TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 16 Jul 2019 17:44

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 368 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 May 2009 22:26 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 93
Location: Bucuresti
Off topic: Apropo de vagoanele liniei 41 - se mai doreste vopsirea lor intr-o schema deosebita fata de restul parcului? (cum a fost pana la incheierea contractului cu Euromedia)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 May 2009 22:30 
Pai uita'te la BucurLF, mi se pare ca e vopsit intr'o schema chiar mai anosta decat cea "default" a tramvaielor.

Revenind la topic, am doua nelamuriri legate de 273, care acum are boghiuri cu federe mecanice, desi:
-a fost cel putin cosmetizat iar boghiurile nu par foarte vechi
-este ex-41(?)
De ce?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 May 2009 09:30 
273 este unul din vagoanele ex41 cu boghiuri cu federe mecanice, la venirea ch ppcurilor au fost scoase din linie in special aceste vagoane cu federe mecanice, acum pe 41 mai sunt vreo 3 vagoane cu federe mecanice, restul sunt hanning & kahl.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 May 2009 14:08 
195 mai de aproape, arata frumos pentru un vagon cosmetizat in depou :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 May 2009 13:39 
312 iese din URAC cu o schema mai speciala, a primit scaune noi si o schema diferita de culoare la interior, inainte de RK a avut scaune cu placaj din lemn, model la care se renunta.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 13:29 
Noul look al lui 234 :P


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 18:32 
#312 a ieşit de la RK! :!: :D Azi făcea probe pe traseul liniei 34.
Noua schemă de vopsire (scaunele albastre şi barele gri închis) se va aplica şi pe viitoarele tramvaie V3A-93-CH-PPC şi V3A-2S-93? :?:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Jun 2009 14:30 
Interiorul lui 312. Daca este in probe nu inseamna ca a fost predat, depoul nu face probe cu el, il trimite direct in traseu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Jun 2009 14:34 
249 este si el aproape gata, in cateva zile ajunge la depou.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 16:20 
Marian Andrei wrote:
311 este si el in URAC pentru reparatie la caroserie si revopsire.

Azi a revenit in traseu pe 41. Urmeaza sa isi primeasca masca din fibra de sticla zilele urmatoare.
La #278 s-a rezolvat problema numarului, fiind lipit un autocolant deasupra mastii. Lui #273 nu i-a fost rezolvata aceasta problema estetica inca.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Jun 2009 00:33 
Gabi23 wrote:
Marian Andrei wrote:
311 este si el in URAC pentru reparatie la caroserie si revopsire.

Azi a revenit in traseu pe 41. Urmeaza sa isi primeasca masca din fibra de sticla zilele urmatoare.


Se pare ca a avut efect interventia mea catre URAC pentru remedierea problemei cu numarul de parc scris prea jos. La 311 nu va fi acoperit odata cu montarea mastii. Sper ca nici la 006 si 218 aflate in URAC.
Multumiri :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Jun 2009 16:48 
349 a ajuns la RK.
234, 218, 006 sunt in pregatire pentru punerea pe boghiuri si asamblarea finala.
308 urmeaza sa isi faca probele.
Bucur 3002 este in vopsitorie de unde iese peste 1-2 saptamani.
Bucur 3003 a ajuns la URAC pentru mult asteptata revopsire :) , este si el gata peste 1-2 saptamani.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 15:00 
Interiorul lui 218, vagonul este pe boghiuri si peste vreo saptamana incepe probele.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 15:04 
225 al Depoului Victoria este in URAC pentru repararea unei tamponari pe partea stanga.

249 a fost predat depoului Giurgiu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Jun 2009 23:23 
Marian Andrei wrote:
In Titan stau cateva vagoane defecte, dar defecte irevocabil (adica pot fi reparate doar in URAC) sunt doar 066 si 331. Restul care stau sunt 354 (are boghiurile la URAC, la RK), 272 (avea boghiul A scos, probabil este tot la URAC), 253 (avea boghiurile noi deja montate, in scurt timp va fi scos din nou in traseu) si pe langa acestea mai erau in zona rece 166, 169, 177 intregi dar cu diverse defecte, oricum pe toate le-am vazut in traseu in ultima luna.


De la data mesajului lucrurile s-au imbunatatit - 354, 166, 169, 253 circula, pe toate le-am vazut pe liniile Tituanului in ultimele 2 saptamani.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jun 2009 13:51 
218


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Jun 2009 16:37 
218 si 308 sunt aproape de probe si in 2-3 saptamani ajung la depouri.
006, 197, 234, 3002 vor fi asamblate si in 2 saptamani intra in probe.
A ajuns la RK #174.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Jun 2009 13:36 
Marian Andrei wrote:
253 (avea boghiurile noi deja montate, in scurt timp va fi scos din nou in traseu)


253


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Jun 2009 14:22 
107 a ajuns in URAC pentru reparatie.
160 este la revopsire si reparatie caroserie.
218 si 234 sunt in probe.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 13:05 
218 este in probe si in maxim o saptamana va fi predat la depou.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 13:07 
234 este si el aproape gata


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 13:08 
107 este la RK


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 13:12 
297 este la revopsire si reparatie caroserie, dupa cum se duc vagoanele rosii ex 41 la reparatie cred ca vor dispare pana la sfarsitul anului toate vagoanele in schema rosie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Jul 2009 13:38 
234 a plecat azi catre Depoul Titan dupa RK


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Jul 2009 13:39 
006 in 2 saptamani ajunge la depou dupa RK
122 este la revopsire


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Jul 2009 13:21 
218 revenit de la RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Jul 2009 16:42 
Offline

Joined: Mon 13 Oct 2008 15:06
Posts: 14
Location: Bucuresti
Marian Andrei wrote:
[...] dupa cum se duc vagoanele rosii ex 41 la reparatie cred ca vor dispare pana la sfarsitul anului toate vagoanele in schema rosie.

Vagoanele vopsite in schema rosie au beneficiat de RK inainte de a incepe sa circule pe linia 41 (in anul 2002), in timp ce in depourile Titan si Colentina sunt destule tramvaie model vechi (cu scaune de lemn), care arata destul de rau la exterior si in interior (de exemplu #111) si care nu cred sa fi beneficiat de-a lungul timpului de vreo reparatie generala. Nu ar trebui ca aceste vagoane sa aiba prioritate la RK?

In alta ordine de idei, nu ar fi posibil ca la RK sa fie inlocuite vechile ferestre cu unele glisante (ca la Ch-PPC) pentru o ventilatie mai buna a salonului?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Jul 2009 09:47 
Au de gand sa-l revopseasca pe #270? Ca de cam doua saptamani se invarte pictat pe 19.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Jul 2009 10:06 
bercenicity wrote:
Au de gand sa-l revopseasca pe #270? Ca de cam doua saptamani se invarte pictat pe 19.

Mai multe din vagoanele de Titan sunt pictate din ce am vazut eu: #213, #298 si mai ales #189 (care e pictat pe ambele parti ale sectiunii C). La Titan poate intra cine vrea in depou chiar pe poarta principala fara prea multe intrebari.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 14:13 
155 cel care a luat foc acum cateva luni la Dristor a fost dus azi la depou dupa reparatie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 368 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group