TRANSPORT PUBLIC

FORUMUL Organizatiei Non-Guvernamentale "TRANSIRA"
It is currently Sat 02 Aug 2014 09:33

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1535 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 52  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Jan 2008 13:16 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 394
Location: Drumul Taberei
Autobuzele liniei 221 vor opri si in statia Dr. Taberei 85

www.ratb.ro

Ca urmare a numeroaselor solicitari venite din partea calatorilor, incepand cu data de 25.01.2008, autobuzele liniei 221 vor efectua opriri si in statia "Drumul Taberei 85", situata pe Drumul Taberei, sens Cet Vest Militari, comun cu linia 268.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 14:05 
Linia de tramvai 36 va reveni pe traseul de baza din data de 02.02.2008

Miercuri, 30 Ianuarie 2008 - www.ratb.ro

Ca urmare a punerii in functiune a schimbatoarelor de cale automate din intersectiile Sos. Colentina/Str. Reinvierii, respectiv Sos. Colentina/Str. Ziduri Mosi, incepand cu data de 02.02.2008, linia 36 va reveni pe traseul de baza de la intersectia Sos. Pantelimon/Bd. Ferdinand, prin Sos. Pantelimon, Str. Ziduri Mosi, Sos. Colentina, Str. Reinvierii, Str. Maica Domnului, Bd. Lacul Tei, Sos. Petricani, Bd. Dimitrie Pompeiu, Platforma Industriala Pipera.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 14:06 
In zilele de 02.02 si 03.02.2008 se intrerupe alimentarea cu energie electrica pe Calea Mosilor

Miercuri, 30 Ianuarie 2008 -www.ratb.ro


In vederea executarii unor lucrari la reteaua electrica de contact de pe Calea Mosilor, in zona intersectiilor cu Bd. Carol I si Str. Mihai Eminescu, in zilele de 02.02. si 03.02.2008, se intrerupe alimentarea cu energie electrica a liniilor de troleibuze si tramvaie din aceste zone. Liniile respective vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 21 va functiona pe traseul de baza intre Helitube si intersectia Sos. Colentina/Str. Reinvierii, apoi modificat in ambele sensuri prin Str. Reinvierii, Str. Lizeanu, Str. Viitorului, Str. Vasile Lascar, Str. Armand Calinescu, Calea Mosilor si Pta Sf. Gheorghe.
Linia 70 va functiona pe traseul actual numai intre Bd. Basarabia si Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece).
Linia 85 va functiona pe traseeul de baza numai intre Baicului si Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece) precum si intre Piata Rosetti si Gara de Nord.
Linia 86 va functiona pe traseul de baza numai intre Stadionul National si Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece).
Linia 92 va functiona pe traseul de baza numai intre Barajul Dunarii si Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece).
Linia 69 va functiona pe traseul de baza numai intre Valea Argesului si Piata Rosetti, unde troleibuzele vor intoarce comun cu cele ale liniilor 61, 85 si 91.
Liniile 65, 70, 85, 86, 91, 92, 311 si 667 vor functiona cu un parc suplimentat.
Liniile 66, 79 si 90 se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor pe traseul liniilor 79 si 86 intre Foisorul de Foc si Gara de Nord, se va infiinta linia naveta de autobuze 679, care va functiona pe Str. Traian, Bd. Dacia, Bd. Lascar Catargiu, Str. Gh. Manu, Str. Polizu, Cal. Grivitei, Bd. Gh. Duca (cap linie 79), cu intoarcere prin Bd. Alex. I. Cuza, Str. Dr. Varnali, Str. Polizu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 14:06 
Modificari de tarife din 01.02.2008

Joi, 31 Ianuarie 2008 - www.ratb.ro

RATB majoreaza de la 01.02.2008 tarifele la bilete si abonamente astfel:
Un bilet valabil pentru orice linie urbana va costa 1,3 lei.
Abonament nominal:
-abonament nominal pe o linie urbana=30 lei
-abonament nominal pe doua linii urbane=35 lei
-abonament nominal general integral urban=50 lei

Toate aceste abonamente se reduc cu 50% pentru elevi, studenti (curs de zi) si donatori de sange.
Tot incepand cu 01.02.2008 se va pune in vanzare abonamentul nenominal, care este transmisibil si poate fi folosit individual de un numar nelimitat de persoane:
-abonament nenominal pe o linie urbana=40 lei
-abonament nenominal pe doua linii urbane=50 lei
-abonament nenominal general integral urban=80 lei
Valoarea suprataxei pentru calatorii surprinsi fara bilete sau abonamente valabile este de 50 lei.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Feb 2008 14:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 393
S-AU SCUMPIT CALATORIILE RATB

De vineri, calatoriile cu mijloacele de transport in comun ii vor costa mai mult pe bucuresteni. Un bilet se scumpeste cu 20 de bani, o calatorie va costa 1,30 lei. Pentru un abonament pe doua linii urbane, bucurestenii vor plati, incepand de vineri, cu 5 lei mai mult: 35 de lei, iar pe unul nominal, pentru toate liniile, 50 de lei, in crestere cu 10 lei. Creste si valoarea amenzii pentru cei care calatoresc fara bilete sau abonamente, de la 40 la 50 de lei.

Adaugat: 01 februarie 2008

Antena3.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Feb 2008 14:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 393
Planurile pentru fluidizarea traficului din Capitala au intrat in dezbatere


Vineri 01 februarie 2008, 06:44


Primarul general al Capitalei, Adriean Videanu, a lansat joi, in dezbatere publica Master Planul General pentru Transport Urban, planuri ce privesc fluidizarea traficului, amenajarea parcarilor sau care privesc reparatia strazilor. Planul urmeaza sa fie votat dupa 30 de zile in Consiliul General.

Gheorghe Udriste, directorul Directiei de Infrastructura din PMB, sustine ca prin acest plan se doreste modernizarea unui mare nr de pasaje din Capitala, printre care Pasajul Muncii si Pasajul Victoria, precum si realizarea a noi pasaje.

"Am demarat deja, astfel incat Administratia Locala sa nu mai piarda timpul cu realizarea studiilor si practic sa treaca direct la realizarea planurilor", a declarat Adriean Videanu, care a mai subliniat ca daca nu se iau masuri, pana in 2013 traficul va fi blocat.
Sursa: Realitatea TV
Realitatea.ro


Planul prevede de construirea de noi pasaje la fiecare intersectie importanta(unul din pasaje va fi la Piata Iancului),cat si la fiecare iesire din oras.Pasajele Muncii si Victoriei vor intra in modernizare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2008 19:33 
Daca tot a trebuit sa umblu azi, cu toate modificarile astea sa va zic ce-am vazut. Linia 85 a ramas 85 pe ambele parti :P , n-au mai separat-o ca inainte. Desi pe partea cu gara, troleele afisau traseul, pe partea cu Baicului, era Cursa speciala, si 85 pe foaie 8-| . Dar tot aia era...
Si in caz ca se intreba cineva unde au disparut Citaro II astazi, va zic eu: le-au pus pe 679! :lol: Linie aflata integral la Nordului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2008 21:42 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 394
Location: Drumul Taberei
Multzi calatori au fost innebunitzi azi la cele 2 capete(Piata Rosetti,respectiv Izvorul Rece),deoarece troleibuzele intorceau si nu o luau pe Bd.Carol 1.
De aceea,statia de la Piata Rosetti a liniilor 311 si 667 a fost plina ochi.Nici 3 autobuze de pe 667 n-au fost suficiente azi la ora 11 si 45 pt. a lua totzi calatorii din statzie.
De asemenea,capatul liniei 85(cea de la dep. Vatra Luminaosa),a fost amplasata la intersectzia bulevardelor Carol 1 cu Ferdinand 1.Multzi nu stiau de amplasarea statiei aici si au crezut ca mai intai troleu face roata si apoi opreste cand se incadreaza pe Ferdinand 1,iar cand troleul #5315( nu era soferul cel titular de dimineatza) a ajuns aici bietzii calatori au inceput sa tzipe sa opreasca.La care soferul tzipa din troleu:"las ca putetzi sa asteptatzi sa vina urmatorul".Totusi,putea si el sa le deschida usa oamenilor,fiind prima zi si nu aveau de unde sa stie...
In concluzie,observ ca ar trebuie puse mai multe anuntzuri cu privire la modificariile liniilor Ratb.

Off-topic:Liniile 667 si 682 cat raman cu acelasi indicativ? :? ...Totusi,indicativul cu 6XX este a unei navete.Ar putea sa schimbe in 367 si 382...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2008 22:56 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 394
Location: Drumul Taberei
Si o poza cu Linia 85 de azi.(Izvorul rece-Baicului)


Attachments:
02022008.jpg
02022008.jpg [ 108.53 KiB | Viewed 3608 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Feb 2008 13:47 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 394
Location: Drumul Taberei
Redenumiri de statii

In vederea unei bune informari a publicului calator, incepand din data de 08.02.2008, denumirea statiilor de autobuzele G-ral Adrian Petruc (linii 112,205 si 261) situate pe Bd. Ion Ionescu de la Brad, in ambele sensuri, se modifica in Aeroportul Baneasa.

De la aceeasi data, denumirea statie de autobuze Facultativa (linii 182, 409, 415, 416, 417, 426, 432, 454), situata pe breteaua pasajului Fundeni, se modifica in Liceul Victor Babes.

www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Feb 2008 17:27 
Statia Kiss FM de pe linia 601 a fost redenumita in statia "Facultatea de filosofie" .


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Feb 2008 12:30 
Un exemplu off-topic de nume idiot de reper de traseu, dar si statie de transport in comun este la Iasi, unde, desi in zona se afla gara Nicolina, care este si gara internationala, pe vehiculele cu traseu prin zona este afisat mult mai "importantul" reper numit "BAZAR", o porcarie pe langa care WC'urile sau shaurmaria de care se vorbea mai sus ar fi mult mai importante. Acel bazar este o combinatie de iarmaroc de tara si angrou ca Europa. O mizerie de nedescris sub pasajul Nicolina. Evident, statia dela pasaj se cheama tot "BAZAR".
Din pacate, bizonul se duce la bazar pentru a cumpara chinezarii si turcisme sub orice critica.

Drumul Taberei 34/35 e un nume consacrat dinainte de '89 si a ramas. Altfel, cel putin pe partea cu magazinele, sigur s'ar gasi vreun reper mai important, dela biserica aceea construita prin '90 pana la vreun supermarket sau ceva.

Imi place in schimb o statie de pe traseul lui 79 cu o biserica, al carei nume imi scapa, in schimb scria mare sub numele ei "DUMINICA SI SARBATORILE LEGALE".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Feb 2008 15:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8612
Tom wrote:
Drumul Taberei 34/35 e un nume consacrat dinainte de '89 si a ramas.

O perioada prin 2000-2002 (cred) statia s-a numit Lasermed...


Tom wrote:
Imi place in schimb o statie de pe traseul lui 79 cu o biserica, al carei nume imi scapa, in schimb scria mare sub numele ei "DUMINICA SI SARBATORILE LEGALE".

Biserica Delea Veche. Odata cu schimbarea panoului de statie, a devenit obligatorie, dar soferii de troleibuz nu prea opresc acolo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Feb 2008 15:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8612
Abonamentele pentru linii preorasenesti NU au fost scumpite :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Feb 2008 00:04 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 394
Location: Drumul Taberei
Linia 66 va functiona pe un traseu modificat dupa ora 21.00

In vederea executarii unor lucrari la reteaua electrica de contact pentru troleibuze de pe Sos. Colentina, in perioada 11.02-12.03.2008, incepand cu ora 21:00 pana la retragere, troleibuzele liniei 66 vor circula pe un traseu modificat de la intersectia Bd. Carol I / Bd. Ferdinand, prin Bd. Ferdinand, Bd. Garii Obor, pana la Baicului, unde vor intoarce.

Pentru suplimentarea capacitatii de transport pe Sos. Colentina si Calea Mosilor, liniile 21 si 667 vor functiona cu un parc suplimentat la schimbul II.

Sursa:www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Feb 2008 09:39 
Vom urmari programe TV in autobuzele RATB

PROIECT Primaria Municipiului Bucuresti (PMB) a reluat proiectul de realizare a unei televiziuni interne pe mijloacele de transport in comun. Conform proiectului, cel putin 500 de autobuze vor fi dotate cu monitoare LCD, pe care calatorii vor urmari programe de stiri, de divertisment si de publicitate. PMB vrea sa puna in aplicare acest proiect printr-un contract de asociere in participatiune cu compania Anzi Soft SRL. Firma urmeaza sa instaleze aparatura si sa asigure transmisia programelor, folosind propriile fonduri, in schimbul detinerii a 51% din profitul realizat ulterior din publicitate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Feb 2008 11:14 
Interesant. E un proiect peste 40000 E, presupun. Ar trebui licitatie, nu? Cine e acest Anzi Soft? Unul dintre VideAnzi?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Feb 2008 19:51 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 720
Location: Bucuresti, Militari
A mai fost un proiect din asta prin 2005-2006 care a dat chix. Intr-un timp dadeau numai reclame si nu mai anuntau statiile. Poate sa-l faca in genul televiziunilor de stiri, asa cum e realizat prin hipermarketuri, ca Monopoly Tv sau cam asa ceva. Si nu sa te intoxice cu acelasi program de 20 minute reluat la nesfarsit (sa te fi pus sfantul sa mergi cu 69 de la cap la cap sau sa fi ramas prin trafic 30-45 de minute...)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Feb 2008 22:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 411
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Din pacate, se pare ca de fiecare data cand vine vorba de asa-zisa "televiziune" in mijloacele de transport in comun, ideea este ratata de la bun inceput. Poate ca la sistemul "Jurnal on-line" RATB a pierdut fiindca echipamentele electronice aveau probleme si erau ale altora (sistem de operare era Suse dar inclin sa cred ca erau si probleme ale programului de afisare). Acum RATB are propriile echipamente instalate pe autobuzele Citaro 2. Deci ar putea sa faca o treaba buna de la inceput. Dar, ramane un mare dar: utilitatea.

Problema este ca RATB pare sa nu fie prea interesata de utilitatea efectiva a acestui sistem. "Jurnal on-line" a stat prost de la bun inceput (dubla informatiile afisate oricum in vehicul). Cand s-a incercat adaugarea unor puncte de reper (ex: Muzeul Cotroceni la 71), ideea parca se mai apropia de realitate. Totusi chiar si cand se prezentau informatii despre Opera (sa zicem) nu erau prezentat un spectacol care ruleaza la Opera cu macar o statie inainte (inainte de Kogalniceanu). O alta mare problema a fost ca nu a fost niciodata un sistem de informare macar partial in timp real. Daca era o problema in trafic, nu aveai nici o sansa sa aflii de ea (aglomeratie la Razoare sau Cotroceni).

Din aceste motive raman cu parerea ca ideea este cam ratata din start daca se va materializa in mod similar. Tot asa mi se pare total inutila ideea cu harta afisata in Citaro2.

Poate ar fi mai bine sa realizeze RATB un post de radio cu informatii despre trafic in timp real sau si mai bine un sistem tip SMS prin care sa primesti informatii pe telefon in baza unui abonament. Din pacate, tocmai ideile care ar fi mai practice nu par sa fie luate in considerare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Feb 2008 23:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8612
Uitati-va putin la tarife: http://www.ratb.ro/index.php?page=tarif&id_rubrica=1

S-au scumpit abonamentele urbane, dar cele care includ si liniile preorasenesti NU. Prin urmare, s-a ajuns ca un abonament valabil doar pe liniile urbane sa coste 50 RON, iar unul pe linii urbane+preorasenesti 42 sau 54 RON in functie de linii :!: Deci este mai eiftin sa te plimbi si cu o parte din preorasenesti (42 RON) decat numai in oras (50RON). Este, se pare, o alta metoda de a baga mana adanc in buzunarelel fraierilor care circula cu bilet/abonament (la fel cum e si SATul in unele linii... chiar daca ai voie sa folosesti un bilet de hartie de 1,2 RON, SAT iti taxeaza 2,4 RON cat pana la capatul traseului).

Nu am crezut cele de mai sus pana nu am mers sa-mi fac abonament si am constatat ca... e chiar asa. Sfat: faceti-va abonament si pe preorasenesti, ca e mai ieftin decat cel pe liniile urbane :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Feb 2008 23:18 
Offline

Joined: Mon 07 Nov 2005 11:42
Posts: 13
Dr2005 wrote:
Uitati-va putin la tarife: http://www.ratb.ro/index.php?page=tarif&id_rubrica=1

Nu am crezut cele de mai sus pana nu am mers sa-mi fac abonament si am constatat ca... e chiar asa. Sfat: faceti-va abonament si pe preorasenesti, ca e mai ieftin decat cel pe liniile urbane :)


cred ca totusi acel abonament este numai pe preorasenesti, nu include si liniile urbane; acel abonament combinat urbane+preorasenesti din trecut nu mai exista


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 00:28 
Ar fi absurd, vii cu patrusuten'spe pana la piata videanului si de acolo mai trebuie sa iei ceva pana unde ai treaba. Separarea abonamentelor e doar sa nu-i incarce pe cei care NU ies din oras, nu sa fie doar abonamente dela capatul lui 4xx inafara orasului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 08:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8612
minimal wrote:
Dr2005 wrote:
Uitati-va putin la tarife: http://www.ratb.ro/index.php?page=tarif&id_rubrica=1

Nu am crezut cele de mai sus pana nu am mers sa-mi fac abonament si am constatat ca... e chiar asa. Sfat: faceti-va abonament si pe preorasenesti, ca e mai ieftin decat cel pe liniile urbane :)


cred ca totusi acel abonament este numai pe preorasenesti, nu include si liniile urbane; acel abonament combinat urbane+preorasenesti din trecut nu mai exista


Ba da, aboanaementul pe preorasenesti include si linii urbane. Am acest fel de abonament luna de luna din 2002... iar de cand cu SAT, pe ecranul aparatului cand validez apare ,,Ab general URB PO1 PO2"... si apoi ,,Calatorie placuta".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 09:23 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 142
Utilitatea monitoarelor LCD din autobuze ar trebui sa ramana cea din prezent: Informarea calatorilor privind traseul parcurs, legaturi, etc. Populatia este deja destul de intoxicata cu reclame de tot felul, difuzate prin orice mijloace, si deja nu mai e receptiva la asa ceva, a devenit "imuna".
In vehicule oamenii sunt deja destul de stresati datorita aglomeratiei, vitezei mici de deplasare, problemelor personale de zi cu zi, si nu cred ca le mai trebuie un stres in plus. Mai ales ca aici nici nu poti sa schimbi canalul.
Ar fi de acceptat aceasta publicitate in cazul in care ar aduce un oarecare beneficiu calatorului: sponsorizarea totala/partiala a transportului de catre firmele beneficiare pe liniile pe care sunt difuzate respectivele reclame, ceea ce s-ar traduce prin reducerea costului calatoriei sau gratuitate intre anumite ore, etc.
Apoi, s-ar putea incheia contracte cu centre comerciale, gen Auchan, pentru infiintarea de linii dedicate de transport, gratuite, cu autobuze RATB in locul dubelor actuale, in cadrul acestor contracte intrand si publicitatea difuzata. In cazul de fata s-ar putea realiza foarte simplu acest lucru, prin prelungirea cu o statie a liniei 330, care are si monitoare LCD.

Mai pe scurt fie spus, nimeni nu este obligat sa inghita publicitate pe gratis, sau, mai rau, chiar pe banii dati pe bilet. In ziua de azi, totul se plateste. Vrei sa-ti inghit publicitatea, trebuie sa am un avantaj. :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 10:56 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 142
Disparitia liniei de pe Berzei va avea drept consecinta si disparitia celei de pe Dinicu Golescu, dintre Basarab si Virgiliu, pentru ca tramvaiele nu vor mai avea unde sa intoarca. Deci, desfiintari semnificative, adio 44.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 11:12 
Intrati pe site-ul PMB si o sa vedeti PUZ-ul din care reiese foarte clar ce se va demola:
http://www4.pmb.ro/wwwt/urbanism/puz1_2 ... %20N-S.pdf
Daca va uitati si la master-plan, veti observa ca va ramane linie de tramvai, ba mai mult se doreste ca aceasta sa ajunga la P-ta Unirii


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 16:39 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 216
Location: Toronto, Canada
calatorul wrote:
Disparitia liniei de pe Berzei va avea drept consecinta si disparitia celei de pe Dinicu Golescu, dintre Basarab si Virgiliu, pentru ca tramvaiele nu vor mai avea unde sa intoarca. Deci, desfiintari semnificative, adio 44.


Ar fi o idiotenie desfiintarea liniei de pe Dinicu Golescu, cu atat mai mult cu cat a fost inlocuita complet in 1999, si nu cred sa fie intr-o stare proasta. Dar in Romania e posibil orice.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 17:08 
Linia 178 revine la Sala Palatului

Vineri, 15 Februarie 2008

Ca urmare a crearii conditiilor de circulatie in zona capatului de linie Sala Palatului, incepand cu data de 16.02.2008, autobuzele liniei 178 vor reveni pe traseul de baza de la intersectia Str. Stirbei Voda/Str. Ion Campineanu prin Str. Ion Campineanu pana la Sala Palatului unde vor intoarce prin Str. Aristide Demetriade, Str. Ion Brezoianu si Str. Walter Maracineanu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Feb 2008 13:46 
Traseul liniei 131 se va prelungi pana la Complex Comercial Baneasa

Joi, 21 Februarie 2008

In vederea extinderii ariei de servire, incepand cu data de 23.02.2008, linia 131 va functiona intre Pta Romana si Complex Comercial Baneasa. Autobuzele vor circula pe traseul de baza pana la intersectia Bd. Aerogarii/Sos. Bucuresti Ploiesti apoi pe Sos. Bucuresti Ploiesti pana la noul terminal ,,Complex Comercial Baneasa��.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Feb 2008 13:47 
Liniile de autobuz 139 si 226 vor functiona pe trasee modificate

Joi, 21 Februarie 2008

Din cauza lucrarilor de reabilitare a carosabilului de pe Str. Petre Ispirescu, tronsonul cuprins intre Cal. 13 Septembrie si Str. Margeanului, incepand cu data de 23.02.2008, liniile 139 si 226 vor functiona pe trasee modificate, astfel:

Autobuzele liniei 139 vor circula pe un traseu modificat, in ambele sensuri, de la intersectia Str. Amurgului/Str. Soldat Croitoru/Cal. Rahovei prin Cal. Rahovei, Str. Mihail Sebastian, Cal. 13 Septembrie, Drumul Sarii, apoi traseul de baza.

Autobuzele liniei 226 vor circula pe un traseu modificat, in ambele sensuri, de la intersectia Sos. Alexandriei/Str. Antiaeriana prin Str. Antiaeriana, Cal. 13 Septembrie, apoi traseul de baza.

Pentru facilitarea transbordarilor in perioada lucrarilor de reabilitare a carosabilului de pe Str. Petre Ispirescu, abonamentele eliberate pe liniile 139 si 226 vor fi valabile, in perimetrul Str. Antiaeriana, Sos. Alexandriei, Cal. Rahovei, Str. Mihail Sebastian, Cal. 13 Septembrie, pe oricare dintre cele doua linii precum si pe liniile 32, 96, 173 si 220 pe tronsoanele comune.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1535 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 52  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group