TRANSPORT PUBLIC

Forumul Organizatiei Non-Guvernamentale "TRANSIRA"
It is currently Tue 17 Jan 2017 07:44

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 876 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 30  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Feb 2008 13:47 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 352
Location: Drumul Taberei
Redenumiri de statii

In vederea unei bune informari a publicului calator, incepand din data de 08.02.2008, denumirea statiilor de autobuzele G-ral Adrian Petruc (linii 112,205 si 261) situate pe Bd. Ion Ionescu de la Brad, in ambele sensuri, se modifica in Aeroportul Baneasa.

De la aceeasi data, denumirea statie de autobuze Facultativa (linii 182, 409, 415, 416, 417, 426, 432, 454), situata pe breteaua pasajului Fundeni, se modifica in Liceul Victor Babes.

www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Feb 2008 17:27 
Statia Kiss FM de pe linia 601 a fost redenumita in statia "Facultatea de filosofie" .


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Feb 2008 12:30 
Un exemplu off-topic de nume idiot de reper de traseu, dar si statie de transport in comun este la Iasi, unde, desi in zona se afla gara Nicolina, care este si gara internationala, pe vehiculele cu traseu prin zona este afisat mult mai "importantul" reper numit "BAZAR", o porcarie pe langa care WC'urile sau shaurmaria de care se vorbea mai sus ar fi mult mai importante. Acel bazar este o combinatie de iarmaroc de tara si angrou ca Europa. O mizerie de nedescris sub pasajul Nicolina. Evident, statia dela pasaj se cheama tot "BAZAR".
Din pacate, bizonul se duce la bazar pentru a cumpara chinezarii si turcisme sub orice critica.

Drumul Taberei 34/35 e un nume consacrat dinainte de '89 si a ramas. Altfel, cel putin pe partea cu magazinele, sigur s'ar gasi vreun reper mai important, dela biserica aceea construita prin '90 pana la vreun supermarket sau ceva.

Imi place in schimb o statie de pe traseul lui 79 cu o biserica, al carei nume imi scapa, in schimb scria mare sub numele ei "DUMINICA SI SARBATORILE LEGALE".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Feb 2008 15:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8444
Tom wrote:
Drumul Taberei 34/35 e un nume consacrat dinainte de '89 si a ramas.

O perioada prin 2000-2002 (cred) statia s-a numit Lasermed...


Tom wrote:
Imi place in schimb o statie de pe traseul lui 79 cu o biserica, al carei nume imi scapa, in schimb scria mare sub numele ei "DUMINICA SI SARBATORILE LEGALE".

Biserica Delea Veche. Odata cu schimbarea panoului de statie, a devenit obligatorie, dar soferii de troleibuz nu prea opresc acolo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Feb 2008 15:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8444
Abonamentele pentru linii preorasenesti NU au fost scumpite :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 00:04 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 352
Location: Drumul Taberei
Linia 66 va functiona pe un traseu modificat dupa ora 21.00

In vederea executarii unor lucrari la reteaua electrica de contact pentru troleibuze de pe Sos. Colentina, in perioada 11.02-12.03.2008, incepand cu ora 21:00 pana la retragere, troleibuzele liniei 66 vor circula pe un traseu modificat de la intersectia Bd. Carol I / Bd. Ferdinand, prin Bd. Ferdinand, Bd. Garii Obor, pana la Baicului, unde vor intoarce.

Pentru suplimentarea capacitatii de transport pe Sos. Colentina si Calea Mosilor, liniile 21 si 667 vor functiona cu un parc suplimentat la schimbul II.

Sursa:www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Feb 2008 09:39 
Vom urmari programe TV in autobuzele RATB

PROIECT Primaria Municipiului Bucuresti (PMB) a reluat proiectul de realizare a unei televiziuni interne pe mijloacele de transport in comun. Conform proiectului, cel putin 500 de autobuze vor fi dotate cu monitoare LCD, pe care calatorii vor urmari programe de stiri, de divertisment si de publicitate. PMB vrea sa puna in aplicare acest proiect printr-un contract de asociere in participatiune cu compania Anzi Soft SRL. Firma urmeaza sa instaleze aparatura si sa asigure transmisia programelor, folosind propriile fonduri, in schimbul detinerii a 51% din profitul realizat ulterior din publicitate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Feb 2008 11:14 
Interesant. E un proiect peste 40000 E, presupun. Ar trebui licitatie, nu? Cine e acest Anzi Soft? Unul dintre VideAnzi?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Feb 2008 19:51 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 675
Location: Bucuresti, Militari
A mai fost un proiect din asta prin 2005-2006 care a dat chix. Intr-un timp dadeau numai reclame si nu mai anuntau statiile. Poate sa-l faca in genul televiziunilor de stiri, asa cum e realizat prin hipermarketuri, ca Monopoly Tv sau cam asa ceva. Si nu sa te intoxice cu acelasi program de 20 minute reluat la nesfarsit (sa te fi pus sfantul sa mergi cu 69 de la cap la cap sau sa fi ramas prin trafic 30-45 de minute...)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Feb 2008 22:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 355
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Din pacate, se pare ca de fiecare data cand vine vorba de asa-zisa "televiziune" in mijloacele de transport in comun, ideea este ratata de la bun inceput. Poate ca la sistemul "Jurnal on-line" RATB a pierdut fiindca echipamentele electronice aveau probleme si erau ale altora (sistem de operare era Suse dar inclin sa cred ca erau si probleme ale programului de afisare). Acum RATB are propriile echipamente instalate pe autobuzele Citaro 2. Deci ar putea sa faca o treaba buna de la inceput. Dar, ramane un mare dar: utilitatea.

Problema este ca RATB pare sa nu fie prea interesata de utilitatea efectiva a acestui sistem. "Jurnal on-line" a stat prost de la bun inceput (dubla informatiile afisate oricum in vehicul). Cand s-a incercat adaugarea unor puncte de reper (ex: Muzeul Cotroceni la 71), ideea parca se mai apropia de realitate. Totusi chiar si cand se prezentau informatii despre Opera (sa zicem) nu erau prezentat un spectacol care ruleaza la Opera cu macar o statie inainte (inainte de Kogalniceanu). O alta mare problema a fost ca nu a fost niciodata un sistem de informare macar partial in timp real. Daca era o problema in trafic, nu aveai nici o sansa sa aflii de ea (aglomeratie la Razoare sau Cotroceni).

Din aceste motive raman cu parerea ca ideea este cam ratata din start daca se va materializa in mod similar. Tot asa mi se pare total inutila ideea cu harta afisata in Citaro2.

Poate ar fi mai bine sa realizeze RATB un post de radio cu informatii despre trafic in timp real sau si mai bine un sistem tip SMS prin care sa primesti informatii pe telefon in baza unui abonament. Din pacate, tocmai ideile care ar fi mai practice nu par sa fie luate in considerare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Feb 2008 23:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8444
Uitati-va putin la tarife: http://www.ratb.ro/index.php?page=tarif&id_rubrica=1

S-au scumpit abonamentele urbane, dar cele care includ si liniile preorasenesti NU. Prin urmare, s-a ajuns ca un abonament valabil doar pe liniile urbane sa coste 50 RON, iar unul pe linii urbane+preorasenesti 42 sau 54 RON in functie de linii :!: Deci este mai eiftin sa te plimbi si cu o parte din preorasenesti (42 RON) decat numai in oras (50RON). Este, se pare, o alta metoda de a baga mana adanc in buzunarelel fraierilor care circula cu bilet/abonament (la fel cum e si SATul in unele linii... chiar daca ai voie sa folosesti un bilet de hartie de 1,2 RON, SAT iti taxeaza 2,4 RON cat pana la capatul traseului).

Nu am crezut cele de mai sus pana nu am mers sa-mi fac abonament si am constatat ca... e chiar asa. Sfat: faceti-va abonament si pe preorasenesti, ca e mai ieftin decat cel pe liniile urbane :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Feb 2008 23:18 
Offline

Joined: Mon 07 Nov 2005 11:42
Posts: 11
Dr2005 wrote:
Uitati-va putin la tarife: http://www.ratb.ro/index.php?page=tarif&id_rubrica=1

Nu am crezut cele de mai sus pana nu am mers sa-mi fac abonament si am constatat ca... e chiar asa. Sfat: faceti-va abonament si pe preorasenesti, ca e mai ieftin decat cel pe liniile urbane :)


cred ca totusi acel abonament este numai pe preorasenesti, nu include si liniile urbane; acel abonament combinat urbane+preorasenesti din trecut nu mai exista


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 00:28 
Ar fi absurd, vii cu patrusuten'spe pana la piata videanului si de acolo mai trebuie sa iei ceva pana unde ai treaba. Separarea abonamentelor e doar sa nu-i incarce pe cei care NU ies din oras, nu sa fie doar abonamente dela capatul lui 4xx inafara orasului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 08:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8444
minimal wrote:
Dr2005 wrote:
Uitati-va putin la tarife: http://www.ratb.ro/index.php?page=tarif&id_rubrica=1

Nu am crezut cele de mai sus pana nu am mers sa-mi fac abonament si am constatat ca... e chiar asa. Sfat: faceti-va abonament si pe preorasenesti, ca e mai ieftin decat cel pe liniile urbane :)


cred ca totusi acel abonament este numai pe preorasenesti, nu include si liniile urbane; acel abonament combinat urbane+preorasenesti din trecut nu mai exista


Ba da, aboanaementul pe preorasenesti include si linii urbane. Am acest fel de abonament luna de luna din 2002... iar de cand cu SAT, pe ecranul aparatului cand validez apare ,,Ab general URB PO1 PO2"... si apoi ,,Calatorie placuta".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 09:23 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 135
Utilitatea monitoarelor LCD din autobuze ar trebui sa ramana cea din prezent: Informarea calatorilor privind traseul parcurs, legaturi, etc. Populatia este deja destul de intoxicata cu reclame de tot felul, difuzate prin orice mijloace, si deja nu mai e receptiva la asa ceva, a devenit "imuna".
In vehicule oamenii sunt deja destul de stresati datorita aglomeratiei, vitezei mici de deplasare, problemelor personale de zi cu zi, si nu cred ca le mai trebuie un stres in plus. Mai ales ca aici nici nu poti sa schimbi canalul.
Ar fi de acceptat aceasta publicitate in cazul in care ar aduce un oarecare beneficiu calatorului: sponsorizarea totala/partiala a transportului de catre firmele beneficiare pe liniile pe care sunt difuzate respectivele reclame, ceea ce s-ar traduce prin reducerea costului calatoriei sau gratuitate intre anumite ore, etc.
Apoi, s-ar putea incheia contracte cu centre comerciale, gen Auchan, pentru infiintarea de linii dedicate de transport, gratuite, cu autobuze RATB in locul dubelor actuale, in cadrul acestor contracte intrand si publicitatea difuzata. In cazul de fata s-ar putea realiza foarte simplu acest lucru, prin prelungirea cu o statie a liniei 330, care are si monitoare LCD.

Mai pe scurt fie spus, nimeni nu este obligat sa inghita publicitate pe gratis, sau, mai rau, chiar pe banii dati pe bilet. In ziua de azi, totul se plateste. Vrei sa-ti inghit publicitatea, trebuie sa am un avantaj. :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 10:56 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 135
Disparitia liniei de pe Berzei va avea drept consecinta si disparitia celei de pe Dinicu Golescu, dintre Basarab si Virgiliu, pentru ca tramvaiele nu vor mai avea unde sa intoarca. Deci, desfiintari semnificative, adio 44.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 11:12 
Intrati pe site-ul PMB si o sa vedeti PUZ-ul din care reiese foarte clar ce se va demola:
http://www4.pmb.ro/wwwt/urbanism/puz1_2 ... %20N-S.pdf
Daca va uitati si la master-plan, veti observa ca va ramane linie de tramvai, ba mai mult se doreste ca aceasta sa ajunga la P-ta Unirii


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 16:39 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 203
Location: Toronto, Canada
calatorul wrote:
Disparitia liniei de pe Berzei va avea drept consecinta si disparitia celei de pe Dinicu Golescu, dintre Basarab si Virgiliu, pentru ca tramvaiele nu vor mai avea unde sa intoarca. Deci, desfiintari semnificative, adio 44.


Ar fi o idiotenie desfiintarea liniei de pe Dinicu Golescu, cu atat mai mult cu cat a fost inlocuita complet in 1999, si nu cred sa fie intr-o stare proasta. Dar in Romania e posibil orice.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 17:08 
Linia 178 revine la Sala Palatului

Vineri, 15 Februarie 2008

Ca urmare a crearii conditiilor de circulatie in zona capatului de linie Sala Palatului, incepand cu data de 16.02.2008, autobuzele liniei 178 vor reveni pe traseul de baza de la intersectia Str. Stirbei Voda/Str. Ion Campineanu prin Str. Ion Campineanu pana la Sala Palatului unde vor intoarce prin Str. Aristide Demetriade, Str. Ion Brezoianu si Str. Walter Maracineanu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Feb 2008 13:46 
Traseul liniei 131 se va prelungi pana la Complex Comercial Baneasa

Joi, 21 Februarie 2008

In vederea extinderii ariei de servire, incepand cu data de 23.02.2008, linia 131 va functiona intre Pta Romana si Complex Comercial Baneasa. Autobuzele vor circula pe traseul de baza pana la intersectia Bd. Aerogarii/Sos. Bucuresti Ploiesti apoi pe Sos. Bucuresti Ploiesti pana la noul terminal ,,Complex Comercial Baneasa��.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Feb 2008 13:47 
Liniile de autobuz 139 si 226 vor functiona pe trasee modificate

Joi, 21 Februarie 2008

Din cauza lucrarilor de reabilitare a carosabilului de pe Str. Petre Ispirescu, tronsonul cuprins intre Cal. 13 Septembrie si Str. Margeanului, incepand cu data de 23.02.2008, liniile 139 si 226 vor functiona pe trasee modificate, astfel:

Autobuzele liniei 139 vor circula pe un traseu modificat, in ambele sensuri, de la intersectia Str. Amurgului/Str. Soldat Croitoru/Cal. Rahovei prin Cal. Rahovei, Str. Mihail Sebastian, Cal. 13 Septembrie, Drumul Sarii, apoi traseul de baza.

Autobuzele liniei 226 vor circula pe un traseu modificat, in ambele sensuri, de la intersectia Sos. Alexandriei/Str. Antiaeriana prin Str. Antiaeriana, Cal. 13 Septembrie, apoi traseul de baza.

Pentru facilitarea transbordarilor in perioada lucrarilor de reabilitare a carosabilului de pe Str. Petre Ispirescu, abonamentele eliberate pe liniile 139 si 226 vor fi valabile, in perimetrul Str. Antiaeriana, Sos. Alexandriei, Cal. Rahovei, Str. Mihail Sebastian, Cal. 13 Septembrie, pe oricare dintre cele doua linii precum si pe liniile 32, 96, 173 si 220 pe tronsoanele comune.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Feb 2008 21:12 
Incepand cu 10 Februarie 2008 pe linia 41 patruleaza echipe de cate 3 jandarmi, nu stiam de ce vad asa des dar azi am aflat ca sunt acolo special pentru a asigura ordinea publica pe aceasta linie. Din pacate nu sunt si pe alte linii. Ar fi fost nevoie pe 32 care dupa parerea mea este cea mai periculoasa linie de tramvai mai ales la ore de seara.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Feb 2008 09:17 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 222
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Traseul liniei 131 se va prelungi pana la Complex Comercial Baneasa

Joi, 21 Februarie 2008

In vederea extinderii ariei de servire, incepand cu data de 23.02.2008, linia 131 va functiona intre Pta Romana si Complex Comercial Baneasa. Autobuzele vor circula pe traseul de baza pana la intersectia Bd. Aerogarii/Sos. Bucuresti Ploiesti apoi pe Sos. Bucuresti Ploiesti pana la noul terminal ,,Complex Comercial Baneasa��.


Noul "terminal" consta in 2 containere din acelea de santier, unul pentru bilete si unul pentru controlor. Spatiul pentru oprire a fost gandit demult pentru autobuze si este foarte aproape de intrarea in Carrefour.
In schimb traseul lui 131 ar mai trebui ajustat un pic de la pod Baneasa sa mearga drept inainte, fara bucla pe la piata. Cat despre ambuteiaje pe DN1, autobuzele stateau in coloana pe sensul spre Bucuresti, chiar din prima zi de traseu nou.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Feb 2008 12:18 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 352
Location: Drumul Taberei
ANTENA wrote:
Marian Andrei wrote:
Traseul liniei 131 se va prelungi pana la Complex Comercial Baneasa

Joi, 21 Februarie 2008

In vederea extinderii ariei de servire, incepand cu data de 23.02.2008, linia 131 va functiona intre Pta Romana si Complex Comercial Baneasa. Autobuzele vor circula pe traseul de baza pana la intersectia Bd. Aerogarii/Sos. Bucuresti Ploiesti apoi pe Sos. Bucuresti Ploiesti pana la noul terminal ,,Complex Comercial Baneasa��.


Noul "terminal" consta in 2 containere din acelea de santier, unul pentru bilete si unul pentru controlor. Spatiul pentru oprire a fost gandit demult pentru autobuze si este foarte aproape de intrarea in Carrefour.
In schimb traseul lui 131 ar mai trebui ajustat un pic de la pod Baneasa sa mearga drept inainte, fara bucla pe la piata. Cat despre ambuteiaje pe DN1, autobuzele stateau in coloana pe sensul spre Bucuresti, chiar din prima zi de traseu nou.


Inainte,acel spatziu era destinat opririi maxi-taxiurilor ai unei frime care aveau traseu pana in cartierul Bucurestii-Noi,Piata Avioatorilor si Prisma.
Aseara,portiunea dintre Carrfour-Aeroport Baneasa am parcurs-o in 15 minute.Ganditzi-va cat o sa faca vineri dupa-amiaza sau duminica seara autobuzele de le aceasta linie...si ce interval o sa aiba in timpul saptamanii 131...
As propune ca linia 131 sa aiba acest traseu doar in weekend,iar in timpul saptamanii sa aiba traseul vechi. :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Feb 2008 22:01 
Ma indoiesc ca vor introduce acea banda mai repede de un an si 3 luni, din moment ce vor incepe lucrarile la pasaj, si va ramane o SINGURA banda pe sens. Dar am vaga impresie ca vor renunta tare repede la prelungirea asta, cand vor vedea cum ajunge traficul. Oricum, nici nu vreau sa ma gandesc cum vor ajunge liniile care merg mai departe precum 301 sau 783 in conditiile alea. Cred ca or sa faca 2 ore semicursa :shock: :? ...
Apropo de pasaje, nu ma pot abtine sa ma gandesc, cum vor face acel pasaj de la BIG. Fiindca au anuntat ca vor trebui sa mute liniile de tramvai ca sa-i faca loc. Si cand ma gadesc ca astia, abia le modernizeaza acum. Iar le muta peste un an!?!? :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Feb 2008 12:41 
Astazi 25.02.2008, incepand cu ora 10.30, linile 86, 90 si 104 vor functiona pe trasee modificate

Luni, 25 Februarie 2008 - www.ratb.ro

Astazi 25.02.2008, din cauza unei avarii la reteaua de canalizare de la intersectia Str. Vatra Luminoasa / Str. Victor Manu, APA NOVA a soliciatat intreruperea circulatiei pe sensul Stadionul National-Sos. M. Bravu, incepand cu ora 10.30.
In aceste conditii liniile din zona vor circula deviat, astfel:
Linia 86 va functiona pe traseul de baza pana la intersectia Bd. Pache Protopopescu/ Str.Matei Voievod/Str. Popa Nan apoi deviata prin str. Popa Nan pana la Bd. Basarabia.
Linia 90 va functiona pe traseul de baza pana la Piata Pache Protopopescu apoi deviata prin Bd. Ferdinand pana la Baicului.
Linia 104 va functiona pe traseul de baza, dar, pe str. Vatra Luminoasa autobuzele vor circula in ambele directii, pe artera cu sensul spre Stadionul National.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 26 Feb 2008 15:19 
Linia 123 functioneaza pe un traseu modificat

Mar?i, 26 Februarie 2008

Din cauza lucrarilor de remediere a unei avarii la reteaua de apa de pe Str. Afluentului, linia 123 functioneaza pe un traseu modificat pe sensul spre Gara de Nord, de la intersectia Cal. Plevnei/Str. Barierei prin Str. Barierei, Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, apoi traseul de baza.
Pe traseul modificat, autobuzele vor opri in noile statii amplasate pe Calea Plevnei inainte cu intersectia cu Str. Barierei, respectiv pe str. Barierei inaite de intersectia cu Str. Fluviului.

Cam dese avariile la reteaua de apa in ultimul timp... :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Feb 2008 15:50 
Incepand cu 01.03.2008 linia 34 va fi suspendata; liniile naveta 604, 615 si 667 vor fi desfiintate.

Miercuri, 27 Februarie 2008

In continuarea lucrarilor de modernizare a caii de rulare a tramvaielor de pe traseul liniei 34, incepand cu data de 01.03.2008, vor fi demarate lucrarile de reabilitare pe Sos. Mihai Bravu, intre Bucur Obor si intersectia Sos. Mihai Bravu/Cal. Dudesti/Bd. Camil Ressu.

Din aceasta cauza, linia 34 se suspenda.

Pentru preluarea calatorilor, linia naveta de autobuze 634 va functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri de la intersectia Sos. Stefan cel Mare/Sos. Colentina/Calea Mosilor (Bucur Obor) pe Sos. Mihai Bravu, Cal. Vacaresti, Sos. Oltenitei pana la Romprim, cu intoarcere prin Str. Grigore Marin, Str. Soldanului, Str. Ion Iriceanu, Sos. Oltenitei, Cal. Vacaresti, Sos. Mihai Bravu, apoi traseul actual.

De la aceeasi data, liniile naveta 604 si 615 se desfiinteaza.

Abonamentele eliberate pe linia 34 vor fi valabile pana la expirare pe liniile 611, 634 si pe linia 19 (intre Sura Mare si intersectia Bd.Camil Ressu/Str. Dristorului).

Abonamentele eliberate pe liniile naveta 604, 611, 615 sau 634, vor fi valabile pana la expirare pe liniile care raman in functiune (611 si 634).

De asemenea, tot din data de 01.03.2008, linia naveta de autobuze 667 se desfiinteaza.



Obs: Ma astept ca 634 sa aiba cel putin 40 de ture pentru a facecat de cat fata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Feb 2008 16:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 315
634 in momentul de fata este deservita de Nordului si Militari,iar liniile 604 si 615 de Alexandria si Ferentari. Daca linia 634 preia parcul liniilor 604 si 615,atunci ar fi deservita de Alexandria,Ferentari,Miltari si Nordului.

Desfintarea lui 667 nu cred ca are legatura cu aceasta lucrare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Feb 2008 16:14 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 352
Location: Drumul Taberei
Autobuzele liniei 601 vor circula pe un traseu modificat

In continuarea lucrarilor de construire a Pasajului Basarab, Comisia Tehnica de Circulatie a Municipiului Bucuresti a aprobat restrictionarea traficul rutier pe Splaiul Independentei (malul stang), intre Podul Grozavesti si Str. General Petre Popovat.

Din aceasta cauza, incepand cu data de 01.03.2008, dupa inchiderea circulatiei de catre Brigada de Politie Rutiera in zona Podului Grozavesti, linia 601 va functiona pe traseul de baza intre Piata C.A. Rosetti si Podul Grozavesti, apoi pe Podul Grozavesti, Splaiul Independentei (malul drept) cu intoarcere prin Sos. Virtutii, Sos. Ciurel, Str. General Petre Popovat, Sos. Virtutii, Splaiul Independentei (malul drept).

Sursa:www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 876 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 30  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group