TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 10:12

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 163 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Jun 2008 22:18 
Dr2005 wrote:
De fapt, reducerea parcului e facuta sa acopere insuficienta lui (mai ales la tramvaie).


Si acum tin minte anul trecut cand pe linia 41 inca nu intrase Alexandria iar la B Noi erau o gramada de vagoane picate. Reducerea de parc a constat atunci in disparitia turelor...deja reduse, adica de la 31>34. :twisted: Probabil si pe alte linii s-a procedat la fel atunci...si anul acesta...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Jun 2008 22:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Da... multe vagoane la gard, majoritatea din cele produse dupa 2002, cu sistem H&K si tot tacamu'.
Chiar mi-aduc aminte ca anul trecut, intr-o singura zi, #013 (care nu a avut niciodata RK) a impins vreo 3 vagoane defecte spre depouri, dupa care s-a reintors la traseu (iar pe la 22 l-am luat de la intersectia Sos. Pantelimon cu Bd. Chisinau pana la Sura Mare... cursa rapida, fara oprire de la Iancului la Sura).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jun 2008 13:09 
Imi permit sa ma plang si eu aici, dupa ce am stat aseara cam 30 minute in statie asteptand un nenorocit de 19. Dupa aceea pur si simplu m-am plictisit, si am ales varianta de rezerva, cu 27, care putea fi aplicata din prima, dar m-am lasat pacalit de nr mare de calatori din statie (cine stie cat or fi astaptat aia, daca eu am stat 30 min).
Ca urmare a dracilor pe care mi i-am facut, si a faptului ca tot din cauza lui 19, puteam sa-mi ratez BACUL, am facut o plangere foarte detaliata la Ratb. Le-am prezentat pe scurt, o analiza a liniilor 19 si 27(care vine ridicol de des), si i-am rugat sa egaleze frecventele celor 2 linii. Astept raspunsul lor, sa vad cu cata seriozitate trateaza astfel de plangeri, unde nu pot oferi raspunsuri seci, standard (i-am avertizat sa n-o faca).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jun 2008 13:36 
Siteul RATB este picat de mai bine de 4 zile. Chiar nu le mai pasa de site ?

Quote:
Warning: Too many connections in d:\web sites\ratb.ro\include\poll\class_mysql.php on line 32 Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in d:\web sites\ratb.ro\include\poll\class_mysql.php on line 32 Connection Error
--------------------------------------------------------------------------------

MySQL Error : Connection Error
Error Number: 0
Date : Mon, June 30, 2008 13:35:54
IP : 82.78.117.180
Browser : Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.0.04506; WWTClient2; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.0.04506; WWTClient2)
Referer :
PHP Version : 4.2.2
OS : WINNT
Server : Apache/1.3.26 (Win32) PHP/4.2.1
Server Name : ratb.ro
Script Name : /index.php


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jun 2008 14:14 
Am vazut acum, dar joi stiu ca mergea. Am testat sa vad daca-mi da conexiunile intre doua puncte fara conexiune directa. Solutia propusa de ei includea "a walk in the park", pe o distanta cam lunga, ceea ce s'a si intamplat :P

In afara de restul mesajelor, vezi ca ti-ai publicat aici IP'ul si headerele browserului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jul 2008 08:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Iata ce se afiseaza daca in browser se scrie doar ratb.ro , fara www.


Attachments:
ratb1.JPG
ratb1.JPG [ 60.08 KiB | Viewed 6374 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jul 2008 08:49 
Si ce afisaza daca pui adresa completa...

Quote:
Warning: Too many connections in d:\web sites\ratb.ro\include\ratb_connection.php on line 841 Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in d:\web sites\ratb.ro\include\ratb_connection.php on line 841
Error:

Back


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Jul 2008 23:29 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Iata ca doresc din nou sa va povestesc despre "dragutzul' de sofer de pe #4564,schimbul al-2lea.
Asta seara,am avut niste treburi in oras la Piata Romana.Pe la orele 22,ajung in statzie(unde opresc liniile 126,168,226,368) si astept 10 minutel si vine #4564(pe linia 168).In gandul meu:"daca ajung intrega acasa e ok".Si am intuit bine.Soferul opreste autobuzul la aproape 50 de metri de statzie,si,in stilul lui,ii grabeste pe oameni sa se urce.La usa a-3-a,un tip la vreao 20 de ani,prinde autobuzul.La care soferul,vazandu-l ca vine spre cabina incepe sa comenteze:"dupa ce ca stau dupa tine mai faci si ture dintr-un cap in altu.e frumos autobuzul".In acel moment,de la usa a-2a se repede un domn la vreo 25 ani si incepe sa-l ia la rost pe sofer(ca de ce comenteaza,etc).Dar,spre surpinderea mea,soferul se potoleste si nu mai comenteaza nimic...
Pe tot parcursul drumului spre casa am fost "silit" sa aud la maxim arhi-cunoscutele melodii de la un radio cu muzica comerciala,dar si sa indur modul de conducere al soferului(adica mergea cam cu 60-70 km/h,oprea la fel ca in statia "Piata Romana",la 50 de metri dupa statzie).
Dar la Favorit,adica c-o statzie inainte sa ajung acasa,o domnisoara coborand,i se adreseaza soferului"bah,tu sti sa conduci?".Soferul n-o baga in seama si dupa ce inchide usa intaia imi zice sa-i spun ce a spus respetiva.Dupa ce ii spun,i-am reprosat ca are dreptate si ca il cunosc din septembrie de cand merg la liceu ca "ador" modul lui de conduce,de a se certa cu participantzii la trafic(chiar si cu colegii lui de la RATB-in iarna am fost martor la acest fapt).Si imediat,ma trezesc in spatele meu,"ca-mi vine in ajutor" un domn la vreao 30 de ani mai plinutz si incepe sa se ia si el de sofer.Soferul,indignat pana peste cap de acuzele aduse,incepe sa mearga cu 20 km/h si sa se certe si el cu noi,sa ne dea lectzii de condus...Pana la urma,cobor la "Drumul Taberei 34",dupa ce eu,in mod elegant,i-am spus ca o sa-i fac sesizare ca nu mai suport modul lui de a conduce,iar domnul care a venit in ajutorul meu s-a multzumit cu datatul cu pumnul de doua ori in spatziul separator dintre cabina soferlui si salon,dar si injurandu-l...
Ce va fi mai departe nu stiu...dar tare mi-e ca daca fac sesizare nu se va intampla absolut nimic....Tare sunt curios sa vad cum e transportul din Amsterdam,unde si daca as face pariu pe ceva drag mie nu as vedea asemena scene...care par din evul mediu....

Iata o poza cu soferul in cauza:

http://ratb.metrouusor.com/big/auto/cit ... 310108.JPG

Poza: Marian Andrei


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jul 2008 14:01 
bogdan_buc wrote:
Imi permit sa ma plang si eu aici, dupa ce am stat aseara cam 30 minute in statie asteptand in nenorocit de 19. [...]
Ca urmare a dracilor pe care mi i-am facut, si a faptului ca tot din cauza lui 19, puteam sa-mi ratez BACUL, am facut o plangere foarte detaliata la Ratb. Le-am prezentat pe scurt, o analiza a liniilor 19 si 27(care vine ridicol de des), si i-am rugat sa egaleze frecventele celor 2 linii. Astept raspunsul lor, sa vad cu cata seriozitate trateaza astfel de plangeri, unde nu pot oferi raspunsuri seci, standard (i-am avertizat sa n-o faca).


Uimitor dar am primit raspunsul, INAINTE sa treaca luna. Chiar repede. Bineinteles ca e dezamagitor, dar se vede ca s-au chinuit sa nu-l faca sa sune ca unul standard. Desi tot are urme de asa ceva. Spuneti-mi ce intelegeti.
Quote:
Ne cerem scuze pentru intarzierea raspunsului.
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra, va transmitem ca, momentan, nu putem mari numarul tramvaielor pe linia 19, in scopul de a reduce intervalul de succedare dintre vehicule.

Dupa terminarea lucrarilor ce se desfasoara la calea de rulare pe Sos. Mihai Bravu, in functie de resurse, vom analiza posibilitatea suplimentarii parcului circulant pe aceste linii.
Va multumim pentru intelegere si va uram o zi buna!

Serviciul Relatii Publice

Mie imi suna foarte ciudat. In principiu ei asteapta sa ramana in pana de tramvaie, cand vor da drumul la linia in lucru, ca sa puna mai multe tramvaie pe 19, cum e nevoie. Sunt eu greu de cap, sau n-are sens?? Mai bine imi spuneau scurt: "Nu putem indeplini cererea dumneavoastra, deoarece inca asteptam sa lasam Pantelimonul fara tramvaie. Cand vor ramane ei fara, vom creste cu placere parcul pe linia 19 cu inca 2 vehicule. Va felicitam pentru ca nu locuiti in sectorul 2 in aceasta perioada. O zi cat mai buna, asteptand la 19, sau dupa caz la 634." 8-|


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Aug 2008 16:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Un alt aspect negativ la RATB este calatoria sau munca la 60 de grade. Din cauza lipsei de AC,liniile sunt interziate si se ajunge sa se piarda chiar si 3 curse pentru ca vatmanii/soferii nu pot munci in asemenea conditii. Calatorii ii judeca pe vatmani/soferi si vatmanii/soferii la randul lor pe sefi.

Cei din primarie stau in birou la racoare in timp ce alti muncesc in conditii grele.
Este de neacceptat intr-o capitala europeana.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Aug 2008 18:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Alex wrote:
Este de neacceptat intr-o capitala europeana.


Si, totusi, 3/4 din tramvaiele din Viena nu au aer conditionat. La fel peste 80% din metrouri. Se plange cienva?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Aug 2008 18:28 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
Alex wrote:
Este de neacceptat intr-o capitala europeana.


Si, totusi, 3/4 din tramvaiele din Viena nu au aer conditionat. La fel peste 80% din metrouri. Se plange cienva?

Temperaturile maxime la Viena, si in general in Occident, rar depasesc 27-28 grade. E si clima mult mai moderata, dar este si influenta multelor spatii verzi (parcuri, gradini, dar si spatii verzi de-a lungul drumurilor). De aceste spatii verzi nu se pot atinge sacalii imobiliari pentru a le transforma in betoane rezidentiale.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Aug 2008 22:35 
bogdan_buc wrote:
Mie imi suna foarte ciudat. In principiu ei asteapta sa ramana in pana de tramvaie, cand vor da drumul la linia in lucru, ca sa puna mai multe tramvaie pe 19, cum e nevoie. Sunt eu greu de cap, sau n-are sens?? Mai bine imi spuneau scurt: "Nu putem indeplini cererea dumneavoastra, deoarece inca asteptam sa lasam Pantelimonul fara tramvaie. Cand vor ramane ei fara, vom creste cu placere parcul pe linia 19 cu inca 2 vehicule. Va felicitam pentru ca nu locuiti in sectorul 2 in aceasta perioada. O zi cat mai buna, asteptand la 19, sau dupa caz la 634." 8-|

Adica "norocul" bucurestenilor ca mai tot timpul exista linii de tramvai in reparatie, pentru a se putea folosii acele vehicule pentru a asigura o frecventa aproape decenta pe liniile in circulatie. Nu carecumva sa dea :twisted: si sa fie toate liniile operabile, ca nu au ce sa bage pe ele :D .


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Aug 2008 01:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Un alt aspect la liniile care intorc in depou. Ieri la ora 21:16,din cele 5 ture ale liniei 19 de la acea ora doar un singur tramvai era la strada. Ca sa ajung la City Mall am stat mai bine de 30 minute in statie la depou. Dupa ce am facut scandal a iesit imediat vagonul 090 care a mers repede pana la Sura Mare unde nici macar nu a stationat. La 1 statie s-au mai suit calatori unde au injurat vatmanul pentru intarziere. Dispecerii de la capetele liniei nu au luat nicio masura.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Aug 2008 10:32 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 59
Location: Bucuresti
Aceiaşi situaţie şi pe linia 300 - aseară între 22,00 şi 22,45. Pe la capătul de la galeriile Orizont nu a trecut în acest timp niciun autobuz pe linia 300. Doar 3 care se retrăgeau, din care 2 bănuiesc că ţin de Pipera (4477 şi 4267). Staţia era plină de oameni care înjurau RATB-ul. Unii dintre ei şi-au pierdut legăturile cu ultimele tramvaie spre periferie. Alţii au renunţat şi au luat taxiul. Restul au experimentat mersul în regim "sardină" la ora 23,00. Felicitări RATB pentru această realizare! (Se aude că dl. Aron va fi demis - nu pot decât să mă bucur!)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Aug 2008 11:03 
Vezi poate se intoarce Neghirla si atunci sa vezi ce te duci cu flori si-i faci piata babei dela etajul 4 cu vedere spre depou.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 22:56 
Offline
User avatar

Joined: Sat 26 Apr 2008 15:11
Posts: 24
Location: Bucuresti
Numarul compostoarelor din vehiculele RATB, care nu functioneaza a crescut destul de mult. Treaba asta chiar ma scote din sarite, fiind ca risti sa iti iei o amenda aiurea, de la un controlor cu care nu te ai putea intelege, fiind ca nu ai gasit un compostor utilizabil la timp


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Dec 2008 13:49 
Offline
User avatar

Joined: Sat 26 Apr 2008 15:11
Posts: 24
Location: Bucuresti
Se intampla sa n-ai bilet, din cauza ca la ora respectiva nici o casa de bilete nu ii deschisa si vine controlorul, care te ia la intrebari. Intrebarea mea e normal sa te ia controloul in astfel de ocazii? cand n-ai de unde sa procuri un bilet sau doar cauta sa faca bacsis inafara preogramului?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Dec 2008 14:13 
Controlorii nu au drept de control in timpul sapatamanii dupa ora 21 si in week-end dupa ora 14 (parca - aici nu sunt foarte sigur de ora). Daca iti da amenda, faci contestatie si nu platesti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Dec 2008 18:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Din pacate, nu asta este solutia. Probabil ca imposibilitatea de a se elibera un titlu de calatorie in alte ore decat cele lucratoare e doar unul dintre multele pretexte pentru care nu prea exista interes pentru serviciul facut calatorilor. Este o mare prostie mentinuta din perioada anterioara anului 1989 si care nu aduce nici un fel de beneficiu. Este doar una din multele "concesii" facute de stat (intr-o forma sau alta) ca sa nu se spuna ca nu ar fi si ceva bun pentru cei care sunt defavorizati social (dar mai bine spus celor care stiu sa fie "smecheri").

In mod normal si legal, avand in vedere ca servicul de transport public se presteaza si in afara orelor pentru casierii ar trebui sa fie disponibile automate de bilete daca nu cateva case de bilete macar disponibile pe tot timpul zilei (si noptii, partial). In final insa, se stie prea bine de ce regiile de transport nu sunt interesate de treaba asta: banii de la bugetul local se dau cu lopata (cazul rau) sau vagonul (in cazul fericit). In ultimul caz, dezinteresul fata de calatoriile legale este minim. Se merge pe principiul "nu ii deranjam, nu ne deranjeaza". Pagubos, dar real si mare cat cel putin o Regie de transport local din tara cu aproximativ 1900 de vehicule de transport sau una si mai mare pentru servicii pe cale ferata la nivel national. Banii de la buget vin, dar nimeni nu e interesat sa vada si performanta sau investiile in eficientizare sau calitatea serviciilor. Fiecare face cum il duce capul si cat de mult il lasa alti "prieteni" aflati mai sus pe scara ierarhica.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Jan 2009 19:54 
Ieri soferul troleibuzului 5279 pe linia 96 in jurul orei 9.50 in statia Eroilor era prea grabit sa mai astepte accesul unui om in carje, astfel a inchis usa peste acesta prinzandu-i una din carje in usa, noroc cu un pieton care a fugit sa prinda carja bietului om, care nu era un cersetor cum poate a crezut soferul.

Repet: troleibuzul 5279, linia 96, statia Eroilor la ora 9.50 (5.01.2008).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Jan 2009 21:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
In seara asta am fost plouat (la propriu) in 4540 (linia 282). Picatura chinezeasca venea exact peste pasagerul de pe locul de la culoar, cu fata la sensul de mers pe partea dreapta, langa usa din mijloc. Intamplator peste mine la ora respectiva, dar probabil si peste alti ghinionisti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Jan 2009 21:41 
Pasajul pietonal de la pasaj grant, pe sos crangasi care este menit sa asigure o legatura cu statia liniei 41 are o problema destul de nasoala de cand este el din cauza infiltratiilor care duc la arderea sistemului de iluminat si inundarea pasajului. De cand este linia 41 modernizata acest pasaj a fost renovat deja de 2 ori, dar cred ca nu are nicio sansa sa revina la normal pana nu se face ceva si cu izolatia lui. Am inceput demersurile pentru a vedea ce pot rezolva pentru acest pasaj.


Attachments:
DSC01144.JPG
DSC01144.JPG [ 157.39 KiB | Viewed 6334 times ]
DSC01145.JPG
DSC01145.JPG [ 147.51 KiB | Viewed 6333 times ]
DSC01146.JPG
DSC01146.JPG [ 140.37 KiB | Viewed 6333 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 Jan 2009 12:46 
1) Aberatia cu 100% low floor (podea coborata 100%).Vehicule cu 100% loww-floor sunt bune pentru orasele unde gradul de incarcare al vehiculelor este mic sau mediu, nu pentru un oras ca Bucuresti unde gradul de incarcare este mare (adica se strivim in vehicule)
2) Casarea de autobuze in prostie, desi s-ar fi putut construi inca o autobaza (sau extinde autobaza Pipera, daca tot au scazut preturile la terenuri :twisted: ), si sa avem mai multe autobuze. Avand mai mult autobuze, s-ar fi putut spori numarul de vehicule pe anumite trasee sau infiinta noi trasee.
Dar probabil se tine cu dintii de directiva din 1947 :evil:
3) Controalele R.A.T.B. se fac numai de catre controlori. In acest fel exista abuzuri din partea calatorilor asupra controlorilor, dar si din partea controlorilor asupra calatorilor; aceste controale ar trebui facute numai impreuna cu politia sau jandarmeria.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 Jan 2009 22:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
1. S-a demonstrat stiintific ca urcarea si debarcarea calatorilor se face mai repede din vehicule fara trepte... creste si suprafata utila a vehicului in acest mod. Desigur, prin contrucita unor asemenea vehicule, spatiul ointerior in zona rotilor este extrem de ingust, ceea ce face ca majoritatea calatorilor sa ramana inghesuiti in dreptul usilor.
2. Pipera, Nordului si Floreasca probabil au fost salvate de criza economica... ma indoiesc ca o sa mai reziste mlt timp pe actualele amplasamente. Apoi... Ferentari este revendicata (da, de acelasi tampit care a primit si Rocarul si care pretinde ca bunica'su avea nu-stiu-ce ferma in 1900 toamna pe locul ala). Dar cum nu prea au unde sa bage autobuzele respective... e un fel de cerc vicios.
3. Milita sau Jandarmeria, desi sunt platite din bani publici, nu cred ca fac pe gratis toate controalele astea... pana acum nu a aparut un mod economic si de mare randament de verificat calatorii si de dat amenzi. Unele orase au incercat cu firme private (vezi Braila), care evetual bateau calatorii de sarea untu' din ei pana spuneau de buna voie ca nu au bilet, chiar daca ei de fapt aveau aboanemnt perfect valabil. S-a mai incercat controlul cu Militie/janarmi in unele orase... desi rezultatele pot fi spectaculoase, se creaza mari intarzieri in circulatia autobuzelor (pana ii dai jos pe toti, pana ii verifici etc.) si iar nu e bine. Mai e si sistemul gen R.A.T.B., care si el poate avea deficiente (controlori care nu se iau de cei mai masivi sau colorati, ori controlori spagari sau, dimpotriva, care fac exces de zel si te amendeaza ca gaura de pe bilet nu e gaurita complet etc). Pana la urma, cea mai buna solutie pentru republica noastra bananiera e taxatorul/taxatoarea, neaparat supravegheat/a cu camera video si neparat pus/a intr-o cabina bine definita, pentru a nu fi tinta sutzilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 20:19 
Tot e criza financiara, ia sa se angajeze 1.000 de controlori pe salariu minim, ca ar trebuii sa se gaseasca pretendenti. Asa cresc incasarile, se civilizeaza golanii, si la sfarsitul crizei isi vor gasii controlorii singuri alte locuri de munca.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Feb 2009 15:43 
Marian Andrei wrote:
Pasajul pietonal de la pasaj grant, pe sos crangasi care este menit sa asigure o legatura cu statia liniei 41 are o problema destul de nasoala de cand este el din cauza infiltratiilor care duc la arderea sistemului de iluminat si inundarea pasajului. De cand este linia 41 modernizata acest pasaj a fost renovat deja de 2 ori, dar cred ca nu are nicio sansa sa revina la normal pana nu se face ceva si cu izolatia lui. Am inceput demersurile pentru a vedea ce pot rezolva pentru acest pasaj.


Am primit si raspunsul neasteptat de repede din care reiese ca trebuie sa trimit problema (sau au trimis-o ei deja) la Administratia Strazilor.

Quote:
RATB
Nr. inreg:157475/04.02.2009

Stimate domn,

Referitor la sesizarea dvs. transmisa in format electronic, va comunicam:

RATB este doar operatorul de transport public.
Serviciile de intretinere a pasajelor pietonale, statii si iluminatul public sunt in grija Administratiei Strazilor .

Colaboram in acest sens cu toate institutiile furnizoare de servicii publice si de aceea speram ca observatiile dvs. vor fi analizate la nivelul Administratiei Strazilor.

Cu stima,
Serviciul Relatii Publice


P.S. Totusi este un aspect pozitiv faptul ca se raspunde repede la reclamatii si autoritatile totusi par sa incerce sa le si rezolve.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Feb 2009 17:24 
Oricum, nu te astepta sa fi trimis ei reclamatia mai departe la Administratia Strazilor (Sector 6 sau generala?), trimite tu reclamatia mai departe.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 14:23 
Un articol interesant aici

http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afi ... hp?id=3823

Nu il redau pe tot, doar un fragment care merita retinut

"Modelul, care a fost prezentat de PESA în cadrul InnoTrans 2008, are o lungime de 30,1 m şi dispune de o capacitate de 201 pasageri, din care 40 pe scaune"


Deci la altii, si tot in est, un tramvai de dimensiune conparabila cu V3A, acolo are o capacitate de 200 calatori, cam cat un V2A la noi....asta spune multe despre grija RATB pentru serviciile oferite


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 14:43 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 59
Location: Bucuresti
Tot din acelaÅŸi text:
Quote:
Licitaţia pentru atribuirea contractului de furnizare a 186 de tramvaie low-floor dotate cu aer-condiţionat pentru Varşovia [...]

Ce fraieri polonezii ăştia, nu puteau să pună nişte geamuri mai mari? :roll:
Eventual un tramvai decapotabil. :lol:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 163 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group