TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 15 Nov 2019 08:57

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 209 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 22:41 
Offline

Joined: Sat 11 Apr 2009 21:39
Posts: 18
Mihai wrote:
Problema este una simpla de ergonomie, prost solutionata:

2. Senzorii de deschidere a usii functioneaza prost. Reactia lor este lenta si de multe ori necesita atingeri repetate. Am vazut de nenumarate ori cum oamenii si din interior si din afara dau cu degetul in senzori si abia la a 4-a, a 5-a incercare usa reactioneaza, nefiind clar cine a deschis-o efectiv.



Aici este vorba de obisnuinta calatorului. Cei care apasa de 5 ori sunt nevoiti sa faca acest lucru pentru ca ei nu apasa cum trebuie. Sau nu apasa destul de tare, sau nu tin apasat destul de mult timp.
Daca aceste persoane ar avea rabdare sa tina degetul mare apasat pana vad ca unul din LED-urile verzi care se aprind se inroseste, ar trebui sa le iasa din prima de fiecare data.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Jun 2009 00:23 
Niste oameni cu cap...mai precis cei de la faur au gandit cand au facut acele metrouri albastre si aici ma refer la butonul de deschidere a usilor care in exterior nu este pus pe foaia usii ci pe carcasa.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 00:41 
fistic wrote:
Mihai wrote:
Problema este una simpla de ergonomie, prost solutionata:

2. Senzorii de deschidere a usii functioneaza prost. Reactia lor este lenta si de multe ori necesita atingeri repetate. Am vazut de nenumarate ori cum oamenii si din interior si din afara dau cu degetul in senzori si abia la a 4-a, a 5-a incercare usa reactioneaza, nefiind clar cine a deschis-o efectiv.



Aici este vorba de obisnuinta calatorului. Cei care apasa de 5 ori sunt nevoiti sa faca acest lucru pentru ca ei nu apasa cum trebuie. Sau nu apasa destul de tare, sau nu tin apasat destul de mult timp.
Daca aceste persoane ar avea rabdare sa tina degetul mare apasat pana vad ca unul din LED-urile verzi care se aprind se inroseste, ar trebui sa le iasa din prima de fiecare data.


Dat fiind ca lucrez zilnic cu senzori, ma gandesc ca ma pricep ce parametri trebuie sa aiba. Si probabil ca ma pricep cand spun ca senzorii de la ramele Bombardier sunt pur si simplu de proasta calitate sau au sensibilitatea prost reglata. Senzorul trebuie sa detecteze intentia pe un camp cat mai larg. Asta lasand la o parte faptul ca un senzor de usa de mijloc de transport public trebuie sa aiba memorie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 03:07 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
pina nu se aprinde ledul verde usa nu are comanda trebuie apasat mai tare pe buton , actionarea usilor pe local se testeaza la anumit interval de timp
comenzile se fac prin calculatoare


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 20:28 
De la 1 iulie rama Vilnius a revenit pe M1 dupa ce a fost utilizata pe M2 incepand cu 15 septembrie 2008.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 00:41 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Am citit pe alte site-uri ca un Bombardier de la Dep. Pantelimon este puternic corodat pe alocuri. Am avut azi (ne)placerea sa vad trenul cu pricina (#1117) si este intr-adevar corodat, ba chiar rau de tot la extremitatile vagoanelor. Dupa aceea am dat de #1123 care si el prezinta semne de coroziune (de mai mica amploare, ce-i drept) pe suprafete destul de intinse. Intrebarea mea este: cum s-a ajuns la asta? Cutiile vagoanelor sunt din inox, deci trebuie ceva destul de acide pentru a le ataca. O fi oare din cauza grafittiului?

Poze nu m-am riscat sa fac, ca era mult lume in jurul meu, iar ultima data cand am facut poze la metrou am fost urgent saltat de angajatii Scorseze (care, mai nou, umbla in civil).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 08:30 
Sunt mai multe trenuri in situatia asta, pe 1120 daca nu ma insel inca se vede o urma de spray verde pe articulatie.
Au schimbat si ei solutia de curatat cu una mai "eficienta" :twisted:
Ma intreb cat va dura pana cand incep sa le vopseasca in stilul autohton :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 15:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Problema e ca numai cele de la Pantelimon au problemele astea. Cele de la IMGB, desi mai vechi, arata impecabil.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 15:58 
Probabil la Pantelimon au o gaura de securitate pe unde intra baietii :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 19:26 
Parerea mea este ca totul se petrece cu acordul tacit al celor de acolo. Altfel este imposibil sa se poata zmagali ramele si peretii. Parere propie, pot fi si alte argumente


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 23:47 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
Marian Andrei wrote:
Probabil la Pantelimon au o gaura de securitate pe unde intra baietii :evil:


da ce credeti acolo e sat fara ciini , care are curajul sa faca o vizita pe acolo


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 23:56 
Depoul Pantelimon este cel mai sigur si mai greu accesibil dintre toate depourile va asigur. Foarte putini sunt cei ce au intrat acolo. Problema la trenurile de pe M1 sunt remizele. Oricum fata de anii trecuti Metroul Bucurestean a devenit unul din cele mai sigure. Nu stiu cum, dar a devenit..(la rezistenta anti-graffiti ma refer).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 00:14 
Hai sa ne intelegem. Asadar la BM fiecare din cele 4 vagoane motoare este independent dpdv al alimentarii ? Si ca sa se deplaseze eu inteleg ca cel putin unul din cele 4 vagoane, indiferent care trebuie sa fie alimentat ? Intrebarea cred ca este destul de clara.
La IVE m-am lamurit, dar la BM nu. Deci nu ma intereseaza luminile, ventilatia, etc ma intereseaza alimentarea motoarelor . Multumesc inca odata pentru raspuns


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 00:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Motoarele de BM de pe un vagon se pot alimenta numai de la captatoarele acelui vagon. Deci cred ca putem spune ca e independent. Daca trenul ramane numai cu un vagon M/Mp pe sna a 3a o sa mearga doar motoarele din acel vagon.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Aug 2009 02:06 
Offline

Joined: Tue 25 Aug 2009 10:29
Posts: 1
Am reusit sa fac 2 filmulete cu telefonul in timp ce era testat sistemul ATP pe una dintre ramele Bombardier !

http://www.youtube.com/watch?v=hWmLBQcjbNk

http://www.youtube.com/watch?v=OurVWCjWdnM


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Aug 2009 13:33 
Offline

Joined: Sat 24 May 2008 15:49
Posts: 3
Au inceput sa rezolve problema cu butoanele semanlelor de alarma.
Am vazut azi un BM care avea montat peste panolul cu semanul de alarma o protectie din plastic astfel incat ca butonul de alarma sa nu mai fie apasat din greseala in aglomeratie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Aug 2009 23:31 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
de cel putin o saptamina si ceva au fost montate primele


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Sep 2009 17:27 
Offline

Joined: Mon 24 Aug 2009 13:15
Posts: 39
Location: BucureÅŸti
Ieri, anuntul vocal din rama Atena era schimbat/actualizat, adica zicea "Urmeaza statia Petrache Poenaru cu peronul pe partea dreapta"! :D In sfarsit s-au gandit sa le actualizeze si in Bombardiere. :P


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Sep 2009 22:20 
Si totusi inteleg ca au sacrificat M1 in favoarea M3, azi pe M3 am mers intre Gorjului si Politehnica si am vazut 3 BM.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Sep 2009 19:08 
Astazi am primit confirmarea ca toate BM au fost actualizate cu noile nume si vocal si audio (inclusiv pe Petrica :twisted: ). De asemenea au fost actualizate liniile de legatura.
In statiile Grozavesti si Petrache Poenaru pe afisaj se precizeaza " RATB: TRANSPORT SUSPENDAT DATORITA LUCRARILOR LA PASAJUL BASARAB".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Sep 2009 19:14 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 69
Location: Bucuresti
DIN CAUZA lucrărilor, n-au găsit şi ei pe cineva care ştie să vorbească corect limba română?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 07:33 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
George85 wrote:
- cand urmeaza statia Dristor 2 nu se zice si "Corespondenta cu M3"

Lasa ca pe M2 au anuntat mereu la Unirii corespondenta cu M3 care era sublima, dar lipsea cu desavarsire...
La Dristor este o situatie un pic ciudata datorita unirii vechii linii M3 (GdN-D2) cu linia M1. Ar trebui sa anunte "corespondenta cu M1 si M3" daca esti la D2 sau "corespondenta cu M1" daca esti la D1. Insa daca te afli chiar in metroul de pe M1 este cam aiurea sa se anunte "corespondenta cu M1", de aceea au preferat "corespondenta cu statia D2" .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 18:14 
Astazi pe ecranele ZOOM la categoria stiri se spunea ca in urma licitatiei de luna viitoare incepand cu 2010 pe magistrala 3 vor fi introduse numai trenuri noi iar pe celelalte magistrale vor fi suplimentate, ca vor mai fi puse in functiune 30 scari rulante, se vor monta plafoane noi etc.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Sep 2009 17:12 
Totusi nu inteleg de unde scot BM de pe M3 tot vad 2-4 zilnic, cel putin Madrid, Berlin, Bucuresti, Europa sunt abonate acolo. Cele 4 s-au intors pe M2 iar pe M1 vad destule trenuri..


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Sep 2009 01:42 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 83
:lol: :lol: din mineca , toate sint 22 le sucesc ei cumva


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Sep 2009 10:09 
Intrebarea e, parcul circulant pe M2 a scazut fata de aceeasi perioada a anului trecut? Ca oricat le'ar suci, mai multe decat sunt nu or sa iasa niciodata la socoteala.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Sep 2009 12:26 
Momentan parcul circulant pe M2 este la fel ca anul trecut: 22 trenuri
M1+M3: 22 trenuri

Pe M1 si M3 trenurile sunt exploatate la maxim.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Sep 2009 13:41 
Observ de ceva vreme ca in BM-uri la statia Piata Victoriei afisajul din tren e putin ciudat. Pe M2 se anunta ca legaturi la suprafata 34 si 46 , in timp ce pe M1 se anunta 20 si 24 (nu le mai amintesc aici pe toate, la autobuze e cam la fel). De ce aceasta discrepanta? Ori le anunta pe toate ori se limiteaza la ce e in dreptul statiilor de metrou, adica autobuzele si in niciun caz 205-ul. Nici macar nu se anunta traseele de tramvai care merg cat de cat in aceeasi directie cu metroul, de vreme ce M2-ul anunta 34 si 46 ce sunt perpendiculare pe el si M1 pe 20 si 24. Oare cand Metrorex va updata si aceste sisteme de informare cu suprafata din trenuri? Se pot crea mari confuzii si nu cred ca pentru a le face e asa un capat de lume.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Sep 2009 15:50 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 75
Stai linistit... La P-ta Sudului daca te luai dupa Metrorex inca mai circulau tramvaiele 1 si 17 pana de curand (cand ele nu mai exista cred de vreo 2 ani). In vara asta au facut niste actualizari, dar tot incomplete sunt. Nu am stat sa urmaresc afisajele in toate statiile, dar in mod sigur la P-ta Sudului lipseste troleibuzul 77, cu toate ca celeltalte trei linii (73, 74 si 76) sunt trecute. Nu prea isi dau silinta sa le actualizeze, cred ca le considera mai mult un moft. Poate prin 2011 sa se mai actualizeze (cam asta e ritmul).

O chestie utila ar mai fi fost afisarea orei. Dar si aici dadeau de alte probleme, ca si ora asta e foarte schimbatoare, de 2 ori pe an se da ba inainte, ba inapoi, iar cum update-urile sunt la 2 ani...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Sep 2009 03:45 
De ce se anunta in ziar ca o mare victorie acel BM cu geamuri rabatabile, adica Haga? Se anunta ceva de genul ca s-au incheiat probele si de acum solutia va fi extinsa la toate BM-urile. A fost deci in tot acest timp rama Haga in perioada de proba? Oricum, multi dintre cei intervievati nu aveau habar ca metroul nu are aer conditionat ci recirculat.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 209 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group