Nikita, ales de ieseni din lipsa de ceva mai bun, continua actiunea de distrugere a tramvaiului din Iasi.
Desi, pe de-o parte, ne asigura ca tramvaiul nu va disparea din oras, dovada fiind noua legatura intre Dancu si Zona Industriala care se construieste, ca si modernizarile dela gara, Nikita si-a umflat muschii si a turnat asfalt pe strada Palat si pe A.Panu, invocand durata prelungita a constructiei catacombei simirade numita Pasajul dela Hala.
110 ani de tramvai si celebrele fotografii cu Palatul prin fata caruia trec tramvaie vor fi curand istorie din cauza acestui individ care nu stie decat sa dea apa la moara parvenitilor cu Palas care n'au loc sa faca stanga din cauza liniei de tramvai.
In curand, iesenii nu vor mai avea in zona Palatului decat autobuzele supraaglomerate 28 si 41, iar soarta tramvaiului de pe strada Palat, Panu, Podul Ros si splai este pecetluita.
Acum se asteapta acordul BERD pentru redirectionarea fondurilor pentru linia dela Palat la cea din Canta, iar la Palat se va face cel mult compromisul de pe str. Sarariei, unde dupa 35 ani linia inca mai este ingropata sub asfalt, fara nicio sansa insa ca tramvaiul sa mai mearga pe acolo.
Nikita, cu cele doua locuinte din Copou, ar vrea sa nu mai auda sunetul tramvaiului nici acolo si cu prima ocazie va lasa si copoul doar cu minunatele sale autobuze MAZ.
Este trist ca un oras ca Iasi a incaput pe mana unor parveniti si a unor gunoaie ale societatii, ridicate de comunisti din noroi si coada plina de muste a vacii in scaune inalte, de unde ingroapa in noroaie tramvaiul iesean, un simbol al civilizatiei pe care ei si tot neamul lor o vor mima toata viata, confundand-o cu bijuteriile, ceasurile Rolex si cardurile bancare pe care le au.
Ce se intampla acum la Iasi este un Brasov cosmetizat sau cel putin localizat pe o portiune mai mica, pentru ca n'are orasul posibilitatea sa ia mazuri cat ar vrea Nikita sa ia sa scape orasul de fiarele troncanitoare care sperie pe cetatenii pasnici carora nu le mai incape caruta 4x4 pe strada, desi e mai scurta cu o lungime de cal.
|