TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 14:54

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 22:39 
Dr2005 wrote:
4. In unele statii oamenii asteapta deja 34-ul (!!!!) deoarece nu e pus niciun anunt oficial.


Asta se intampla de mult timp...
Ne putem astepta totusi sa se inchida Sos. Pantelimon pentru reparatii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 17:25 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
De ce linia 634 inca mai circula :? ?Spun asta pentru ca am vazut pe web cam-ul instalat la Piata Iancului mai multe autobuze Iveco si Rocar de Simon...la un moment dat,aceasta linie naveta tot va trebui desfiintata si cred ca vor fi multe Rocaruri de Simon de la Titan sacrificate... :(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 17:50 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Am mers si eu cu #4012 astazi pe 34; functiona si anuntul vocal cu statiile ce urmeaza, afisajul din salon functiona si el, insa acesta scria in loc de ,,Legatura cu liniile"->,,Legatura cu liniele" si m-a surprins ca afisa si 1, 17 si 46 unde au avut traseul comun inainte de modernizare. (Oare vor mai aparea si aceste linii?).
Vagonul intra la accelerari foarte des in patinaj, banuiesc ca din cauza substantelor antiinghet ajunse de pe sosea pe sina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 20:04 
Azi 11 Ianuarie 2009 linia 34 a fost pusa in functiune pe ruta Banu Manta - Romprim pe traseul modernizat 95%

Linia 34 este deservita de catre depourile Victoria si Dudesti cu numar aproximativ egal de ture. In zile lucratoare vor circula maxim 28 vagoane pe aceasta linie la intervale de 7-10 minute.

Azi circulau 3 CH PPC (4005, 4012, 4031), 1 V3A-93M si restul V3A-93.

Sa urmarim vagoane V3A-93.


Attachments:
DSC00700.JPG
DSC00700.JPG [ 218.46 KiB | Viewed 5968 times ]
DSC00753.JPG
DSC00753.JPG [ 220.8 KiB | Viewed 5969 times ]
DSC00757.JPG
DSC00757.JPG [ 223.25 KiB | Viewed 5969 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 20:06 
Si-a facut aparitia doar un V3A-93M, 326.


Attachments:
DSC00762.JPG
DSC00762.JPG [ 242.23 KiB | Viewed 5967 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 20:11 
Prima intalnire cu 4012 la pasajul Muncii, afisajul interior care cel putin prin tentativa ne arata ca la Banu Manta mai intorc si ("liniele") 45, 46 :lol: .
Apoi 4012 in scurta stationare la Banu Manta.


Attachments:
DSC00702.JPG
DSC00702.JPG [ 211.73 KiB | Viewed 5960 times ]
DSC00704.JPG
DSC00704.JPG [ 152.88 KiB | Viewed 5961 times ]
DSC00707.JPG
DSC00707.JPG [ 270.81 KiB | Viewed 5960 times ]
DSC00709.JPG
DSC00709.JPG [ 260.87 KiB | Viewed 5960 times ]
DSC00716.JPG
DSC00716.JPG [ 247.3 KiB | Viewed 5960 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 20:15 
4005 si 4031 erau unul dupa altul.
4031 la Romprim, 4012 vazut din 4031 la Iancului.


Attachments:
DSC00733.JPG
DSC00733.JPG [ 221.85 KiB | Viewed 5960 times ]
DSC00734.JPG
DSC00734.JPG [ 208.14 KiB | Viewed 5959 times ]
DSC00736.JPG
DSC00736.JPG [ 208.91 KiB | Viewed 5959 times ]
DSC00743.JPG
DSC00743.JPG [ 265.32 KiB | Viewed 5959 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 20:18 
3mil wrote:
Vagonul intra la accelerari foarte des in patinaj, banuiesc ca din cauza substantelor antiinghet ajunse de pe sosea pe sina.


Din cauza calitatii liniei pe care se aduna mazga alunecoasa. Daca CH PPCurile doar patinau si li se taia tractiunea la cele clasice deja erau rotile patrate, lucru valabil si pentru linia 21.

Linia 19 nu apare decat pe sensul spre Vitan in statia liniei 34 la Dristor. Iar poporul inca astepta 54.


Attachments:
DSC00739.JPG
DSC00739.JPG [ 210.8 KiB | Viewed 5956 times ]
DSC00741.JPG
DSC00741.JPG [ 226.08 KiB | Viewed 5956 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 20:22 
4005 si statia Obor. Lui 4005 ulterior afisajul ii arata Inactiv, asteptam foile in geam :twisted: . De mentionat ca am mers cu toate 3 si doar 4012 anunta statiile, 4005 nu mai are cardul cu anuntul vocal si afisaza doar RATB --.


Attachments:
DSC00765.JPG
DSC00765.JPG [ 215.36 KiB | Viewed 5953 times ]
DSC00768.JPG
DSC00768.JPG [ 205.4 KiB | Viewed 5953 times ]
DSC00769.JPG
DSC00769.JPG [ 215.19 KiB | Viewed 5953 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 20:24 
V3A-93 si CH PPC in statia Obor seara.


Attachments:
DSC00772.JPG
DSC00772.JPG [ 226.14 KiB | Viewed 5950 times ]
DSC00773.JPG
DSC00773.JPG [ 221.65 KiB | Viewed 5951 times ]
DSC00775.JPG
DSC00775.JPG [ 217.24 KiB | Viewed 5950 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 20:31 
Linia 634 circula doar astazi in caz de probleme pe linia 34. Din fericire nu au fost incidente sau blocari.


Attachments:
DSC00701.JPG
DSC00701.JPG [ 259.35 KiB | Viewed 5946 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 23:00 
Totusi desi pusa in functiune linia 34 mai are o parte de probleme care raman nerezolvate si cu semn de intrebare, probleme care au tot amanat punerea in functiune si au adus si termene gen martie :twisted:
- linia in conditii de trafic majore va fi total depasita de situatie cel putin in zonele Stefan cel Mare, Ferdinand, Dristor, Vacaresti neseparata de trafic, sper ca totusi sa se puna in practica solutia de borduri si balize, solutie propusa in luna noiembrie pt aceasta linie si pentru 21.
- in zona Muncii linia a ramas veche, cu semn de intrebare ce solutie va fi pusa in practica pentru trecerea acesteia peste pasaj.
- problema cu patinajul excesiv, de care s-au plans toti vatmanii cu care am vorbit, patinare prezenta si pe linia 21
- predarea lucrarii catre PMB, RATB-ul a receptionat lucrarea, dar PMB inca nu va receptiona lucrarea pana la rezolvarea problemei cu separarea de trafic

De asemenea ramane sa vedem unde va ajunge linia 34 la deschiderea pasajului Basarab.
Deocamdata urmeaza sa continue modernizarea parcului acestei linii cu inca vreo 8 CH PPC, la ora actuala sunt 6, al 7lea urmand sa ajunga pana la 1 februarie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 23:15 
Si cred ca as mai putea adauga la problemele liniei 34 si semaforizarea din zona Obor unde semafoarete sunt atat de prost sincronizate de este aproape imposiibl sa le prinzi pe ambele pe verde, iar timpul de asteptare nu este mic, poate cei de la semafoare vor mai da 5 secunde in pus semafoarelor din rondul cu fantana pentru a apuca si tramvaiul sa treaca.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 23:20 
Ca sa nu mai vorbim ca in acea intersectie:
- sunt multi idioti care opresc la semafor dupa dunga, adica pe linia de tramvai
- daca ramane blocat un 21 pe sensul spre Sf. Gheorghe in mijl. intersectiei, 34 spre Banul Manta nu poate trece.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Jan 2009 23:31 
Majoritatea V3A-93M-urilor de la Craiova au migrat pe 19.
Acestea au o foaie in geam care anunta calatorii ca "circula prin calea Vitan".


Attachments:
137-19.JPG
137-19.JPG [ 200.27 KiB | Viewed 5841 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jan 2009 10:23 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Am vazut dimineata pe Calea Vacaresti ca linia 634 inca functioneaza. Erau autobuze IVECO. Erau calatori destui si in autobuz si in tramvai.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jan 2009 11:14 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Pai probabil ca, in lipsa liniilor 1 si 17, si neavand posibilitatea de a oferi frecvente rezonabile nici pe 34 (ca deh, s-au casat SH-urile, fara a se pune nimic in loc), probabil se va constata ca 634 e inca necesara. Bagi bani gramada in reabilitarea unei linii si constati apoi ca n-ai tramvaie, fiindca nu s-a putut inchide la timp Pantelimonul (de tramvaie noi, nici vorba). Trist, dar si autobuzele alea in exces trebuie sa arda motorina pe undeva, pana vor aparea noile navete 614, 636 etc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jan 2009 11:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Brassovia wrote:
Pai probabil ca, in lipsa liniilor 1 si 17, si neavand posibilitatea de a oferi frecvente rezonabile nici pe 34 (ca deh, s-au casat SH-urile, fara a se pune nimic in loc)

Si 46...
1 si 17 oricum erau cantitate neglijabila, aveau cate 2 ture fiecare.

Brassovia wrote:
probabil se va constata ca 634 e inca necesara. Bagi bani gramada in reabilitarea unei linii si constati apoi ca n-ai tramvaie, fiindca nu s-a putut inchide la timp Pantelimonul (de tramvaie noi, nici vorba). Trist, dar si autobuzele alea in exces trebuie sa arda motorina pe undeva, pana vor aparea noile navete 614, 636 etc.

De fapt, URACul deocamdata e plin de autobuze duse la casat... cum se rezolva problema eliminarii deseurilor rezultate o sa dispara si 634 cu tot cu parcul circulant.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jan 2009 18:53 
Momentan 34 si 634 oricum impart aceeasi clientela, si asta se simte acum in gradul de ocupare al vehiculelor (aproape nul). Tramvaiele de pe 34 au jumate din scaune ocupate, si autobuzele de pe 634 sunt putin mai ocupate de atat (doar s-au obisnuit oamenii cu ele... si culmea, vin mai repede 8-| ). Ar trebui desfiintat de urgenta 634, si autobuzele respective trimise, nu la URAC, ca nu mai e loc 8-| , ci pe linii precum 181, 246, si ce mai are Titanul. Eventual 181 sa fie prelungita cu ocazia asta, sa si merite respectivele autobuze... Vise.
34 vine momentan sub asteptari, se mai intampla sa vina 2 de 19, dar niciun 34. De asemenea, nu e surprinzator faptul ca multi oameni, venind dinspre BIG, raman uimiti cand vad ca la Vitan merge inainte, si coboara bombanind, ca acum vor trebui sa ia un 19 cu frecventa mai slaba ca a lui 54, sau un 123 supraaglomerat. E a doua oara cand regret ca s-a terminat o lucrare a RATBului. Primul mare regret a fost pasajul Marasesti si linia 23 :cry:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jan 2009 22:25 
180 si 4012 pe linia 34. Azi parca patinajul s-a mai domolit pentru ca nu a mai fost umezeala.


Attachments:
DSC00780.JPG
DSC00780.JPG [ 261.25 KiB | Viewed 5612 times ]
DSC00783.JPG
DSC00783.JPG [ 219.74 KiB | Viewed 5612 times ]
DSC00787.JPG
DSC00787.JPG [ 315.31 KiB | Viewed 5611 times ]
DSC00788.JPG
DSC00788.JPG [ 276.82 KiB | Viewed 5612 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Jan 2009 01:26 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Marian Andrei wrote:
Azi parca patinajul s-a mai domolit pentru ca nu a mai fost umezeala.

Pai sa scoata CGMB o hotarare, prin care sa interzica umezeala. Ca sa poata o data circula ca lumea si tramvaiele astea. :lol: :? :cry:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Jan 2009 11:24 
Nu e umezeala problema ci clorura data pentru prevenitea inghetului...clorura care e foarte alunecoasa si pentru masini. Pe umezeala nu este patinaj chiar asa nasol.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Jan 2009 11:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Nu e clasica "sare" (de bucatarie) - clorura de sodiu - ci clorura de calciu. Spre deosebire de sarea de bucatarie, care doar coboara temperatura de inghet a apei, clorura de calciu este hidrofila, practic "usuca" zona in care este aplicata si implicit este un agent anti-polei sau anti-inghet mult mai eficient. "Pelicula" de pe sine este chiar solutia de clorura de calciu care pe asfalt s-ar fi "ascuns" printre denivelari si cute, lasand la suprafata o zona de frictiune - ceea ce pe sina nu este posibil din cauza planeitatii aproape perfecte.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Jan 2009 12:49 
Pentru cine credea ca lucrarile la linia 34 s-au incheiat, ei, din fericire, trebuie sa va contrazic. Pentru prima data dupa nu stiu cati ani, lucrarea implica si scoaterea tuturor stalpilor vechi, si desi au fost probleme cu Oprescu, si linia s-a deschis, muncitorii inca lucreaza din greu. De 3 zile, in intersectie la Vitan e agitatie mare (care cam incurca traficul, pietonal mai ales), pe masura ce trec cablurile pe celalalt set de stalpi (mare reusita :evil: ) si le dezgroapa pe cele vechi. Le scot si pe cele antice de pe linia 34, dar si pe cele metalice, mai noi care au venit odata cu linia de pe Vitan. Tare as visa sa vad si in zona Marasesti lucrarea facuta 8-| .
Per total, au scos absolut toti stalpii intre Obor si Vitan, iar spre podul Vitan au mai ramas unii vechi, dar care par a fi in curs de lucru (toate cablurile deja sunt mutate). Dupa ce termina asta si cu stratul de mastic pana la calea Vitan, putem considera mareata modernizare a lui 34 incheiata :o


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Jan 2009 15:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 129
Location: Bucuresti/Arad
Nu chiar...mai e pasajul de la Muncii de facut. :P


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Jan 2009 15:49 
Si utopica separare a liniei care urmeaza sa fie facuta pana in vara.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Jan 2009 22:19 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Off topic: Va fi separata si linia 21?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 19:01 
Dupa cum ziceam separarea liniei 34 se va face in prima faza experimental pe zonele cu probleme. Deja in zona Big-Vacaresti s-au montat balizele pe mijloc pentru a evita intoarcerile pe linia de tramvai. De asemenea de la pod Vitan pe Mihai Bravu a fost trasa linia continua care delimiteaza traseul tramvaiului. In urmatoarele saptamani in functie de zonele cu probleme se va continua montarea balizelor. Si o vedere cu intersectia de la Big cu noul look.


Attachments:
DSC02748.JPG
DSC02748.JPG [ 70.06 KiB | Viewed 4923 times ]
DSC02826.JPG
DSC02826.JPG [ 76.3 KiB | Viewed 4923 times ]
DSC02827.JPG
DSC02827.JPG [ 67.3 KiB | Viewed 4922 times ]
DSC02829.JPG
DSC02829.JPG [ 78.04 KiB | Viewed 4922 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 19:15 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Am observat si eu acele balize din zona Piata Sudului, dar eu nu cred ca au vreo legatura cu asa zisa separare a liniei 34. Si in zona la REAL Vitan sau montat aceste balize, si in dreptul targului Vitan precum si in alte locuri din Bucuresti. Daca se doreste intradevar separarea liniei 34 trebuie gasita o solutie care sa impiedice accesul autoturismelor pe linia de tramvai. Nici acea linie alba continua nu cred ca va impiedica in vreun fel accesul pe sina de tramvai.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 19:17 
Conteaza mult sa ii impiedici sa mai intoarca, dupa cateva saptamani cele mai mari probleme pe linia 34 sunt cauzate de cei care intorc si blocheaza tramvaiele pana se face loc sa treaca mai departe.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group