TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 07:44

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 58 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 10:06 
Deci e clar, se aplica strategia de la Brasov si Constanta, cu presa care "reflecta" opinia publica...Zilele tramvaiului in Ploiesti sunt numarate, probabil ca anul asta va disparea linia 101, iar anul viitor linia 102. Si uite asa mai bifam o "mare realizare" asteptata cu sufletul la gura de ziaristii care pentru un pumn de arginti sunt in stare sa scrie orice.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 10:17 
Sa speram ca nu.De fapt, din ce vad din presa locala, acesta ar fi singurul ziar portocaliu.Oricum la dezbatere se va vedea totul.. ce se doreste si ce se va face..


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 18:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Ma intreb cat de dobitoc (scuzati ,,complimentul") poti sa fii sa scrii asemenea porcarii intr-un ziar. Sa intelegem, deci, ca Ploiestiul nu trebuie ,,tras in jos" la nivelul unor orase precum Graz, Montpellier, Szeged, Linz?

Tramvaiul distruge soselele? Da' TIRurile alea de 30-40t ce fac? Sunt fulgi? De asta s-a distrus Sos. Vestului (ca tot se vorbea de ea), iar pe Sos. Nordului merg toate autobuzele spre autogara, ca sa nu mai ocoleasca pe centura. Deci... cine strica strazile? Apropo de strazi, Sos. Vestului s-a refacut anul trecut complet (fundatie, asfalt... tot tacamul), iar linia de tramvai a fost separata pe alocuri cu borduri, impiedicand fentarea semaforului de la Lamaita de catre smecheri.

Ce distruge tramvaiul pe ruta Hale Centrale - Gara de Sud? Ca in afara de niste darapanaturi construite pe la 18xx si ne-reparate de atunci, care oricum au cazut (blocand si tramvaiele)... distruge cumva rotile celor care merg pe contrasens?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 20:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Acum aproape doi ani cand am avertizat asupra unor idei programatice ale unor entitati ce doresc disparitia rapida a transportului electric, am fost catalogat ca iubitor de scenarii si teorii ale conspiratiei. Din pacate se adevereste mai repede decat am crezut. Doar ca nu e numai o platforma-program, ci s-a aflat prin toata lumea buna ce tunuri financiare au dat prin desfiintari mazapcarii, si acum le imita exemplul pana in cele mai mici detalii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Apr 2009 12:58 
Pentru mine, justificarea aleasa pentru desfiintarea portiunii (sau intregii ~) din linia 101 este expresia clara a impotentei intelectuale si tehnice a "alesilor" neamului si a credulitatii si naivitatii crase a "poporului" momit la vot cu mici si bere care pune botul la orice gogoasa...

Concret:
Problema: aia de la Ploiesti se plang ca tramvaiul strica casele si strazile.
Rezolvarea pentru prosti? Scoatem tramvaiul... :twisted:

Sa-i duca si pe ei capul ca pot RECONSTRUI linia pe acelasi traseu dar folosind tehnologii de ultima ora, cu izolarea fonica si vibratorie a sinelor, e prea greu pentru mintile lor reduse...

Din pacate constat ca nivelul tehnic a scazut si scade permanent si mai toti cei ajunsi in diverse puncte cheie pe criterii politice, decat sa-si bata capul sa rezolve o problema prin metode mai complicate, prefera solutia cea mai simpla si primitiva, de ce sa se complice cu tramvaie si troleibuze, nu mai bine baga autobuze, ca d-alea au mai vazut si pe la ei pe la tara... :evil:

Oare nu se gaseste nimeni sa le bata obrazul, aratandu-le ca oamenii destepti din alte parti au gasit rezolvari la probleme similare si sa-i intrebe de ce :wink: nu pot face si ei la fel?!?

Ploiesti-ul e aproape, la Bucuresti sunt foarte multi pasionati, poate n-ar strica sa organizati o "excursie" la Ploiesti, o intrevedere cu prrimarul, unde sa i se bata obrazul si sa i se arate cat de primitiv gandeste... :evil:


Top
  
 
PostPosted: Sat 11 Apr 2009 13:36 
Protest la RATP Ploiesti

06.04.2009, Alpha TV Ploiesti



Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Apr 2009 12:46 
Un alt motiv gasit ptr desfiintarea liniei de tramvai 101:pe zona de la MC DONALD`S NORD pana la Hale primarul a afirmat ca tramvaiul circula peste reteaua de canalizare a orasului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Apr 2009 16:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
E oarecum logic sa circule peste reteaua de canalizare, canalizarea supraterana nu s-a inventat inca :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Apr 2009 19:16 
Asa e Dragos.Insa primarul s-a referit la faptul ca trepidatiile distrug sistemul de canalizare.Bineinteles ca este o minciuna si o aberatie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Apr 2009 22:05 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Ce sanse sunt sa vedem si noi emisiunea? O inregistreaza cineva?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Apr 2009 15:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Silviu Sintea wrote:
S-ar putea ca poimaine, pe Prahova TV, sa fie o emisiune ("Incomod") cu un invitat surpriza...


Din pacate invitatul surpriza nu o sa poata fi prezent fizic in emisiune, datorita racelii ce-l tine tintuit in zona locuintei sale din Medias. Va interveni in direct.

Emisiunea "Incomod" de maine va fi difuzata pe Prahova TV, putand fi vazuta on-line aici: http://www.prahovatv.ro/

Invitati: Radu Popescu director RATP, un reprezentant al vatmanilor si un sustinator al desfiintarii tramvaiului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Apr 2009 22:33 
Da si ca o ironie Popescu si cu reprezentantul vatmanilor vor fi de aceeasi parte a baricadei!Stim noi care e adevarul...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Apr 2009 14:21 
In fine,emisiunea mi s-a parut foarte reusita.Dupa parerea mea au fost 3 parti:
1.Protestatarul, un batranel care se incurca in declaratii, un om care practic nu stia ce dorea.Ba dorea linia reabilitata, ba dorea tramvaiul pe un singur sens pe strada sa, ba nu mai dorea tramvai deloc. Un talmes balmes general era in capul lui.
2.Directorul Radu Popescu, un om total indecis, un om care mai mult a ascultat si a notat.
3.Vatmanul Silviu Sonu seful de sindicat.Un om cu o pozitie ferma care nu a lasat nimic de la el, nici in discutiile cu protestatarul nici in discutiile cu Popescu.Faptul ca reprezinta o sectie puternica in transportul public ploiestean l-a ambitionat.A venit cu argumente bazate pe acte si nu cu vorbe in vant.

Ca un deliciu al emisiunii, pe final protestatarul a rugat locuitorii din zona Democratiei sa vina azi la dezbatere, aceeasi locuitori care ieri au rupt afisele cu invitatia la dezbatere puse chiar de el.

In aceste circumstante, concluzia mea este una:101 ramane!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Apr 2009 10:50 
sa nu ne grabim, din pacate in Romania de multe ori nu interesul comunitatii primeaza, ci vointa unui tembel ajuns temporar in fruntea bucatelor um se spune


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 May 2009 18:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Cei de la RATP au colectat peste 3000 de fluturasi SEMNATI, pro-tramvai.

Nu stiu care va fi deznodamantul: va ramane sau nu linia 101? Daca nu, de ce ramane linia 102? Ca e intr-o stare mult mai precara decat linia 101! Sunt intrebari care se pun.

Daca invinge ratiunea, vor fi modernizate, prin P.O.R., liniile 101 si 102. Trebuie, in acest caz, INSISTAT si pt. linia 104.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 May 2009 19:06 
Si se vor mai strange in continuare fluturasi pro-tramvai!Insa vorba domnului Sintea degeaba strangem adeziuni daca decizia primarului si implicit a Consiliului Local este una potrivnica liniei 101!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 May 2009 19:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
In atasament, primita de la RATUC Cluj Napoca.

Declaratia de la Dresda privind importanta mentinerii si reabilitarii retelelor de tramvaie, semnata de catre dl. Wolfgang Meyer, presedintele Uniunii Internationale de Transport Public (UITP). Mentionam ca RAT Ploiesti este membra a UITP.

Poate ajuta...


Attachments:
Declaratia de la Dresda.pdf [90.97 KiB]
Downloaded 344 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 04 May 2009 19:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Nu e vorba de linia 101 sau de alta linie... ci de tramvai in sine. Se loveste mai intai in linia "grea" 101, pentru a decapita sistemul. Restul va veni de la sine. N-are legatura cu casele de pe marginea strazii. E o noua oportunitate de afacere, copiata de la colegii de cloaca: autobuze noi de doi bani, cale de rulare si fir de contact evaporate, motiv de restrangere mascata a activitatii etc. Sa speram ca nu le iese si de data asta, desi au toate sansele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 May 2009 09:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Sunt adunate peste 7000 de semnaturi pro-tramvai.

Un domn a atasat si un fluturas de campanie al celui ce a devenit primarul Ploiestiului, impreuna cu comentarii. Iata:


Attachments:
Sustinere tramvai.jpg
Sustinere tramvai.jpg [ 172.14 KiB | Viewed 11184 times ]
Volosevici promisiuni.jpg
Volosevici promisiuni.jpg [ 227.44 KiB | Viewed 11184 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 May 2009 16:47 
Foarte la obiect mesajul ploiesteanului.Se dovedeste inca o data ca primarul trebuie sa asculte si de vointa locuitorilor.
O sa fie o batalie de lunga durata ptr acest tramvai.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 May 2009 16:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
In sfarsit, primarul Volosevici vorbeste de fonduri europene pentru reabilitarea caii de rulare a tramvaiului.

Ziarul Telegraful de Prahova de astazi: http://www.telegrafuldeprahova.ro/index ... =14333&p=r

Primăria Ploieşti caută proiecte pentru reabilitarea liniilor de tramvai pe traseul 101 din fonduri europene, însă angajaţii Regiei Autonome de Transport Public au în continuare nemulţumiri

La două săptămâni după dezbaterea publică, transformată într-un scandal general, organizată la Ploieşti, cu privire la scoaterea sau menţinerea liniei de tramvai pe traseul 101, primarul municipiului, Andrei Volosevici, vine cu noi soluţii în favoarea reabilitării căii de rulare. În plus, întâlnirile planificate de edil cu reprezentanţii taberelor pro şi contra nu au mai avut loc, iar conducerea Primăriei a anunţat în această săptămână că doreşte să atragă fonduri europene pentru reabilitarea căii de rulare pe traseul 101, dar şi pe 102. “Încă nu am luat o decizie cu privire la traseul 101, dar am solicitat proiecte pentru că vreau să am date foarte clare cu prvire la ce se poate face. Oamenii de la RATP au spus că pot fi atrase fonduri europene şi tocmai de aceea am solicitat să luăm toate aceste măsuri. Sunt în continuare discuţii, ne-am aşezat cu toţii la masă şi ne-am mai calmat“, ne-a declarat Andrei Volosevici, punând accentul pe faptul că administraţia ploieşteană încă nu a luat o decizie cu privire la menţinerea sau scoaterea liniilor de pe 101, întocmirea proiectelor de atragere de fonduri având doar rolul de a furniza o estimare a preţurilor necesare reabilitării căii de rulare.

Dar angajaţii RATP Ploieşti sunt în continuare nemulţumiţi, deoarece există posibilitatea menţinerii unei singure linii în zona de Sud a oraşului, pe care mijlocul de transport în comun să se circule, alternativ, în ambele sensuri de mers. Propunerea cu pricina a fost avansată chiar de Andrei Volosevici, care îşi menţine ideea de a transforma Democraţiei în stradă cu sens unic. “Nu suntem de acord cu această idee, aşa ceva este inadmisibil. Nu se poate ca în oraş să circuli pe o singură linie. Această idee este o invenţie pur ploieşteană care va crea numeroase probleme tehnice şi de exploatare. Am încrederea că domnul primar este înconjurat de oameni care doresc scoaterea tramvaiului, din anumite interese. Se pot obţine fonduri nerambursabile de la Uniunea Europeană pentru transportul electric, iar lucrările de reabilitare se pot face eşalonat“, ne-a declarat liderul sindicatului vatmanilor de la RATP, Silviu Sonu, criticând lipsa de reacţie a angajaţilor administraţiei locale: “Ce a făcut Direcţia Tehnică din cadrul Primăriei pentru a atrage fonduri?“.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Jun 2009 17:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Tramvaiul 101 nu se mai desfiinţează


Deşi în luna aprilie anunţase că va desfiinţa linia de tramvai 101, rimarul Ploieştiului, Andrei Volosevici, a revenit asupra deciziei, spunând astăzi că linia va fi de fapt modernizată.

Reacţia negativă a sindicaliştilor de la Regia Autonomă de Transport Ploieşti a determinat autorităţile să renunţe la decizia anunţată în luna aprilie.

„Calea de rulare a tramvaiului de pe traseul 101 nu va fi desfiinţată, ci modernizată. Am trimis documentaţia la Ministerul Dezvoltării şi sperăm să atragem fondurile europene necesare refacerii liniei de tramvai. E vorba de aproape 100 de milioane de euro, bani care ar putea veni pentru polul de dezvoltare unde Ploieştiul s-a asociat cu alte 14 localităţi”, a declarat Volosevici.

În aprilie, autorităţile au propus înlocuirea tramvaiului 101 cu troleibuze, din cauza distrugerii asfaltului şi imobilelor din zona Democraţiei.


Marius Nica
Evenimentul Zilei, 22 iunie 2009
www.evz.ro

Felicitari primarului municipiului Ploiesti pentru ca a luat decizia corecta, fundamentata tehnico-economic. Si pentru ca a tinut cont si de opiniile cetatenilor.

Felicitari Colectivului RATP pentru implicare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Jun 2009 14:29 
Iata ca se poate! Cu ajutorul Transira, cu ajutorul ploiestenilor si a tuturor oamenilor de bine, vom ramane in continuare cu doua trasee de tramvai! E pacat de faptul ca nu toate autoritatile locale sunt la fel de receptive! Este un inceput ptr Transira !


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Jun 2009 20:02 
Ca fapt divers, s-au strans pana acum cateva zile 15000 de fluturasi pro tramvai!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Jun 2009 12:55 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Nu slabiti vigilenta, lupta nu a fost castigata inca...

Sa nu zicem 'hop" inainte de a fi sarit.
Deocamdata sunt doar declaratii verbale, nu e nici o HCL care sa reglementeze daca si cum se va moderniza intradevar linia. Daca nu se initiaza aceasta modernizare, avariile vor avansa si intr-o zi se va produce un incident care va opri circulatia tramvaiului "de la sine", fara a mai fi in aparenta vinovat primarul sau altcineva (e si asta o tactica).

Nu vreau sa par sceptic, dar nici sa nu ne imbatam cu apa rece. Declaratii frumoase au mai facut si alti masacratori. La ce au folosit? Fapte vrem, nu vorbe.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Oct 2011 07:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Se desfiinteaza linia de tramvai 101

Primarul Ploiestiului, Andrei Volosevici, s-a blocat intre... liniile de tramvai 101 si 102, dupa ce proiectele de reabilitare a cailor de rulare - depuse spre analiza la Autoritatea de Management a Programului Operational Regional (AMPOR) – au ramas in stadiul initial. Adica in evaluare. Asa cum Andrei Volosevici insusi declara, la sfarsitul saptamanii trecute, cele doua proiecte trebuie unite, dupa ce au fost depuse separat la AMPOR.

Asadar, craterele de langa liniile de tramvai vor mai face zile negre, multa vreme de acum inainte, soferilor care persista in a parcurge cu autoturismele strazile taiate, la propriu si la figurat, de mult-hulitele sine.
In martie 2009, primarul Volosevici anunta ca va lua decizia desfiintarii caii de rulare a tramvaiului 101, pe distanta Gara de Sud – Tribunalul Prahova, deoarece avea in vedere reconfigurarea acestui traseu. Atunci, edilul se gandise chiar si la locurile de munca ale angajatilor Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, respectiv ale vatmanilor, gandindu-se la introducerea unui mijloc de transport in comun in regim expres, care sa faca legatura intre principalele zone ale orasului.

Deoarece contopirea celor doua proiecte mentionate si gasirea solutiei de finantare cu fonduri europene nu va fi prea usoara, varianta care ramane la dispozitia primarului Volosevici este aceea a reluarii discutiilor cu ploiestenii, abandonate din fasa, in anul 2009, referitor la desfiintarea liniei de tramvai 101.

O singura dezbatere publica s-a desfasurat, in luna aprilie 2009, la propunerea municipalitatii, pentru consultarea populatiei pe aceasta tema. Deoarece taberele au fost impartite, proaspatului primar (la acea data) Andrei Volosevici nu i-a fost foarte greu sa renunte la durerile de cap pe care i le-au dat aceste intalniri cu cetatenii. Astfel, in luna mai 2009, cand in Primaria Ploiesti inca mai functiona relatia cu jurnalistii, printr-un comunicat de presa, edilul municipiului anunta ca intalnirile stabilite cu persoanele interesate de mentinerea sau desfiintarea liniei de tramvai 101 vor fi reprogramate. "Data la care discutiile vor fi reluate va fi anuntata ulterior", se preciza in informatia de presa emisa la data de 6 mai 2009.

Data fiind starea precara si problemele mult mai mari pe care le ridica astuparea periodica a gropilor de langa sinele tramvaielor 101 si 102, precum si dificultatile intampinate in accesarea fondurilor europene pentru refacerea caii de rulare, Andrei Volosevici ar trebui sa se gandeasca serios la posibilitatea reluarii discutiilor intrerupte brusc in aprilie 2009, pe acest subiect.

In special pentru ca exista un precedent viabil. Asa cum s-a petrecut dupa desfiintarea liniei de tramvai 104 (care facea legatura intre centrul Ploiestiului si zona industriala Teleajen), s-a demonstrat ca astuparea sinelor nu este nici prea costisitoare si, in plus, aduce liniste in locuintele alegatorilor!


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/admin ... de-tramvai


Attachments:
4472.jpg
4472.jpg [ 24.91 KiB | Viewed 8097 times ]
tram.jpg
tram.jpg [ 25.21 KiB | Viewed 8080 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Dec 2011 11:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Sa speram ca proiectul de reabilitare a infrastructurii tramvaielor traseului 101 intra in linie dreapta. Dupa ani de incertitudine, in care n-am auzit nici un chitait de autodeclarat "iubitor de tramvaie", se pare ca autoritatile locale iau decizii corecte.

Reabilitare de 25 de milioane de euro pentru tramvaiul 101 din Ploiesti

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/ ... 38529.html


Attachments:
tramvai 101.jpg
tramvai 101.jpg [ 50.73 KiB | Viewed 7989 times ]
ploiesti-reabilitare.pdf [101.36 KiB]
Downloaded 194 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jan 2012 19:40 
Avize


Attachments:
000_aviz1-2.pdf [79.64 KiB]
Downloaded 269 times
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 58 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group