TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 14:25

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 28 posts ] 
Author Message
PostPosted: Mon 18 Jun 2007 13:22 
Iata cum merg lucrarile in zona...


Attachments:
DSC09143.JPG
DSC09143.JPG [ 109.21 KiB | Viewed 9506 times ]
DSC09145.JPG
DSC09145.JPG [ 118.02 KiB | Viewed 9508 times ]
DSC09146.JPG
DSC09146.JPG [ 103.99 KiB | Viewed 9506 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Sep 2007 13:46 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 11:33
Posts: 29
Lucrarile au avansat destul in aceasta zona. Din pacate nu am poze (lipsa camera foto :( ), insa in cateva zile sper ca voi face si fotografii.

Prin urmare, groapa imensa din partea dreapta, cum mergi spre mall, a fost "betonata". S-au conturat iesirile catre suprafata din pasaj, incepe sa capete o forma.

Din pacate, insa, circulatia in zona aceasta este un cosmar. Pe langa lucrarile la pasaj, s-au apucat drumarii sa repare si soseaua...a fost un haos de nedescris :(.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 15:56 
Lucrarea este departe de finalizare... :roll:


Attachments:
DSC07516.JPG
DSC07516.JPG [ 89.4 KiB | Viewed 8978 times ]
DSC07517.JPG
DSC07517.JPG [ 88.3 KiB | Viewed 8977 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 May 2008 21:13 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 11:33
Posts: 29
Nu pot sa pricep de ce dureaza atata timp sa termine pasajul asta. Azi am aruncat un ochi printre draperiile de la ce era casa de bilete. Pe acolo pare ca va fi noua iesire. Se vede lumina de afara, se vad niste trepte...parca mai e nevoie de finisaje.

Din cate stiu, termenul de finalizare a lucrarii a fost deja depasit. Sper sa nu mai dureze prea mult :(.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 14:27 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 11:33
Posts: 29
O veste buna:
S-a redat circulatiei o banda pe sensul spre centru. Practic, au fost scoase panourile de pe acea parte. Se lucreaza la refugiul viitoarei statii (montat borduri, etc).

Incepe sa se contureze forma finala a zonei respective. La cum s-au miscat lucrurile lately, cred ca in vreo 2 saptamani se termina lucrarile la suprafata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Jul 2008 00:24 
Cred ca este una din cele mai lungi lucrari facute vreodata in Bucuresti, s-au ridicat zeci de piloni si rampe la Pasajul Basarab dar la amaratul de pasaj subteran de la eroii revolutiei nu sunt sanse de finalizare prea repede....e clar ca vor fi gata toate santierele incepute dar asta nu.


Attachments:
DSC09958.JPG
DSC09958.JPG [ 92.66 KiB | Viewed 8585 times ]
DSC09959.JPG
DSC09959.JPG [ 94.49 KiB | Viewed 8583 times ]
DSC09960.JPG
DSC09960.JPG [ 92.93 KiB | Viewed 8583 times ]
DSC09961.JPG
DSC09961.JPG [ 95.29 KiB | Viewed 8583 times ]
DSC09962.JPG
DSC09962.JPG [ 91.97 KiB | Viewed 8583 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Jul 2008 15:02 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Marian Andrei wrote:
Cred ca este una din cele mai lungi lucrari facute vreodata in Bucuresti, s-au ridicat zeci de piloni si rampe la Pasajul Basarab dar la amaratul de pasaj subteran de la eroii revolutiei nu sunt sanse de finalizare prea repede....e clar ca vor fi gata toate santierele incepute dar asta nu.

Pieptanarii nu e Titulescu. Exista prioritati care este, iar altele mai poate astepta. Cred ca diferenta o face faptul ca Pasajul Basarab e in principal pentru automobilisti, iar "nodul intermodal" e pentru pietoni si calatorii cu mijloace de transport in comun. Adica pentru cei care mai pot astepta pana la urmatoarele campanii electorale. :cry:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Jul 2008 15:08 
Oricum as prefera ca acea statie sa nu fie terminata niciodata. Amplasamentul e execrabil, sacrifica statiile de langa City Mall, de pe Viilor si Serban Voda, ca sa opreasca toate tramvaiele in aberatia asta centrala. Aberatie care are iesire doar la metrou. Nu si la cimitir!!!! Trebuie sa ocolesti toate nenorocita de piata daca printr-o nefericita circumstanta ai nevoie sa ajungi acolo 8-| . Multa lipsa de minte s-a investit in proiectul asta. Si cu atat mai multa lene :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Jul 2008 15:16 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
bogdan_buc wrote:
Nu si la cimitir!!!! Trebuie sa ocolesti toate nenorocita de piata daca printr-o nefericita circumstanta ai nevoie sa ajungi acolo

Depine daca te duci la cimitir pe picioarele tale sau cu ele inainte. In ultimul caz, ai scapat de belele, acestea ramanand pe capul altora. Vorba unui pensionar hatru, care pe vremuri statea la o coada imensa ca sa cumpere si el o punga cu "tacamuri de pui": Mort sa te vezi, ca dup-aia au altii grija. :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Jul 2008 19:06 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 11:33
Posts: 29
bogdan_buc wrote:
Oricum as prefera ca acea statie sa nu fie terminata niciodata. Amplasamentul e execrabil, sacrifica statiile de langa City Mall, de pe Viilor si Serban Voda, ca sa opreasca toate tramvaiele in aberatia asta centrala. Aberatie care are iesire doar la metrou. Nu si la cimitir!!!! Trebuie sa ocolesti toate nenorocita de piata daca printr-o nefericita circumstanta ai nevoie sa ajungi acolo 8-| . Multa lipsa de minte s-a investit in proiectul asta. Si cu atat mai multa lene :evil:

Amplasamentul e excelent, pentru ca in loc sa mai pierzi 5-10 minute prin ploaie, vant, zapada (in functie de anotimp), ajungi instant din tramvai in metrou.
In fiecare zi trec zeci de mii de oameni de la statiile actuale la gurile de metrou. Cati merg la cimitir, in medie? Cati dintre cei care merg la cimitir se grabesc? Cati dintre ei trebuie sa mearga neaparat cu tramvaiul (pentru ca statiile de autobuz raman fix langa intrarile din cimitir)?

Legat de durata lucrarii...ce am mai putea zice noi? De o luna incoace nu au facut decat sa puna bordurile alea. Jalnic :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 20:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
bogdan_buc wrote:
Oricum as prefera ca acea statie sa nu fie terminata niciodata. Amplasamentul e execrabil, sacrifica statiile de langa City Mall, de pe Viilor si Serban Voda, ca sa opreasca toate tramvaiele in aberatia asta centrala. Aberatie care are iesire doar la metrou. Nu si la cimitir!!!! Trebuie sa ocolesti toate nenorocita de piata daca printr-o nefericita circumstanta ai nevoie sa ajungi acolo 8-| . Multa lipsa de minte s-a investit in proiectul asta. Si cu atat mai multa lene :evil:


Statia este utila. Problema mare la noi este ca niciodata nu se fac suficiente pasaje pietonale care sa lege punctele de interes, iar daca ele sunt, nimeni nu e interesat sa le uneasca (cazul pietii Obor). Oricum, singura statie care se va desfinta este cea de pe Sos. Viilor si despre care se stie ca a fost plasata "provizoriu" prin trantirea unor dale de beton. Statia de la C*ty Mall este posibil sa mai ramana mai ales ca bucla de acolo nu se va desfinta, ramanand un mini terminal.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 20:52 
Deocamdata vad ca lucrarile sunt abandonate. Intrarile in tunel sunt sudate si nu cred ca vom vedea statia asta finalizata anul acesta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Aug 2008 20:38 
Pasajul de la Eroii Revolutiei, intarziat cu trei luni
Metropola - Pasajul de la Eroii Revolutiei, intarziat cu trei luni
Cristina Boiangiu, Romania Libera
Joi, 21 August 2008

» Proiectul ar fi trebuit sa fie gata inca din luna mai, insa termenul nu a fost respectat.
» Fosta conducere a primariei a cerut executarea unor lucrari suplimentare: trei escalatoare, reconfigurarea structurilor acceselor etc.

» Finantarea a fost majorata cu sapte milioane de lei, de la 11 la 18 milioane de lei.

Lucrari suplimentare, bani in plus si intarzierea finalizarii sunt concluziile principale dupa 21 de luni de la inceperea lucrarilor la pasajul subteran din zona
Eroii Revolutiei. In loc sa fie gata in mai a.c., pasajul nu este nici acum terminat. Problemele au aparut in momentul in care primaria a cerut executarea unor lucrari in plus fata de cele convenite prin contract, iar o data cu schimbarea conducerii primariei lucrurile au fost luate la puricat. Primarului Oprescu i s-a parut mare suma aprobata pentru majorarea contractului la sfarsitul mandatului fostului primar Adriean Videanu.

Indicatori modificati
Locuitorii din zona Pietei Eroii Revolutiei si cei care trec des prin apropiere sunt exasperati de lucrarile care au inceput in 2006 si nu se mai termina. Circulatia este ingreunata pentru ca santierul s-a extins si la suprafata, desi pasajul va fi subteran. In ultima vreme, muncitorii nu au mai fost vazuti la lucru, desi termenul de finalizare a expirat din luna mai, iar lucrarea nu este gata. Conform contractului initial, pasajul ar fi trebuit sa fie dat in folosinta inca din luna mai a.c., asa cum apare si pe pancarta de la fata locului. Numai ca intre timp au aparut alte probleme legate de schimbarea indicatorilor tehnico-economici ai pasajului. "Primaria a cerut sa se execute lucrari suplimentare. Au mai ramas de realizat lifturile si iesirea dintre Bellu, unde trebuie sapat vreo 15 metri, lucrare pentru care va trebui restrictionata circulatia", a declarat Razvan Murgeanu, viceprimar general. Directorul firmei Iridex, Adrian Todirascu, care se ocupa de lucrare, a fost foarte secretos si nu a dorit sa ofere informatii despre santier.


Suma majorata cu peste 50%
Consilierii generali au aprobat, la finalul mandatului lui Videanu, o majorare a sumei destinate acestei investitii de la 11 la 18 milioane de lei. Banii sunt necesari pentru achizitia si montajul a trei escalatoare, reconfigurarea structurilor acceselor pasajului, adoptarea unei solutii estetice si de rezistenta a trotuarelor din pavaj de piatra naturala si aplicarea unor solutii pentru acoperirea statiilor de tramvai cu structuri metalice.



PROIECT
» Fluidizare

Proiectul de modernizare
a Pietei Eroii Revolutiei prevede realizarea unui pasaj pietonal cu o lungime de aproape 40 metri, lat de 4,5 metri, cu trei cai de acces si trei lifturi pentru persoanele cu handicap. De asemenea, vor fi modernizate carosabilul, trotuarele si refugiile pentru statiile RATB si vor fi refacute spatiile verzi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Aug 2008 21:02 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 63
"Primaria a cerut sa se execute lucrari suplimentare. Au mai ramas de realizat lifturile si iesirea dintre Bellu, unde trebuie sapat vreo 15 metri, lucrare pentru care va trebui restrictionata circulatia", a declarat Razvan Murgeanu.............
Ce-o fi vrut Murgeanu sa spuna? Despre ce iesire este vorba, dintre Bellu si mai ce?
O fi spus omul dinspre Bellu si a fost gresit inteles. In acest caz, ma intreb unde vor fi iesirile, trotuarul dinspre cimitir fiind extrem de ingust.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Aug 2008 08:31 
Pai asta e buba...ca iesirea e in cimitir! :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Aug 2008 10:33 
Sunt sanse ca macar o parte din pasaj sa fie deschisa anul acesta ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Aug 2008 10:45 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 11:33
Posts: 29
Mie nu mi se pare ca ar exista mai multe parti ale acestui pasaj. Sunt doua gropi + un tunel, nu inteleg ce anume mai trebuie sapat. SINGURELE chestii care mai trebuie facute sunt daramarea peretelui despartitor de la ceea ce erau inainte casele de bilete si finisajele interioare. Mi-e sila de acest Murgeanu care gaseste scuze penibile pentru o lucrare desfasurata intr-un ritm penibil. :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Aug 2008 08:33 
Au aparut panourile si pe partea cu cimitirul si au restrictionat circulatia, acum doua zile, dupa care au parasit din nou santierul....


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 22:14 
Dimineata se lucra tare in zona cimitirului si intrarile din zona statiei au fost desigilate. Niste muncitori descarcau cutii si le carau in tunel, probabil cu marmura sau ce se va pune la finisaje. Sper ca pana in primavara sa fie deshisa macar o parte din statie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Dec 2008 22:57 
Se pare ca statia va fi finalizata imediat dupa sarbatori iar iesirea dinspre cimitir se pare ca nu se va face. Se va face o trecere de pietoni clasica.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Dec 2008 23:04 
Deci s-a dus dracu intreaga lucrare 8-| . Mai rau vor incurca circulatia prin acea minunata trecere de pietoni, FIX IN MIJLOCUL pietei :evil: . Macar sa puna semafoare comandat de pietoni, sa nu opreasca circulatia aiurea... Halal lucrare. Mai bine lasau peroanele asa cum erau dintotdeauna, transferul ramanea la fel de eficient.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Dec 2008 14:51 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 11:33
Posts: 29
Pe trotuarul ala nu merge nimeni. Mi se pare inutila o trecere de pietoni in zona aia. Cine vrea sa mearga la cimitir, asa cum am mai spus, merge cu autobuzul, e mult mai lejer.

In ceea ce priveste pasajul in sine, mi se pare cea mai importanta lucrare facuta in zona dupa renovarea liniei de tramvai. Scuteste o gramada de oameni de 20min de mers pe jos zilnic.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 Jan 2009 19:12 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 11:07
Posts: 8
Location: Bacau
Am vazut intr'un interviu pe Mediafax ca Oprescu va renunta definitiv la aceste lucrari pentru ca sunt mult prea costisitoare.

Quote:
Reporter: Ce s-a întâmplat însă cu suma de bani necheltuită de municipalitate din bugetul Capitalei pe anul 2008? Despre ce sumă este vorba, de unde sunt aceşti bani şi care este cauza pentru care au rămas necheltuiţi ?

Sorin Oprescu: În bugetul de stat a fost o serie întreagă de lucrări pe care de-a lungul timpului le-am închis, le-am închis în sensul că le-am oprit şi mă aflu sigur în faza de a merge la justiţie pentru că am considerat că sunt bani care sunt aruncaţi pe fereastră. Unul dintre obiective, pentru a avea şi un exemplu, este Pasajul Eroilor: 42 de metri liniari pasaj pietonal, cu două lifturi adiacente - 150 de milioane de lei. Să mă ierte Dumnezeu, 150 de miliarde de lei vechi, pentru chestiunea asta mie mi se pare un circ din ăsta general.


Linkul catre intregul interviu(script+video) (la video sectiunea citata mai sus se gaseste la minutul -19:15)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Jan 2009 23:43 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 11:33
Posts: 29
Stai putin, omul zice ca lucrarea costa aberant de mult in sensul ca au fost lucruri necurate la mijloc, nu ca e prea scumpa si-atat. Nu vad de ce ar fi vina lui Oprescu faptul ca s-au semnat contracte absurde si foarte dezavantajoase pentru primarie. E normal, daca se poate, sa fie oprite si reevaluate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Jan 2009 12:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 129
Location: Bucuresti/Arad
Totusi, sa fiu in locul lui Oprescu, as termina lucrarea, cu bani mai putini, dar sa fie terminata. Macar sa nu mai aiba aspectul de santier.
E pacat de banii si de munca investite pana acum...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Jan 2009 13:00 
Oricum mare parte din lucrare este finalizata, mai erau finisajele si lifturile de pus... :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Jan 2009 14:12 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 11:33
Posts: 29
Problema e, probabil, ca trebuie sa se faca receptia lucrarii. Or daca faci receptia in conditiile actuale contractuale, se presupune ca esti de acord cu ce-i scris acolo, deci iti asumi raspunderea.

Ca idee, daca acelea sunt cifrele (150 miliarde lei vechi pe 42m), pasajul asta nenorocit iese mai scump (pe metru) decat tronsonul de metrou ghencea - eroilor:

318mil euro pentru 9,05km = 35000e/metru


150mld lei vechi pentru 42m = aprox. 90.000e/metru.


E absurd, tinand cont de diferenta intre o magistrala de metrou (2 tuneluri, echipamente, etc) si groapa aia facuta la Eroii Revolutiei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Mar 2009 12:34 
Lucrarile sunt finalizate 80%, contractul cu firma care le executa a fost reziliat luna trecuta de PMB iar acum se va reface o licitatie pentru finalizarea lucrarilor.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 28 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group