TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 25 May 2020 11:36

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ] 
Author Message
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 17:26 
Cu ocazia zilelor feroviare a fost prezentat prototipul ramei TE modernizata care are clasa 16/26-05. Voi face o prezentare foto cu comentariile necesare.

Pentru inceput date tehnice si o vedere generala. Prezentarea o voi face dupa cum am facut si pozele adica incepand cu ultimul vagon.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 17:27 
Toaleta si holul din partea din spate, de precizat ca vagonul este dotat cu rampa pentru persoane cu dizabilitati.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 17:29 
Etajul ultimului vagon, in schema verde.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 17:32 
Partea de jos a ultimului vagon...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 17:33 
Vagonul 3, in schema albastra.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 17:35 
Zona de restaurant aflata in partea de jos a vagonului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 17:37 
Partea de jos in schema albastra...atat la vagonul 3 cat si la vagonul 2.
Ca o ordine a schemei de culoare si clasei:
VAG1 - rosu, cls1
VAG2 - albastru, cls2
VAG3 - albastru, cls2
VAG4 - verde, cls2


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 17:38 
Vagonul 1, vagon de clasa 1a


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 17:39 
Ultimele poze din vagonul 1, in capatul acestuia.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 17:40 
Ultimele poze, de exterior. Din pacate foarte greu de pozat exteriorul din cauza spatiului stramt si aglomeratiei de pe peron.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 21:40 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7894
Este interesant si micul pliant facut pentru a prezenta lucrarile la aceste vagoane.... se pare ca ele sunt recarosate complet, nu doar sablate cum am crezut initial.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 19:00 
Are cineva idee pe ce rute vor circula ramele modernizate ? Si cate sunt in total (cu totul, ca modernizat cred ca este doar cel de prezentare deocamdata) :?:

P.S. Nu stiu de ce am impresia ca in poza din pliantul pus de Dr2005 - poza a4.jpg nu este vorba de aceste vagoane. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Oct 2008 12:08 
Tind sa cred ca si boghiurile vor fi modernizate renuntandu-se la vechiul sistem de suspensie secundara cu arcuri in foi care se intalneste la boghiurile de capat. Iar in una dintre fotografiile din pliant, boghiurile pe 3 osii par altele decat cele intalnite pana acum!! Sau de ce nu, pot ramane vechile bogiuri de capat, inlocuind arcurile in foi, cu perne de aer asa cum s-a procedat cu locomotiva diesel-electrica 060-DA careia i s-a inlocuit arcurile in foi cu perne de aer! Cred ca ar fi o solutie destul de ieftina reproiectarea tipului de suspensie al acestor boghiuri!!!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Oct 2008 20:53 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7894
Sergabi28 wrote:
Tind sa cred ca si boghiurile vor fi modernizate

Nu esti departe de adevar... este, insa, vorba de boghiurile Goerlitz VI (de sub 26-16, 26-26, 36-16). Remar Pascani a prezentat un boghiu cu instalatia de franare modificata, pentru a functiona corespunzator si la viteza de 140 km/h. Daca testele ies bine, probabil o sa avem (din nou) si ceva 26-54 (ca mai sunt vreo 30 de etajate 26-26 de modernizat).

Sergabi28 wrote:
inlocuind arcurile in foi, cu perne de aer asa cum s-a procedat cu locomotiva diesel-electrica 060-DA careia i s-a inlocuit arcurile in foi cu perne de aer!

M-am documentat mai mult... se pare ca acele ,,perne de aer" sunt perne de cauciuc, pline (cu cauciuc) la interior, nu cu aer.

Sergabi28 wrote:
Cred ca ar fi o solutie destul de ieftina reproiectarea tipului de suspensie al acestor boghiuri!!!

Da, ar fi.. dar cine sa o faca? Mai ales ca TE-urile ramase se vor moderniza dupa proiectul deja facut (in urma caruia a rezultat noul 16/26-05). Revenind la intrebarea e baza ,,cine sa il faca"... exista doar 2 facultati cu sectii de material rulant de cale ferata. Una este la Bucuresti, unde te asigur ca nimeni nici macar nu aminteste de existenta TE-urilor si a boghiurilor pe 3 osii de sub acestea... practic, daca nu ar trebui copiata cu pixul pe caiet instructia de formare a trenurilor, majoritatea studentilor nici nu ar stii ca exista vagoane de calatori cu boghiuri cu 3 osii sau cu boghiuri cu suspensie cu arcuri foi. A 2a facultate se afla la Timisoara (unde se afla o revizie care are si TE-uri), dar nu stiu daca profesorii de acolo explica stuentilor detalii despre TE.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Boghiuri TE ACVILA
PostPosted: Thu 06 Nov 2008 10:55 
Offline

Joined: Thu 05 Jun 2008 10:56
Posts: 17
Boghiurile nu sunt Goerlitz VI ci "JACOBS" transformate de REMAR impreuna cu FAVELEY si KNORR-BREMSE.


Top
 Profile  
 
 Post subject: "ACVILA" - REMAR S.A.
PostPosted: Thu 06 Nov 2008 12:38 
Offline

Joined: Thu 05 Jun 2008 10:56
Posts: 17
Prezentare "oficiala".


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Istoric
PostPosted: Thu 06 Nov 2008 12:51 
Offline

Joined: Thu 05 Jun 2008 10:56
Posts: 17
Scurt istoric


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Nov 2008 01:54 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 661
Cand vom vedea prima Acvila "la treaba"? Adica functionand?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 16 Dec 2008 09:07 
Offline

Joined: Thu 05 Jun 2008 10:56
Posts: 17
Gasiti raspunsul in prezentarea atasata


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 16 Dec 2008 09:18 
Offline

Joined: Thu 05 Jun 2008 10:56
Posts: 17
Este inca in curtea REMAR, dar a fost transferat Regionalei CFR Iasi, si va merge pe ruta Iasi-Pascani-Bacau. Asta deoarece boghiurile Jacobs modernizate sunt o noutate. Daca e nevoie de ceva sa fie aproape de REMAR. Sunt in lucru acum si TE002, TE003, TE004, TE005 (in diferite stadii). Se vor face 2buc (8 vagoane TE) + 8 Vagoane 26-16;36-16 pe luna. Cel putin astea erau planurile inainte de "criza". Daca doriti sa aflati motivatia pentru care a aparut "ACVILA" deschideti prezentarea atasata.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Dec 2008 21:13 
Offline

Joined: Sun 30 Nov 2008 02:27
Posts: 5
Location: bucuresti
Astazi seara un TE format din Acvile a circulat din Iasi-Pascani-Bacau, nu stiu daca este prima zi in care circula acestea. La mai multe.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Apr 2009 20:53 
Offline

Joined: Sun 30 Nov 2008 02:27
Posts: 5
Location: bucuresti
Stiti cumva daca a mai fost dat in folosinta vreun TE modernizat? In afara de cel care circula pe ruta Iasi-Bacau, din ce am citit in presa, mai trebuia sa fie inca doua Acvile date in exploatare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jan 2012 21:35 
A mai fost pe distanta Galati-Iasi vreo cateva luni asta vara dar vad ca au fost inlocuite cu Desiro si nu stiu ce s-a intamplat cu ele.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jan 2012 23:56 
001 - nu are revizia
002 - Iasi - Bacau
003 - Timisoara
004 - Craiova - Bucuresti
005, 006 - in curand pe M400 de la Brasov


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Jan 2012 13:50 
Cu 002 am circulat pe relatia Iasi-Galati.Deja scartaie ingrozitor la curbe.Ai impresia ca se va rupe in doua.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Feb 2012 14:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49491
carelia wrote:
Astazi seara un TE format din Acvile a circulat din Iasi-Pascani-Bacau, nu stiu daca este prima zi in care circula acestea. La mai multe.


In gara Iasi Nord.

TE 001.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group