alch3mist wrote:
Ai idee cate troleibuze vor fi scoase la traseu la ora de varf ? Sunt suficiente cat sa asigure un interval de succedare de macar 5 minute ?
Vor fi 23 de ture (fata de 18 cate erau la ora de varf pe perioada octombrie - iunie). Deci, de la intervale de succedare de 1-2 minute, se va ajunge in cazul unui trafic lejer la 4-5 minute. Dar, cum dimineata exista balamuc la P-ta Sudului, la Abator, la Sincai, la Budapesta si la Unirii si doar aceasta bucata se face in peste 30 de minute, probabil se va ajunge si la intervale de peste 8-10 minute.
Silviu Sintea wrote:
Vor fi suplimentate troleibuzele liniei 76? De unde, devreme ce nu au fost achizitionate cele 150 troleibuze de care se vorbea?
Linia noua va dubla, practic, o linie de autobuz? De unde rentabilitate?
Altceva: a existat pe vremuri o legatura Gara -Piata Sudului? Nu e bine sa se refaca traseul?
Suplimentare cu 5 ture, desi traseul va fi de 3-4 ori mai lung.
Noua linie 76 va dubla pe 381, insa va avea cateva statii pe care 381 nu le are (381 se poate spune ca este una din foarte putinele linii "expres"): este vorba de statiile Pridvorului, Costache Stamate, Visana si Piata Unirii.
Au existat nu doar una, ci 3 linii care faceau legatura P-ta Sudului - Gara de Nord: 74, 94 si 95. 74 a aparut tarziu, insa initial au fost doar 94 si 95. Legatura se realiza prin P-ta Unirii - Universitate - P-ta Romana - Ana Ipatescu (Lascar Catargiu de azi) - Lemnea - Occidentului - Polizu.