TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 08 Dec 2019 13:14

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 38 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 17:47 
Bucureşti. Trafic rutier restricţionat în zona Pieţei Unirii, începând de luni

Circulaţia într-una dintre cele mai aglomerate zone ale Bucureştiului va fi restricţionată începând de luni. Primăria Capitalei a anunţat că vor începe lucrările de reabilitare a pasajului Unirii. Circulaţia va fi restricţionată pe un singur sens în timpul zilei şi total în timpul nopţii, pentru următoarele patru luni.

Lucrările vizează atât consolidarea pasajului, precum şi amenajarea lui. Oficialii primăriei susţin că se va lucra zi si noapte, pentru ca pasajul să fie finalizat cel târziu la sfârşitul lunii octombrie.

Antena 3

http://www.antena3.ro/stiri/rutier/bucu ... 74714.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 19:29 
Daca articolul are intr-adevar vreo tangenta cu realitatea (ca e foarte pueril realizat), atunci luati-va adio de la parcurgerea lejera a pietei Unirii, la orice ora a zilei. :evil: . Termenul de realizare mi se pare aberant, le ajung 4 luni ca sa refaca pasajul? Ca eu ma indoiesc profund. In conditiile astea, ar putea reface pasajul Lujerului in 2 luni :roll: ...
Eram extrem de curios sa stiu care sens va fi primul blocat. Ca daca e vorba de Universitate-Marasesti, efectiv s-o dus dracu totul...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 19:42 
Nu vor fi lucrari de o anvergura atat de mare. In general se vor repara peretii, tencuiala, zugraveli, curatat pompe si sistem de canalizare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 19:53 
Pai d-aia puneam la indoiala calitatea articolului. Acolo zice ca se va bloca cate un sens. Pentru o lucrare marunta, ar fi trebuit sa se blocheze cate o banda, daca doar refac tencuiala, canalizari, etc :?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 18:17 
Din pacate, nebunia este in desfasurare. A fost inchisa o banda laterala, cel putin pe sensul dinspre Universitate, care acum e plina de schele, galeti de var si ciment, si cativa muncitori rasfirati care mai peticeau ceva pe pereti. Asta in conditiile in care coloana din pasaj acum se intinde dincolo de semaforul de la Universitate, iar soferii disperati care incearca sa ocoleasca pasajul pe deasupra, au blocat complet si bdul I.C. Bratianu, tocmai pana la Unirii, probabil si dupa. Sunt curios cum e pe sensul celalalt.
Partea buna e ca 381 continua s-o ia prin pasaj. Partea proasta e ca acum ii ia 10 minute sa faca asta, si nu era ora de varf (era totusi ora 5). 4 luni, s-a dus dracu centrul :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 18:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 142
Location: Bucuresti/Arad
Poate cedeaza nervos soferii si iau transportul in comun.
Am mai auzit discutii la metrou...unii care ziceau ca mai bine iau metroul decat sa mearga cu masina in centru.
La fel si eu. Am avut nevoie de cateva ori sa ma duc musai cu masina si mi-a ajuns. In rest, metrou & ratb.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 19:08 
Se lucreaza si pe sensul celalalt. Totusi, cu tot blocajul, am impresia ca se traverseaza mai repede Piata Unirii pe deasupra decat prin pasaj. E coada de masini pe Bratianu, dar se merge destul de repede. O data intrat in Piata Unirii, am facut maxim doua minute pana la Bd. Marasesti. In conditiile in care in pasaj coada e mult mai lunga (evident, in tot pasajul, pana la semaforul de la Marasesti) decat cea de pe Bd. Bratianu, deocamdata e o idee mai buna intrarea in piata decat subtraversarea ei. Totusi nu inteleg ce cauta 381 in pasaj...

Apropo, situatia descrisa se intampla ieri (marti) la ora 17.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 22:42 
Inchiderea trebuia sa aiba loc de luni dar abia azi a fost obtinuta autorizatia de deviere a traficului de la politie :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 23:07 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 33
Oricum si astazi 381 circula pe sub Pasaj si culmea, era extrem de liber, toti soferii luand-o acum pe deasupra prin Piata Unirii.Deci sa inteleg ca de maine traficul este restrictionat?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Jul 2009 22:31 
Uitati cum se muncea azi la Pasajul Unirii la ora 13. Cei 4 muncitori (unu in roaba, 2 pe bordura, si unul la volan) erau foarte spornici... la somn :evil:. Poza este facuta la iesirea pe sensul dinspre Universitate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 Jul 2009 22:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Incredibila fotografie!!!

Toate budihalele dorm, dar muhaiaua aia din roaba le intrece pe toate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jul 2009 00:31 
Asta e una din pozele care merita trimisa simultan si la primarie, ca sa realizeze Oprescu in ce s-a bagat, si la Realitatea TV, ca sa poata vedea si poporul ce bataie de joc reprezinta la pasajul ala, in caz ca era cineva care nu stia deja. Eventual sa-l convinga pe Oprescu sa FACA CEVA. :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jul 2009 14:01 
As vrea sa stiu daca vreunul din cei trei domni de mai sus a lucrat vreodata pe un santier de genul acesta.
Nici eu personal nu am lucrat dar am un prieten inginer care mi-a explicat de ce sunt timpii acestia morti. De multe ori se asteapta materiale sau vreo hartie sau pur si simplu este o pauza si muncitorii care uneori lucreaza cate 10-12 ore profita ca sa se odihneasca un pic.

Remarcati ca am spus de multe ori si nu de fiecare data! Adica sunt si situatii in care nu se munceste desi ar fi putut sa o faca. Dar pana nu aflati ce se intampla asta nu dati cu pietre.

O mai mare vina o poarta firma/firmele care organizeaza santierul si nu stiu sa-si faca muncitorii sa se odihneasca in locuri mai ferite!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jul 2009 15:18 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Indiferent care este cauza "odihnei" din timpul programului de 8 (sau 10) ore, aceasta se face pe banii contribuabilului. Cine sunt vinovatii nu noi stabilim, dar sigur exista cel putin unul. Imaginea merita postata mai departe si oferita autoritatilor, desi nu e nimic nou in ea (cine a trait in Romania in ultimii 40 de ani o poate gasi chiar de o banalitate crunta).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jul 2009 15:20 
Trebuie aflat programul de lucru pe acel santier si orele de pauza ca sa eliminam astfel de lucruri. Dar ma tem ca in poza de mai sus nu era pauza de program, ci pauza de lene :evil: .


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jul 2009 15:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
LArSON wrote:
As vrea sa stiu daca vreunul din cei trei domni de mai sus a lucrat vreodata pe un santier de genul acesta.
Nici eu personal nu am lucrat dar am un prieten inginer care mi-a explicat de ce sunt timpii acestia morti. De multe ori se asteapta materiale sau vreo hartie sau pur si simplu este o pauza si muncitorii care uneori lucreaza cate 10-12 ore profita ca sa se odihneasca un pic.

Remarcati ca am spus de multe ori si nu de fiecare data! Adica sunt si situatii in care nu se munceste desi ar fi putut sa o faca. Dar pana nu aflati ce se intampla asta nu dati cu pietre.

O mai mare vina o poarta firma/firmele care organizeaza santierul si nu stiu sa-si faca muncitorii sa se odihneasca in locuri mai ferite!


Deci nici tu nu lucrezi pe santier. Eu, insa, da.

Exista pauza de masa. De pauza de odihna in timpul lucrului n-am prea auzit. Chiar daca as presupune ca e nevoie de odihna, te retragi undeva, esti mai discret. Nu stai ca budihala in mijlocul drumului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jul 2009 18:17 
N-am precizat ca pauza este de odihna. Poate fi o pauza de masa de o ora in care muncitorii prefera sa doarma, luati in considerare si ora mentionata in postul de mai sus. Si da, sunt de acord ca firmele de constructii de la noi trebuie sa lucreze mult la capitolul imagine si sa nu-si mai lase muncitorii sa doarma in vazul tuturor.

In ceea ce priveste banul public, cata vreme se respecta contractul nu vad de ce am comenta activitatea firmelor private. A, ca respectivul contract este prost intocmit asta e o alta discutie.

Si nu ma intelegeti gresit, nu vreau ca muncitorii sa doarma pe banii luati din impozitele pe care le platesc! Dar nu putem trage repede concluzii, altfel nu suntem mai departe de OTV.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jul 2009 18:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Poza este graitoare. Nicaieri n-am auzit ca poti dormi in timpul programului. Pauza de odihna e una, de dormit e imposibil!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jul 2009 21:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
In conditiile in care toate, dar absolut toate termenele de finalizare ale lucrarilor edilitare pe bani publici din Bucuresti nu se pot respecta, iar de calitate nici nu mai vorbim, faptul ca o firma (sub)contractoare nu da de lucru oamenilor in timpul programului sau nu ii supravegheaza ce fac este o mare problema. Nu ascunderea somnorosilor de vazul lumii este solutia, imi pare rau.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jul 2009 22:08 
Cam in acelasi ritm s-a lucrat si la Pasajul Marasesti, lucrarile au durat mai bine de 2 ani pentru un pasaj de cateva ori mai mic decat Unirea.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jul 2009 22:25 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 33
Asta se intampla poate si din cauza ca majoritatea muncitorilor de la noi sunt ori burtosi ori trecuti de 50 de ani si desigur ca nu mai au acelasi fizic ca la 20-30.Firmele de constructii de la noi nu-si permit(sau nu vor, din comoditate), sa angajeze muncitori tineri, sau chiar din alta tara, si mizeaza pe diversi oameni adusi de la tara, fara nici o pregatire speciala, pentru a da salarii mai mici si pentru a dura lucrarea mai mult.Tipic romanesc ! :roll: .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jul 2009 22:59 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Mie cei care dorm (in roaba etc) mi se par tineri si vanjosi. Prostia si lenea nu au varsta, din pacate. Te nasti cu ele, mori cu ele, daca nu faci nici un efort sa te disciplinezi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Jul 2009 19:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Lucrările de reabilitare a Pasajului Unirii se realizează în vis ... în visurile muncitorilor- FOTO

La Pasajul Unirii nu se munceşte, ci se doarme. Un cititor REALITATEA.NET i-a surprins pe muncitorii care reabilitează pasajul din centrul Bucureştiului în timpul programului, însă nu muncind, ci trăgând un pui de somn.

Coşmarul din traficul bucureştean este departe de a lua sfârşit. Iar la cum lucrează muncitorii pe şantierele bucureştene, situaţia are toate şansele să se înrăutăţească.

Octavian Talpeş, cititor Realitatea. NET i-a imortalizat pe muncitorii de pe şantierul de la pasajul Unirii la datorie. Lucrătorii se întrec între ei în ...alegerea celui mai inedit loc pentru a trage un pui de somn, iar roaba şi chiar bordura se dovedesc extrem de confortabile.

Dacă sunteţi martorul unui eveniment ieşit din comun, puteţi suna la numărul cu tarif normal 021.94.09 sau puteţi trimite imagini pe adresa martorocular@realitatea.net sau pe portalul REALITATEA.NET.

Sursa: REALITATEA.NET


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Jul 2009 19:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Poza a fost preluata de aici si postata, fara indicarea sursei, pe realitatea.net

Asta e. Vede toata lumea cum se construieste in Romania.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 14:56 
Oprescu: Lucrarile la Pasajul Unirii se vor finaliza in aceasta toamna

Lucrarile de refacere la Pasajul Unirii din Capitala se vor incheia in aceasta toamna, posibil pana pe 15 septembrie, a anuntat, sambata, primarul general Sorin Oprescu, cu ocazia vizitei de lucru efectuate pe mai multe santiere din Bucuresti. Edilul sef s-a declarat multumit de stadiul lucrarilor la Pasaj, afirmand ca acestea inainteaza mai repede decat era prevazut in graficul de executie. "Vad ca oamenii lucreaza, lucreaza mai bine, pot sa spun ca sunt intr-un subgrafic. De cand am montat semnalizatoare, circulatia prin pasaj se desfasoara mai bine, soferii se pot descurca. Le multumesc pentru intelegere si sper ca in toamna, cand incep scolile si circulatia se va intensifica, pasajul sa fie gata", a spus Oprescu.Lucrarile de refacere a Pasajului Unirii costa municipalitatea 2,5 milioane lei si constau in refacerea peretilor si a termoizolatiei. Primaria Capitalei intentioneaza, de asemenea, sa inceapa in aceasta toamna si lucrarile de renovare la Pasajul Victoria. "Avem in programul de refacere si Pasajele Victoria si Muncii. In toamna vom incepe cu Pasajul Victoria si dorim sa-l terminam in acest an, iar cel mai probabil la anul vom incepe lucrul la Pasajul Muncii", a completat, pentru Agerpres, directorul Administratiei Strazilor, Alina Roman.Primarul general Sorin Oprescu continua vizita de lucru pe strazile Baldovin Parcalabul si Maltopol, care au fost reabilitate de municipalitate cu scopul de a prelua din traficul ce va fi restrictionat in urma inceperii lucrarilor la Pasajul Victoria.

Lucrarile de reabilitare a Pasajului Victoriei vor incepe peste aproximativ o lunaLucrarile de reabilitare a Pasajul Victoriei din Capitala urmeaza sa inceapa peste aproximativ o luna si ar trebui sa se incheie pana la sfarsitul anului, a declarat directorul Administratiei Strazilor, Alina Roman. "Lucrarile la Pasajul Victoriei vor incepe peste aproximativ o luna de zile. Deocamdata au fost finalizate lucrarile la strazile Maltopol si Baldovin Parcalabul, strazi care vor fi necesare ca ruta ocolitoare cand vor incepe lucrarile la Pasajul Victoriei. Baldovin Parcalabul este principala legatura intre I. Gh. Duca si Piata Victoriei. Lucrarile de reabilitare la aceasta strada au fost finalizate intr-o luna si jumatate, desi aveau ca termen patru luni, deoarece aveam nevoie de aceasta artera pentru a incepe lucarile la pasaj", a declarat Alina Roman.

http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-07-25&id=34342


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 15:32 
Alina Roman wrote:
Baldovin Parcalabul este principala legatura intre I. Gh. Duca si Piata Victoriei. Lucrarile de reabilitare la aceasta strada au fost finalizate intr-o luna si jumatate, desi aveau ca termen patru luni, deoarece aveam nevoie de aceasta artera pentru a incepe lucarile la pasaj"


Offffff!!!!!!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 15:34 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 33
Se refereau probabil la strada Maltopol, Baldovin Parcalabul neavand practic nici o treaba cu zona indicata :lol: .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 22:59 
Astazi am trecut prin zona, nu se lucra dar oricum inafara de reparat si placat peretii altceva nu cred ca fac la acel pasaj, probabil il si asfalteaza la sfarsit.

Acelasi tratament va fi aplicat si la Victoria si Muncii dupa durata scurta de executie anuntata (cateva luni)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 00:41 
Cum arata lucrarea astazi, vizibil inafara de placarea peretilor nu se intampla nimic. Dupa cum arata va mai dura vreo 2 luni pana la finalizare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Sep 2009 16:16 
Bucureşti: Pasajul Unirii, gata în două săptămâni
Autor: Ana-Maria Niculae
Data: 2 sep 2009


Lucrările de renovare la Pasajul Unirii sunt aproape de final, iar şoferii care vor circula prin acesta vor avea parte de o condiţii mai bune de trafic. Constructorii susţin că şi iluminatul a fost îmbunătăţit, suplimentându-se numărul de lămpi. De asemenea, aceştia promit că pasajul nu va mai avea probleme cu infiltraţiile.

Data limită pentru terminarea lucrărilor la Pasajul Unirii a fost iniţial stabilită pentru începutul lunii octombrie. Însă atât constructorii, cât şi primarul Capitalei, Sorin Oprescu, susţin că pasajul va fi gata mai devreme.
„Dacă nu vor apărea probleme grave, ceea ce nu cred că se va întâmpla, lucrările la Pasajul Unirii se vor finaliza pe data de 15 septembrie, când elevii vor începe şcoala“, a spus Petru Gorongia, preşedintele consiliului de administraţie al SC Drum Art SRL, firma care se ocupă de reamenajarea pasajului.

El a mai spus că au ales să lucreze vara pentru că este perioada concediilor şi că astfel au putut să renoveze pasajul într-un timp destul de scurt. Pe timpul lucrărilor, Administraţia Străzilor împreună cu Poliţia Rutieră şi SC Drum Art SRL au hotărât să restricţioneze traficul rutier prin Pasajul Unirii, pentru accelerarea lucrărilor. Astfel, şoferii vor mai avea parte de restricţii aproximativ două săptămâni. „Am cerut primăriei să restricţioneze şi ziua circulaţia, dar nu au aprobat. Doar pe timp de noapte, de la ora 23.30 la ora 5.00, circulaţia prin pasaj este închisă“, a adăugat Gorongia.
Iluminat la standarde UE
Pasajul Unirii va beneficia după terminarea lucrărilor de mai multă lumină. „Am adus iluminatul la standardele Uniunii Europene, s-au curăţat lămpile şi s-au suplimentat. Unele dintre ele nu funcţionau“, a spus Petru Gorongia.

De asemenea, lucrări s-au făcut la structura pasajului, s-au făcut modificări pentru a stopa infiltraţiile de apă şi s-au blocat fâşiile de goluri din pereţi. În ceea ce priveşte arhitectura, a fost înlocuit travertinul vechi şi degradat cu granit pe toată zona rampelor şi a pereţilor. „Am încercat să păstrăm însă arhitectura, pentru a se asorta cu cea a zonei. Am păstrat şi motivele florale de pe margine, acestea fiind recondiţionate“, a spus preşedintele consiliului de administraţie.

Urmează Lujerului şi Victoriei
Consilierii municipali au aprobat în şedinţa de consiliu de luni proiectele privind documentaţiile pentru refacerea şi reabilitarea pasajelor Victoriei şi Lujerului. Pentru cel de-al doilea a fost aprobată suma de 17 milioane de lei.
Acestea vor intra în renovare în perioada următoare.
„Proiectul cu lucrările la Pasajul Lujerului trebuie să ajungă în scurt timp şi la comisia tehnică de circulaţie pentru a fi avizat. Acesta este următorul pas, după care vor începe lucrările. Deocamdată nu se ştie dacă circulaţia va fi închisă parţial sau pe toată perioada lucrărilor de reabilitare“, a spus Daniel Piştea, inspector principal al Brigăzii de Poliţie Rutieră.

Pe lângă acestea au mai fost aprobate şi proiectele privind reabilitarea a 58 de străzi, patru poduri, IOR, Lacul Tei, Ciurel şi Timpuri Noi, precum şi proiectarea, execuţia şi întreţinerea a 36 de intersecţii din Capitală.

Adevarul


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 38 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group