TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 11:14

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 225 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Mar 2009 17:26 
Raspuns o sa primesti in 3-4 saptamani.
Eu cam asa am primit la cele vreo 50 de reclamatii / sesizari din ultimul an. Oricum, sunt sanse mari sa fii dezamagit de raspunsul lor "ca la carte".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Mar 2009 22:36 
Problema cu furtul de curse si stationari pe la capete nu este din vointa vatmanilor/soferilor. Saptamana asta am stat de vorba cu mai multi vatmani de pe diverse linii pe aceasta tema, inclusiv cu vatmani de Dudesti ai liniei 34 si am ajuns la o concluzie trista - tot acest haos mai ales la ultimele curse vine din cauza itinerarilor facute prost si a orelor exagerat de multe de traseu.

2 exemple:
- pe linia 8, unul din ture iese in traseu la 6:45 dimineata iar ora schimbului este la....15:35 :shock: deci vreo 9 ore de munca in conditiile de trafic bucurestean
- pe linia 34, unul din turele de la sch2, are ora schimbului aproape de ora 13 iar retragerea este pe la ora 23 :roll:
Si probabil exemplele pot continua, nu numai la tramvaie.

Va trebui sa facem demersuri la cei care se ocupa de itinerarii, altfel la nivel de depou nu se va rezolva nimic si la ora actuala cel putin o parte din vatmanii/soferii care se retrag mai devreme sau stationeaza mai mult la capat o fac pe buna dreptate :roll:

Oricum la Romprim a fost pus dispecer si pe linia 34 nu am mai avut probleme, doar intarzieri cauzate de trafic/blocari, care sa speram ca odata cu introducerea culoarului unic pe linia 34 vor fi eliminate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Mar 2009 23:38 
Marian Andrei wrote:
Problema cu furtul de curse si stationari pe la capete nu este din vointa vatmanilor/soferilor.


Mai bine zis: nu este DOAR din vina soferilor.
Iti pot da exemple suficiente (si le stii si tu foarte bine) in care se inteleg la capat sa mearga la "cursa pierduta" pentru ca au avut la una din curse poate o depasite de 10-20 min a timpului de parcurs, dar care ar putea fi castigata la cursele de seara.
Am in fata programele de circulatie la 4 linii de troleibuz / autobuz si maximul de lucru este de 8 ore si 45 de minute pentru un schimb.
Atata vreme cat exista si ranforsarile care au program de lucru intre 3 si 6 ore nu vad unde este problema.

PS: Si nu-mi spune ca saracii vatmani din 34 nu aveau nicio vina ca furau curse la greu si stateau la Romprim cate 40 de minute! :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 06:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Marian Andrei wrote:
Problema cu furtul de curse si stationari pe la capete nu este din vointa vatmanilor/soferilor.

Dar din vina cui? A fraierilor care dau zeci de RON pe abonamente si stau in statii cate 25 de minute? A vehiculelor, majoritatea noi (autobuze) ori cu RK facut destul de recent (tramvaie)? Cum de soferii de duba NU fura curse?

Marian Andrei wrote:
Va trebui sa facem demersuri la cei care se ocupa de itinerarii, altfel la nivel de depou nu se va rezolva nimic si la ora actuala cel putin o parte din vatmanii/soferii care se retrag mai devreme sau stationeaza mai mult la capat o fac pe buna dreptate :roll:


Apropo de depou... parca a fost un depou care a facut asemenea demersuri... si rezultatul a fost ca s-a renuntat la ultima cursa. In curand o sa ajungem ca in Buzau, cu ultimele curse pe trasee pe la 19:30. Dupa aia... (maxi-)taxi.

Marian Andrei wrote:
nu o sa mai vezi prea mult timp V2Aurile alea pe acolo

V2A-urile alea in care s-au pompat zeci de mii de euro in recarosari si RKuri in perioada 2006-2007. Oare reparatiile alea sunt amortizate pana la casare?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 11:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 146
Location: Bucuresti, sector 3
Nu am nimic impotriva V2A-urilor. Cred ca ar fi extrem de potrivite pentru linii cum sunt 24 si 42, chiar si 45. Iar daca ar exista bunavointa, s-ar deplasa intr-o noapte cele 6 V2A-uri din Titan la Bucurestii Noi la schimb cu 6 V3A.

Alternativ: cele 6 V2A ramin la Titan pe linia 46, pe care cererea mare este exclusiv intre Piata Iancului si Delfinului, unde exista si 55, 330, 335.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 00:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
NU este intamplatoare afisarea si realizarea unor intervale uriase seara, dar fara a preciza momentul exact al trecerii prin statie. Se doreste descurajarea calatorilor si apoi renuntarea la traficul de dupa 20.30-21.00, eventual inlocuirea cu trasee de dube "noctambule", pana pe la ora 24. Doar am intrat in Ioropa, mancati-as...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 23:33 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 20:21
Posts: 23
Location: Bucuresti(Sector6); Galati
Dupa ce ca au un grafic de toate jena liniile preoranenesti, se mai fura si curse la greu... De exemplu, vinerea trecuta eram pe la ora 11 la capatul de la Piata Presei Libere si ma uitam la orele de plecare ale liniilor preorasenesti si 261,304,148,149 afisate pe geamul dispeceratului. Acolo erau circa 4 persoane nemultumite ca la ora 10.55 trebuia sa plece catre Peris cursa RATB (linia 476) , dar.... SURPRIZA !!! NICI URMA DE AUTOBUZ Calatorii erau de-a dreptul revoltati si tot amenintau si injurau (pe buna dreptate ??!! ) Dispecera le-a spus ca a sunat la autobaza si... SURPRIZA !!! Autobuzul era in garaj (se retrasese) si nu puteau sa trimita alt autobuz... Nu stiu cum s-a terminat povestea acolo deoarece am plecat pentru a lua catre Complex Comercial Baneasa linia 335. Am sunat insa la RATB sa intreb ce s-a intamplat cu linia 476. De acolo o doamna foarte amabila mi-a spus ca stie de aceasta situatie si a anuntat la garaj, de unde abia pentru ora 12.xx (urmatoarea cursa) era masina disponibila. I-am spus ca sunt calatori nemultumiti, iar dansa mi-a raspuns ca nu are ce sa faca intrucat si pe celelalte linii sunt doar 1-2 autobuze iar de pe alta urbana (304) nu se pot trimite intrucat nu sunt suficiente nici pe acea linie...
Trista situatie.... Degeaba avem 1000 de stele pentru Bucuresti daca casam in prostie autobuze bune, iar cei care fac graficele.... nu vreau sa jignesc... dar intelegeti ce vreau sa spun. Degeaba se face campanie in autobuze (prin afise lipte pe geamul de la sofer) pentru a renunta la masina personala in favoarea RATB daca nu se imbunatatesc timpii de succedare. Degeaba au introdus in toamna liniile preorasenesti daca tot la dubari dam bani... ca sa mergem in niste conditii....
Trist... dar asta este Romania in care traim...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Apr 2009 03:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:43
Posts: 1
Location: Bucuresti/Goteborg
Brassovia wrote:
NU este intamplatoare afisarea si realizarea unor intervale uriase seara, dar fara a preciza momentul exact al trecerii prin statie. Se doreste descurajarea calatorilor si apoi renuntarea la traficul de dupa 20.30-21.00, eventual inlocuirea cu trasee de dube "noctambule", pana pe la ora 24. Doar am intrat in Ioropa, mancati-as...


Nu cred in chestii de genul asta - au fost dintotdeauna linii care seara au un program de toata jena (de obicei aceleasi linii care si ziua vin rar spre deloc), si calatorii stiu chestia asta, si le evita pe cat posibil. Mai mult, nu stiu ca 122 (ca si 90 in istoria recenta) sa fi avut vreodata un interval decent - nici ziua nu prea cred ca exista oameni care asteapta cu intentie 122-ul (o combinatie cu un troleu/autobuz + 226 sau 385 este mult mai folosita, din proprie experienta, de locuitorii de pe 13 septembrie/Ghencea). Cat despre dube in Bucuresti deasupra RATB, nu cred ca, din fericire, vom mai vedea vreodata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 May 2009 22:39 
In ultimele saptamani la ETE, se reduc aproape zilnic ture din cauza faptului ca in graficele de repartizare nu mai sunt introdusi vatmani de rezerva, toti cei care nu lucreaza in ziua respectiva sunt trecuti cu liber iar chematul omului din liber a fost interzis deoarece trebuie platit cu 200% pentru orele efectuate. Deci cu graficele facute la inceputul lunii, pe parcurs apar modificari, unii vatmani ating numarul de ore si nici in acest caz nu mai pot lucra in luna respectiva. Astfel se ajunge la reducerea de ture zilnic aproape pe toate liniile ETE.

Vina pentru acest lucru apartine primariei care a oferit RATB un buget cu 20% mai mic decat anul trecut si a cerut economie.

Si ca o paranteza - mai tineti minte in iulie 2008 dupa alegeri cand a a venit Oprescu si a facut scandal ca se sta in concedii si vehiculele stau in garaj cu sutele ? Aceeasi situatie este acum, chiar mai rau, doar ca inca in perioada de varf. Iar primaria baga bani in iluminatul cimitirelor si fantani cantatoare. :evil:

Cine sufera din aceasta cauza ?
- Calatorii care asteapta mai mult pentru vehicule mai pline.
- angajatii RATB care sunt injurati si merg cu vehiculele pline


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 May 2009 10:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 146
Location: Bucuresti, sector 3
Ieri 11 mai si astazi, 12 mai, chiar si vagoanele V3A-93 au fost foarte aglomerate la ora de virf pe linia 27. Prima impresie este ca s-au taiat cam 4 ture, ceea ce duce la un interval de 15-20 de minute la ora de virf.

Multumim din inima RATB-ului si Primarului General, dr. Sorin Oprescu, pentru minunatele conditii de calatorie pe care le ofera bucurestenilor din Balta Alba. Il asiguram de sprijinul nostru la toate alegerile care vor urma.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 May 2009 18:41 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
E posibil sa fi fost taiate turele de Alexandria. Nu de alta, dar acum de fiecare data cand trec pe la Ghencea vad cel putin 3 tramvaie pe linia 11 acolo, deci se pare ca s-a mai tinut cont si de sesizarile mele. Din pacate, insa, in loc sa se scoata la traseu tot ,,parcul rece", s-au scos vehicule de pe alte trasee.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 May 2009 13:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 146
Location: Bucuresti, sector 3
Deocamdata pe 27 inca mai merg vagoane de la Alexandria. Am vazut ca de saptamina viitoare acestea vor trece pe linia 11 - la schimb probabil cu depoul Dudesti.
Fara o injectie de 3-4 ture la orele de virf, 27 va merge tot foarte aglomerat si intervalele de 15-20 de minute se vor mentine - desi RATB pretinde o frecventa de 6-8 minute. O posibila solutie: trecerea liniei 14 de la Titan la Colentina, 36 invers la Titan, dar cu traseul RATB Titan - 1 Decembrie - Socului - Obor - Lacul Tei - Pipera, 40 intre Republica si Sf. Vineri cu 4 ture in plus din 56 care dispare. Rezulta in plus citeva ture care se trec in 27 si noul 36 mai lung. E o schema care merita inclusiv sacrificarea lui 46, pe care l-as inlocui cu 1 Sura Mare - Obor - Helitube.

Regia risipeste aiurea ture in liniile 20, 24, 45 si 46 si se face ca nu observa necesitatea de a suplimenta 27 sau de a infiinta linia 33, care chiar ar avea calatori.

In fine, am primit un raspuns telefonic la sesizarea 3361/19.03, politicos, dar din pacate negativ: se stie situatia liniei 27, dar nu se cauta solutii. Mi s-a precizat ca este imposibil sa se transfere vagoane de la Bucurestii Noi la Titan , de parca astea ar apartine Ucrainei sau Republicii Congo. No other comment needed.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 May 2009 13:59 
Pe 27 raman ture de Alexandria dar inca nu se stie cate, vreo 4 sigur mai raman.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 May 2009 20:40 
Un aspect cu adevarat dezamagitor este ca se schimba parcul de vehicule, dar naravurile soferilor ba. Saptamana trecuta vineri pe la ora 9 seara, un Mercedes Citaro pe linia 635, era parcat pe strada C-tin Marinescu, care vine perpendicular pe Str. Sebastian. Acum cateva luni, prin iarna, cand am trecut cu cativa forumisti pe str Sebastian pe la o ora tarzie, gasisem tot un 635 care fura linistit curse stand in fata Sfera. Banuiesc ca e vorba de acelasi sofer al RATB care si-a facut o indeletnicire din a-si trage pe dreapta autobuzul in aceeasi zona.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 14:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 146
Location: Bucuresti, sector 3
remember luna martie wrote:
Astept in fiecare dimineata in jurul orei 8:30 tramvaiele liniei 27 in statia Fizicienilor, pentru a-mi duce copilul (6 ani) la gradinita din zona Piata Alba Iulia.


De ziua Copilului, RATB s-a gindit astazi sa trimita la 8:30 tot vagonul 4026 pe 27. Si tot dupa minimum 15 minute, judecind dupa manifestatia din statii.

Noroc ca exista Metrorex. Si ca fii-mea mai are o singura luna de gradinita, iar scoala va fi muuult mai aproape de casa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 15:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
De astazi e o schimbare in linia 27. Alexandria nu mai detine 27-le. Daca Dudesti a bagat ture in 27 o sa stai si mai mult in statie.

Alexandria a trimis ture in 23 in locul lui Dudesti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Jun 2009 22:52 
Apropos de stupizenia celor care fac programele de circulatie la RATB si pun pauza de masa pentru toate turele de pe o linie in acelasi interval, neexistand posibilitatea ca sa se poata "depasi"' intre ele anumite ture ca sa isi ia pauza de masa mai tarziu, astfel incat sa se poata asigura un interval mai bun in acel timp...
Am observat saptamana care tocmai s-a incheiat ca in timpul pauzei de masa atat in linia 73 cat si in 74 din cele 4 ture, 3 sunt la capat in pauza si doar un singur tur munceste... Cam mare bataie de joc.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Jun 2009 17:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Iata 2/3 din parcul liniei 221, la Ghencea acum vreo 30 de minute... se pare ca s-au invatat baietii... de ce sa stea in soare la CET Vest, cand pot sta bine mersi la umbra la Ghencea cum faceau pe 635.


Attachments:
IMG_1817.jpg
IMG_1817.jpg [ 87.08 KiB | Viewed 6438 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 13:01 
In ultima vreme am tot observat ca 122 si 126 care oricum veneau prost, sunt din ce in ce mai putin prezente in traseu, mai ales in timpul pranzului.
Am aflat si cauza. Iata noile programe de circulatie. Am pus langa si programul liniei 124. In aceasta linie sambata este turat un singur autobuz care in timpul pranzului nici macar nu circula.
Si, atentie, toate aceste 3 linii sunt linii centrale!
Bravo RATB! Bateti-va joc in continuare!


Attachments:
122_124_126.jpg
122_124_126.jpg [ 96.72 KiB | Viewed 6079 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 13:18 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
124 nu prea deserveste nimic... eventiual Aisteda, dar aia nu prea au nevoie de transport in week-end. Restrictia de duminica a ramas de pe vrema targului de pe Podul Vitan-Barzesti, care-l bloca (nici 102 nu circula la sch. 1). Targul nu mai blocheaza drumul, dar 124 tot nu circula.

126 e si el o linie ,,de dublaj", mai putin portiunea Bd. 1 Mai - Str. Sibiu, insa de acolo se pot folosi troleele. Pentru zona aia s-ar putea muta traseul lui 168 prin arterele sus-amintite si renuntat la 126.

122 n-a avut niciodata o frecventa decenta si nici nu prea deserveste nimic. Singura portiune care depinde de 122 e cea dintre Cart. Latin si Valea Oltului, zona prin care mai trec si preorasenestile (cand trec) si zeci de dube (deci e clar ce prefera oamenii).

Vad pe site-ul RATB ca multe linii de autobuz ori nu circula in week-end in intervalul 13-18 (124, 221 etc.) ori raman cu 1-2 masini pe traseu: exemple
106 la 46 de minute (toata ziua, ramane un singur autobuz pe traseu)
112 la 33 de minute (toata ziua)
136 la 48 de minute
125 la 95 (!) de minute
148 la 85 - 160 (!) de minute
168 la 28 de minute
173 la 28 de minute
236 la 90 de minute
261 la 45 de minute
302 la 30 de minute
304 la 40 de minute

Da' avem 103 la 6 minute :)) si 143 la 10 minute.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 16:54 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 25
In aceasta lista, chiar daca nu se arata, s-ar mai inscrie linii precum 105(asteptati-l duminica intre 13 - 15), 246(cam intregul week-end), sau 312(care vine jalnic si in timpul saptamanii, la cat de importanta este...).Sa nu le uitam nici pe 131, 135, 182, 205, 220 in week-end, dupa care stai constant 20-25 de minute.Deci sunt multe linii fantoma in week-end in orasul asta...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Jul 2009 23:33 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
In caz ca asteptati acum ultimul troleu de pe 90... NU il mai asteptati. A plecat la 23:08 (in loc de 23:15) de la Valea Ialomitei, cu luminile stinse. M-a intrebat soferul unde merg, am urcat si m-a lasat la ,,Moghioros" (P-ta. Sergiu Celibidache cum se numeste acum) si a plecat asa mai departe. Daca nu a oprit cu mine, e clar ca nu o sa mai opreasca nici dupa aia, desi era ultimul (!) troleu dinspre Drumul Taberei spre centru si era lume in statii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Jul 2009 00:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
De ce nu i-ai facut reclamatie?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Jul 2009 00:48 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 25
Deci practic la ora aceea, Drumul Taberei nu mai avea mijloc de transport rapid spre centru, desi Militari, Berceni, Ferentari, Colentina, 1 Mai, Rahova sau Titan colcaie de linii.Daca nu este exagerare(si nu vad de ce ar fi), propun ca toti cei din Drumul Taberei sa faceti sesizari peste sesizari la RATB, eventual pozata lumea care, optimista, inca asteapta RATB-ul in statie.Este inadmisibil ca intr-un asemenea cartier sa nu existe mijloc de transport stabil spre centru, dupa ora 11 noaptea, cand se intorc oameni de la munca cu duiumul, iar tinerii ies in oras...Din pacate, M5 este extrem de departe...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Jul 2009 01:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Eu unul nu aveam de ce sa reclam, ca m-a dus cat de cat bine. De reclamat ar fi cel cu 221-ul, care in loc de 23:05 a trecut la 22:52 si nu am apucat sa-l prind (si ma ducea direct, fara combinatia 90 + 368 + 126 cu alergatura de rigoare). E total ilogic, mai ales ca el trebuia sa plece la 22:54 de la CET Vest (!).

Exista 368, dar nu in zona aia.

M5... metroul oricum circula pana la ora 23.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Jul 2009 09:51 
Roberto wrote:
Deci practic la ora aceea, Drumul Taberei nu mai avea mijloc de transport rapid spre centru, desi ...., Berceni,.... colcaie de linii.


O "colcai" de linii mai devreme. Dupa ora 23 nu mai este nici o linie din Berceni care sa mearga spre centru. In afara de ultimul metrou care pleaca la 23:05 de la P-ta Sudului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Jul 2009 10:06 
De ce doamne iarta-ma ar vrea cineva sa mearga in centru la ora 11??? Tinerii se duc in club pe la 9-10, eventual, unii dintre ei se intorc din oras pe la 11, altii raman la taxi. In loc sa va bucurati ca EXISTA curse care sa va aduca INAPOI ACASA la ora aia, ce-i drept, doar in jurul orei 11, mai tarziu nimic. Voi vreti in oras la ora aia, cand toate cluburile s-au umplut de mult. Foarte logic totul 8-| 8-|...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Jul 2009 21:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Tu ai ceva cu cluburile... daca tie iti place sa mergi in asemenea localuri (unde dai pe o bere cat dai pe un bax la hipermarket), nu inseamna ca toti care merg noaptea cu transportul in comun vin de la club sau se duc la club.

Drumul Taberei e cel mai mare cartier din Bucuresti... de la Valea Ialomitei la Orizont ai ceva de mers. La fel si in Berceni de la Turnu Magurele la Brancoveanu, in Titan de la Ozana la Parcul Titan, in Militari de la Master la Virtutii s.a.m.d.. Sunt distante destul de mari si care genereaza destui ,,clienti" la orice ora.

Ai fost in Viena... spune-mi, la ce ora treceau ultimele curse pe trasee? Si, aaa, parca acolo aveai si transport de noapte intre 0:30 si 4:30. La Bucuresti ai doar taxi...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 01:34 
122 devine pe zi ce trece o mare bataie de joc. Acum cateva zile traseul a fost prelungit pana la P-ta Victoriei. Fireste, aiurea!
Iata ce intervale bestiale poate sa aiba in timpul saptamanii mai ales la ora pranzului.
Din nou, rusine RATB! Mai bine desfiintati-o de tot, ca oricum nu sta nimeni sa astepte autobuzele acestei linii...


Attachments:
122_nou.JPG
122_nou.JPG [ 79.51 KiB | Viewed 8216 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 15:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
In sfarsit un anunt conform cu legea 92/2007 pentru o linie urbana, fara intervalele alea medii :lol: Probabil de aia se tem sa le puna prin statii.

Ca fapt divers, statia Ansamblul Primara e, de fapt, Fabrica de paine (care tot Primavare se cheama, ce-i drept).


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 225 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group