TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Thu 17 Aug 2017 02:29

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ] 
Author Message
PostPosted: Fri 27 Apr 2007 15:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
Nu demult am avut placerea de a revizita Muzeul Locomotivei cu Aburi din Depoul Sibiu, incercind sa aflu care va fi soarta acestuia.

In ultima vreme s-au perindat pe aici tot felul de personaje cu functii in administratia locala, fara ca noi sa putem culege vreun rod al vizitei lor. Locomotivele sint proprietatea unei societati, depoul a alteia, starea multora nu este prea fericita iar locatia locomotivelor poate fi chiar periculoasa pt. vizitatori.

Multumesc aici lui Andrei Harabagiu pentru ajutorul pretios oferit.

Depoul este situat pe partea stanga a CF Sibiu-Fagaras, pe partea opusa a garii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Apr 2007 18:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- 1910. Infiintarea Depoului de Locomotive Sibiu.

- Primele locomotive cu aburi (cale normala) din dotarea depoului au fost cele din seriile 326.000, 375.000 si 376.000.

- Primele locomotive cu aburi (cale ingusta) din dotarea depoului au fost cele din seria 388.000 (pastrata la Sibiu locomotiva 388.002).

- 23 august 1994. Inaugurarea Muzeului Locomotivei cu Aburi din Sibiu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Apr 2007 18:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 150.1105
- Anul fabricatiei: 1943
- Numar fabricatie: 12201
- Producator: Schwartzkopf Berlin
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Regionala CFR Iasi

Locomotiva face parte dintr-un lot al seriei germane DR-52, cedata Romaniei de catre URSS pt. compensarea pagubelor de razboi. Este cea mai puternica locomotiva, folosita pt. remorcarea trenurilor grele de marfa (Ploiesti - Brasov, Vatra Dornei-Cimpulung). Tenderul are forma de barca fiind confectionat din otel astfel incit gloantele sa ricoseze si sa nu poata gauri rezervoarele de apa si pacura.
Aceste locomotive au fost exploatate pina in anul 1978.


Foto 4: www.infofer.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Apr 2007 18:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 324.951
- Anul fabricatiei: 1917
- Numar fabricatie: 4074
- Producator: MAV Budapesta
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Balastiera Sebes Olt

Locomotivele din seria 324.000 au fost construite la Budapesta intre anii 1909 -1917 in 3 variante:
-compound, fara supraincalzire;
-cu cilindri gemeni si supraincalzire;
-cu cazan Brothan si supraincalzire.
A fost retrasa din circulatie in anul 1978 si adusa la Sibiu in anul 1981.


Foto 5: www.infofer.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Apr 2007 18:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 131.040
- Anul fabricatiei: 1942
- Numar fabricatie: 591
- Producator: Uzinele Resita
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Depoul Arad

Locomotivele de acest tip au fost proiectate si executate integral in Romania, prima locomotiva dintr-un lot de 67 buc. fiind fabricata in anul 1939. A fost folosita pe liniile secundare din Banat.
Locomotiva nu are tender este cu o osie alergatoare, 3 osii motoare si o osie purtatoare.
Locomotiva a fost retrasa din circulatie in anul 1980.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Apr 2007 18:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 375.032
- Anul fabricatiei: 1908
- Numar fabricatie: 2648
- Producator: MAV Budapesta
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Tren Club Roman

Locomotiva face parte din lotul de locomotive primit ca despagubire dupa primul razboi mondial.
In anul 1920 au fost inscrise in parcul CFR un numar de 20 de astfel de locomotive, fiind folosite pe liniile secundare cu lungime mica, avind in vedere faptul ca nu aveau tender (deci rezerva de carbune si apa era redusa).
In timpul celui de al doilea razboi mondial locomotiva din imagine a fost rechizitionata de catre sovietici, fiind repatriata dupa terminarea razboiului.
Pina in 1961 o regasim in exploatare in Moldova, apoi la UFET Lunca Vascaului. Este retrasa din circulatie in anul 1977, fiind preluata de Tren Clubul Roman, restaurata si expusa (incepind din anul 1997) la Sibiu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Jul 2007 18:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 40.004
- Anul fabricatiei: 1908
- Numar fabricatie: 1785
- Producator: Wiener Lokomotivfabriks AG, Florisdorf
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Regionala CFR Bucuresti

Locomotiva face parte dintr-o serie de 7 locomotive construite in anul 1908 special pentru liniile cu cremaliera (respectiv liniile cu delicvitate foarte mare unde, intre firele caii de rulare mai exista o linie cu dantura care angreneaza o roata dintata pusa in miscare de forta aburului locomotivei, ajutind la deplasare pe linia respectiva). In Romania a existat o astfel de linie intre Subcetate si Boutari.
Acest tip de locomotiva are doua mecanisme motoare independente: unul actioneaza rotile locomotivei iar celalalt actioneaza asupra rotilor dintate care angreneaza cu cremaliera.
Locomotiva a participat la filmarea in zona Sibiului a seriei romanesti "Petrolul, aurul si ardelenii".


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Jul 2007 18:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 94649
- Anul fabricatiei: 1914
- Numar fabricatie: 5546
- Producator: Schwartzkopf Berlin
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Uzinele Grivita Bucuresti

Acest tip de locomotive a fost construit pt. remorcarea trenurilor pe liniile sinuoase din Thuringia, la solicitarea Cailor ferate regale prusace (KPEV), care ulterior a devenit binecunoscuta serie de locomotive tender T 16 si ulterior denumite DR 94.
Exponatul din muzeul sibian provine din capturile de razboi fiind transferate cailor ferate industriale.
Ultimul exemplar al acestei serii, locomotiva de fatza, a fost utilizata la manevra in uzinele Grivita pana in anul 1990, dupa care a fost utilizata la incalzirea halelor uzinei.
Locomotiva, fosta KPEV Magdeburg 8110, apoi DR 94649 a fost expusa in Muzeul Sibiu incepand cu anul 1994.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 May 2010 19:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 620
- Anul fabricatiei: 1890
- Numar fabricatie: 738
- Producator: Croyere (Societate franco-belgiana)
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Muzeul CFR Bucuresti

Locomotiva cu aburi seria 620 face parte dintr-o serie de 84 locomotive cu 3 osii motoare si tender separat, construite intre anii 1890-1893 de diverse firme din Italia, Germania si Belgia. Au fost utilizate pt. tractarea trenurilor de calatori si marfa pe liniile de ses, cu delicvitati mici.
Dupa importare, locomotiva a fost denumita, conform obiceiului vremii, "Murgeni" si a fost utilizata pe liniile din Moldova, iar incepand cu anul 1950 a fost repartizata Depourilor din Bucuresti de unde a fost retrasa din circulatie, in anul 1971 si transferata Muzeului CFR Bucuresti.
Exponatul este unicat al seriei 501-743.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 May 2010 19:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 1493
- Anul fabricatiei: 1894
- Numar fabricatie: 3824
- Producator: Henschel Sohn Kassel
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Muzeul CFR Bucuresti

Intre anii 1894-1907 au fost construite un numar de 58 de exemplare din aceasta serie de catre diverse firme din Germania si Ungaria, destinate in special pt. caile ferate secundare.
Ultimele exemplare au fost utilizate in exploatare, la manevra, pe Regionala CFR Bucuresti pana in anul 1969, cand ultimul exemplar al seriei, 1497, a fost retras din serviciu si pastrat pt. Muzeul CFR Bucuresti.
Intre anii 1989-1993, locomotiva fiind abandonata in Depoul Bucuresti Calatori, a fost descompletata si pt. ca majoritatea placilor de inscriptionare din bronz au fost sustrase, in momentul restaurarii (anul 1994) s-au turnat placi de inscriptionare noi, dupa modelul celei de pe tender.
Astfel, dupa 100 ani de existenta, numarul locomotivei a fost schimbat in 1493, in conformitate cu cel de pe tender.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 May 2010 19:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 077
- Anul fabricatiei: 1915
- Numar fabricatie: 7280
- Producator: Hannoversche Lindau
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Muzeul CFR Bucuresti

42 Locomotive ale acestei serii, construite intre anii 1911-1915 au constituit tipul de baza utilizat de catre CFR pt. manevra si remorcarea trenurilor pe linii secundare scurte, fiind o locomotiva fara tender (deci cu o rezerva mica de carbune si apa).
Locomotivele din aceasta serie au fost destinate in special activitatii pe raza Regionalei CFR Bucuresti, incepand cu anul 1944 si pana la retragerea din circulatie, in anul 1971.
Exponatul din muzeul sibian este unicat al seriei 042-089 si a fost retrasa din circulatie la Depoul Ploiesti, transferata la Muzeul CFR Bucuresti si adusa la Sibiu in anul 1997.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 May 2010 20:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 130.503
- Anul fabricatiei: 1921
- Numar fabricatie: 93
- Producator: Skoda Plzen
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Muzeul CFR Bucuresti

Locomotiva 130.503 face parte dintr-o serie de 80 locomotive construite in anul 1921 la Uzinele Skoda. Aceste locomotive au fost utilizate pt. tractarea trenurilor de calatori pe liniile de ses cu delicvitati reduse, pe raza de activitate a Depourilor Bucuresti, Fetesti, Adjud, Bacau, Iasi.
In ultimii ani de activitate (1973-1976) au fost utilizate exclusiv la serviciul de manevra.
Locomotiva a fost expusa pt. prima data cu ocazia centenarului Garii de Nord Bucuresti in anul 1972, cu numarul 130.569. Dupa trecerea in patrimoniul Muzeului CFR Bucuresti, numarul a fost schimbat in 130.503.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 May 2010 21:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 20.064 (Cimpoi)
- Anul fabricatiei: 1922
- Numar fabricatie: 6086
- Producator: Henschel GmbH Kassel
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Marchim Marasesti

Locomotiva fara foc, utilizata la manevre pe liniile cu pericol de incendiu si explozie: depozite de armament, rafinarii, depozite de produse petroliere.
Locomotiva nu are cazan si nu arde combustibil. Ea este dotata cu un rezervor care se umple periodic de la o sursa externa de abur si care permite efectuarea manevrei in jurul a 8-10 ore. Din aceasta serie au fost importate in anul 1924 numai doua locomotive care au efectuat serviciu pana in anul 1976 la Chimimpex Constanta, respectiv Uzinele Chimice Marasesti.
Locomotiva a fost donata muzeului sibian in anul 1995.


Foto 3: www.infofer.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 May 2010 22:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 389.001
- Anul fabricatiei: 1885
- Numar fabricatie: 3061
- Producator: Wiener Neustadt
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Depoul Sibiu

In anul 1885, Uzinele Wiener Neustadt livrau pentru caile ferate de pe Valea Taracz (Taracszvolgyi Vasut, astazi in Ucraina) trei locomotive cu trei osii cuplate si tender separat. Initial locomotivele purtau doar nume, primind si numere de circulatie dupa preluarea de catre MAV in anul 1911 (seria 389).
Una din aceste locomotive 389.001 (denumita initial TARACZVOLGY) va fi preluata de C.F.R. dupa incheierea primului razboi mondial si afectata Depoului Sighet pentru a fi utilizata la tractiunea trenurilor pe liniile Sighet-Sugatag si Sighet-Costiui. Dupa preluarea acestor linii in anii '50 de catre Ministerul Silviculturii, 389.001 va fi repartizata Depoului Sibiu unde va circula pe linia Sibiu-Sighisoara (Agnita) pana la inceputul anilor '70.
In anul 1973 locomotiva este transferata Muzeului C.F.R. si expusa la intrarea in Depoul Sibiu, pe acelasi amplasament pe care se gaseste si astazi, fiind prima piesa a viitorului muzeu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 May 2010 22:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 388.002
- Anul fabricatiei: 1896
- Numar fabricatie: 3987
- Producator: Wiener Neustadt
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Depoul Sighisoara

Locomotiva, construita in anul 1896, a fost livrata pentru societatea Segesvár–Szentágotai HEV (Sighisoara-Agnita). A purtat initial numarul de circulatie 2 si numele SEGESVAR (Sighisoara).
In anul 1911 este preluata de MAV si primeste numarul de circulatie 388.002, care il pastreaza si astazi. Dupa anul 1919 locomotiva este preluata de C.F.R., continuand sa circule pe linia Sighisoara-Sibiu pana in anii '60 cand este retrasa din circulatie si garata in Depoul Sibiu.
In ianuarie 1974 locomotiva este transferata Consiliului Popular al orasului Sighisoara, fiind expusa in fata acestuia timp de 20 de ani. Locomotiva centenara parcurge pentru ultima data distanta intre Sighisoara si Sibiu in iulie 1995, de asta data incarcata pe un vagon de cale ferata normala pentru a completa colectia Muzeului din Depoul Sibiu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 May 2010 22:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 6845
- Anul fabricatiei: 1908
- Numar fabricatie: 6845
- Producator: Borsig Berlin
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Depoul Sibiu

Locomotiva a fost livrata in anul 1908 de catre Uzinele Borsig din Berlin pentru firma Huszko, Lozinsky & Co. din Kiev. In timpul primului razboi mondial, locomotiva este capturata de trupele austriece si utilizata la operatiunile de pe frontul din Galitia. Sfarsitul razboiului va gasi aceasta locomotiva pe teritoriul Romaniei, in Ardeal, unde va fi preluata de trupele romane si incepand cu anul 1920 inclusa in parcul C.F.R. Deoarece la acea data locomotivele particulare nu purtau o serie (cel mai adesea doar un nume sau numar de ordine), a fost inregistrata in parc dupa numarul de fabricatie 6845. Locomotiva a fost repartizata Depoului Sibiu unde a fost utilizata in special la manevra pana in anii '70 cand este retrasa din circulatie. A fost restaurata si expusa in muzeu in anul 1994.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 May 2010 22:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 764.106
- Anul fabricatiei: 1952
- Numar fabricatie: 1026
- Producator: Uzinele Resita
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Depoul Sibiu

Locomotiva face parte dintr-un lot de peste 100 de locomotive de acest tip construite la uzinele din Resita intre anii 1951-1959. Destinate in special servicului pe caile ferate inguste si forestiere, acest tip de locomotiva s-a dovedit foarte fiabil in exploatare, unele exemplare fiind in serviciu si astazi. Ca o curiozitate trebuie sa mentionam ca pe baza proiectului initial al uzinelor resitene, intre anii 1982-1987 au fost construite 12 locomotive noi, la IRUM Reghin.
764.106 A fost livrata in anul 1952 Ministerului Minelor, iar in anul 1968 este transferata la C.F.R. si repartizata Depoului Sibiu. A facut serviciu pe linia Sibiu-Agnita si a fost retrasa din serviciu in anul 1988.
Incepand cu anul 1975 locomotiva nu a mai tractat efectiv trenuri ci a fost utilizata doar pt. a furniza abur pt. incalzirea trenurilor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 May 2010 22:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 763.148
- Anul fabricatiei: 1923
- Numar fabricatie: 10542
- Producator: Orenstein Koppel
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: IFET Curtea de Arges

Locomotiva pentru cale ferata ingusta (760mm) cumparata in anul 1924 de catre o societate particulara si utilizata pentru liniile forestiere de exploatare a padurilor din Valea Argesului.
In 1948 prin nationalizare trece in proprietatea I.F.E.T. Curtea de Arges care o foloseste pana in anul 1972, cand este retrasa si expusa in fata sediului institutiei unde a stat timp de 25 de ani, pana la 13 August 1997 cand a fost donata Muzeului Sibiu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 May 2010 22:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 764.201
- Anul fabricatiei: 1949
- Numar fabricatie: 533
- Producator: Uzinele 23 August
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Depoul Sibiu

Pe langa locomotivele tender, Uzinele 23 August (foste Malaxa) Bucuresti au proiectat si construit o serie de 9 locomotive cu tender separat, destinate serviciului pe caile ferate inguste din complexul Targu Mures, caracterizate prin lungimi mari si trenuri cu tonaj sporit. Cu o putere si o autonomie net superioare locomotivelor existente la acea data in serviciu, au fost utilizate cu bune rezultate la Depourile Targu Mures, Sibiu, Odobesti si Alba Iulia. Una din locomotivele acestei serii, 764.205, este utilizata la tractiunea trenurilor turistice pe linia Sibiu-Agnita.

764.201 A fost repartizata pe rand depourilor din Targu Mures, Alba Iulia si Sibiu, fiind retrasa din serviciu in anul 1987.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 May 2010 22:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 764.056
- Anul fabricatiei: 1949
- Numar fabricatie: 107
- Producator: Chrzanow
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Depoul Tg. Mures

Pentru tractiunea trenurilor pe liniile inguste din complexul Satu Mare, in anul 1949 sunt comandate in Polonia, la uzinele din Chrzanow, un numar de 10 locomotive cu tender separat, ce vor constitui seria C.F.R. 764.050-764.059.
Foarte raspandite si apreciate in Polonia (seria Px 48) locomotivele "Duna" romanesti au avut rezultate foarte bune si la C.F.R., unde inca mai sunt utilizate pentru tractiunea de trenuri turistice (Turda). Dupa inchiderea liniilor inguste din complexul Satu Mare, locomotivele sunt repartizate Depourilor Turda si Targu Mures.
764.056 A fost retrasa definitiv din serviciu in anul 1989 la Depoul Targu Mures, iar din anul 1996 este transferata Muzeului Sibiu.


Foto 1: http://www.infofer.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 May 2010 09:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
- Seria: 231.065
- Anul fabricatiei: 1922
- Numar fabricatie: 18999
- Producator: Henschel/Shon
- Provenienta in Muzeul Locomotivei cu Abur din Sibiu: Depoul Buzau

Locomotiva face parte dintr-un lot de 50 de masini construite intre anii 1922-1925, la uzinele germane: J.A. MFFEI AG Munchen (231.041-231.060) nr. 5426-5445/1992 si HENSCHEL si SHON (231.061-231.090) nr. 18955/1922-19094/1923. Are viteza maxima de 126 km/h fiind cea mai rapida locomotiva cu abur din Romania utilizata pentru trenuri de calatori.
Incepand din anul 1922 locomotivele din seria 231 au fost repartizate depoului de locomotive Bucuresti Calatori pentru remorcarea trenurilor personale, accelerate, rapide spre: Contanta, Galati, Marasesti si Pitesti. Intre anii 1929-1938 au remorcat trenurile rapide de lux: Carpati Expres, Regele Carol si Fulger Pullman Expres.
Locomotivele seria 231 au facut serviciul pana in anii 1973-1974 dupa care au fost retrase si casate. Au fost salvate de Muzeul C.F.R. Bucuresti: locomotiva 231.050 restaurata in 1972 si expusa in Depoul Bucuresti Calatori pana in vara anului 1998 cand a fost transferata in Colectia de locomotive cu abur a Depoului Dej si locomotiva 231.065 retrasa din circulatie in anul 1974 expusa in Depoul de locomotive Buzau. In anul 1994 a fost reparata la S.C. REMARUL Cluj, pentru festivitatile liniei Bucuresti-Giurgiu si incepand din 1995 a fost mutata in muzeu si este folosita pentru remorcarea trenurilor de epoca.


Foto: la Brasov.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 May 2010 22:10 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 245
Location: Brasov
Locomotiva N2-302 este la Sibiu si daca este, in ce stare se afla ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 May 2010 08:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
trollino wrote:
Locomotiva N2-302 este la Sibiu si daca este, in ce stare se afla ?


Se pare ca se afla intr-o stare precara. Cu prima ocazie, o sa fotografiez si celelalte locomotive cu abur de la Sibiu.

Pana atunci, o poza preluata de aici: http://forum.lokomotiv.ro


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Sep 2011 20:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
Articol din Monitorul de Sibiu din 12 martie 2003.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Jan 2013 22:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
Silviu wrote:
trollino wrote:
Locomotiva N2-302 este la Sibiu si daca este, in ce stare se afla ?


Se pare ca se afla intr-o stare precara. Cu prima ocazie, o sa fotografiez si celelalte locomotive cu abur de la Sibiu.


Este transferata la Remarul 16 Februarie pt. reconditionare, pt. a fi ulterior expusa la Zlatna.

Foto: Daniel Miu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 25 Aug 2014 19:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44246
Propunerea mea, "Porti deschise la Muzeu", a fost aprobata :)

Quote:
In 28 august 2014 se implinesc 20 de ani de la deschiderea Muzeului Locomotivelor cu abur din Depoul Sibiu. Portile sunt deschise tuturor iubitorilor locomotivelor cu abur.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group