TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 08 Jul 2020 05:27

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 130 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
PostPosted: Mon 07 Nov 2005 21:34 
Am gasit pe situl RET (http://www.ret.nl/?id=341) un articol despre 19 tramvaie ex-Rotterdam dintre care unele vor ajunge la Braila. In articol, se spune ca au plecat din Rotterdam intre 9 si 11 mai. Cred ca ar fi ajuns deja pana acum. Au aparut la strada in Braila, stie cineva ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Nov 2005 22:30 
Pe http://www.digitaletram.nl/editie/DT2005RO1/DT2005049.htm si http://www.digitaletram.nl/editie/DT2005RO2/DT2005050.htm se gasesc imagini din Craiova si Braila cu vagoanele ex-RET.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Nov 2005 22:49 
Deci le-au impartit "frateste": Craiova cu E'urile vieneze si Braila cu Duewagurile. Oricum se mai vede un Timis la Craiova. Mare lucru, ca daca RET mai are ocazia, mai trimite niste "E"'uri si scapa Craiova de Timisuri. Dar inca odata intrebarea, aceste E'uri cand au circulat in Rotterdam, ca din 2003 incoace nu mai apar in lista parcului lor de pe situl RET ?

... Adica nu mai au de unde sa trimita "E". Poate trimit vagoane din seria 7xx.

Cam putin au mers, din 2001 pana in 2004 http://www.xs4all.nl/~bollyned/htv/ret650/index.htm
Se pare ca unul (656) s'a dus mai devreme dupa un accident. Oricum, le-au tinut cam putin, cam atat a tinut si Halle GT4'urile ?


Top
  
 
PostPosted: Thu 22 Dec 2005 23:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Au fost V3A-uri intregi. Au fost scurtate si au circulat pana in aceasta vara.

Aici gasesti poze cu tramvaiele din Braila, printre care si V2A:

http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/ro/Braila/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Tramvaie T4R
PostPosted: Thu 12 Jan 2006 14:16 
Dupa cum stiti deja, aceste tramvaie provin din Galati si au fost 10 la numar, numerotate intre 19-28. Ele au fost inmatriculate in Braila in ordinea inversa numerotarii din Galati, adica:
19 ex Galati 60
20 ex Galati 59
21 ex Galati 58
22 ex Galati 57, etc.
Fata de situatia din 2003 prezentata in SB Atlas 2004 am gasit doar 2 din cele trei T4R-uri existente atunci #20 respectiv #26, #22 a fost intre timp taiat.
In cadrul lucratorilor de la Braicar aceste tramvaie sunt denumite "Gargarite" chiar si seful de sectie asa le denumea, desi el e un om cu pregatire tehnica.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2006 14:18 
T4R #20
Este ,,celebrul" cu spatele avariat de atunci remediat. Observati ca pantograful este de Timis2 si este situat mai in spate cu mult decat locul original.
Tramvaiul rosu de langa el va dati seama care poate fi...#26
Motivul cel mai probabil al opririi a fost lipsa de piese de schimb dar cel mai probabil ruperea patinei pantografului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2006 17:43 
#26 an fabricatie 1978

In 1978 a fost inmatriculat la Galati cu numarul 53, insa, peste cateva luni, a fost dus la Braila unde a primit acest numar.
Poarta schema originala de fabrica si are stopurile din spate originale, insa, la fel ca #20, a fost "dotat" cu pantograf provenit de la un Timis 2.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2006 17:50 
O imagine nu prea idilică a celor două vagoane motor T4R #20 şi #26


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2006 20:02 
Tramvaiul T4R pe care-l voi prezenta mai jos a fost deja casat inainte de 2003, insa in 1992 mai exista.

#19 ex Galati 60 (1978)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2006 20:05 
#20 in 2002 si 2003


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject: Tramvaiele Timis
PostPosted: Thu 12 Jan 2006 20:40 
Numerotarea lor s-a facut, probabil, de la 40 pana la 92, adica 53 de garnituri. Cel mai vechi de care am informatii este 43 si cel mai nou este remorca 91. Dupa presupunerile mele, vagonul remorca avea acelasi numar de ordine cu vagonul motor, deoarece am gasit si vagon motor si vagon remorca cu acelasi numar.

In ceea ce priveste situatia din 2003 din SB Atlas, doar 3 vagone, 2 motor, #67 si #81, si unul remorca, nu am gasit, iar un vagon remorca n-am reusit sa identific cu certitudine, dar sunt doar 2 posibilitati de numere.

#69 an fabricatie 1980

Vagon motor utilitar denumit oficial "Vagon de lucru"
Este echipat cu turn pentru interventii la reteaua de contact si este, probabil, urmasul lui 84. Accesul la turn se face din interiorul tramvaiului cu ajutorul unei scari. Pentru a crea acest turn a fost necesara mutarea grupului de rezistente in interiorul vagonului creand in locul unui geam aerisirea pentru aceste rezistente.
Totodata, este echipat si cu lama de deszapezire.
Este in stare de functionare.
Am vazut o manevra de mutare de pe o linie pe alta. La mersul inapoi tragea doar boghiul din spate, patinand destul de frumos pe linia umeda si ruginita. Mie chiar atunci mi s-au descarcat bateriile, deci n-am reusit sa inregistrez faza. Mi-a venit sa dau cu bateriile in perete. Mereu cand e o faza mai speciala ma lasa bateriile.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2006 21:01 
#64 an de fabricatie 1977
A fost casat inainte de 2003. In 1992 inca exista.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2006 21:04 
#48 an fabricatie 1977 transformat in vagon utilitar "turn" inainte de 1992; a fost taiat inainte de 2003


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2006 22:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Cand a fost retras ultimul T4R?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2006 23:09 
#70 an fabricatie 1980
Stare: oprit, patina pantograf rupta, fara faruri, fara patine la boghiuri.
Dupa cum vedeti, Braicar a modoficat pozitia mufelor mama ale conexiunii electrice, mutandu-le de pe capatul barii de remorcare pe caroseria vagonului motor (un astfel de caz a fost si la Oradea la vagonul motor 92).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jan 2006 23:48 
#73 an fabricatie 1977.
Numar original: 43 pana in 2000, cand a fost renumerotat in 73.
Probabil in 2004 sau 2005 a fost transformat in vagon utilitar, mai bine zis in "Vagon de lucru" sa fim fideli denumirii oficiale.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jan 2006 00:43 
#76 an fabricatie 1982
Stare: oprit, fara patina pantograf, fara far stanga, fara patine de urgenta, usi sudate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jan 2006 00:47 
#79 an fabricatie 1986
Stare: fara faruri si semnalizatoare, fara patine.
In privinta anului de fabricatie am dubii, deoarece tramvaiele din 1986 aveau deja firma integrata in caroserie deasupra parbrizului... sau nu?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jan 2006 01:03 
#80 (vagon motor si vagon remorca) an fabricatie 1986
Stare: oprite definitiv
- vagon motor: fara far dreapta, fara semnalizatoare si lanterne de pozitie, fara patine, pe chituci de lemn pentru a nu slabi mai mult suspensiile.
- vagon remorca: fara patine, fara bara de remorcare B (spate), fara stopuri


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jan 2006 01:09 
#86 vagon remorca
An fabricatie: 1986
Stare: oprit definitiv


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jan 2006 01:21 
#83 sau #91 vagon remorca utilitar
An fabricatie: 1986
Stare: functional

Este o platforma utilitara transformata in 2004 sau 2005 din vagonul #83 sau #91. Cel mai probabil este legat de vagonaele motor #69 sau #73.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 May 2008 02:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
#1613


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 11:34 
Tramvaiele TATRA T4R au fost retrase in anul 2005, la sosirea tramvaielor din Rotterdam. In ultima perioada de viata ele au circulat pe linia 23.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Aug 2008 13:50 
O poza a lui Catalin Ghita cu un tramvai V2A.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Nov 2008 21:03 
Infrastructura de pe Calea Galati se prezinta acceptabil dar de la BD Dorobanti pana la Podul Brailita inclusiv este intr-o stare proasta.Partea de cablaj este buna pentru varsta retelei singuara problema fiind linia care nu este separata de traficul rutier.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Jan 2009 14:27 
Infrastructura de tramvai de pe Bd dorobanti este intr-o stare dezastruoasa !Linia este depasita tottal din toate punctele de vedere, calatoria cu tramvaiul fiind neplacuta!Din primavara se pare ca va incepe marele proiect de reparare capiatla a acestui bulevard imens , reparare ce prevede si schimbarea liniei de tramvai cu una noua are sa elimine disconfortul creat de tramvaiele vechi.
Prima portiune prezentata este cea cuprinsa intre Calea Galati si Str Apollo...precizez ca aceasta portiiune este intr-o stare jalnica linia fiind depasita de cerintele actuale.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Jan 2009 14:29 
..continuam calatoria...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Jan 2009 14:38 
Cea de-a doua portiune este cea cuprinsa intres Str Apollo si Calea Gen. Eremia Grigorescu..pe aceata portiune sina este mai acceptabila dar la intersectia cu Caea Gen Eremia Grigorescu Bulevardul este umpic surpat lina de tramvai viind afecatata! :(


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Jan 2009 14:47 
Cel de-al treilea tronson pozat de mine este cuprins intre Calea Gen. Eremia Grigorescu si Sos 1 Dec. 1918.Aceasta portiune este cea mai groaznica de pe tot Bulevardul.Pe aceasta portiune sunt restrictii de viteza de pana la 15 Km/h! :evil: :!:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Jan 2009 14:57 
..continuare..!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 130 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group