz nici macar nu aveau numar indicativ alocat. Doar o mica placuta la sofer, scrisa aproape ilizibil, cu capatul de linie de la periferia traseului. Se subintelegea ca al doilea capat de linie era in centru. Toate autobuzele erau pe benzina, majoritatea TV 20, dar inca si foarte multe TV 2. Cum prin Brasov nu mai vazusem de mult TV 2, era ca o calatorie in timp. Primele autobuze pe motorina din istoria Piatra Neamt nu au venit in perioada interbelica (precum la Bucuresti sau Brasov), ci tot in 1976, dar mai intai pentru traseele interurbane ITA si abia apoi, firav de tot, pentru cele locale. La vremea cand Bucurestiul gemea deja de Roman-uri, la Piatra Neamt mai repede intalneai un cosar decat sa vezi un Roman.

Daca ar fi zis cineva atunci ca vor fi troleibuze la Piatra Neamt, ar fi starnit rasul. La fel, daca cineva ar fi zis ca acestea vor dispare la Constanta sau Brasov. Desigur, sa nu uitam ca in anii 90, toate darile pe care le strangea statul de prin partile sale productive le dadea mai apoi ca subventii in cele aducatoare de voturi. Dar totusi, merita felicitati acesti moldoveni din Neamt, care au ales sa-si faca troleibuz la ei acasa, decat sa faca sa moara troleibuzul din ograda vecinului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Dec 2010 12:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Nemultumiti de busurile locale

Mersul autobuzelor si microbuzelor prin Piatra Neamt a fost readus la stadiul din toamnă, spre nemultumirea generală a călătorilor • „Operatorii de transport si-au exprimat dezacordul fată de modificarea traseului pentru că i-a afectat grav si le-a adus prejudicii“, spun cei de la primărie

Cînd se gîndeau să multumească Domnului si municipalitătii că s-a stabilizat în sfîrsit programul de transport în comun, pietrenii s-au trezit că s-a dat la loc comanda si toate îmbunătătirile s-au dus în vînt. Nemultumirile nu au întîrziat să apară. „Nu înteleg de ce ati scos autobuzul de pe Ocol-Sarata. Era foarte bine, călătorii eram multumiti. Mersul autobuzelor pînă la Dărmănesti este cea mai mare prostie. Este un chin pe care se pare că nu-l întelegeti. Ar trebui să circulati dimineata cu copilul mic si să schimbati două autobuze, poate atunci ne întelegeti. Nu stiu dacă e normal să nu fie valabile biletele de la troleu timp de o oră pe acelasi traseu. Credeti că avem în fiecare zi cîte 6 lei pentru transport?“, scrie primăriei Corina Visan.

Ana Capsuc are si ea probleme cu ce s-ajungă la muncă dimineata, ea locuind în Precista si avînd locul de muncă în zona Peco. „Pînă acum cîteva zile erau microbuze care ne duceau din 15 în 15 minute, rapid si confortabil. Acum au rămas numai troleele care fac o oră pînă la Peco si n-au nici căldură. Lăsati transportul asa cum a fost“, spune femeia. „S-au schimbat traseele de 10 ori pînă acum, e inadmisibil, parcă fiecare face ce vrea. Eu stau lîngă Casa de Cultură si trebuie să ajung la Peco 1 Mai. Pînă acum cîteva zile erau microbuze la Ozana, acum văd că nu mai vine nici unul, trebuie să mă duc la Romarta, iar microbuzele de aici nici nu mai ajung la Peco, ci se duc în Piata Muncii. Acum trece un troleu odată la o oră si cred că face pe putin 40 de minute pînă la Peco. La fel, în Ciritei si Gara Veche. Erau microbuze care mergeau în zona aceea, acum se duc la Cybernet, de parcă acolo ar avea nevoie de transport în comun“, spune Doru Constantinescu.

Oficialii pietreni spun că data trecută s-a modificat programul spre binele tuturor, dar în timp s-a constatat că operatorii de transport nu mai au cîstiguri. Drept pentru care luna trecută s-a anulat modificarea si s-a revenit la programul initial, cînd toată lumea era multumită, mai putin călătorii. „Asociatia Urbtrans ne-a comunicat că operatorii care efectuează transport public local de persoane si-au exprimat dezacordul cu prevederile HCL 375 din septembrie, datorită faptului că modificarea traseelor, aprobate initial prin HCL 322 din august, afectează grav si aduce prejudicii altor trasee, modificînd totodată si conditiile în care traseele au fost licitate. Hotărîrea din septembrie s-a abrogat si s-a revenit la programul de transport aprobat în luna aprilie si completat în luna august“, precizează cei de la primărie.


8.12.2010
http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?edi ... icol=27430


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Jan 2011 18:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Nr anunt SEAP/Data publicare: 101932/14.06.2010
Nr anunt atribuit SEAP/Data atribuire: 92126/29.09.2010
Denumire contract: Intocmirea documentatiilor aferente proiectului: Reabilitarea infrastructurii urbane si imbunatatirea serviciilor urbane, inclusiv transportul urban pentru zona Cartier Darmanesti (spre Garcina) si Sala Sporturilor de pe Calea Romanului

http://www.e-achizitii.com


Attachments:
caiet_de_sarcini Piatra neamt.PDF [398.66 KiB]
Downloaded 307 times
contract - cadru[1].doc [70.5 KiB]
Downloaded 221 times
zona darmanesti.rar [1.9 MiB]
Downloaded 504 times
fisa_de_date[1].pdf [178.21 KiB]
Downloaded 303 times
clarificari_1.pdf [30.93 KiB]
Downloaded 227 times
clarificare_3.pdf [27.4 KiB]
Downloaded 213 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Feb 2011 10:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Quote:
Nr anunt SEAP/Data publicare: 101932/14.06.2010
Nr anunt atribuit SEAP/Data atribuire: 92126/29.09.2010
Denumire contract: Intocmirea documentatiilor aferente proiectului: Reabilitarea infrastructurii urbane si imbunatatirea serviciilor urbane, inclusiv transportul urban pentru zona Cartier Darmanesti (spre Garcina) si Sala Sporturilor de pe Calea Romanului

http://www.e-achizitii.com


Castigator: S.C. EURO BUILDING SRL Pucioasa (!)

Cum nu stiu sa existe troleibuze in Pucioasa, am fost curios sa aflu ce e cu firma puciosiana. Pai ce sa fie? De exemplu:
Quote:
Procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie -“ Serviciul Teritorial Ploiesti au dispus trimiterea in judecata a inculpatei Claudia Liliana Georgescu, administrator al S.C. EURO BUILDING S.R.L. Pucioasa, in sarcina careia s-au retinut infractiunile de folosire si prezentare de documente false si inexacte avand ca rezultat obtinerea pe nedrept de fonduri din bugetul Comunitatilor Europene, fals in inscrisuri sub semnatura privata si inselaciune.


http://www.gds.ro/Ultima%20ora/2008-04- ... in+falsuri


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 May 2011 16:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Afisaje "noi". Tot fara indicativele traseelor.

Foto: www.transphoto.ro


Attachments:
141.jpg
141.jpg [ 343.95 KiB | Viewed 15087 times ]
148.jpg
148.jpg [ 347.59 KiB | Viewed 15086 times ]
151.jpg
151.jpg [ 318.01 KiB | Viewed 15087 times ]
156.jpg
156.jpg [ 348.69 KiB | Viewed 15087 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 May 2011 16:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Troleibuzele ce intorc in Dumbrava Rosie (la moara) au vechea tabla cu "Dum. Moara".

Foto: www.transphoto.ro


Attachments:
138-Dumbrava Rosie.jpg
138-Dumbrava Rosie.jpg [ 365.8 KiB | Viewed 15085 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Jul 2011 20:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Noile trasee si programe de circulatie sunt afisate aici: http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=4286

Traseele de autobuz sunt afisate conform noului program (A6, A8), si cele de microbuz (M1, M3), nu si cele de troleibuz, ce au afisaj electronic cu destinatia finala. Favorizate sunt microbuzele, troleibuzele pierzand cateva programe (cele de Sarata sunt dezastruoase!). Programele pt. Savinesti au ramas neschimbate.

Imbucurator e faptul ca unele trasee de troleibuz sunt programate sa ajunga pana la Scolile Normale. Ciudat e ca eu am vazut doar troleibuze intorcand la statia Tic-Tac (cartier Darmanesti), deci neefectuand cursa pana la Scolile Normale.

Mi-am inceput calatoria de la capatul de linie Sarata, aflat in curs de modernizare.


Attachments:
P1040615.JPG
P1040615.JPG [ 92.22 KiB | Viewed 14895 times ]
P1040616.JPG
P1040616.JPG [ 84.58 KiB | Viewed 14897 times ]
P1040617.JPG
P1040617.JPG [ 88.84 KiB | Viewed 14895 times ]
P1040618.JPG
P1040618.JPG [ 84.88 KiB | Viewed 14896 times ]
P1040619.JPG
P1040619.JPG [ 91.04 KiB | Viewed 14896 times ]
P1040621.JPG
P1040621.JPG [ 98.5 KiB | Viewed 14895 times ]
P1040627.JPG
P1040627.JPG [ 80.02 KiB | Viewed 14896 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Jul 2011 20:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Capatul de linie Sarata se afla intr-o zona minunata, langa lacul Batca Doamnei.


Attachments:
P1040631.JPG
P1040631.JPG [ 100.34 KiB | Viewed 14895 times ]
P1040630.JPG
P1040630.JPG [ 129.79 KiB | Viewed 14894 times ]
P1040629.JPG
P1040629.JPG [ 81.78 KiB | Viewed 14894 times ]
P1040626.jpg
P1040626.jpg [ 75.92 KiB | Viewed 14894 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Jul 2011 20:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Sarata, troleibuz 143.



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Jul 2011 20:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Str. Petru Movila, troleibuz 143.



Attachments:
P1040623.JPG
P1040623.JPG [ 87.61 KiB | Viewed 14890 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Jul 2011 20:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Str. Petru Movila.


Attachments:
P1040612.JPG
P1040612.JPG [ 71.04 KiB | Viewed 14889 times ]
P1040611.JPG
P1040611.JPG [ 76.62 KiB | Viewed 14889 times ]
P1040609.JPG
P1040609.JPG [ 89.92 KiB | Viewed 14889 times ]
P1040604.JPG
P1040604.JPG [ 88.6 KiB | Viewed 14890 times ]
P1040605.JPG
P1040605.JPG [ 90.71 KiB | Viewed 14889 times ]
P1040606.JPG
P1040606.JPG [ 83.2 KiB | Viewed 14889 times ]
P1040607.JPG
P1040607.JPG [ 83.88 KiB | Viewed 14889 times ]
P1040608.JPG
P1040608.JPG [ 84.95 KiB | Viewed 14889 times ]
P1040610.JPG
P1040610.JPG [ 92.04 KiB | Viewed 14889 times ]
P1040613.JPG
P1040613.JPG [ 90.76 KiB | Viewed 14889 times ]
P1040614.JPG
P1040614.JPG [ 85.83 KiB | Viewed 14890 times ]
P1040628.JPG
P1040628.JPG [ 84.87 KiB | Viewed 14889 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Jul 2011 20:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Reteaua de pe bul. Republicii - Gara se afla in conservare.


Attachments:
P1040644.JPG
P1040644.JPG [ 101.6 KiB | Viewed 14887 times ]
P1040641.JPG
P1040641.JPG [ 77.91 KiB | Viewed 14887 times ]
P1040640.JPG
P1040640.JPG [ 93.34 KiB | Viewed 14888 times ]
P1040639.JPG
P1040639.JPG [ 95.02 KiB | Viewed 14887 times ]
P1040637.jpg
P1040637.jpg [ 82.45 KiB | Viewed 14887 times ]
P1040636.JPG
P1040636.JPG [ 115.83 KiB | Viewed 14887 times ]
P1040633.JPG
P1040633.JPG [ 105.89 KiB | Viewed 14888 times ]
P1040746.JPG
P1040746.JPG [ 102.58 KiB | Viewed 14887 times ]
P1040747.JPG
P1040747.JPG [ 135.42 KiB | Viewed 14888 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Jul 2011 21:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Bul. Republicii.


Attachments:
P1040749.JPG
P1040749.JPG [ 151.52 KiB | Viewed 14883 times ]
P1040750.jpg
P1040750.jpg [ 133.24 KiB | Viewed 14883 times ]
P1040751.JPG
P1040751.JPG [ 72.66 KiB | Viewed 14883 times ]
P1040752.JPG
P1040752.JPG [ 79.58 KiB | Viewed 14884 times ]
P1040758.JPG
P1040758.JPG [ 107.08 KiB | Viewed 14882 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Jul 2011 21:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Intersectia bul. Republicii - bul. Decebal.



Au construit giratoriul fara sa mute reteaua. Legatura cu gara, cu troleibuze, e azi imposibila.


Attachments:
P1040753.JPG
P1040753.JPG [ 87.5 KiB | Viewed 14882 times ]
P1040754.jpg
P1040754.jpg [ 83.24 KiB | Viewed 14881 times ]
P1040755.jpg
P1040755.jpg [ 82.08 KiB | Viewed 14881 times ]
P1040756.jpg
P1040756.jpg [ 84.64 KiB | Viewed 14881 times ]
P1040757.jpg
P1040757.jpg [ 85.66 KiB | Viewed 14882 times ]
P1040759.jpg
P1040759.jpg [ 88.9 KiB | Viewed 14881 times ]
P1040882.JPG
P1040882.JPG [ 138.46 KiB | Viewed 14833 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Jul 2011 21:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Bul. Decebal, troleibuz 157.



Bul. Decebal, troleibuz 147.



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Jul 2011 21:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Bul. Decebal, troleibuz 154.


Attachments:
P1050129a.jpg
P1050129a.jpg [ 76.36 KiB | Viewed 14778 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 Jul 2011 21:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Bul. Decebal. Troleibuzul 147 fotografiat din telegondola.


Attachments:
147 bul. Decebal.JPG
147 bul. Decebal.JPG [ 136.03 KiB | Viewed 14877 times ]
147 bul. Decebal 1.JPG
147 bul. Decebal 1.JPG [ 123.91 KiB | Viewed 14876 times ]
147 bul. Decebal 2.JPG
147 bul. Decebal 2.JPG [ 145.53 KiB | Viewed 14876 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jul 2011 21:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Bul. Decebal.


Attachments:
P1040768.jpg
P1040768.jpg [ 119.73 KiB | Viewed 14841 times ]
P1040772.jpg
P1040772.jpg [ 96.25 KiB | Viewed 14842 times ]
P1040773.jpg
P1040773.jpg [ 90.91 KiB | Viewed 14841 times ]
P1040774.JPG
P1040774.JPG [ 112.7 KiB | Viewed 14841 times ]
P1040775.jpg
P1040775.jpg [ 85.41 KiB | Viewed 14842 times ]
P1040778.jpg
P1040778.jpg [ 119.6 KiB | Viewed 14841 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jul 2011 21:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Bul. Decebal.


Attachments:
P1040779.jpg
P1040779.jpg [ 90.52 KiB | Viewed 14841 times ]
P1040790.jpg
P1040790.jpg [ 65.04 KiB | Viewed 14840 times ]
P1040794.jpg
P1040794.jpg [ 96.93 KiB | Viewed 14840 times ]
P1040795.jpg
P1040795.jpg [ 103.43 KiB | Viewed 14841 times ]
P1040804.JPG
P1040804.JPG [ 73.74 KiB | Viewed 14841 times ]
P1040807.JPG
P1040807.JPG [ 49.93 KiB | Viewed 14840 times ]
P1040808.JPG
P1040808.JPG [ 64.35 KiB | Viewed 14840 times ]
P1040809.JPG
P1040809.JPG [ 71.51 KiB | Viewed 14840 times ]
P1040810.JPG
P1040810.JPG [ 61.83 KiB | Viewed 14840 times ]
P1040811.JPG
P1040811.JPG [ 45.36 KiB | Viewed 14840 times ]
P1040880.JPG
P1040880.JPG [ 100.94 KiB | Viewed 14834 times ]
P1040881.JPG
P1040881.JPG [ 89.59 KiB | Viewed 14835 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jul 2011 21:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Intersectia M. Kogalniceanu - Dr. Iacomi - Orhei - Traian, locul unde se intalnesc toate traseele de troleibuz. S-a construit un giratoriu, motiv pt. care a trebuit reconfigurata reteaua de troleibuz. Ce a iesit, veti vedea. Infiorator! Curbe la 90 de grade!


Attachments:
P1040812.JPG
P1040812.JPG [ 84.68 KiB | Viewed 14839 times ]
P1040813.JPG
P1040813.JPG [ 101.76 KiB | Viewed 14839 times ]
P1040815.jpg
P1040815.jpg [ 78.38 KiB | Viewed 14839 times ]
P1040816.JPG
P1040816.JPG [ 91.93 KiB | Viewed 14840 times ]
P1040817.jpg
P1040817.jpg [ 79.24 KiB | Viewed 14839 times ]
P1040818.JPG
P1040818.JPG [ 89.96 KiB | Viewed 14840 times ]
P1040879.jpg
P1040879.jpg [ 95.36 KiB | Viewed 14835 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jul 2011 21:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Giratoriu Piata Mihai Kogalniceanu - str. Orhei - bul. Traian.


Attachments:
P1040819.JPG
P1040819.JPG [ 95.9 KiB | Viewed 12553 times ]
P1040820.JPG
P1040820.JPG [ 150.28 KiB | Viewed 12552 times ]
P1040821.JPG
P1040821.JPG [ 81.39 KiB | Viewed 12552 times ]
P1040822.jpg
P1040822.jpg [ 94.39 KiB | Viewed 12552 times ]
P1040824.jpg
P1040824.jpg [ 85.26 KiB | Viewed 12552 times ]
P1040825.jpg
P1040825.jpg [ 90.44 KiB | Viewed 12552 times ]
P1040826.jpg
P1040826.jpg [ 91.83 KiB | Viewed 12553 times ]
P1040827.jpg
P1040827.jpg [ 130.09 KiB | Viewed 12553 times ]
P1040845.JPG
P1040845.JPG [ 95.33 KiB | Viewed 12545 times ]
P1040849.JPG
P1040849.JPG [ 97.23 KiB | Viewed 12546 times ]
P1040850.JPG
P1040850.JPG [ 96.44 KiB | Viewed 12545 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jul 2011 21:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Giratoriu Kogalniceanu. Troleibuzul 151 dinspre Darmanesti spre Fibrex Savinesti si troleibuzul 141 dinspre PECO spre Darmanesti.



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jul 2011 21:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Giratoriu Kogalniceanu. Troleibuzul 145 dinspre Sarata spre Savinesti.



Attachments:
P1040833.JPG
P1040833.JPG [ 106.04 KiB | Viewed 12550 times ]
P1040835.JPG
P1040835.JPG [ 87.4 KiB | Viewed 12548 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jul 2011 21:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49779
Giratoriu Kogalniceanu. Troleibuzul 134 dinspre Savinesti spre Scolile Normale.

In prim-plan apare o duba moderna.



Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 248 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group