TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 00:56

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 235 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 16:58 
Alex wrote:
In fiecare noapte,linia de pe Bd.Basarabia se carpeste in zona Stad. National.


Toata linia pe Bd. Basarabia este jale si plangere, ma mira cum de nu deraiaza tramvaie pe acolo.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 May 2008 19:54 
Daca tot stau la 500 m de santierul ala de pe Dudesti, am zis sa fac un drum rapid cu aparatul. N-am prins mare lucru, fiindca ma grabeam, si mi-e cam teama de suti, mai ales prin zona aia, cu destule maghernite prin spate.
Ce-am observat. Nenorocitele astea de devieri NU AU NICI O LEGATURA cu intersectia de la Dudesti :!: . Lucrarile implica doar macazruile din fata depoului Dudesti, care se pare ca trebuiau schimbate neaparat 8-| . Eu nu ma supar, ca in maxim 2 saptamani ar trebui sa fie gata... Dupa logica normala... Toate sinele si cablurile din intersectia unde se zvonea ca lucreaza sunt exact cum erau si inainte de lucrari. Cand termina cu depoul, traficul SE VA RELUA!! Cel mai probabil se apuca se intersectie cand ca va fi gata linia de pe Vacaresti, Oltenitei (unul din sensuri), piata Sudului si Vitanul. Nu mai e atat de mult pe lucru, cel putin pe Vacaresti in 2 luni ar putea fi gata :!: . Iar la Vitan, deja au asezat piesele pentru macazul dinspre Dudesti, si sunt puse deoparte piesele pentru ultimul set, dinspre Vitan (piese care mi se par ridicole; au o curba exagerata, si o portiune prea dreapta; razele curbei sunt la fel pentru ambele sensuri :? )

Si ceva poze, ca v-am ametit: se vede santul pe care l-au sapat; au scos sinele din fata depoului, tot ansamblul vechi de macazuri, plus cetiva metri in plus. In rest strada e intacta. Circulatia e vraiste pe stradutele ocolitoare, mai precis pe Brailita n-am vazut niciodata atatea masini 8-| . Pe cativa metri au turnat si beton, se pare ca intregul ansamblu va fi pus pe un pat de beton.


Attachments:
File comment: Vedere catre intersectie, unde e jale, chiar daca sunt strazi secundare
S6301030.JPG
S6301030.JPG [ 138.89 KiB | Viewed 5826 times ]
File comment: Santul in fata depoului
S6301029.JPG
S6301029.JPG [ 131.27 KiB | Viewed 5823 times ]
File comment: O macara profita de traficul inchis, pentru a turna beton pe santierul de la InCity (o mare porcarie pentru un cartier ca Dudestiul...)
S6301032.JPG
S6301032.JPG [ 156.1 KiB | Viewed 5823 times ]
File comment: Privire de la InCity spre lucrarile din urma. Ceva treaba tot au facut.
S6301033.JPG
S6301033.JPG [ 154.97 KiB | Viewed 5823 times ]
File comment: O privire fugara spre depoul practic terminat. Se vede si primul V3A-93M sosit de la Alexandria.
S6301031.JPG
S6301031.JPG [ 104.17 KiB | Viewed 5823 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 May 2008 20:34 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
In ultima poza,cea cu Dep.Dudesti,apare un V3A-93M :?: ...care era?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 May 2008 20:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
#326 sau #352. Cu acel vagon se fac probele la depou si la macazele din fata depoului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 May 2008 20:47 
326 si 352 sunt cele mai recente cu RK iesite din URAC si care nu au iesit deloc in traseu. Posibil ca ambele sa fie in depou, sau unul sa fie in Titan in conservare, ca nu mai apartin de Alexandria.
La reducerea de parc din iunie Alexandria va scoate din traseu si va preda restul de 8 V3A-93M.

V3A-H 192 si 361 raman la Alexandria, la fel invertorul #205.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 May 2008 22:09 
Se pare ca 21 va mai circula ceva timp pe paleta.
„Doamna Ghica“ are probleme

EXPROPRIERI. Pasajul de la Doamna Ghica a ?nceput s? semene cu o arter? de circula?ie, ?ns? are probleme cu proprietarii, dup? cum a declarat ieri directorul Gheorghe Udri?te din Prim?ria Capitalei. Potrivit sursei, pasajului ?i mai lipse?te partea ce va traversa calea ferat? care pleac? din Gara Obor ?i ar putea fi gata mai devreme dec?t s-a stabilit. „Avem c?teva probleme cu ni?te terenuri din zon?, care nu au fost deocamdat? cump?rate de prim?rie, de?i ini?ial primisem asigur?ri de la domnul primar On?anu c? exproprierile s-au rezolvat“, spune Udri?te. Pasajul Doamna Ghica va u?ura circula?ia ?ntre ?oseaua Colentina ?i Bulevardul Chi?in?u, ?nchiz?nd inelul median al ora?ului. Proiectul a fost demarat ?n 2007, cost? 23 de milioane de lei ?i e realizat de portughezii de la Lena.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 May 2008 22:54 
Marian Andrei wrote:
Se pare ca 21 va mai circula ceva timp pe paleta.
„Doamna Ghica“ are probleme



Si ce treaba are 21 cu asta? 21 merge la paleta pentru ca niste nenorociti nu au fost in stare sa termine de pus linia pe acel kilometru dintre pod pana dupa intersectie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 May 2008 08:33 
Si acea linie este abandonata la ora actuala. :!:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 May 2008 08:55 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Jul 2007 19:14
Posts: 9
Location: Voluntari
Este abandonata si in fiecare zi se degradeaza incet incet. La o ploaie abundenta circa 50m de linie se inunda.Trebuiau sa fie amendati cei care nu au terminat lucrarea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 May 2008 10:58 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Practic,linia este montata in longrine,mai putin cativa zeci de metri inaintea intrarii/iesirii din paleta.Nu inteleg de ce nu s-au pus macazuri din ambele sensuri in ambele sensuri de la inceput pentru o eventuala paleta,iar 21 sa circule normal,iar cand se rezolva cu constructia pasajului,sa il puna pe ce sens le convenea. :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 May 2008 11:02 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
bogdan_buc a scris:
Quote:
Nenorocitele astea de devieri NU AU NICI O LEGATURA cu intersectia de la Dudesti .

Trebuia sa se profite acum de aceste devieri,si sa schimbe si in intersectie sinele...Dupa aia o sa dea iar circulatia peste cap cu lucrarile lor... :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 May 2008 12:26 
Emile, da-ti o palma peste gura. Intersectia aia ar dura pe putin 2 luni, ca stim cu totii ce greu se monteaza piesele, si se toarna betonul. Plus ca nenoroceau circulatia intr-o perioada fff aglomerata a anului. Asa, daca asteapta pana la vara, pleaca lumea lin vacanta, termina elevii scoala, etc. Atunci o sa fie numai bine pentru schimbat macaze un anotimp intreg. NU ACUM!!! Intr-o luna, Dudestiul e gata, nu se compara cu situatia alternativa!

In alta ordine de idei, din moment ce sunt a 12a, si nu prea am ce face, am facut o tura pe santierele celor de la Mari Vila. Pe Vacaresti lucrarile nu au progresat extraodrinar, dar macar sina e montata aproape in intregime (a mai ramas podul, unde au sapat deja). Cam jumate din bucata pana la Sudului e asfaltata, restul betonat. Merge bine treaba, dar avand in vedere tehnica de contructie revolutionara (beton pe nisip :evil: ), in 2-3 ani o s-o luam de la inceput...
La piata Sudului e dezastru, se circula prin fostul giratoriu, si sunt coloane bestiale, nu mai zic in ce hal se chinuie autobuzele sa se strecoare pe acolo. Au inceput sa puna piesele noi pentru macaze, si din cate vad, iar au ales cea mai proasta solutie tehnica posibila :evil: . Stiti ca inainte, dinspre Romprin era un macaz in dreptul refugiului, si liniile putin incalecate pana in giratoriu, unde se desparteau. Solutia era foarte buna, deoarece un tramvai incapea lejer in spatiul ala, fara sa incurce traficul, pana ii venea randul la semafor. Acum, vad ca vor sa ramifice linia tot de la refugiu (care e incredibil de stramt), si cu o curba accentuata, care o sa taie intreaga intersectie!!!! O sa fie mai rau decat curba pe care o faceau tramvaiele dinspre Brancoveanu spre Vacaresti (care mereu bloca circulatia)
Pe Oltenitei, merg chiar bine lucrarile, au betonat si asfaltat aproape tot, mai putin intersectia de la Brancoveanu (un sant mare), si linia de langa City Mall (2 macaze puse, si alea in pozitie proasta 8-| ). Partea nasoala e ca, acum linia e la un nivel mai inalt decat soseaua, asa ca S-AU APUCAT SA ASFALTEZE DIN NOU peste, ca sa fie totul la nivel (cat o valora ma intreb 8-| ). Sa vedeti acum dezastru intre Big si Husi, cu traficul pe linia de tramvai. Macar au tras si firele pentru tramvai, desi nu-i gata.
Si am o veste grozava pentru voi, ca sa scap cu toate aici. S-au apucat oficial de lucrarile pentru troleibuz! Au pus panourile cu lucrarea (care cica a inceput anul trecut 8-| ), si deja au dat gauri pentru stalpi in zona intersectiei Tineretului-Vacaresti. Pe Cantemir, totusi, nimic! Cam greu. Dar macar merge...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 May 2008 14:12 
Eu v-am zis ca in iunie e gata reteaua de troleibuz si nu m-ati crezut :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 May 2008 14:52 
Vreau sa vad cum monteaza ei 1.2 kilometri de retea de troleibuz dublu-sens, cu stalpi si tot de trebuie. O sa treaca bacul, si nu cred ca sunt gata astia :twisted: . Si oricum, DE UNDE TROLEE pentru noul traseu???


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 May 2008 15:01 
Pai trolee e simplu - Vatra si Bujoreni nu au mai dat ultimele 10 ikarus la Berceni si vor da ultimele 10 irisbus atfel berceni va avea pentru aceasta linie 20 irisbus + 7 ikarus (cele care mai mult stau deocamdata in berceni)
Oricum linia e programata sa se dechida la 1 septembrie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 May 2008 16:08 
Si mai mult ca sigur va fi 74 sau 73, in niciun caz 76.
Am intrebat vreo 5 soferi la capatul de la Metalurgiei si toti stiu ca nu va fi 76.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 May 2008 19:12 
Alooo, mutati totusi discutia despre trolee unde trebuie. Am pus stirea aici, ca tot am venit cu un calup intreg de stiri. Dar nu abuzati de asta. Gata cu off-topicul!!
In alta ordine de idei: se pare ca MariVila a fost relocalizata pe Oltenitei si in zona Big. Tot Vacarestiul si Mihai Bravu e pustit :evil: . Cu exceptia unora care au pus niste bucati de macaz la Vitan. Macar de ar termina mai repede cu linia de acolo. Nu inteleg totusi graba. Oricum, trebuie sa fie gata si Vacarestiul in timp util :? . Plus ca la Sura Mare, nu au facut aproape nimic...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 May 2008 20:22 
Mai vin cu niste vesti... proaste dupa mine. Am aflat cine e executantul lucrarilor de pe Dudesti. Mari Vila :evil: :evil: . Noroc ca e o bucata mica si nu prea conteaza, dar totusi, o sa se simta viteza lor de lucru. Astazi, macar puneau primul set de macazuri spre Vitan. Interesant, e ca ele folosesc exact sistmeul vechi, adica liniile de intrare si iesire se unesc, apoi se despart iar, pentru liniile de pe ambele sensuri.Niciodata n-am inteles la ce foloseste asta, ca sensul pe bulevard n-o sa se schimbe, si e putin probabil sa se intre altfel in depou.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 May 2008 20:27 
Este un sistem folosit la unele depouri de tramvaie bi-directionale, ca de exemplu la Budapesta.
Aici, nu inteleg de ce este lasat asa, probabil ca "egzista o esplicatie", daca nu, explicatia e ca proiectul a fost facut sa "ramana cum a fost", fie explicit fie prin omisiune.
Nu retin exact daca si depoul Giulesti are acelasi sistem, dar oricum acolo are doar in/din directia capatului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 May 2008 20:32 
La depoul Giulesti se intra normal, adica exista doar cate o ramura de pe fiecare sens al liniei de traseu, care intra in depou. Acum, nu mai stiu exact cum se ramifica fiecare linie, dar parca exista si o legatura intre cele doua "sensuri" are liniilor din depou. Dar aici deja am trecut de poarta Giulestiului. Oricum, nu seamana mai deloc cu Dudestiul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 May 2008 16:21 
Dupa ce a fost aprobata la inceputul anului inceperea procedurilor pentru imbunatatirea traficului pe linia 41 se pare ca in curand vor incepe lucrari pe aceasta linie, cel mai probabil in vara cand se va micsora parcul. Se doreste largirea statiilor, instalarea de noi refugii, rafacerea sistemului de informare din statii, revizia sistemului de semaforizare de pe aceasta linie, montarea de camere video in statii pentru stoparea vandalismului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 May 2008 21:47 
bani cheltuiti inutil pentru dotari pe care RATB nu e in stare sa le foloseasca; in afara de refacerea peroanelor, restul sint inutile la mentalitatea actuala a RATB, care nu e in stare sa intretina corespunzator nimic


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 00:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Daca e sa o luam dupa mentalitatea RATB... multe lucruri nu sunt folosite cum trebuie, desi ele exista. Exemple: afisajele si sistemele de anunt de staii de pe vehicule, afisajele din statii (s-a incercat intorducerea sistemului RadFleet acum cativa ani... vezi panourile de pe linia 32), macaze automate care tot cu ranga se fac, mergandu-se pe principiul ca in una dintre directii trece prea rar tramvaiul ca macazul sa functioneze (vezi intersectia Sos. Progresului cu Cal. 13 Septembrie), SAT-ul (gandit prost si utilizat si mai prost) etc..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 18:29 
In statia Drumul Taberei a inceput lucrul la trotuarele de pe partea cu piata, se fac parcari si se largeste soseaua pentru a lasa spatiu viitoarei statii a lui 41 marita.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 20:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Acolo la piata problema era severa din cauza parcarii masinilor pana in buza intersectiei. Practic se formau permanent dopuri, plus accidente din cauza masinilor care franau brusc cand vedeau un locsor liber de parcare pe dreapta. Insa ma intreb de ce nu avanseaza mai repede lucrarile la Crangasi :?:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 20:54 
La Crangasi povestea a fost mai lunga - a necesitat mutarea gurii de ventilatie a statiei de metrou si acum se doreste si creearea unui lift pentru persoane cu dizabilitati


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 21:05 
Au mutat gura aia de ventilatie pentru metrou (lucru destul de greu, de altfel) dar Tip Top ramane pe pozitie (ingustat si mai mult) :evil: Are cineva idee ce se va face in acel loc unde era inainte piata propriu-zisa?

Bravo pentru ideea liftului, va dura ceva pana cand lumea se obisnuieste cu noile facilitati, dar asta inca este unul dintre marile lipsuri ale metroului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 May 2008 16:34 
In dreptul depoului Dudesti linia e gata, azi se turna asfalt. Au schimbat o bucata de curba si 10m de linie pe sensul spre Marasesti in intersectie.


Attachments:
DSC07869.JPG
DSC07869.JPG [ 107.88 KiB | Viewed 5232 times ]
DSC07870.JPG
DSC07870.JPG [ 90.21 KiB | Viewed 5233 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 May 2008 20:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
cb wrote:
Au mutat gura aia de ventilatie pentru metrou (lucru destul de greu, de altfel) dar Tip Top ramane pe pozitie (ingustat si mai mult) :evil: Are cineva idee ce se va face in acel loc unde era inainte piata propriu-zisa?

Bravo pentru ideea liftului, va dura ceva pana cand lumea se obisnuieste cu noile facilitati, dar asta inca este unul dintre marile lipsuri ale metroului.


Pentru cine nu stie, acea lucrare de mantuiala s-a soldat cu o frumoasa cadere de tencuiala intr-un segment al statiei de metrou Crangasi si cu o infiltratie de toata admiratia. De fapt, nu vad de ce ar mira. Oricum se lucra ochio-metric si dupa ureche asa ca in lipsa unui plan ma mir ca nu au spart pana sa ajunga in statia de metrou. Vesnica bataie de joc la proiectare si executanti marca "Dorel".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 May 2008 23:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 129
Location: Bucuresti/Arad
De unde stii ca se lucra fara plan?
De unde stii ca se lucra ochiometric?
Sunt curios ce meserie ai ca sa faci aceste afirmatii?

Lucrarea am vazut-o doar in trecere, nu am stat s-o analizez, nu tin cu executantul, proiectantul, etc. dar imi pun problema profesionalismului celor care fac afirmatii legate de profesionalismul altora.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 235 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group