TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 21 Nov 2019 07:43

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 90 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Jul 2007 22:04 
1689 wrote:
Am reusit sa gasesc notele vremii si pot confirma ca 879 a avut numarul de inmatriculare 33 B 7456.
Dar de 877 esti sigur ?
De 866 imi amintesc ca avea 33-B-7433 sau 7443, dar nu erau chiar in ordine. Mai sareau cate un numar si de undeva de pe la 850 sareau dela 73xx la 74xx.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Jul 2007 22:29 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 167
Tom wrote:
1689 wrote:
Am reusit sa gasesc notele vremii si pot confirma ca 879 a avut numarul de inmatriculare 33 B 7456.
Dar de 877 esti sigur ?


100%


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 22:31 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 167
1689 wrote:
Am reusit sa gasesc notele vremii si pot confirma ca 879 a avut numarul de inmatriculare 33 B 7456.


Alte citeva numere de inmatriculare si informatii suplimentare asupra carora garantez:

611 - 36 B 2820 - Tip IK 4 - Fabricat 1980 - Autobaza Nordului - Linii: 331
583 - 36 B 2313 - Tip IK 4 - Fabricat 1980 - Autobaza Nordului - Linii: 331
115 - 36 B 2595 - Tip IK 4R - Fabricat 1981 - Autobaza Nordului - Linii: 331
25 - 36 B 2917 - Tip IK 4 - Autobaza Nordului - Linii: 331
123 - 35 B 1500 - Tip IK 4 - Fabricat 1979 - Autobaza Nordului - Linii: 331, 360 - a avut gaz metan
29 - 36 B 499 - Tip IK 4R - Fabricat 1980 - Autobaza Nordului - Linii: 331, 176
597 - 36 B 2816 - Tip IK 4 - Autobaza Nordului - Linii: 331
1600 - 36 B 3727 - Tip IK 4R - Fabricat 1981 - Autobaza Serban Voda (ulterior Ferentari) - Linii: 127, 300, 313, 331, 171, 133, 232, 244, 144, 154
3416 - 36 B 2562 - Autobaza Serban Voda (ulterior Ferentari) - Linii: 127, 313, 300, 225, 331, 116
1614 - 36 B 3738 - Tip IK 4R - Fabricat 1981 - Autobaza Serban Voda (ulterior Ferentari) - Linii: 331, 116, 171
877 - 33 B 7449 - Tip IK 4 - Fabricat 1979 - Autobaza Serban Voda (ulterior Militari)- Linii: 331, 131, 133, 182
1128 - 36 B 2947 - Tip IK 4R - Fabricat 1980 - Autobaza Serban Voda (ulterior Nordului, ulterior Ferentari) - Linii: 331, 176, 331 (Damaroaia - Cosmonautilor)
587 - 36 B 2814 - Tip IK 4 - Autobaza Nordului - Linii: 331 - a avut gaz metan
1598 - 36 B 3725 - Autobaza Serban Voda - Linii: 131, 331, 116, 182
1599 - 36 B 3726 - Autobaza Serban Voda - Linii: 131, 331, 182
1689 - 36 B 3750 - Autobaza Serban Voda (ulterior Ferentari) - Linii: 142, 232
1134 - 36 B 2948 - Tip IK 4 - Fabricat 1980 - Autobaza Serban Voda (ulterior Ferentari) - Linii: 131, 241, 232
879 - 33 B 7456 - Tip IK 4 - Fabricat 1979 - Autobaza Serban Voda (ulterior Ferentari)- Linii: 131, 120
1604 - 36 B 3730 - Tip IK 105 - Fabricat 1980 - Autobaza Serban Voda (ulterior Ferentari) - Linii: 127, 300, 232

Va rog sa corectati (din surse sigure) orice eroare care mi-ar fi putut scapa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 23:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:11
Posts: 74
Location: Paris
inafara de 1604, toate 16xx erau ik4R (modelul cu volan negru ca la Ikarus 260/280). au mai fost ik4R si cu alte numere de parc, indeosebit la Militari.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 22:13 
580, 583, 587, 595, 597, 601, 605 36-B-2812..2818
611 posibil 36-B-2819
3561..3570 36-B-2820..2829
29 apare intr'un film
1594?, 1598, 1599, 1600, 1602..1611 36-B-3724..3737
1614, 1615, 1625 36-B-3738..3740
1688..1694 36-B-3749..3755
1725 36-B-3767
3408..3433 36-B-2554..2579
716, 722, 766, 768, 771, 776, 777, 781 36-B-2934..2941 (1980, posibil Militari)
1107, 1116, 1119, 1121, 1125, 1128, 1134, 1141, 1151 36-B-2942..2950 (1980)
Quote:
583 - 36 B 2313
2813!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Jul 2007 08:16 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 167
Tom wrote:
580, 583, 587, 595, 597, 601, 605 36-B-2812..2818
611 posibil 36-B-2819

Asupra vechiului numar al lui 611 nu am nici o indoiala ca a fost 36 B 2820

Tom wrote:
1594?, 1598, 1599, 1600, 1602..1611 36-B-3724..3737


Nu am vazut niciodata un IK 4 cu numar de parc 1594 la Serban Voda. Seria 1598 - 1614 (nu mai tin minte daca a existat si 1615...), mai putin 1601, a fost la Serban Voda.

Tom wrote:
716, 722, 766, 768, 771, 776, 777, 781 36-B-2934..2941 (1980, posibil Militari)

771, 777 si 781 au fost sigur la Serban Voda.

Quote:
Quote:
583 - 36 B 2313
2813!


Multumesc pentru avertizare. Greseala datorita vremii si calitatii creioanelor de pe atunci ... Intr-adevar, 583 a fost 36 B 2813.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Jul 2007 14:15 
Quote:
601 IK4 1980 36-B-2817 Nordului
605 IK4 1980 36-B-2818?
608-609 DAC 117UD 1980
611 IK4 1980 36-B-2819? (or 2820?, see 356x)

610 nu apare ca IK4, deci nu prea aveau de ce sa fi sarit un numar.
E posibil sa fie asa cum ai spus, pe 611 l-am vazut prima data dupa schimbarea numerelor de inmatriculare.
A existat o serie de autobuze IK cu numerele 3545..3570. 3567 apare intr'o poza pe situl RATB. Pe 3568 si 3569 le-am vazut, ca si inca vreo doua (3563 sau 3565 si inca unul). Dupa numerele de inmatriculare, e ceva in neregula cu seria asta. Am vazut si 3550, 3559 &c, dar nu stiu ce numere aveau, pentru ca s'ar suprapune cu seria 57x-61x.
Mai exista 3571 si 3572 care par a fi fost sarite. E ceva foarte interesant aici. Fie ITB a vandut autobuze in tara si a refolosit numerele de inmatriculare (desi in cazul 1883 a refolosit si numarul de parc), fie au avut alte numere, din motive numai de ei stiute.

Pe 1594 l-am vazut de departe, deci nu sunt sigur ca avea acel numar de inmatriculare, dar intre 1595 si 1598 n'am vazut nimic si nu apare in nicio sursa.

771, 777 & 781 nu stiu exact unde au fost, dar 777 apare intr'o fotografie la Basarab, probabil pe linia 78 (sau 178). Eu l-am vazut cred ca tot pe aceasta linie in zona bisericii Lutherane.

1601 n'a existat ca IK4

Lista neoficiala autobuzelor din Bucuresti:
http://tom.bastet-sys.org?h=ratbbus

Un alt motiv posibil de schimbare a numerelor s'a datorat modificarii autobuzelor din transport de calatori in utilitare. Desi teoretic utilitarele erau in aceeasi categorie dupa vechiul cod rutier, autobuzele IK4 modificate pentru "ASISTENTA TEHNICA" sau "DEPANARE" aveau numere cu 21..24-B. La fel si autobuzul cu "cateringul" ITB (2539).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Sep 2007 18:11 
Offline

Joined: Fri 24 Aug 2007 16:59
Posts: 19
Location: Bucuresti
ik4


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Sep 2007 18:36 
Offline

Joined: Fri 24 Aug 2007 16:59
Posts: 19
Location: Bucuresti
magheru


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Sep 2007 18:39 
Offline

Joined: Fri 24 Aug 2007 16:59
Posts: 19
Location: Bucuresti
universitate


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Sep 2007 18:42 
Offline

Joined: Fri 24 Aug 2007 16:59
Posts: 19
Location: Bucuresti
dorobanti


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Sep 2007 14:18 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 88
Sa ne amintim de vremurile bune cu aceste pagini din manualul de intretinere si exploatare IKARUS IK4:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Sep 2007 14:19 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 88
continuare...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Sep 2007 22:34 
Offline

Joined: Fri 24 Aug 2007 16:59
Posts: 19
Location: Bucuresti
ik 4 pe I.C. Bratianu in anii 80'


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Oct 2007 18:41 
Offline

Joined: Fri 24 Aug 2007 16:59
Posts: 19
Location: Bucuresti
ik-4 la inter


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Dec 2007 03:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
B-24-CYE, un Ik4 utilitar pe care-l credeam casat de mult.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Mar 2008 12:05 
La sfarsitul anului trecut am dat de doua IK4 in Timisoara, pe langa Hotelul Timisoara. Au numere de Bucuresti: B-37-JAN si B-37-JEN, iar in "firma" apare si o parte a siglei RATB/ITB.
Ce e cu ele?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Mar 2008 13:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Ambele apartin Teatrului Mic din Bucuresti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Apr 2008 18:03 
#255 despre care nu vad nicio mentiune aici, a fost casat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 May 2008 11:56 
Dr2005 wrote:
B-24-CYE, un Ik4 utilitar pe care-l credeam casat de mult.
= 1967

Putin off-topic, sau poate nu.
Ce sunt pana la urma 38, 68 si 69, de au fost sarite?
Autocarul URAC n'are numar de parc si ar putea fi unul din ele.
Daca nu, ar trebui sa fie IK4 vechi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 May 2008 21:49 
Uitam! (Mai fac doar un off-topic si termin, promit)
Acum 7?8?9? ani am facut un proiectzel- instalatie Flammstart Beru FA20 la autobuzele Ikarus si la j'de utilaje de la EIELCC. Acum ca se taie Ikarusurile am salvat cateva seturi de componente (bloc electronic, senzori, electrovalva, bujie...) pt ca nu se recupereaza, merg pe vapor cu tot cu halcile de masina. De fapt multe nici nu mai erau folosite dupa aspectul instalatiei- nu stiu de ce, nu par defecte, probabil se rupeau sarme, se infunda ceva, si gata. Desigur, fara cablaje, nu vreau sa am probleme (sunt din cupru) si oricum sarme se gasesc peste tot.
Am documentatie, am know-how-ul..... Daca pasioneaza pe cineva sa adapteze la o masina (musai pe 24V) , pt o berica primeste fiarele si hartiile. E simplu de pus si f eficient la pornirea la rece a motoarelor Diesel.

Flammstart este varianta electronizata a shomoiogului aprins pus la aspiratzie pt a usura pornirea pe dimp rece a mot. Diesel. Se compune dintr-o electrovalva prin care se da drumul la motorina din avalul filtrelor catre o bujie sau doua de pe galeria de admisie. Mai este un senzor de temperatura a apei, preia si semnal de la borna 61 a alternatorului ca sa stie ca a pornit motorul- totul comandat de un bloculetz electronic.
Caut o poza cu piesele si o pun.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 May 2008 00:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 148
Location: Bucuresti, sector 3
Cind a fost casat #29 ? Exista o poza din 1996 in care apare ca autobuz de interventii, vopsit in culori care amintesc de steagul Frantei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 May 2008 02:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
#29 actual este (ma rog, era...) un Dac 112UDM absolut normal, din cele refuzate la export. Este fabricat in 1993.

Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Jul 2008 00:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Iata-l pe #2451 al Autobazei Alexandria:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Jul 2008 01:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
#27 al Autobazei Titan a ramas fara faruri... oare i se pregateste si lui sfarsitul?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Sep 2008 20:27 
Mai exista utilitare IK4? :? :cry:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Sep 2008 21:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Dr2005 wrote:
#27 al Autobazei Titan a ramas fara faruri... oare i se pregateste si lui sfarsitul?


Intr-adevar, acum cateva zile a fost casat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Jan 2009 20:46 
Autobuzul B 05 RFH in 2002

Sursa: http://www.przegubowiec.com


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Jan 2009 21:08 
Dr2005 wrote:
B 24 CYE, un Ik4 utilitar pe care-l credeam casat de mult.


Inca mai exista si pare functional, este al autobazei Pipera, sa vedem si cateva poze cu acesta.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Jan 2009 21:09 
Alte cateva poze cu B 24 CYE


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 90 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group