Este impropriu sa numesti gura aia "acces". Cred ca mai degraba este o intrare de serviciu, insa la ce gunoaie sunt adunate acolo nici macar la asta nu cred ca mai foloseste. Spre deosebire de ea, la cateva sute de metri mai incolo exista o gura de acces intr-un spatiu tehnic care este curatata si intretinuta (exista matura, faras, chiar si un robinet tras..
). Arata cam ca gura de acces (ventilatie?) dintre Basarab si Gara de Nord. Interesant este ca usa de acces in spatiul tehnic este deschisa...
Statia Antilopa probabil ca nu trebuia sa existe deloc, dar cineva a intervenit si s-a executat si o statie in acel loc (poate pe vremuri era mai multa lume in zona, ma refer la fabrica Antilopa). Peretele de tabla cred ca l-au pus pentru ca s-au gandit ca intr-un viitor apropiat vor construi si celalalt peron, ca atare nu mai avea rost sa investeasca in finisaje...
Statia este atat de aproape de suprafata incat cred ca benzinaria Petrom de acolo (executata intr-o excavatie) este "vecina" cu tunelul spre depou.
Totusi este inexplicabil de ce nu au venit pe sub Dudesti-Pantelimon, chiar daca ieseau din Republica printr-o curba stransa si s-au dus prin zona de case. Asa au facut un traseu cred ca dublu ca lungime si au mers si pe sub cladiri la adancime mica..
Intrebare...Linia de Pantelimon facea parte partial din remiza Republica sau este vorba de o linie complet noua ? Pentru ca pare ca au vrut sa evite remiza ca sa nu incurce rebrusmentul pe perioada lucrarilor si tocmai de aceea s-au dus asa ocolit....
Si pentru ca tot a venit vorba de statii care au sau au avut un singur peron, Gorjului a inceput sa fie executata pe sensul spre Industriilor inainte sau dupa 1989 ? Adica este un proiect de dinainte de 1989 sau o creatie post 1989 ?