TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 01:56

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 16:11 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 77
A ramas un BM defect in Dristor 2


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 17:12 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 54
La 30 minute dupa revenirea la normal, am intrat in DR2 si pe linia de garare din tunel statea 1102 Bucuresti, dar cu luminile din vagoane si stopurile aprinse (fara calatori, evident). Oare ala fusese trenul defect?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jun 2008 09:29 
PANICA LA STATIA DE METROU DRISTOR 1, IN URMA UNUI INCENDIU

Accesul calatorilor in statia de metrou Dristor 1 a fost restrictionat, dupa ce un incendiu a creat panica pe peron. In jurul orei 8:30, un scurtcircuit la un panou de alimentare cu energie electrica a produs un incendiu, iar fumul dens a pus stapanire pe statie. Cei de la Metrorex au chemat pompierii si pana la sosirea echipajelor de interventie au decis sa evacueze peronul.

Toti oamenii care se aflau pe peron au fost evacuati. Au fost cateva persoane care s-au precipitat, dar nu au existat incidente, precum nici raniti. Pompierii au intervenit si au stins in cele din urma incendiul, insa accesul la statia Dristor 1 este blocat de jandarmi pentru ca autoritatile vor sa indeparteze orice pericol. Oamenii sunt dirijati catre statia de metrou Dristor 2.

De mentionat este ca metrourile opresc la Dristor 1, dar calatorii sunt imediat evacuati, nefiind lasati nici macar sa ajunga prin pasajul subteran la Dristor 2. Desi problema a fost rezolvata, pana cand fumul de pe peron se va dispersa, accesul pe peronul statiei de metrou Dristor 1 va ramane restrictionat.

Antena3.ro

25 iunie 2008


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jun 2008 12:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 13 Mar 2007 18:49
Posts: 37
Location: Bucurest. S6 Militari
Azi dimineata a fost un oarecare haos la metrou. Din cauza ca s-ar fi defectat instalatia de la timpuri noi la titan si mai multe trenuri ar fi ramas in pana azi dimineata metrou circula numai pe trenuri scurte(pendule) eroilor-crangasi/ crangasi-eroilor si tot asa. Nu stiu o cauza exacta. Eu doar atat am auzit de la cineva care a iesit din tura azi dimineata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jun 2008 14:34 
Circulatia metroului a fost ingreunata timp de doua ore in aceasta dimineata

Blocaj la Metrou in aceasta dimineata. Circulatia garniturilor a fost ingreunata timp de doua ore din cauza unor lucrari de infrastructura care se executa intre statiile Timpuri Noi si Mihai Bravu.
"A fost o situatie speciala in aceasta dimineata, noi o regretam si speram sa nu se mai intample", a declarat Mariana Petre, purtator de cuvant Metrorex.

In jurul orei 8, circulatia garniturilor de metrou a revenit la normal, dar se circula in continuare cu limitari de viteza.

"Va fi o perioada mai lunga in care circulatia metroului va fi afectata de lucrarile de modernizare. Acestea vor fi efectuate de la statie la statie. Sunt lucrari absolut necesare pentru reabilitarea instalatiilor care vor duce la un grad mai mare de siguranta a populatiei. Vom incerca sa luam toate masurile sa nu se mai intample", a mai precizat Mariana Petre.


Sursa: Realitatea.net


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jun 2008 14:36 
A stat dimineata un prieten de la 6:30 pana la 6:55 in statie la Mihai Bravu, si in final a renuntat si a luat pe 634.
Mi-a spus ca se vedea un tren in tunel si mirosea a fum.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jun 2008 20:09 
Se lucreaza la sistemele ATC iar asta presupune dezactivarea unor semnale BLA momentan. Probabil din cauza lucrarilor din timpul noptii care au avut o amploare mai mare s-a intarziat pana spre dimineata. Pana vor ajunge cu legarea si punerea in functiune a ATC-ului pana la Dristor 2 va trece in jur de un an de zile.

Sa vedem ce se va intampla dupa ce se deschide ATC-ul iar BM-ul si IVA catre Linia de Centura vor trebui sa circule la un interval de cca 90-120 secunde pe portiunea comuna Eroilor-Nicolae Grigorescu 1.
Oricum intervalul de 90 de secunde nu este SF. In anii 80 acesta era intervalul de succedare standard al trenurilor care pe atunci erau in 2 rame. Si ganditi-va ce lucrari erau atunci si tot se circula bine.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jun 2008 20:42 
A face o magistrala de metrou noua inseamna o posibilitate de lucru in 3 schimburi adica 24 de ore; nu exista trafic.

A schimba ceva cat exista trafic pune probleme pentru ca nu poti opri circulatia trenurilor.

Perioade efective de lucru la infrastructura sunt intre orele 00:30-04:00.
Ca sa nu mai spunem ca deja in weekend se circula pana la 1:30 iar acest program se pare ca in curand va fi aplicat in fiecare zi.

Deci la metrou va fi de lucru intre orele 02:00 si 04:00. Ce poti face in 2 ore cand numai sa desprinzi un segment de linie dureaza extrem. Iar dupa o lucrare se mai fac si probe. Aici se vede utilitatea pe care ar fi avut-o un al 3-lea tunel pe care sa fie deviata circulatia. :P dar desigur suntem in Romania.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jun 2008 13:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 13 Mar 2007 18:49
Posts: 37
Location: Bucurest. S6 Militari
Legat de inchidere unui tronson, circulatia pe un fir si alt chestii. Tineti minte ce fel se circula cand se lucra pe la Titan? Cate pendule erau? Se trecea de la un peron la altul pentru 1 singura statie. Cel mai bine ar fi cum a fost pe M2. Inchiderea partiala a mai multor statii dintr-o data eu asa tin minte ca a fost. Intradevar timpul de lucru noaptea e mult prea mic. Mai sunt dati cand si trenurile mai fac diferite manevre, deci exista tensiune in sina. Am vorbit cu cineva care lucreaza la intretinere. Si mia spus ca se lucreaza la foc continuu. Ei sunt la fel cum sunt o echipa de F1 la standuri. Fiecare stie ce are de facut si nu se incurca.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jun 2008 15:09 
In alte tari exista linii de urgenta la metrou, iar pe unele portiuni se pot gasi chiar si 4 linii din care doar 2 sunt pentru uz normal. Restul urgente.

Desemenea in alte tari nu exista ajutorul de mecanic din cauza faptului ca exista sisteme de evacuare bine gandite.

La noi in caz de incendiu sau in general de dezastre ce necesita evacuarea trenului, ajutorul va insoti calatorii spre statii iar mecanicul are obligatia de a nu parasi trenul si sa stinga eventualele incendii de la hidrantii din tunel....care nu mai au furtune momentan deoarece acum cativa ani s-au pus la bordul trenurilor...acum nu mai sunt nici macar acolo. Doamne fereste de incendii in tunel in Metroul Bucurestean :!: :!:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Jun 2008 01:33 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Reteaua unde se intalnesc cel mai des 3-4 linii in tunel - si statii cu 2-3 peroane/2 niveluri - este metroul din New York, care are atat trenuri locale (opresc in toate statiile) cat si rute expres (doar nodurile importante).
La noi daca se intampla vreun accident de amploare, pasagerii ori sunt scosi prin tunel pana la prima statie, se folosesc rutele de evacuare in caz de urgenta (daca acestea sunt bine definite) daca nu, se folosesc iesirile tehnice prin gurile de ventilatie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 13:54 
Azi statia de metru Unirii a fost inchisa din cauza unei amenintari cu bomba. Alta gluma proasta :evil:

Edit:

http://www.realitatea.net/statia-de-met ... 17137.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 17:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Unde s-a mai vazut in lume ca, inainte de detonarea unei bombe intr-un metrou, cineva sa anunte ca va avea loc atentatul? Astept cu interes ziua cand cineva va anunta ca s-a pus bomba intr-o duba.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 22:55 
ETA si MPAIAC isi anunta atentatele la un timp suficient pentru evacuarea persoanelor din zona, dar insuficient pentru dezamorsarea bombei. Aceste organizatii se afla insa in pe teritoriul Spaniei, mai precis, respectiv, in Tara Bascilor si in Insulele Canare.

Organizatiile in cauza fac asta pentru a reduce impactul asupra societatii civile, de la care au o doza de sustinere.

Alarmele false sunt insa tratate la fel de catre autoritati, pentru a nu se ajunge ca in povestea cu lupul si oile. Daca nu s'ar proceda asa, din 100 apeluri false, unul poate fi real.

Cele mai vizate sunt insa scolile, din motive lesne de inteles. In acest caz, poate fi vorba de o gluma proasta a unor betivi sau a unor idioti cu telefon mobil. In acest ultim caz, prinderea lor poate dura foarte putin. 112 se poate apela si fara cartela in telefon sau cu o cartela furata, chiar si dezactivata. In cel mai fericit caz, vor localiza tomberonul unde a fost aruncat telefonul, daca apelantul nu stie sa-l dezactiveze.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 21:22 
Azi in jurul orei 19.35 un incident in statia Gorjului cu rama in care ma aflam. Trenul a ajuns in statie, s-au deschis usile, exceptie la ultimul vagon, lumea a coborat in restul vagoanelor iar abia cand a inceput anuntul de inchidere a usilor toata lumea din vagon a devenit nelinstita, am inceput sa apasam semnalele de alarma si nimic, abia dupa ce s-au inchis usile cineva de pe peron a reusit sa faca pe mecanic sa isi dea seama ca e ceva in neregula iar usile s-au deschis. Ce ma intreb acum - oare ce s-a intamplat, oare de ce nu s-a intamplat nimic cand lumea a apasat semnalele de alarma ? Cum de s-au deschis in toate vagoanele usile numai in ultimul nu ? Ca dupa ce a fost scandalul usile s-au deschis imediat, deci sigur nu a fost un fir intrerupt sau ceva.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 22:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Probabil au ramas fara aer (sau, dimpotriva, cu prea mult aer).

Semnalele de alarma sunt, in general, ignorate de mecanici, tinand cont ca majoritatea aurolacilor le apasa ca n-au ce face.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 22:06 
Pe bord nu exista decat un singur buton de comanda al usilor deci nu a fost rea vointa din partea mecanicului iar motivele pot fi diverse:

Vagonul a ramas fara aer, a pornit compresorul iar abea la plecare conductele de aer au avut presiunea normala
Posibil vreun fir intrerupt

Cat despre instalatia de alarma...hmm

In momentul in care se apasa semnalul de alarma se aprinde un bec pe bord si un buzzer porneste iar coltarele vagonului de unde s-a tras semnalul se aprind. Posibil ca in cabina mecanicului sa fi fost scoasa siguranta de la sistemul de alarma sau firul de la buzzer scos pentru a nu ii deranja pe mecanici astfel incat beculetul de pe bord a devenit neglijabil si insesizabil.

Un alt eveniment tot legat de usi acum ceva vreme cat inca se circula pe 1 singur fir intre Eroilor si Politehnica:
Trenul inainte de plecare a ramas cu a 2-a usa a vag 3 deschisa. S-a sesizat defectiunea, s-au deschis usile din nou iar mecanicul ajutor a fugit in vagonul 2 la a 2-a usa. Mecanicul a inchis usile, bineinteles in vag 3 tot nu s-a inchis respectiva usa si nefiind oglinda nu s-a observat ca ajutorul s-a dus in vagonul gresit. Mi-am dat seama, am batut in geamul de la mecanic dar mi-am primit si o injuratura. Vagonul a plecat cu usa larg deschisa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 22:12 
freyutz wrote:
Mi-am dat seama, am batut in geamul de la mecanic dar mi-am primit si o injuratura. Vagonul a plecat cu usa larg deschisa.


In cazul asta era necesara o sesizare pe undeva...
P.S. La IVE ei cred ca daca vin BM in 1-2 ani merge sa nu mai faca nici macar reviziile ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 22:16 
Ba da se fac revizii ca daca se intampla ceva grav si se sesizeaza ca nu sunt reviziile facute o incurca rau de tot. Problema este ca momentan nici materiale nu prea mai sunt si se fac multe carpeli. Carpeli care uzeaza trenurile mai repede decat este normal. Am vazut ca abea au putut aduce niste pantografe noi de IVA. Tehnologia este deja destul de veche intradevar si multe componente nu se mai produc iar de pe ramele din parcul rece ori nu mai ai ce sa iei ori sunt in conservare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 22:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Dupa parerea mea problema cu piesele de schimb e mai degraba datorata proastei gestiuni. Avand in vedere ca au casat peste 20 de rame in ultimii 3-4 ani e curios cum au ramas fara piese de schimb pentru cele (estimez) aproximativ 20 care au mai ramas si care pot fi trimise in circulatie. Pe de alta parte nici Alstom nu a avansat vreo solutie pentru ramele aflate inca in circulatie pentru rezolvarea problemei pantografelor si sistemelor pneumatice.

Toate astea ar fi insemnat cel mult o omologare a lor si nicidecum o modernizare completa a ramelor. Insa, presupun ca motivul e foarte simplu: oricum toate ramele IVA se vor taia asa ca nici ei nu se mai complica sa le intretina cum trebuie. Sunt din ce in ce mai multe incidente de genul celor in care unele usi nu se deschid, franele merg prost (vagonul opreste cu jumatate de metru dincolo de limita din fata peronului) iar boghiurile si suspensiile sunt intretinute foarte prost.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 22:55 
Lipsa managerilor buni care sa se dedice este problema Metroului. Desigur si a personalului care mare parte nu are de-a face cu fenomenul numit metrou.Fonduri sunt si sunt si solutii. Cat despre Alstom, se inainteaza proiecte dar nu se vrea "de sus"


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Sep 2008 23:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Intr-adevar, gestiunea proasta a resurselor este o mare problema. Nu trebuie uitate nici instrainarea URMR la Alstom, cumpararea energiei electrice la un pret mai mare decat cel de pe piata europeana (chiar mondiala) in urma cu ceva ani si nici luxul prost inteles legat de aceste panouri de informare care nici macar nu o sa ofere preponderent informatii legate de metrou ci vor fi se pare doar prilej de lauda in fata mass-media asa cum au fost si ramele Bombardier.

Problemele insa raman cele vechi, chiar se acutizeaza din nepasare si dorinta unora de a nu face investitii in ceva ce "nu se vede cu ochiul liber" ca sa se poata lauda ei cat vor. Siguranta si eficienta nu vor fi pe agenda ci doar ce va da "bine". Din pacate, dupa cum spuneam si cu alta ocazie, soarta Metrorex este o oglinda buna a tuturor "afacerilor" de prin Ministerul Transporturilor care au afectat si CFR: rezultatul este sub orice critica iar o buna parte din infrastructura si materialul rulant este la pamant. Evident si presa are partea ei in aceasta situatie, trecand prea usor peste subiectele importante pentru vreo stire despre "vedetele" noastre. In acest amalgam nu se intelege nimic iar reteta succesului (in fapt a unui risipe interminabile de resurse din partea Metrorex si a altor institutii publice) este intretinuta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Sep 2008 00:10 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 77
Marian Andrei wrote:
Azi in jurul orei 19.35 un incident in statia Gorjului cu rama in care ma aflam. Trenul a ajuns in statie, s-au deschis usile, exceptie la ultimul vagon, lumea a coborat in restul vagoanelor iar abia cand a inceput anuntul de inchidere a usilor toata lumea din vagon a devenit nelinstita, am inceput sa apasam semnalele de alarma si nimic, abia dupa ce s-au inchis usile cineva de pe peron a reusit sa faca pe mecanic sa isi dea seama ca e ceva in neregula iar usile s-au deschis. Ce ma intreb acum - oare ce s-a intamplat, oare de ce nu s-a intamplat nimic cand lumea a apasat semnalele de alarma ? Cum de s-au deschis in toate vagoanele usile numai in ultimul nu ? Ca dupa ce a fost scandalul usile s-au deschis imediat, deci sigur nu a fost un fir intrerupt sau ceva.


Din pacate se mai intimpla , si cum zicea cineva "exista o explicatie " de fapt 2 motive pe care le banuiesc eu ,
1: tensiune insuficienta la grupul de baterii de 24V , din aceasta cauza semnalul de deschidere usi se transmite de la vagonul din care se conduce spre coada trenului si avind o lungime destul de mare , nu mai ajunge cit ii trebuie sa atraga contactorul si apoi la rindul lor bobinele de deschidere usi
2: a agatat contactorul de deschidere sau pur si simplu a cazut (scurt) o siguranta care alimenta circuitele de deschidere usi pe vagonul respectiv


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 24 Sep 2008 16:41 
"Bombardier" scos din functiune


Un geam al unui tren de calatori a fost spart ieri dimineata de un calator grabit sa intre in vagon. La intrare, barbatul a lovit din greseala geamul unei usi cu sacosa in care se afla o sticla. Trenul a fost scos imediat din functiune si a fost garat in depoul Pantelimon, unde angajatii Metrorex au schimbat geamul.

Intamplare - Incidentul a avut loc ieri, la ora 7.00 dimineata, in statia Crangasi. Petre I. a fost retinut la statia Izvor. La acea ora, calatorii pornesc spre locurile de munca, iar scoaterea unui tren din functiune nu a facut decat sa ingreuneze traficul pentru mai bine de trei ore.

Reprezentantii Metrorex ne-au declarat ca in jurul pranzului lucrurile au revenit la normal si ca de astazi trenul cu geamul inlocuit va fi repus pe linie. Mai mult, reprezentantii Metrorex au atras atentia ca este primul incident de acest fel si i-a asigurat pe calatori ca se vor lua masuri pentru ca acest incident sa nu se mai repete.

Calatorul "indisciplinat" a declarat Politiei Metrorex, care l-a retinut pentru lamurirea incidentului in care a fost implicat, ca nu a facut nimic intentionat si ca regreta accidentul.

El a spus ca s-a grabit sa intre in metrou si a lovit cu sticla din sacosa geamul usii. Politia Metroului i-a intocmit dosar de distrugere, iar barbatul va fi nevoit sa plateasca daunele.

Sursa: Compact


Attachments:
612-30906-CRIS0908-mare.jpg
612-30906-CRIS0908-mare.jpg [ 16.54 KiB | Viewed 10518 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Sep 2008 21:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Cum sa se sparga un geam, asa-zis securizat, la lovirea involuntara cu o sticla? Nu cumva geamul a cazut din alt motiv si s-a cautat tap ispasitor?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Sep 2008 22:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Inclin sa cred ca fereastra a fost intr-adevar sparta. Ce presupun ca a s-a intamplat:
- individul vazand ca se da semnalul de inchidere a usilor alearga spre tren
- incearca sa puna sacosa in fata pentru a bloca inchiderea usilor in speranta ca acestea nu se vor inchide complet si vor trebui redeschise sau el va fi vazut de mecanici si iarasi vor fi redeschise usile
- din inertia sacosei venind spre tren la aproximativ 15-20 km/h, usile fiind aproape inchise, impactul sacosei cu orice geam (fie el si securit) duce inevitabil la spargerea sticlei ferestrei.

Pe scurt scenariul est unul tipic pentru cei care se grabesc si incearca cu orice pret sa prinda metroul, stiind ca usile sunt "sensibile" iar mecanicii nu de multe ori repeta inchiderea usilor. Nu conteaza ca trenul vine la 3 minute, obsesia lui "sa nu il pierd" e o boala grea.

Drept completare spun: stie oare cineva cate accidente au fost (imbranceli, injuraturi) suportate de cei care erau in calea unui astfel de calator grabit sa prinda metroul? Frecvent vad asemenea specimene si ma gandesc la cate incidente sunt intr-o zi obisnuita, si toate trec neobservate. Tot ce se vorbeste eventual este daca a fost aglomeratie in tren sau in peron nu pericolul de a fi imbrancit, lovit la urcarea in tren sau pe peron de cineva grabit sa prinda trenul ce tocmai va pleca.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Sep 2008 23:21 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 77
Si dureaza cel putin 18 ore inlocuirea (este prins cu un fel de silicon si trebuie curatat apoi se pune geamul si se pune siliconul dupa care trebuie lasat la uscat) cam cum se monteaza un geam de la masinile straine


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Sep 2008 16:23 
Masticul acela negru nu? Cel care la PPC-uri este intins cu degetul ;))
Chiar este singurul geam spart de Bombardier pana acum? Daca da mai bine spargea nenea ala unu din ala cu numele cretinilor pe el :(


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Jan 2009 00:28 
Astazi de dimineata dupa un sir de evenimente tinute lant pe M3 au ramas doar 2 trenuri pe toata magistrala pana au venit rezervele din Industriilor si Pantelimon. In prima instanta macazul de la Eroilor de rebrusare nu mai primea comenzi apoi colac peste pupaza un tren s-a defectat la Politehnica. Cum cele de la Eroilor nu mai aveau cale de intoarcere din cauza trenului defect au garat la Eroilor apoi la scurt timp si trenul defect a fost garat acolo. Motivul post-ului nu este acesta in orice caz ci cel de a va prezenta ca astazi a existat un interval de 15 secunde pe M3 intre 2 trenuri IVA.


Attachments:
P1080047 (Medium).JPG
P1080047 (Medium).JPG [ 81.18 KiB | Viewed 10018 times ]
Top
  
 
 Post subject: incidet magistrala 4
PostPosted: Fri 09 Oct 2009 22:21 
Offline

Joined: Wed 21 May 2008 14:03
Posts: 3
Azi ora 9:25 ma urc in metrou de la gara de nord 2 spre 1mai
intre gara si basarab se aude un zgomot puternic de roti blocate care dispare dupa macazul de la linia de legatura cu magistrala 1
Pleaca trenul de la basarab spre grivita si cam in dreptul unde se vede si linia care vine de la grivita si urca spre basarab incepe acelasi zgomot infernal si vagonul se umple de fum inecacios
La grivita suntem evacuati din tren mecanicii se agita unul coboara pe sina mesteresc ceva acolo si pleaca fara calatori spre 1 mai
ajung a 1 mai cu urmatorul tren, ambele statii si grivita si 1 mai sunt pline de un fum inecacios


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group