TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 20 Sep 2019 08:11

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun 20 May 2007 13:54 
2 vagoane restaurant pentru trenuri de lung parcurs:


Attachments:
DSC06000.JPG
DSC06000.JPG [ 72.1 KiB | Viewed 11251 times ]
dsc04990_184.jpg
dsc04990_184.jpg [ 70.91 KiB | Viewed 11250 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 01:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
CFR are in doatre urmatoarele tipuri de vagoane restaurant si bar:

-39-76 - bar
-85-47 - bar
-88-42 - restaurant
-88-96 - restaurant
-89-76 - bar-bistro


Attachments:
50 53 89-76 008-1 WRlee-Ic531-BucN-001.jpg
50 53 89-76 008-1 WRlee-Ic531-BucN-001.jpg [ 72.45 KiB | Viewed 10972 times ]
61 53 88-96 006-9 WRmz-RevGriv-001.jpg
61 53 88-96 006-9 WRmz-RevGriv-001.jpg [ 74.79 KiB | Viewed 10972 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Oct 2007 13:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Sa vedem si vagonul 50 53 89-76 006-5 WRlee, pe boghiuri Y32RS, avand viteza maxima de 160 km/h.


Attachments:
50 53 89-76 006-5 WRlee-Ic583-BucN-001.jpg
50 53 89-76 006-5 WRlee-Ic583-BucN-001.jpg [ 63.32 KiB | Viewed 10905 times ]
50 53 89-76 006-5 WRlee-Ic583-BucN-002.jpg
50 53 89-76 006-5 WRlee-Ic583-BucN-002.jpg [ 52.49 KiB | Viewed 10905 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Feb 2009 17:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Vagonul 51 53 88-42 046-2:


Attachments:
51 53 88-42 046-2-R347-BucN-001-1mai2007.jpg
51 53 88-42 046-2-R347-BucN-001-1mai2007.jpg [ 54.37 KiB | Viewed 10551 times ]
51 53 88-42 046-2-R347-BucN-002-1mai2007.jpg
51 53 88-42 046-2-R347-BucN-002-1mai2007.jpg [ 42.69 KiB | Viewed 10550 times ]
51 53 88-42 046-2-R463(BucN-Sofia)-BucN-003-12feb2008.jpg
51 53 88-42 046-2-R463(BucN-Sofia)-BucN-003-12feb2008.jpg [ 74.13 KiB | Viewed 10550 times ]
51 53 88-42 046-2-R463(BucN-Sofia)-BucN-004-12feb2008.jpg
51 53 88-42 046-2-R463(BucN-Sofia)-BucN-004-12feb2008.jpg [ 92.39 KiB | Viewed 10550 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Feb 2009 01:17 
88-96 007 in R346 DACIA


Attachments:
88-96 007.JPG
88-96 007.JPG [ 324.04 KiB | Viewed 10462 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Feb 2009 01:29 
89-87 015


Attachments:
89-87 015.JPG
89-87 015.JPG [ 295.04 KiB | Viewed 10459 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Jun 2009 06:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
61 53 88-96 010-1 in R346(BucN-BudapestK)


Attachments:
61 53 88-96 010-1-R346(BucN-BudapestK)-BucN-001.jpg
61 53 88-96 010-1-R346(BucN-BudapestK)-BucN-001.jpg [ 73.75 KiB | Viewed 10056 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Oct 2009 23:36 
Noul 61 63 84-90 001-0 realizat de Astra Arad.


Attachments:
DSC08115.JPG
DSC08115.JPG [ 64.68 KiB | Viewed 9427 times ]
DSC07889.JPG
DSC07889.JPG [ 115.49 KiB | Viewed 9426 times ]
DSC07890.JPG
DSC07890.JPG [ 174.6 KiB | Viewed 9426 times ]
DSC08175.JPG
DSC08175.JPG [ 114.51 KiB | Viewed 9426 times ]
Top
  
 
PostPosted: Mon 15 Aug 2016 20:31 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Părerea mea este că ceea ce se întâmplă pe IR 1932 este de neconceput! Câtă minte au factorii de decizie că, în loc de un vagon restaurant ca lumea, pun hibridul clasa a doua - bar?

Ei nu se gândesc la disconfortul celor care au loc în vagonul respectiv? Ei nu judecă asupra faptului că, în acel vagon, este un du-te - vino continuu, care face călătoria mult mai stresantă?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 16 Aug 2016 02:33 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
OAB wrote:
Ei nu se gândesc la disconfortul celor care au loc în vagonul respectiv? Ei nu judecă asupra faptului că, în acel vagon, este un du-te-vino continuu, care face călătoria mult mai stresantă?
Este de notorietate faptul ca CFR-Calatori abia mai are vagoane pentru trenurile normale, asa ca atunci cand formeaza trenurile sezoniere spre litoral este nevoit sa scoata la miscare toate vechiturile disponibile. Se intampla deja de decenii chestia asta, dar in ultimii ani totusi parca nu mai e asa grava situatia, probabil din cauza scaderii lungimii şi numarului garniturilor necesare, pe fondul disparitiei clientilor.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 16 Aug 2016 08:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
OAB wrote:
Părerea mea este că ceea ce se întâmplă pe IR 1932 este de neconceput! Câtă minte au factorii de decizie că, în loc de un vagon restaurant ca lumea, pun hibridul clasa a doua - bar?

Ei nu se gândesc la disconfortul celor care au loc în vagonul respectiv? Ei nu judecă asupra faptului că, în acel vagon, este un du-te - vino continuu, care face călătoria mult mai stresantă?


Dacă puneau un vagon bar sau restaurant dedicat, pierdeau cele 46 locuri. În condiţiile în care trenul ăla e tot timpul plin, nu era o decizie prea inspirată. Pentru cei care nu vor du-te - vino există vagoanele cuşetă şi de dormit.

Am văzut 89-87 pe 1538, la Buşteni nu mai avea nimic de vânzare (!), iar pe scaunele de la bar stăteau cei care nu mai prinseseră loc.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 01 Jun 2019 09:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48443
89-76 008-8


Attachments:
Copsa Mica 27.05.2019 (3a).jpg
Copsa Mica 27.05.2019 (3a).jpg [ 108.69 KiB | Viewed 1044 times ]
Copsa Mica 27.05.2019 (4).jpg
Copsa Mica 27.05.2019 (4).jpg [ 126.47 KiB | Viewed 1044 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group