TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 16 Dec 2019 04:54

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
PostPosted: Fri 11 Jul 2008 13:33 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Aceasta bataie de joc numita Transport privat de calatori in Judetul Ilfov merita si ea un topic dedicat.

Pentru inceput, va voi prezenta o duba pe linia 466. Comp. R.A.T.B. Titan - Glina. Va rog sa observati conditiile de calatorie demne de un stat membru U.E. .... aaa... pardon, de Republica bananiera Romana. De bilete nici nu poate fi vorba. In plus, dubarii au prelungit traseul ILEGAL cu vreo cativa kilometri pana la Piata Titan unde, normal, se fac full, iar cei care vor sa urce de la alte statii... ,,haideti mai sus, ca e loc".


Attachments:
P7020195.jpg
P7020195.jpg [ 82.88 KiB | Viewed 21278 times ]
P7020196.jpg
P7020196.jpg [ 51.3 KiB | Viewed 21278 times ]
P7020197.jpg
P7020197.jpg [ 85.66 KiB | Viewed 21280 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Jul 2008 17:17 
Am aflat dela un sofer de mijloc de transport galben ca undeva in apropierea targului de masini sunt niste firme care modifica microbuzele de marfa, de fapt le decupeaza tabla in locul ferestrelor, le pune geamuri si chedere + dotari interioare. Se pare ca multe astfel de dube de pasageri provin din dube de marfa. Mai mult, se pare ca si la nemti se practica, dar ce am vazut eu venit de acolo aratau bine, dar nu erau de transport regulat cu statii din 100 in 100m.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Sep 2008 01:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Conditiile de acordare a punctajelor pentru liniile intra si interjudetene (Bucuresti-Ilfov sunt curse interjudetene!) au dus la apritia unor situatii tragi-comice: pe de-o parte dube jegoase, aglomerate dar noi si, chipurile, incadrate ca autocare cu nu-stiu-cate stele, pe de alta parte dube vechi, dar si autocare moderne noi... desigur, autocare cu cat mai multe dotari (de 2 sau 3 stele), dotari care nu au absolut nicio utilitate pentru o cursa de 10 km, precum Bucuresti - Bumbacaria Jilava. Inchipuiti-va numai cat dureaza imbarcarea si debarcarea calatorilor!


Attachments:
GR-28-NLC-001.jpg
GR-28-NLC-001.jpg [ 85.65 KiB | Viewed 20907 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Apr 2009 02:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Probabil ca daca am fi de la R.A.R. am gasi o groaza de incalcari ale legii 92/2007 la vehiculele din pozele ce urmeaza. Dau doar cateva exemple:
-neafisarea corespunzatoare a traseului (fata, lateral si spate, iluminate pe timp de vizibilitate redusa)
-nerespectarea traseelor si statiilor
-nerespectarea orarelor; lipsa afisarii lor
-nerespectarea numarului maxim de calatori din vehicul
-ne-distribuirea de bilete calatorilor

Pentru inceput B 86 UEB mergand pe contrasensul unei benzi dintr-un terminal R.A.T.B.. Dpdv legal nu avea ce cauta acolo. Traseul e afisat doar in fata.


Attachments:
B-86-UEB-204-001.jpg
B-86-UEB-204-001.jpg [ 95.75 KiB | Viewed 20528 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Apr 2009 02:40 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
IF 03 CPM mergand prin terminalul R.A.T.B. Piata Presei Libere, inclusiv pe trotuarul peroanelor. Nu are afisate nici macar capetele de traseu, nu mai zic de afisaj vizibil noaptea ori de la distanta. Afiseaza traseul R.A.T.B. 444 si trece cu 5 minute in fata autobuzului R.A.T.B. de pe acelasi traseu.


Attachments:
IF-03-CPM-444-001.jpg
IF-03-CPM-444-001.jpg [ 83.75 KiB | Viewed 20528 times ]
IF-03-CPM-444-002.jpg
IF-03-CPM-444-002.jpg [ 63.7 KiB | Viewed 20525 times ]
IF-03-CPM-444-003.jpg
IF-03-CPM-444-003.jpg [ 72.49 KiB | Viewed 20525 times ]
IF-03-CPM-444-004.jpg
IF-03-CPM-444-004.jpg [ 80.9 KiB | Viewed 20525 times ]
IF-03-CPM-444-005.jpg
IF-03-CPM-444-005.jpg [ 72.4 KiB | Viewed 20528 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Apr 2009 02:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
AG 09 NZR mergand prin terminalul R.A.T.B. Piata Presei Libere. Dubleaza linia 450, prin urmare soferul s-a gandit ca afisarea liniei 550 ar atrage mai multi clienti. Desigur, pleaca in fata autobuzului, calatorii find imbiati sa urce chiar de la peroanele R.A.T.B.-ului!!!! Afisajul este necorespunzator (traseul e afisat doar in fata).


Attachments:
AG-09-NZR-550-001.jpg
AG-09-NZR-550-001.jpg [ 72.21 KiB | Viewed 20524 times ]
AG-09-NZR-550-002.jpg
AG-09-NZR-550-002.jpg [ 72.94 KiB | Viewed 20526 times ]
AG-09-NZR-550-003.jpg
AG-09-NZR-550-003.jpg [ 70.68 KiB | Viewed 20524 times ]
AG-09-NZR-550-004.jpg
AG-09-NZR-550-004.jpg [ 77.8 KiB | Viewed 20525 times ]
AG-09-NZR-550-005.jpg
AG-09-NZR-550-005.jpg [ 77.59 KiB | Viewed 20526 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 May 2009 23:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Pe unele trasee de Ilfov putem intalni si vehicule mai decente. Insa soferii tot dubari au ramas, nu va asteptati sa primiti bilet.

B 59 ARW


Attachments:
B-59-ARW-458-001.jpg
B-59-ARW-458-001.jpg [ 71.85 KiB | Viewed 20238 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Jun 2009 06:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Conditii civilizate oferite de firma C&I pe ruta Bucuresti - Chitila si retur (traseul R.A.T.B. 422):

Biletele sunt lasate pe bord (desigur, gata folosite, nici nu am vazut topuri de bilete noi) de unde calatorii mai insistenti sunt indemnati: ,,Serviti cu incredere cate doriti!"


Attachments:
B-50-KDI-001.jpg
B-50-KDI-001.jpg [ 78.73 KiB | Viewed 20084 times ]
B-50-KDI-002.jpg
B-50-KDI-002.jpg [ 58.49 KiB | Viewed 20082 times ]
B-50-KDI-003.jpg
B-50-KDI-003.jpg [ 54.5 KiB | Viewed 20082 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Jul 2009 21:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Terminalul de la Piata Presei este practic sufocat de dubele private, incurajate si de anularea a tot mai multe curse pe liniile preorasenesti RATB si de faptul ca autoritatile inchid ochii la intrare in terminalul RATB, dar si pe strada paralela cu el, pe care accesul este interzis cu exceptia RATB. Aceste dube blocheaza linistite autobuzele liniei 330, dar si intrarea in terminal pentru 330 si 105. In plus, de fiecare data cand soseste un 41, 105 sau 330 dubarii urla in gura mare unde merge duba lor.


Attachments:
B-41-LGG.jpg
B-41-LGG.jpg [ 418.09 KiB | Viewed 19986 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jun 2010 18:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Desfiintarea liniilor preorasenesti RATB a adus scumpiri de 1 RON la biletele dubarilor, dar a dus si la marirea numarului de dube... patronii au scos la traseu toate masinile din licenta de transport, pentru ca fiecare sofer sa alerge sa ia mai multi clienti... fara a tine cont de lucruri elementare, gen orarul din contract. Astfel, 7 dubari au fost amendati cu 1500 RON la Magurele pentru treaba asta... pacat ca nu se fac mai multe controale. Ar trebui sa vina si in Bucuresti sa vada cum unii dubari pleaca de la Anitaeriana (in loc de Ghencea) si blocheaza si 2 benzi pana se umplu.

Cred, totusi, ca nu a fost ales la intamplare locul controlului. Primarul din Magurele s-a aratat - pe buna dreptate - nemultumit de eliminarea transportului in comun RATB, avand in vedere ca sunt mii de studenti la facultatea de fizica (care trebuie sa ajunga cumva la facultate) si sute de elevi care merg la Bucuresti, nemaivrobind de navetisti.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Oct 2017 18:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48836
IF 80 DMA


Attachments:
Rasinari 26.10.2017 (12).jpg
Rasinari 26.10.2017 (12).jpg [ 113.9 KiB | Viewed 12887 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 26 Nov 2017 19:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48836
IF 88 LGD


Attachments:
Sibiu 13.07.2016 (24).jpg
Sibiu 13.07.2016 (24).jpg [ 124.57 KiB | Viewed 12663 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Jan 2018 18:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48836
Reactualizare trasee si programe.


Attachments:
03_20180117.pdf [1.56 MiB]
Downloaded 142 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 18 Jan 2018 01:29 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 652
Location: Bucuresti, Militari
Pe acolo sunt unele linii care se dubleaza, ce le trebuie de la Victoriei la Otopeni (si spre alte directii), nu au de la Piata Presei Libere?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 27 Feb 2019 11:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48836
Quote:
49. Proiect de hotărâre privind avizarea Studiilor de oportunitate privind delegarea serviciului comunitar de transport public de călători către „Serviciul Transport Voluntari SRL” și „Ecotrans STCM SRL” și aprobarea modalității de gestiune a serviciului de transport public de călători în Municipiul București și Județul Ilfov pentru aceștia.


Attachments:
49_20190226.pdf [6.37 MiB]
Downloaded 62 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 27 Feb 2019 12:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
De când dispune Consiliul General al Municipiului Bucureşti ce se întâmplă în Voluntari, Mogoşoaia şi Chitila?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group