TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 21:38

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 23:25 
Revenind tot la linia 21, trecerea de la Carol abia mai sta, la trecerea vagonului se misca in toate partile, ma mir cum de nu se rup pantografe acolo (sau cel putin nu stiu eu). Se vede cum una din prinderi e rupta...


Attachments:
DSC07446.JPG
DSC07446.JPG [ 81.6 KiB | Viewed 6756 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 May 2008 23:09 
Nu inteleg ce tot mai fac in intersectia de la Carol, azi se lucra in zona trecerilor tramvai troleu, problema pusa de mine mai sus am vazut ca au rezolvat o. Ca elemente nu am vazut nimic nou. Nu inteleg de ce se continua cu devierile in fiecare weekend ca sa monteze cate o prindere pe saptamana :evil:


Attachments:
DSC07579.JPG
DSC07579.JPG [ 81.59 KiB | Viewed 6665 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 May 2008 11:11 
Au K+M-uit aproape toata intersectia si schimbat firul de contact. Au inlocuit si incrucisarea temporara tramvai-troleibuz (model vechi) cu una K+M, cum era initial. Au disparut aproape toate elementele vechi, in afara de macazuri si traverseul pentru firul de la patina de comanda.


-ultima curba care intra in macazul spre piata Rosetti e prinsa dizgratios cu o sarma de un cablu de deasupra
-pantografele tramvaielor sens Obor lovesc in tuburile de plastic prinse pe cabluri (pentru izolare)
-patina de comanda a macazului a ramas in aer desprinsa de cleme (pentru ca s-au deplasat nitel trasa firelor) si loveste in ancorele vechi.
-firele de troleibuz au o burta necaracteristica retelei din Bucuresti.

Mai raman de schimbat macazurile. Unghiul de abatere pentru firul spre Obor este mai generos decat de regula, poate o sa vedem ceva de viteza acolo, asa cum ar fi si cazul in mijlocul unei intersectii.

Sau cel putin asa era ieri seara


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 May 2008 21:52 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Dupa ce s-au reparat acum cateva zile toate macazele electrice din zona Ziduri-Mosi,azi iar nu mergea cel dinspre Obor spre Reinvierii...
Nu mai zic de sistemul de ghidare pe paleta la Colentina care nu functioneaza de ceva saptamani... :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 May 2008 19:25 
Treceri tramvai-troleibuz si troleibuz-troleibuz la Mihai Emihescu.


Attachments:
DSC07906.JPG
DSC07906.JPG [ 61.74 KiB | Viewed 6284 times ]
DSC07907.JPG
DSC07907.JPG [ 48.76 KiB | Viewed 6284 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 May 2008 18:21 
Offline

Joined: Fri 04 May 2007 08:51
Posts: 15
Location: Bucuresti
Sunt zvonuri ca s-ar fi pus ceva garduri intre sensuri pe colentina, intre doamna ghica si obor. A trecut cineva prin zona, poate sa confirme?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 May 2008 18:29 
Sunt.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 02:10 
Ar putea sa instaleze niste borduri ca in Budapesta ( http://hampage.hu/kozlekedes/eletkep34/img_4509.jpg ) care sa descurajeze trectulul pe linia de tramvai pe de o parte, si sa mentina vehiculele de pe banda stanga in afara gabaritului tramvaielor e de alta parte.

Vehiculele de urgenta (si alte coloane oficiale :roll: ) ar putea sa foloseasca in continuare linia de tramvai; autovehiculele ar putea trece de obstacole de pe benzile lor/ar putea intoarce (nu cum e pe linia 41). In orice caz, ar fi mai bine decat este acum pe ultimele linii modernizate (Chitila, Colentina, St. cel Mare...)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 09:56 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Au inceput sa puna ultimul strat de asfalt pe sensul nefolosit din Colentina. :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jun 2008 21:59 
VARZA linia 21. Azi pe tot traseul se mergea cu greutate, tramvaiele abia plecau din loc, iar pe Mosilor vechi abia urcau iar la coborare mergeau in patinaj, toata smoala pusa intre sina si asfalt a ajuns pe linie unde era un strat gros, bandajele si patinele boghiurilor erau pline de smoala iar din cauza lipsei contactului de masa se faceau scantei la boghiuri. Las pozele sa vorbeasca, urmeaza sa pun si niste filmulete care spun totul despre calitatea acestei linii, din pacate urmeaza 34...


Attachments:
DSC08830.JPG
DSC08830.JPG [ 107.52 KiB | Viewed 5818 times ]
DSC08831.JPG
DSC08831.JPG [ 123.62 KiB | Viewed 5819 times ]
DSC08843.JPG
DSC08843.JPG [ 116.32 KiB | Viewed 5818 times ]
DSC08848.JPG
DSC08848.JPG [ 79.81 KiB | Viewed 5818 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jun 2008 22:01 
Partea a 2a, urmeaza si filmuletele...


Attachments:
DSC08851.JPG
DSC08851.JPG [ 96.88 KiB | Viewed 5814 times ]
DSC08857.JPG
DSC08857.JPG [ 108.94 KiB | Viewed 5814 times ]
DSC08860.JPG
DSC08860.JPG [ 66.35 KiB | Viewed 5814 times ]
DSC08866.JPG
DSC08866.JPG [ 68.71 KiB | Viewed 5814 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jun 2008 22:27 
Si fimulete...
http://ratb.metrouusor.com/pub/MOV08846.MPG
http://ratb.metrouusor.com/pub/MOV08847.MPG
http://ratb.metrouusor.com/pub/MOV08859.MPG
http://ratb.metrouusor.com/pub/MOV08860.wmv
http://ratb.metrouusor.com/pub/MOV08864.MPG


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jun 2008 22:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Lipsa contactului poate avea consecinte dezastruase asupra celor care ating exteriorul tramvaielor sau coboara din tramvai atingandu-se de bare, usi, caroserie sau alte parti metalice atunci cand pantograful este pe fir... pentru ca, in lipsa ,,minusului", intregul tramvai va avea rol de ,,masa". Calatorii din interior sunt protejati (cata vreme raman acolo), dar la coborare pot exista probleme (iar la minim 750V c.c. va dati seama ce fel de probleme pot aparea, spre bucuria operatorilor de pompe funebre).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Jun 2008 17:08 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
Lipsa contactului poate avea consecinte dezastruase asupra celor care ating exteriorul tramvaielor sau coboara din tramvai atingandu-se de bare, usi, caroserie sau alte parti metalice atunci cand pantograful este pe fir... pentru ca, in lipsa ,,minusului", intregul tramvai va avea rol de ,,masa". Calatorii din interior sunt protejati (cata vreme raman acolo), dar la coborare pot exista probleme (iar la minim 750V c.c. va dati seama ce fel de probleme pot aparea, spre bucuria operatorilor de pompe funebre).

Eu am "beneficiat" de mai multe ori de "terapie prin socuri electrice" livrata de troleibuze TV 2 si TV 20. Ultima experienta a fost nasoala, dar pot spune ca am avut totusi noroc: atingand caroseria pe exterior pe timp ploios (stateam chiar intr-o balta), am suferit o contractura a muschiului bratului dupa care am avut febra muschiulara vreo doua saptamani. Curentul continuu e si mai periculos decat cel alternativ.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Jun 2008 21:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Un filmulet cu smoala topita pe sine:

http://tvr.ro/actualitate.php?play=40679


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Jun 2008 22:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Aceasta problema a stratului de smoala putea fi foarte usor evitata. Ma si intreb de ce nu au folosit acele elemente de cauciuc fono-absorbante. Erau din plin si nu cred ca mai aveau nevoie de vreun strat de smoala pe deasupra. Culmea este ca executantul proiectului, in marea lui experienta sau in virtutea unui proiect extrem de prost gandit, a mai adaugat si smoala.

La linia 41 si 32 nu a fost nevoie de smoala, elementele de cauciuc fonoabsorbante au fost suficiente. Chiar daca prin unele locuri au mai fost roase sau fragmentate se descurca in continuare foarte bine. Nu am inteles nici pana acum care e treaba cu smoala si de ce se incapataneaza sa o foloseasca pentru orice lucrare (asfaltare, acoperire de crapaturi in asfalt) si asa mai departe cand e doar o carpaceala ieftina si proasta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Jun 2008 22:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Acea smoala s-a folosit prin mai multe locuri, atat in Bucuresti, cat si in tara (la Oradea, de exemplu). Insa e interesant ca doar in Pasajul Marasesti si pe Mosilor + Colentina, linii refacute de MariVila in timp record (cateva saptamani, dupa ce nu-stiu-cate luni au stat si au frecta menta pe santier) s-a intamplat asa ceva. Poate au pus prea multa? Sau au gresit la prepararea ei, facand-o prea subtire?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jun 2008 14:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 129
Location: Bucuresti/Arad
@dr2005
Si pe 1 decembrie au fost ieri probleme. Chiar au fost blocate tramvaiele. S-a intervenit cu nisip (cred) si azi situatia s-a remediat, avand parte doar de scantei.

@fider
Peste tot s-au pus acele cauciucuri fonoabsorbante. Problema e ca unele modele nu ajungeau pana sus, la buza liniei, si s-a completat cu smoala.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jun 2008 14:18 
Problema e ca acele cauciucuri in continuare nu ajung pana sus. In idiotenia lor constructorii comanda benzi de latimi egale pentu ambele parti ale sinei, iar pe partea exterioara se completeaza cu smoala. Pe linia lui 34, partea executata de Mari Vila, asa se procedeaza. Au pus acele cuciucuri clasice, si zilele trecute turnau smoala in spatiul ramas :evil: . Iar pe partea dintre Obor si Vitan, se foloste alt model de benzi absorbante (nu le pot cauciucuri, ca nu-s facute din cauciuc, ci arata mai degraba ca un fel de asfalt), dar care tot nu ating marginea liniei :evil: . In concluzie, se va completa TOT cu smoala. Desi poate amestecul va fi mai bun...
As avea atatea alternative in cap la solutia asta de 2 lei:
-de ce nu comanda benzi de latimi diferite, in functie de fetele liniei pe care trebuie sa o acopere?
-de ce nu prepara un amestec de smoala cu o temperatura de topire mai mare?
-de ce nu toarna asfalt pana la marginea liniei, fara a lasa un spatiu (recunosc ca solutia e proasta, ar crapa asfatul, dar mai bine vad asta, decat ce e acum 8-| )
-de ce nu lasa pur si simplu spatiul ala gol, ca oricum nu e atat de adanc, si care se umple in mod natural cu pietris si praf? Pe liniile mdoernizate cu dale din-acelea cu margini de metal, oricum intra praf in spatiul dintre dale si linie, si se tin foarte bvine sectiunile respective. Practic, acea mizerie nu are cum sa dauneze liniei, si e destul de elastica :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jun 2008 16:01 
Smoala aia este de fapt un chit, numit chit mastic, folosit la astuparea spatiilor dintre asfalt si sina. Este un material folosit in Europa si e foarte bun.
Se lasa spatiu intre asfalt si sina, se toarna materialul, se intareste la contactul cu aerul si devine etans, nu mai intra apa, nu se mai macina asfaltul, care e ferit si de miscarile sinei.

Din poze se observa ca in unele locuri e ridicat, pentru ca probabil a fost turnat in exces. Poate nici calitatea materialului nu e cea care trebuie si de aceea au pus, "sa fie acolo". Probabil ca a fost purtat pe sina de masinile care au trecut pe acolo si de acolo au ajuns pe rotile tramvaielor.

Oricum, materialul acesta nu are nici cea mai vaga legatura cu antifonarea, scopul sau e exclusiv protejarea asfaltului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jun 2008 23:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Aici e vorba de tramvaie care risca sa ramana izolate din cauza smoalei care acopera sinele si apoi se depune e roti... degaba pui nisip, ca el nu transmite curentul electric.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Jun 2008 00:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Nu ajuta la transmiterea curentului,dar ajuta la patinaj. Pe Colentina s-a folosit mult nisip pentru a putea frana cand s-a topit smoala.


PS: Este vorba in general de calitatea lucrarilor liniei 21 nu de curentul electric.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Jun 2008 14:21 
Nisipul se termina imediat, este acolo doar pentru ocazii mai grave, nu cand ai toata linia cu patinaj.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Jun 2008 18:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Da... dar problema cu linia 21 este contactul imperfect dintre roata si linie, din cauza chitului. Patinajul e un efect secundar.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jun 2008 13:21 
Din nou trecem la calitatea lucrarilor facute pe linia 21...azi am observat ca in mai multe locuri bordurile au inceput sa se deplaseze...
De asemenea reteaua de troleibuz a inceput sa fie carpita cu elemente de retea veche... :roll:


Attachments:
DSC09038.JPG
DSC09038.JPG [ 87.52 KiB | Viewed 5196 times ]
DSC09039.JPG
DSC09039.JPG [ 73.93 KiB | Viewed 5196 times ]
DSC09040.JPG
DSC09040.JPG [ 73.31 KiB | Viewed 5197 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jun 2008 19:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Reteaua aia carpita de troleibuze s-a rupt ieri... si, probabil, intr-o noapte nu au putut face mare lucru.

La fel s-a intamplat si in statia ,,Carol I",, sensul spre Universitate, unde daca troleibuzul intra in alveola (dar... nu intra :) ) risca sa atinga cele 2 fire...

Sunt convins ca Silviu ne va arata mai multe imperfectiuni are retelei (a facut mai multe poze).


Attachments:
P6290021.jpg
P6290021.jpg [ 132.46 KiB | Viewed 5154 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jul 2008 22:58 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
De vreo 2-3 zile a inceput sa se lucreze la refugiul statiei de la Doamna Ghica sens spre Obor.Se afla chiar in dreptul parcului,unde a fost si inainte...Pana la urma incet-incet se apropie de final cu al II-lea sens din acea zona...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jul 2008 23:01 
Urmeaza sa se inchida linia 21 pentru finalizarea lucrarilor. La un moment dat depoul Colentina se va muta in Dudesti/Victoria.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 21:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Am fost si eu sa vad ce se intimpla pe acest traseu.
Inedit, ca nu-mi vine sa spun acum altfel, mi s-a parut sistemul de suspendare a retelei de contact. De ce trebuie doua console pe acelasi stilp? Curba nu e, sa zici ca ar fi fost nevoie.


Attachments:
tw 21 -Bucur Obor.JPG
tw 21 -Bucur Obor.JPG [ 363.83 KiB | Viewed 6304 times ]
tw 21 -Bucur Obor 97.JPG
tw 21 -Bucur Obor 97.JPG [ 405.95 KiB | Viewed 6304 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 21:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Inca o imagine din zona Bucur Obor.


Attachments:
tw 21 -Bucur Obor 04.JPG
tw 21 -Bucur Obor 04.JPG [ 322.38 KiB | Viewed 6304 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group