TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 18 Oct 2019 16:05

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Next
Author Message
PostPosted: Sun 18 Mar 2007 21:53 
Modernizarea liniei de tramvai 34, portiunea de pe Bulevardul Nicolae Titulescu, intre Bulevardul Al. Ioan Cuza si strada Mexic, se va incheia abia in luna iunie a acestui an. Lucrarile, incepute in luna septembrie 2006, ingreuneaza traficul rutier din zona, dar sunt un compromis necesar pentru realizarea modernizarii. Pe perioada lucrarilor, RATB a infiintat linia de autobuz 634. Aceasta urmeaza strict vechiul traseu al liniei 34, de pe Bulevardul Al. Ioan Cuza pana la statia de tramvai din fata Spitalului Grigore Alexandrescu.

A aparut si o licitatie care indica faptul ca in cateva luni se va intra pe alte portiuni din 34

Quote:
elaborare proiecte pentru lucrari protejare refacere retele apa canal afectate de modernizarea liniei 34 - M Bravu, Bucur Obor, Vitan
Organizator: R.A.T.B. cu sediul in B-dul Dinicu Golescu nr.1, sect.1, tel/fax:313.67.49
Procedura aplicata: licitatie publica deschisa
Natura si cantitatea produselor: elaborare proiecte pentru lucrari protejare refacere retele apa canal afectate de modernizarea liniei 34 - M Bravu, Bucur Obor, Vitan
Cod CPSA: 74232220-2
Data limita depunere ofertelor: 12.04.2007, ora 11 / RATB
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2007, ora 11,30 /RATB
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului: pretul cel mai mic


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Mar 2007 21:56 
Pe portiunea Titulescu - Depou Victoria mi se pare destul de exagerat - aproape 1 an pentru 2 statii ? In comparatie cu linia 41 care a fost gata integral in 6-7 luni...

Modernizare linie de tramvai si retea aeriana de contact pe B-dul Nicolae Titulescu, de la B-dul Al. Ioan Cuza la Str. Mexic (3,70 Km cale simpla)

Asoc. S.C.T. BUCURESTI SA - SC ISAF SA
septembrie 2007

- infrastructura cale de rulare
- suprastructura cale de rulare
- infrastructura management trafic (trasee si camine tragere)
- peroane
- deviere / inlocuire elemente in instalatii APA NOVA (apa si canalizare)
- retea aeriana de contact
- demontare stalpi aferenti vechii retele de contact


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Mar 2007 14:34 
In pasaj Victoria desi credeam ca nu se va separa de nici un fel linia de restul drumului se pare ca totusi au facut o separare gen Bd Timisoara intre Bd. Vasile Milea si Razoare sau 13 Septembrie pe o portiune. Linia este asfaltata , se poate circula dar este delimitata de niste borduri ridicate la 5-10 cm fata de carosabil.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Mar 2007 22:26 
Lucrarea pe portiunea Piata Sudului - Romprim are termen de finalizare noiembrie 2007, adica 8 luni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Apr 2007 08:08 
Sudul Capitalei, izolat de lucrari

Trafic infernal, claxoane si injuraturi. Pe soseaua Oltenitei, din Capitala, ieri, in prima zi de impunere a restrictiilor de circulatie de catre primarie, mii de soferi si-au varsat nervii pe cine au apucat. Orice au facut nu i-a ajutat insa sa scape de zecile de minute de asteptare la semafor. Iar aceasta situatie va dura cel putin sase luni.

Nici faptul ca scopul municipalitatii e nobil nu i-a imbunat pe soferi si pe pietoni. Nici unul nu parea bucuros ca se va reabilita carosabilul aflat in prezent in stare jalnica si ca vor fi inlocuite liniile de tramvai.

"Astept de o jumatate de ora autobuzul"

Daca soferii stateau zeci de minute la semafor, pietonii asteptau cate o jumatate de ora in statii ca sa ia autobuzul 604, singurul mijloc de transport care mai circula pe traseul Romprim - Piata Sudului - Bulevardul Tineretului. 'Astept de o jumatate de ora autobuzul. Uitati-va cum s-a aglomerat statia. Sase luni asa si sigur innebunim', ne-a spus Alexandru Ionita (50 de ani), care astepta masina 604.

Aceleasi cozi si din soseaua Giurgiului pana in soseaua Oltenitei. Muncitorii lucreaza de zor la inlocuirea liniilor de tramvai. Soferii asteapta nerabdatori sa se faca verde. Degeaba insa. Intreaga intersectie s-a blocat. 'Trebuie sa ne obisnuim. Asa va fi pana vor termina lucrarile', a spus Ionel Dumitru (31 de ani), sofer de microbuz. 'In fiecare zi imi va fi scarba sa scot masina din parcare', a spus suparat Marian Hurgiui. Bucurestenii din cartierele Progresului si Giurgiului sunt practic izolati si vor avea nevoie de rute ocolitoare pentru a ajunge in cartierele Drumul Taberei, Militari sau 13 Septembrie. Culmea, calvarul traficului din Capitala abia a inceput. Municipalitatea mai are in vedere si alte lucrari de reabilitare a caro-sabilului, incepand cu luna mai.

Ce santiere aveti de ocolit in Bucuresti

Pe sos. Oltenitei va fi reabilitat carosabilul si vor fi schimbate liniile de tramvai pe tronsonul Romprim- Piata Sudului. De aceea, tramvaiele 11 si 27 au fost anulate, iar 34 circula pe un traseu deviat. Intre sos. Giurgiului si Piata Eroii Revolutiei se circula pe o singura banda pe sens din cauza lucrarilor la sosea si la liniile de tramvai.

Totodata, in Piata Eroii Revolutiei, din cauza constructiei unui pasaj pie-tonal subteran, se circula pe drum ingustat. Si pe Calea Mosilor, pana in primavara anului viitor, tramvaiul 21 va fi suspendat, pentru ca se modernizeaza calea de rulare, iar portiunea dintre bd. Carol si str. Paleologu este inchisa pentru modernizarea soselei. Pe bd. 1 Decembrie, sensul dinspre bulevardul Basarabia spre str. Theodor Pallady este inchis. Pe bd. Sisesti traficul este restrictionat din cauza lucrarilor de asfaltare. Daca treceti pe bd. Ion Ionescu de la Brad, veti circula pe o singura banda pe sens din cauza lucrarilor de largire a drumului. Pe soseaua Orhideelor si pe o parte din bd. Dinicu Golescu traficul a fost inchis pentru doi ani, din cauza lucrarilor de construire a pasajului Basarab. In plus, Pasajul Marasesti este tot inchis.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Apr 2007 08:49 
Se liciteaza un nou tronson din 34...

modernizare linie de tramvai sos. M Bravu si Calea Vacaresti de la Calea Vitan la Big Berceni - cale de rulare
Organizator: R.A.T.B. ? Serviciul Contracte cu sediul in B-dul Dinicu Golescu nr.1, sect.1, tel:3074120, fax:30
Procedura aplicata: licitatie deschisa
Natura si cantitatea produselor: modernizare linie de tramvai sos. M Bravu si Calea Vacaresti de la Calea Vitan la Big Berceni - cale de rulare
Cod CPSA: 45234126-5
Data limita depunere ofertelor: 28.05.2007, ora 9,30 / RATB
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2007, ora 11 / RATB
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului: pretul oferit


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Apr 2007 20:26 
Azi am vazut ca la iesirea din pasaj nu mai este linie inainte spre dorobanti, este curba directa de intrare in depou. Din cate se aude odata cu inceperea lucrului la podul constanta o parte din 41 va ajunge la Victoria, restul fiind deja la Alexandria.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2007 10:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Sa imi pice figura azi dimineata, linia de pe Titulescu e gata! Mai erau cativa omuleti care intindeau catenara, in rest mai ramanea sa dea un pic cu matura :shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2007 12:40 
Intr-adevar, inafara de retea linia si statiile sunt 100% finalizate.
Ce ma bucura este ca totusi nu a fost scos acel spatiu verde cum credeam toti la inceputul lucrarilor.
Ca parere personala - nu mergea un green track pe acolo ? :(


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2007 16:48 
Dar pasajul cum sta? P-ala de ce nu l-ai prins? :( .
In fine, au facut linia aia oribila, asfalt in mijlocul spatiului verde, arata chiar urat. Si nu inteleg cine foloseste asfaltul :| . Oricum se pare ca, desi oamenii au inceput lucrarile cu greu, de credeam ca n-o sa mai termine niciodata statia aia amarata, uite ca e gata.
Acum vad si de ce vor sa faca str Dr Felix. Sigur sigur va fi veni o linie din Bucurestii Noi la gara, cat lucreaza la 34. Si va fi folosita si ca traseu de retragere la Victoria, care va ramane izolata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2007 16:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Copacii nu erau in planul de lucrari actual; adevarul e ca nici nu stiu daca exista ceva aprobat de PMB legat de o refacere a Bd. Titulescu in sensul taierii copacilor, extinderii suprafetei carosabile si "legalizarii" parcarii pe banda 1 (eventual in spic).

Dupa cum am observat linia e conectata la linia veche la intersectia cu Banu Manta desi pe acolo nu cred sa se mai circule pana la terminarea Pasajului Basarab. La iesirea din pasajul Victoria linia intra direct la depou (?!) - probabil completarea si noul macaz fac parte din celalalt segment al liniei 34 care va fi cat de curand pus in lucru.

Am gasit pe site-ul PMB aprobarea unui proiect de constructie a unei bucle de intoarcere in zona intersectiei Titulescu - Banu Manta - ceea ce ar putea insemna redarea in circulatie a liniei 34 pe un traseu aproape complet in cursul anului 2008.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2007 16:53 
Pasajul e gata, prinderile pentru retea sunt puse, parca am vazut si cablu, intrarea in depou e facuta, mai lipseste o bucatica de retea si tramvaiele. :D


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2007 18:12 
Dar legatura intre Dr.Felix si pasaj se face sau nu ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2007 18:15 
La intrarea pe Dr Felix este macaz in ambele sensuri daca am vazut bine.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 May 2007 12:46 
Iata si pasajul. Reteaua 100% gata, linia 100% gata.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 May 2007 16:37 
Offline

Joined: Mon 14 May 2007 18:38
Posts: 4
Location: Bucuresti
executia lucrarii este de foarte proasta calitate. in plus, datorita asfalltului pus masinile deja merg peste sine. pe alocuri linia s-a infundat deja putin, refugiile sunt puse stramb.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 May 2007 22:57 
In majoritatea cazurilor se pun stalpi mai calumea metalici. Sunt mai durabili si mai rezistenti in cazul drive testelor nocturne din oras.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jun 2007 17:12 
Lucrarile pe Oltenitei si stalpul pus dupa accidentul de acum 2 saptamani de pe Vacaresti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Jun 2007 11:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Azi pe Titulescu sapau din nou printre sinele de tramvai; initial am crezut ca s-au apucat de demolat spatiul verde, apoi am remarcat bucatile de asfalt (turnat acum maxim o luna) scoase de pe aproximativ 50 de metri aproape de intersectia cu Banu Manta, inaintea statiei. How sick is that?!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jun 2007 16:50 
Offline

Joined: Mon 14 May 2007 18:38
Posts: 4
Location: Bucuresti
judecand dupa sapaturile care se fac asa ar trebui sa arate bucla:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jun 2007 00:52 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
f43 wrote:
judecand dupa sapaturile care se fac asa ar trebui sa arate bucla:


Curba stanga din bretea in Banu Manta e foarte stransa. Cred ca nu e suficient spatiu pentru raza necesara.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Jun 2007 21:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Pe Sos. Titulescu si Bd. Alexandru Ioan Cuza a aparut deja reteaua de fir-contact...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jun 2007 13:02 
Din ce am vazut la Titulescu se face exact cum a desenat f43 pe undeva pe aici.

Si de ce pe Oltenitei intre Sudului si Sura Mare se fac 30-60 minute cu tramvaiul iar pe santier nu este nici picior de muncitor ? Valabil si pentru lucrarile de pe partea opusa la tramvai :x


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jun 2007 13:04 
Pe linia 34 a fost introdus un tip de separator asemanator cu cele de pe 13 Septembrie...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jun 2007 21:22 
Marian Andrei wrote:
Din ce am vazut la Titulescu se face exact cum a desenat f43 pe undeva pe aici.


Nu e chiar asa. F43 a desenat sensul invers (dreapta - stanga - stanga). Curba se pare ca va fi: dreapta - dreapta - stanga.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jun 2007 21:33 
Adica si mai stransa decat era cazul??? Ca eu asa am in cap. Din moment ce e folosita banda din interiorul curebei, in loc de cea de la exterior. Nu vad nici o logica :|


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jun 2007 21:55 
Putina atentie!!!
Macazul se va afla in spate, in planul indepartat al pozei!
Aici vedem doar revenirea liniei din Banu Manta in Titulescu sensul spre Dep Victoria!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jun 2007 10:51 
Se si observa ca macazul e de intrare, deci intra in bucla pe partea cealalta, nu ca in ultima poza de mai sus. Interesant este insa ca unul din peroane va ramane nefolosit o perioada indelungata, daca acolo nu vor opri rezervele sau alte vagoane, care vor iesi de acolo in stilul: primul intrat = primul iesit.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Jun 2007 21:40 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Probe:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Jun 2007 15:08 
Iata si macazul de la bucla de pe Titulescu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 542 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group