In caz ca e cineva curios, mai descriu situatia pe linia 34, intre Vitan si Muncii (ca restul e practic gata).
-intre Vitan si Dudesti linia e aproape gata, s-a ajuns la asfaltare in cea mai mare parte, doar la Vitan inca mai e putin de betonat. Peroanele nu sunt incepute, dar la capitolul retea au intins traversele in totalitate, si sarma pe o treime din distanta.
-intersectia Dudesti e dezastrul, practic asta va fi ultima terminata.
In sfarsit au asezat primele seturi de macazuri, pe Mihai Bravu si Camil Ressu, si au inceput sa le sudeze (asta dupa ce au stat imprastiate 2 saptamani, absolut DEGEABA). Pacat ca abia e inceputul: trebuie sa betoneze ce au pus acum, sa sparga apoi centrul intersectiei, sa puna curbele si incrucisarile si mai apoi,
sa inchida calea Dudesti, pentru a pune ultimul sfert din (aproape) Grand Union. Prevad ca se va ajunge la devierea lui 627 prin Vitan cu ocazia asta, insa cat lucreaza acolo, ar putea teoretic sa dea drumul la 34, daca lucreaza intr-o ordine gandita... N-are rost sa zic ca refugii sunt zero in zona.
-intre Dudesti si Baba Novac e gata linia, si la fel, reteaua e aproape in intregime intinsa. Curba catre Dristorului e acum in lucru, si cu ocazia asta e deviat traficul pe linia de tramvai.
-intre Baba Novac si Muncii linia e gata, reateaua la fel, mai putin incrucisari cu linia de troleu, refugiile sunt in lucru la Baba Novac, insa la Gheorghe Petrascu nici nu s-au apucat. Se pare ca ii incurca faptul ca trebuie sa contruiasca un peron nou langa linia nemodernizata dinspre pasaj, si probabil nu le place curba pe care o face linia
. Sper sa puna unul temporar in timp util... Reteaua inca nu e legata la cea veche, se pare ca nici p-asta n-au gandit-o prea atent