TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 15 Oct 2019 12:48

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 691 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Next
Author Message
PostPosted: Wed 25 Nov 2009 20:58 
Cateva poze din zona.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Mar 2010 04:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
In pasajul Lujerului s-a instituit o restrictie de 30 km/h de cand au inceput lucrarile (care lucrari... deocamdata au dus doar la ,,raderea" peretilor si atat) de reabilitare (a se citi ,,carpire" in loc de ,,reabilitare"). 2min si 14 secunde pentru exact 1km... jenant.



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Mar 2010 23:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Restrictia de viteza nu s-a aplicat de la inceperea lucrarilor in mod efectiv, ci, mai degraba incepand cu sfarsitul de Februarie inceputul lunii Martie. Oricum, la halul in care se lucreaza pentru ceea ce inseamna, de fapt, o evaluare preliminara, spune mult despre cat va dura aceasta lucrare absolut banala de reparatii la un pasaj rutier. Si asa, acum este inca bine: cand se va circula la paleta va fi cu adevarat distractiv mai ales ca se va merge cateva luni bune asa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Mar 2010 11:12 
Dr2005 wrote:
In intersectia Bd. Nicolae Grigorescu cu Str. Liviu Rebreanu a fost montat un model nou de separator tramvai-troleu. Desigur, doar unul din cele 2 separatoare din intersectie a fost inlocuit... desi, dupa cat de negru este acesta la ,,-" nu stiu daca a fost o alegere prea inspirata.

Este vorba de modelul asta: http://www.elektroline.cz/cat1.php?id=2 ... =6&search=


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 18:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Au fost inlocuite piesele de separatie din zona statiei de la Piata Sergiu Celibidache. Pe acestea se poate accelera... ramane sa se obisnuiasca si vatmanii (mai ales cei de Alexandria, care smucesc vagoanele sa apuce sa decupleze disjunctorul).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 21:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
A dat iarba pe green-track-ul de pe Bd. Ghencea:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Mar 2010 00:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Legat de separatoarele de la Piata Sergiu Celibidache, au fost montate acum aproximativ 2 saptamani si jumatate. Curios este insa ca nu au fost schimbate cele de pe alte portiuni mai dificile de traseu (Pasaj Lujerului, Pasaj Grant) avand in vedere ca, acolo, intr-adevar, este cel mai stupid sa acelerezi, treci prin punctul mort si apoi iarasi sa accelerezi. Legat de vatmanii de la depoul Alexandria, sunt intru totul de acord ca sunt foarte precauti cu vagoanele la separatoare. Grija nu este rea in sine, dar ar fi mai bine daca s-ar rezolva problema cu separatoarele obisnuite de retea nemaifiind nevoie sa se piarda timp pe acele portiuni si sa se resimta acele socuri in mers.

Daca tot a venit vorba de reteaua de contact, sunt de parere ca la modernizarea pasajului Lujerului ar putea monta si console orientabile care sa mentina optim intinderea firului in pasaj. Solutia aplicata in prezent cu prinderi alunecatoare nu mi se pare tocmai fezabila. O varianta buna pentru retea este cea din pasajul Marasesti. In pasajul Lujerului, in mod frecvent, se poate remarca intinderea, leganarea si curbarea firului retelei de contact fapt ce duce la nu tocmai placutul rezultat al uzarii si mai rapide a patinei pantografului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 May 2011 17:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Nu strica si un drum pe 24, nu?



Si retur:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Jun 2011 22:02 
Piata Sudului privind spre Constantin Brancoveanu pe Sos. Oltenitei.

...in HD...



Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 13:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Pasaj Basarab.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Pasaj Basarab.

4027



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Pasaj Basarab.

184, 165



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Pasaj Basarab.

304


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Piata Sf. Vineri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Piata Sf. Vineri.

056



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 15:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Piata Sf. Vineri.

222



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 15:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Piata Sf. Vineri.

294, 091



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 17:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Bul. Corneliu Coposu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 17:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Bul. Corneliu Coposu.

335



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 17:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Intersectie bul. Corneliu Coposu - Cl. Calarasi - str. Mantuleasa.



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 17:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Str. Mantuleasa.

N-am vazut tramvaie.

Aceleasi stradute frumoase, cu adiere soptita a vantului printre pomi, cu cladiri valoroase dar neintretinute, paraginite chiar. Micul Paris e departe. Mare pacat!!!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 17:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Cl. Calarasi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 18:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Cl. Calarasi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 18:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Cl. Calarasi.

230



177



155



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 18:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Cl. Calarasi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 24 Aug 2011 07:42 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 Aug 2011 06:57
Posts: 56
Aceasta lucrare, inceputa luna trecuta, implica modernizarea tramei stradale si a liniei de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu de la Bd. 1 decembrie 1918 pana la intersectia cu Bd. Camil Ressu. Proiectul implica si realizarea unei parcari de tip Park&Ride in zona Barajul Dunarii. La un moment dat, existase intentia de prelungire a retelei de troleibuz pana la terminalul de la Faur (Poarta 4), dar se pare ca s-a renuntat la idee.

In premiera, linia de tramvai va fi realizata in sistem cale semi-proprie pe toata lungimea bulevardului, asemanator cu sistemul in implementare pe Bd. Aerogarii, cu deosebirea ca in cazul de fata, linia va fi inierbata. Iarba va fi prevazuta cu sisteme de armare din plastic care sa reziste la greutatea distribuita pe osii a vehiculelor grele, astfel incat la nevoie calea de rulare sa poata fi utilizata si de autobuze si de vehicule de urgenta. Cum va functiona asta in practica, ramane de vazut... :roll:

Limita de proiect include si refacerea schimbatoarelor de cale din intersectia cu Bd. Camil Ressu, poate ultimele exemplare macaze de tip H&K cu actionare manuala care mai exista la strada (in depouri mai gasiti destule). La strada nu stiu sa mai existe altele in alta locatie.

Lucrarea a fost atribuita companiei Euro Construct Trading '98 pentru circa 25,6 milioane euro, iar termenul contractual este 18 luni din cate cunosc. Totusi, pe panourile afisate in strada, termenul de executie afisat este de 24 de luni.

In atasament, studiul de fezabilitate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Nov 2011 20:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Doua imagini din zona aeroportului Baneasa, cu linia de tramvai si reteaua traseului 5, realizate in anul 2009. S-a lucrat pe acolo sau tot mizeria aia a ramas?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 10 May 2015 19:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Tramvaie Bucuresti 2011.



Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 24 Oct 2015 17:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
Am primit pe e-mail de la Alexandru Filimon. Redau.

Quote:
Bună ziua.Felicitări pentru intențiile de îmbunătățire a calității transportului public și pentru demersuri.Avem rugămintea să vizați și refugiile de tramvai din București înguste lipsite de garduri de protecție.Le suportăm de ani buni și ne punem zilnic viețile în pericol pe ele în îngrămădeală și-n îmbulzeală prinși ca-n menghină între tramvai și traficul rutier de pe asfalt eventual blocați la roșul pietonal.Când stăm pe ele în așteptarea tramvaiului ne luptăm clipă de clipă să ne menținem echilibrul să nu cădem victime accidentelor rutiere.Dacă refugiul îngust lipsit de gard de protecție e deservit de mai multe linii se încâlcesc persoane ce așteaptă tramvaie ale liniei X cu persoane ce așteaptă tramvaie ale liniei Y.E aproape imposibil a avansa ca pieton pe ele,traficul pietonal fiind paralizat.Nici spațiu ca lumea să se întâlnească două mase de pietoni din sensuri opuse.Refugiile de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție un coșmar care parcă nu se mai termină.S-a lucrat în jurul lui 2012 la linia comună 24 42 45 46 dar refugiul de pe Bulevardul Ion Mihalache de la intersecția cu Șoseaua Nicolae Titulescu a rămas același refugiu îngust lipsit de gard de protecție,pericolul fiind astfel prelungit.Acum am înțeles că se lucrează pe Bulevardul Liviu Rebreanu,peȘoseaua Pantelimon și pe Șoseaua Iancului la căile de rulare.Ar fi bine după ce termină cu ele să continue reabilitarea liniilor de tramvai vizând totodată refugiile înguste lipsite de garduri de protecție.Toți visăm să devină odată istorie și amintire de coșmar.Ideal ar fi ca RATB să interzică oprirea tramvaielor în stații prevăzute cu refugii înguste lipsitede garduri de pprotecție având în vedere că-s pericole publice până la înlocuirea lor cu refugii late prevăzute cu garduri de protecție.Pe scurt avem rugămintea să vizați și refugiile de tramvai ale RATB înguste lipsite de garduri de protecție și să luați măsuri să puneți capăt coșmarului respectiv să devină istorie.Având în vedere că-i o chestiune ce ține de viața și de siguranța pietonilor am vrea să puneți pe primul loc problema asta înainte de orice.Mulțumim pentru înțelegere.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Bucuresti: tramvaie
PostPosted: Mon 11 Sep 2017 16:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48635
"Metrou usor II": linia 21.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 691 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group