TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 12 Nov 2019 23:32

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Nov 2008 16:54 
Azi se lucra la finalizarea capatului Sf. Gheorghe si se curatau liniile, dupa cum arata cred ca din weekend liniile 5,16,21 revin pe traseu normal.
Sa vedem si cateva poze. Toata zona capatului unde intra vagoanele este modificata astfel incat masinile sa nu mai poata intra.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Nov 2008 16:55 
Au aparut si garduri in statia de coborare


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Nov 2008 16:57 
In zona de stationare a tramvaielor ca si in intergul terminal pavajul este din piatra cubica. De asemenea a aparut si un refugiu mai mare decat cele din Sf. Vineri dar cu aceeasi tema de design. Se lucra si la un spatiu unde cred ca va fi ceva gen dispecerat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject: OK, dar...
PostPosted: Thu 13 Nov 2008 17:09 
Din poze arată bine. Să vedem cât va rezista în timp lucrarea. Nu mă refer la linia de tramvai, ci la trotuare, amenajări specifice etc.
Staţi liniştiţi, că nebuloasele creierilor taximetriştilor şi ale altor şoferi de aceeaşi teapă vor găsi o cale de a pătrunde pe liniile de tramvai ale terminalului modernizat. Românul poate să facă ce n-a făcut nimeni pe Terra, iar ce face el nu desface nici :evil: .


Top
  
 
 Post subject: Stâlpi metalici
PostPosted: Thu 13 Nov 2008 17:12 
Pe porţiunea dintre Teiul Doamnei şi Doamna Ghica, acolo unde sunt stâlpii pe mijloc, se pare că aceştia vor rămâne pe actualul amplasament. Deja au apărut traversee pentru troleibuz, legate de aceşti stâlpi de pe mijloc. Între Doamna Ghica şi Cremeniţa încă nu s-au plantat stâlpii. Înclin să cred, deci, că se urmăreşte doar modernizarea liniei 66, stâlpii de pe mijloc ai reţelei tramvaiului rămânând pe poziţii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Nov 2008 23:37 
Dobitocul care a decis ca linia 21 nu trebuie separata de trafic ar trebui sa faca o cursa la ora 17 spre Helitube. Azi am stat cam 20 minute pana sa vina un tramvai la Sf. Vineri, a venit V3A #182, condus de o femeie care probabil era prima zi pe vreun traseu. A stat toate semafoarele, masinile erau vesele pe linie blocand vagonul, vatmanita nu se agita sa ii avertizeze pe nesimititi sa se dea de pe linie. Am facut 30 min pana la Obor apoi inca vreo 30 pana la penultima statie inainte de capat, prin urmare:
Sf. Vineri - Helitube : 17:10 > 18:20 :roll:

P.S. Nu mai spun ca linia e varza la suduri.


Top
  
 
 Post subject: 21
PostPosted: Sun 16 Nov 2008 01:49 
Da, dar e modernizată...
Nici acum nu înţeleg de ce nu s-a adoptat soluţia liniei 41. Spaţiu era suficient. Acolo unde spaţiul e îngust, pentru linia 41 s-au găsit soluţii care, dacă nu împiedică intrarea maşinilor pe linie, măcar le zgâlţâie puţin. În vreme ce, pe linia 21, mergi cu maşina mai confortabil decât pe şosea, fiindcă nu trebuie să ocoleşti gurile de canal amplasate pe asfalt ca reziduurile vacilor.
Mai bine lăsau linia pe longrine tip Precon; se mai desprindea câte o tablă de la vreun profil omega, şoferii nu se riscau să meargă pe linie ca să nu strice maşina...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Nov 2008 18:56 
Azi a fost inaugurat terminalul Sf. Vineri si astfel linia 21 devine 100% modernizata. La inaugurare au participat primarul capitalei Sorin Oprescu impreuna cu oficialii RATB si reprezentantii URAC. Ca de obicei a fost utilizat tramvaiul Bucur LF pentru inaugurare, acesta fiind tramvaiul de protocol al RATB pana la obtinerea finantarii pentru inceperea unei productii de serie.

Incepand de maine 30 Noiembrie 2008 linia 21 va avea traseul Helitube - Obor - Mosilor - Sf. Gheorghe. In capatul de la Sf. Gheorghe va intoarce doar linia 21 deocamdata. Pe linia 21 vor circula vagoane V3A-93 pana la modernizarea depoului Colentina.

Sa urmarim si cateva poze...
Dupa inaugurare ne-am plimbat si putin pe linia 34 pana la Ferdinand. Urmeaza sa se mai faca probe noaptea cu acest vagon.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Nov 2008 18:58 
In statia de plecare, schita terminalului si primarul dand declaratii de presa. Cu aceasta se incheie si lucrarile pe linia 21.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Nov 2008 01:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7922
Observ ca au reusit si ei sa monteze firul in curbe astfel incat sa stea cat mai aproape de centru pantografului :D Desigur, pe Cavafii Vechi l-au pus prea in stanga si sa vedeti ce o sa iasa la vara cand s-o topi masticul de langa sine si or veni si vagoanele cu locuri plane pe roti si cu pantograf clasic (iar niste tatre ar fi chiar bomboana pe coliva). Prevad multe pantografe rupte.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Nov 2008 01:20 
Dr2005 wrote:
Prevad multe pantografe rupte.


De parca pana acum nu ar fi fost :P . Intersectia de la Carol si cea de la Eminescu sunt campioane in rupt pantografe. Dar si alte intersectii din Bucuresti (13 Septembrie, Vasile Milea, Razoare, Abator, Sudului). Cred ca in curand alaturi de patina se va ajunge ca pantograful sa fie cu totul un "consumabil", valabil si pentru motoare, bandaje, pompe. :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Nov 2008 01:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7922
Si cum nu se folosesc consumabile originale (care NU sunt recomandate)... o sa iasa ce o sa iasa.

Revenind la lucruri serioase:
1. De ce a receptionat R.A.T.B./Primaria toate procariile improvizate pe fire, care rup ,,en-gros" pantografele?
2. De ce nu a facut caietul de sarcini corespunzator pentru lucrari?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Nov 2008 01:32 
Nu firele sunt de vina ci toate elementele, in special trecerile tramvai-troleibuz. Nu ma pricep atat de bine la retele de contact dar banuiesc ca daca s-ar face tensionarile si unghiurile bine calculate nu ar exista aceste probleme. Si ar mai fi bine daca s-ar schimba mai des patinele pantografelor, pe 21 cel putin din cauza portiunilor de retea joasa am vazut multe patine care arata de parca ar avea dinti de fierastrau :twisted: , atunci nu ma mir ca pleaca cu reteaua dupa ele.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Jan 2009 19:43 
Linia 21 a fost finalizata si este 100% modernizata pe traseul Heltube - Sf. Gheorghe, lucrarea a inceput in 2006 si a fost finalizata la sfarsitul lui 2008.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Jun 2009 15:45 
Saptamana aceasta incepe montarea balizelor de trafic si a semnalizarilor necesare pentru a se realiza culoarul unic al liniei 21 pe tronsonul cuprins intre Bd. Carol si Fundeni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Jun 2009 16:14 
Pe portiunile separate se va merge cu viteza legala de 50kmh, fata de acum cand se merge cu 20-30 din cauza masinilor care intors sau circula pe linie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Mar 2010 13:36 
Marian Andrei wrote:
Saptamana aceasta incepe montarea balizelor de trafic si a semnalizarilor necesare pentru a se realiza culoarul unic al liniei 21 pe tronsonul cuprins intre Bd. Carol si Fundeni.


De fapt saptamana asta - adica a inceput de ieri...
Adica 6 martie, fata de 1 iulie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Mar 2010 23:45 
Si cam asa arata noul 'balizaj'. E destul de impresionant la prima vedere. Deocamdata s-au montat balizele intre intersectia de la Obor si trecerea de pietoni din dreptul strazii Ardeleni ~400m. De asemenea s-au pus in functiune semafoarele nou montate (de vreo 5-6 luni) pentru trecerile de pietoni de la Fainari si Ardeleni. Semafoarele nu par a fi sincronizate, fiind actionate de pietoni... Prin apasare de buton (de catre cei care il vad, caci inca lumea nu e obisnuita.) Altfel se trece pe rosu, iar automobilistii chiar opresc. (Ma rog, duminica.)
Ca si alta constatare, desi era duminica, in poza se pot remarca 3 masini oprite in loc nepermis, stranguland traficul. (Sunt scoase in evidenta de banda de praf dinspre bordura, semn ca oricum traficul nu prea trece pe acolo...)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Mar 2010 23:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Sa vedem si un detaliu legat de aceste balize miraculoase care, de fapt, nici macar nu sunt din cauciuc sau plastic tare ci un fel de plastic usor deformabil.

Din singura sursa de informare gasita pana acum referitoare la aceasta problema, ar reiesi ca daca suma de 3.500.000 RON este adevarata si numarul de balize este de 15.000, atunci s-au cheltuit 3.500.000/15.000 = 233 RON pe bucata. Dupa parerea mea, este cam mare pretul acestor balize chiar daca in costul final se include si manopera.

Sursa: http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 78167.html

Tot asa, pe cat poate parea de absurd, baza balizelor, portiunea aceea de cauciuc este fixata cu suruburi in asfalt. Mi se pare o prostie avand in vedere ca oricum in momentul in care acele "limbi" de plastic se deformeaza efectul culoarului pe acea portiune este zero.

Durabilitatea lor in timp mi se pare mica: 1-3 luni maxim pana cand 20% dintre ele vor fi deteriorate. Ma intreb de ce nu au trecut direct la piloni stradali sau, si mai bine, garduri din profile tubulare ca la linia 41, avand in vedere ca oricum tot trebuiau sa le fixeze cu suruburi in asfalt.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Mar 2010 01:22 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3433
Probabil fiindca sunt mai ecologice: nu impiedica traversarea Caii Moaselor de catre numeroasele veverite si de catre ratonii care populeaza vastele parcuri ale sectorului 2. Ce conteaza ca se vor dovedi ineficiente in trafic? Parca asta se si dorea: sa se compromita ideea cat mai repede, ca nu cumva sa devina tot Bucurestiul un paradis pentru vehiculele RATB si un infern pentru schumacherii de mahala.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Modernizarea liniei 21
PostPosted: Wed 17 Mar 2010 15:58 
Erau pe cand nu se zareau aceste balize,o groaza de bani aruncati pe apa sambetei.Se puteau gasi solutii mult mai bune pentru a impiedica soferii sa taie linia tramvaiului unde si cum doresc.E ca si in cazul primei serii de Citaro, cand s-au luat cu geamuri mici si apoi s-au bagat alti bani pentru montarea altui tip de geamuri.Poate ca s-au gandit la asta si cand au montat balizele...peste 2 luni vor monta altele si tot asa... :evil: :twisted: Halal solutii...cica incurajam transportul public!!CUM?In alte tari se inchide cu totul centrul orasului si aici punem balize care pot fi calcate in picioare chiar si de simpli pietoni :evil: :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Mar 2010 07:49 
Cert este faptul ca, cativa stalpisori au inceput sa fie culcati la pamant!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Apr 2010 19:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3433
Aberatii, de genul "separatoarele incurca traficul" si "RATB se va pronunta daca sunt eficiente", laolalta cu nemultumirile bizonilor:

http://www.antena3.ro/stiri/rutier/sofe ... 97507.html


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 353 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group