TRANSPORT PUBLIC

FORUMUL Organizatiei Non-Guvernamentale "TRANSIRA"
It is currently Mon 24 Nov 2014 10:50

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 134 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
PostPosted: Thu 08 May 2008 14:05 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 07:38
Posts: 29
Location: Brasov - Germania
Troleibuzul 62 care vine are 1.000.000 de km. Troleibuzele au si afisaj electonic se vedem daca le foloseste in Brasov sau apare si aici niste hirtie tiparita http://www.bus-bild.de/name/einzelbild/ ... ienne.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 10:24 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 178
Location: Brasov/Varsovia
Asa cum v-am promis revin cu informatii...
Mailul primit de la persoana care a facut pozele si le-a postat pe ferrovie.ch...

Quote:
Hello ###

as far i now the will go to Brasov (Kornstadt, Rumanien) !! Someone has also say Sibiu! i dont now what is Correct ! If you see them certenly pictures are Welcome i will show them In the Enterprise where the Work for 20 Years !
I think the arrive in a Week also arround 13 May in RO ! The next 5 Leave arround beginning June ouer City but until today only 5 of 10 new Trolley are arrived. The last 3 Volovs will leave ouer Town End of the Year.

Greetings From Switzerland

######


Iata si poze cu care sa demonstrez cele spuse...


Attachments:
img_0114_k_177.jpg
img_0114_k_177.jpg [ 347.73 KiB | Viewed 7425 times ]
img_0120k_734.jpg
img_0120k_734.jpg [ 321.48 KiB | Viewed 7425 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 May 2008 16:43 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2045
Location: Brasov
Oficial de azi, au intrat in fuctiune troleibuzele Volvo. Am remarcat pe linia 8 pe #62 si #68 (nu s-au efectuat probe cu aceste troleibuze din cate am observat). Incerc sa revin cu pozele pe care le-am facut.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 May 2008 19:18 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 177
Location: Brasov
Stiam ca din aceasta saptamana vor circula. Azi au circulat #62, #67 si #68.
Nu am calatorit cu ele dar am vazut ca desi au afisaj electronic acesta nu este folosit preferandu-se aceleasi folii plastifiate.
Circula cu numerele din Biel si au fost inmatriculate cu numere galbene de la primarie ale unor foste DAC-uri casate.
Am reusit sa il surprind cu telefonul mobil pe #67. (BV 00086)
Poate Paul are poze mai bune.


Attachments:
Volvo.jpg
Volvo.jpg [ 308.19 KiB | Viewed 8123 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 May 2008 20:22 
Offline
User avatar

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3491
#62 = BV-00084; #65 = BV-00085; #67 = BV-00086; #68 = BV-00106. Nici o sansa ca sa fie folosite afisajele digitale (ar fi prea deranjant, pentru comparatia cu flota de autobuze noi aduse, care nu au asa ceva). S-au montat deja celebrele rame din aluminiu de dimensiuni meschine, una pentru numarul de traseu, cealalta pentru itinerar. In ele, aceleasi foi scoase la imprimanta, plastifiate. Bine macar ca nu le-au mai pus in tziple. Continua vad si mai noul obicei cu nedeschiderea usii din fatza.

Scurt reportaj involuntar al primei mele calatorii cu Volvo:

Dupa ce lua inca o data testul cursei cu obstacole de la gropile care se numesc "cap de linie Saturn", soferul lui 67 isi continua ziua de munca in compania unui confrate cocotat pe dreapta bordului, care-i arata din mers cum sa foloseasca butoanele troleibuzului. Copilotul s-a aplecat chiar la un moment dat peste volan, pentru a-i demonstra pe viu cum se aprind luminile din diferitele parti ale salonului. Si, pentru ca probabil "instructorul" nu-i distragea suficient de mult atentia, omul conducea fumand in acelasi timp o tigara, gest care a fost savurat de toti calatorii din salon, dat fiind ca (inca) nu s-au montat acele cotete improvizate care permit climatizarea diferentiata pentru sofer si calatori...

Brasovul nu e Biel, dupa cum nici "iarna nu-i ca vara". Sa speram ca noile vehicule, care au intrat pe traseu intr-o tacere mediatica semnificativa, vor fi scutite si de alte "customizari" atat de dragi pe la noi si vor apuca si zile mai bune ale transportului electric din republica de dincoace de Prut.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 May 2008 22:35 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2045
Location: Brasov
Din pacate inca nici eu nu ma pot lauda cu niste poze remarcabile. Azi am iesit sa fotografiez troleibuzele aduse din Biel dar nu am observat niciunul. Asa ca postez pozele ce le-am surprins in ziua in care au fost introduse.
Sper ca sunt bune, avand in vedere ca le-am facut din casa.

In imagine #67.


Attachments:
#67biel.jpg
#67biel.jpg [ 150.38 KiB | Viewed 8000 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 May 2008 22:40 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2045
Location: Brasov
#62


Attachments:
#62 biel.jpg
#62 biel.jpg [ 130.69 KiB | Viewed 7994 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 May 2008 15:56 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 178
Location: Brasov/Varsovia
#62


Attachments:
62.jpg
62.jpg [ 61.59 KiB | Viewed 7864 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 May 2008 15:56 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 178
Location: Brasov/Varsovia
#65


Attachments:
65.jpg
65.jpg [ 62.02 KiB | Viewed 7861 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 May 2008 16:21 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 07:38
Posts: 29
Location: Brasov - Germania
FBW58 wrote:
Azi am reusit sa fac poze cu toate cele 4 Volvouri aduse. Eu deja am calatorit cu ele. Sunt super. Revin cu poze... Pacat ca inscrisul de pe 62 a disparut. "1985-2005 1.000.0000 KM".


Sa nu zica lumea ca au cumparat vechituri. Cred ca arata mai bine ca unu de 5 ani din RO.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 May 2008 17:12 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 178
Location: Brasov/Varsovia
#68
Fata si spatele


Attachments:
68.jpg
68.jpg [ 64.73 KiB | Viewed 7860 times ]
68spate.jpg
68spate.jpg [ 80.82 KiB | Viewed 7857 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 May 2008 17:22 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 178
Location: Brasov/Varsovia
Kappa wrote:
...Nu am calatorit cu ele dar am vazut ca desi au afisaj electronic acesta nu este folosit preferandu-se aceleasi folii plastifiate.
Circula cu numerele din Biel ...


Acest lucru era de asteptat pentru ca Biel nu a trimis si sistemul si softul cu care este posibil programarea lor.
In legatura cu numerele din Biel am mentionat ca nu se vor schimba fiind continuarea lui 61 din Berna.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 May 2008 20:03 
Offline
User avatar

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3491
FBW58 wrote:
Brassovia wrote:
#68 are nr. BV-00084 iar #62 are numarul BV-00104. .....


Dupa cum se vad si in poze sunt inversate deja. Dar ganditi-va ca dupa #68 mai vin 3 troleibuze, acele ce numere vor avea?

Am corectat deja vechea mea postare; nu cred ca le-au inversat, mai degraba am gresit eu cand le-am scris.

Ce numere vor avea urmatoarele? Pai sunt disponibile mii de numere la aceasta clasa de inmatriculare, nu-i asta problema. Fie unele noi, fie cel mai probabil numere reatribuite de la alte troleibuze casate, sau care urmeaza a fi casate.

Stiti cumva precis anul de fabricatie al acestor troleibuze si codificarea exacta a tipului/modelului de Volvo? Eu nu am putut citi placuta fabricantului, e intr-o pozitie foarte joasa si intunecoasa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 May 2008 22:09 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 178
Location: Brasov/Varsovia
Brassovia wrote:
FBW58 wrote:
Brassovia wrote:
#68 are nr. BV-00084 iar #62 are numarul BV-00104. .....


Dupa cum se vad si in poze sunt inversate deja. Dar ganditi-va ca dupa #68 mai vin 3 troleibuze, acele ce numere vor avea?

Am corectat deja vechea mea postare; nu cred ca le-au inversat, mai degraba am gresit eu cand le-am scris.

Ce numere vor avea urmatoarele? Pai sunt disponibile mii de numere la aceasta clasa de inmatriculare, nu-i asta problema. Fie unele noi, fie cel mai probabil numere reatribuite de la alte troleibuze casate, sau care urmeaza a fi casate.

Stiti cumva precis anul de fabricatie al acestor troleibuze si codificarea exacta a tipului/modelului de Volvo? Eu nu am putut citi placuta fabricantului, e intr-o pozitie foarte joasa si intunecoasa.


Troleibuzele sunt fabricate in 1985. Au 23 de ani. Modelul este B10M. Acest model a fost fabricat intre anii 1979-2001 si este derivat din autobuzul de acelas tip.
Urmatoarele vor avea numerele 63,64,66,69,70,71 din care doua cu peste 1 milion de KM


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 May 2008 22:44 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 177
Location: Brasov
Am calatorit azi cu #68.
Este o placere. Senzatia de confort este cea dominanta. Curat totul inauntru. Tapiteria frumoasa pe scaune. Pe acoperis sunt 4 trape usor de actionat. Iluminarea vine din peretii laterali de deasupra geamurilor si este realizata cu tuburi fluorescente.
Bine organizate in interior. Au senzori la usa 2 si 4, imediat sub cutia de actionare. Daca un calator nu sta la 20 cm de ultima treapta usa nu se inchide si implicit troleibuzul nu pleaca. Deschiderea usilor se face prin apasarea butoanelor din apropierea usilor cum deja ne-am obisnuit de la toate vehiculele SH.
Compresorul lucreaza intermitent. Diferentialul scoate un sunet frumos in timpul mersului.
Din pacate afisajul electronic a fost scos complet din locas la indicatorul de traseu de pe laterala, fiind inlocuit, cum am mai spus cu folie plastifiata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 07:40 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 07:38
Posts: 29
Location: Brasov - Germania
FBW58 wrote:
#68
Fata si spatele


Vad ca in Brasov se monteaza scarite in spatele troleibuzelor. E la moda la troleibuzele aduse SH. Au circulat peste 20 de ani si 1.000.000 de KM fara acum la batrinete le trebuie scarita. Pentru ce se foloseste acea scara?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 12:40 
Offline
User avatar

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3491
tubus wrote:
FBW58 wrote:
#68
Fata si spatele


Vad ca in Brasov se monteaza scarite in spatele Troleibuzelor. E la moda la Troleibuzele aduse SH. Au circulat peste 20 de ani si 1.000.000 de KM fara acum la batrinete le trebuie scarita. Pentru ce se folosetse acea scara?

Acele scari de tip fix sunt impotriva normativelor europene si chiar romanesti! In productia romaneasca de troleibuze s-a renuntat la ele din anul 1976. Exista un mare dublu pericol, care a facut multe victime pe vremea cand circulau TV-urile. O data, e posibil ca anumiti excentrici sa calatoreasca agatati de acea scara, pe exteriorul vehiculului. In al doilea rand, orice copil poate urca pe acoperis pentru a se electrocuta.

Dar poate tocmai asta se doreste: un accident grav, care sa justifice "politica" locala fata de troleibuze. Cel care a dat dispozitia montarii acelor scari, ar trebui insa sa plateasca, dar ce conteaza...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Trolley from Biel
PostPosted: Wed 28 May 2008 13:15 
Offline

Joined: Sat 24 May 2008 14:22
Posts: 10
Location: Helvetia (SCHWEIZ) Biel
Hello

this are the new Trolley in Biel the come for the good old volvos ! Certenly the are full whit electronic ! So still wee have Problems whit this !
Delivert are 51 +52 +53 + 54 +55 and sometimes on the Road. Delivert but not Ready are 56 + 57 missing 58 + 59 +60 So mid June alle 10 new TB are on teh Road.
Greetings from Biel, Helvetia !
Jarre :D 8)


Attachments:
img_0105_120.jpg
img_0105_120.jpg [ 67.72 KiB | Viewed 7446 times ]
img_0106_196.jpg
img_0106_196.jpg [ 90.99 KiB | Viewed 7444 times ]
img_0107_176.jpg
img_0107_176.jpg [ 68.66 KiB | Viewed 7447 times ]
img_0109_280.jpg
img_0109_280.jpg [ 94.85 KiB | Viewed 7443 times ]
img_0110_126.jpg
img_0110_126.jpg [ 86.45 KiB | Viewed 7446 times ]
img_0111_273.jpg
img_0111_273.jpg [ 70.55 KiB | Viewed 7446 times ]
img_0112_213.jpg
img_0112_213.jpg [ 85.71 KiB | Viewed 7446 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Trolley from Biel
PostPosted: Wed 28 May 2008 14:42 
Offline
User avatar

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3491
jarre wrote:
Hello

this are the new Trolley in Biel the come for the good old volvos !

So, these are the trolleys that replace the Volvo's sent to our city... Thank you jarre for the beautiful images. As you can see, the first 4 Volvo are allready in service in Brasov (old Transsylvanian town "Kronstadt"), unfortunately without their electronical display. Did you know when will be send to us the next 6 old trolleys?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 14:56 
Offline

Joined: Sat 24 May 2008 14:22
Posts: 10
Location: Helvetia (SCHWEIZ) Biel
hello Brassovia

I dont now Exactly when the Leave Biel, i hear on the Radio that mid june all 10 Neu TB are on the Road, but like i say 3 TB not Delivert until today. So teh old one are still on the Road ! I work as Bus (diesel + Trolley) Driver in Biel ! So i keep you up to date whit TB news From Biel. I now its 5 TB to gone the nummbers in Total are 62 + 63 + 64 + 65 +66 +67 +68 +69 + 80 Fotos of all tolley you see here TB and Autobus http://www.ferrovie.ch/img/categories.p ... hn52659va0

Greetings From Biel
Jarre 8)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 16:00 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 177
Location: Brasov
tubus wrote:
Vad ca in Brasov se monteaza scarite in spatele Troleibuzelor. E la moda la Troleibuzele aduse SH. Au circulat peste 20 de ani si 1.000.000 de KM fara acum la batrinete le trebuie scarita. Pentru ce se folosetse acea scara?

Aceste scari s-au montat deoarece in urma cu cativa ani s-a produs un accident de munca destul de bizar. Acest lucru il cunosc de la cineva din conducerea RAT pe care l-am intrebat si eu despre acest lucru.
Se stie ca DAC aveau initial acele scari detasabile care erau transportate in salon. Ulterior Rocar au avut un fel de suporti fixati de caroserie pe care soferii se urcau atunci cand sareau captatorii si ii descurcau din retea sau din macaze.
Dupa venirea primelor FBW si apoi a Vetter si G&S acest lucru nu se mai putea face, acestea neavand nici un fel de posibilitate de a se ajunge pe acoperis. Si atunci a fost legata o franghie de suportii de ghidare a funiilor de la captatori. Soferii se prindeau de aceasta funii si punand picioarele pe tragatoare cu oarecare efort ajungeau pe acoperis. Pana intr-o zi ...
Un sofer s-a dezechilibrat si a cazut chiar in momentul in care a pus piciorul pe acoperis si a ajuns in spital cu fracturi multiple.
De atunci s-a dat dispozitie ca sa se monteze acele scari.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 16:39 
Offline
User avatar

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3491
Kappa wrote:
Aceste scari s-au montat deoarece in urma cu cativa ani s-a produs un accident de munca destul de bizar.

In lumea civilizata, soferul nu are ce sa caute pe acoperis, altfel ar fi pus chiar elvetienii acele scari. Acolo insa, vehiculul se repara si intretine doar in atelierele depoului, cu ajutorul instalatiilor si dispozitivelor adecvate, de catre personal specializat, cu respectarea legislatiei de protectia muncii. Prezenta scarii nu evita astfel de accidente, ba chiar faciliteaza accesul soferilor si altor persoane pe acoperis, ca sa aiba de unde cadea. E o rezolvare de-a-ndoaselea, 100% romaneasca.

In cazul unui eveniment pe traseu, exista echipaje de interventie si remorcare. Altfel, ce rol mai au acestea?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 19:29 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2045
Location: Brasov
Lasand deoparte acea scarita, am observat ca #62 nu prea este introdus in circulatie? Oare cei de la RAT doresc sa mai menajeze acest troleibuz din cauza faptului ca are peste un milion de kilometri la activ?
In rest celalalte troleibuze circula zilnic.

In imagine #65 pe linia 8 (singura linie pe care circula deocamdata).


Attachments:
#65.biel.2.jpg
#65.biel.2.jpg [ 123.34 KiB | Viewed 7668 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: trolley from Biel
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 18:42 
Offline

Joined: Sat 24 May 2008 14:22
Posts: 10
Location: Helvetia (SCHWEIZ) Biel
hello Brassovia

The Volvos have an electronic display but the control the have taken of here becouse its only germen and French so it not good for romanian exept maybee in French Gare in Romania i see Gara ! Englisch Railway station Deutsch Bahnhof
I dont now exactly when the next 4 Trolley leave ouer City i hear 23 June but not sure. As 2 Of the New trolley are not Delivert the have Delay!
Manufacrturer of the new Trolley is Hess http://www.hess-ag.ch/ one new Trolley cost about 745 000 euro or 1 500 000 us$ !!!!!
Here you see pic from the parad at 1 june all types of trolley are show ! the 80 is a Prototype of Swisstrolley 1 it exist only this Bus ! It will also come to Brasov ! The Secent Type is swisstrolley 2 the are 10 Years old. So maybee you see them in 10 years ? But you need a computer to Repair this Buses !
The Oltimer ist from 1940 and still used for extra Drive !
Greetings from Switzerland


Attachments:
51 biel.jpg
51 biel.jpg [ 317.61 KiB | Viewed 7400 times ]
s5301758_222.jpg
s5301758_222.jpg [ 67.16 KiB | Viewed 7391 times ]
s5301766_178.jpg
s5301766_178.jpg [ 81.92 KiB | Viewed 7388 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: trolley from Biel
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 19:26 
Offline
User avatar

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3491
jarre wrote:
hello Brassovia

The Volvos have a ectronic display but the control the have taken of here becouse its only germen and French so it not good for romanian exept maybee in French Gare in Romania i see Gara ! Englisch Railway station Deutsch Bahnhof
I dont now exactly when the next 4 Trolley leave ouer City i hear 23 June but not sure. As 2 Of the New trolley are not Delivert the have Delay!


Gruess dich, Jarre. Danke schoen fur die Nachrichten und Bilder.
Habe ich nicht gut verstehen, oder sind jetzt nur noch 4 alte Obusse, und nicht mehr alle 6, zur Verfuegung gestellt fuer unsere Stadt?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 20:15 
Offline

Joined: Sat 24 May 2008 14:22
Posts: 10
Location: Helvetia (SCHWEIZ) Biel
hallo Brassovia

so wie ich gehoert habe gehen, ich bin nur Fahrer, gehen diesen Monat 4 Trollely nach RO 3 Bleiben noch bis Oktober ( 70 + 71 + 72)
mehr weiss ich noch nicht !
Gruesse
Jarre :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 20:28 
Offline
User avatar

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3491
bogdan_buc wrote:
English, por favor 8-|. Could someone please translate this? There are some other people on this forum that would like to read the above posts. Have mercy on us...

TRANSLATION INTO ROMANIAN - WHAT JARRE SAID:
Dupa cum stie, din auzite, Jarre, care este doar sofer, zilele acestea vor mai pleca spre Brasov doar inca 4 troleibuze Volvo. Mai exista inca 3 vechi (70, 71, 72), dar acestea raman pana in octombrie [cel putin] in Biel, pentru ca nu se pot aduce inca troleibuzele noi care trebuiau sa le inlocuiasca. Mai mult nu stie nici el.


Top
 Profile  
 
 Post subject: nr 61 BRENNT ! 1996
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 11:56 
Offline

Joined: Sat 24 May 2008 14:22
Posts: 10
Location: Helvetia (SCHWEIZ) Biel
Hi
Volovo Nr 61 will never come to RO as it burned in 1996 here in the City !!
So for this the Nr 80 is coming, and it will leave Biel on 23 June to RO !!!
How this prototype look? Here you find the 80 : http://www.ferrovie.ch/img/categories.php?cat_id=461
Yesterday i saw it still on the road, but the other Volvos are ready for travel !

greetings da Biel
Jarre 8)

----
Dr2005: Please, post pictures at 800 * 600 pixels. Bigger pictures will increase the loading time for the page and people with slow internet connections will have to wait a very long time to see the pictures (therefore many of them will give up and close the browser).

----
Traducere in romana (translation into Romanian):

Salut
Volvo Nr. 61 nu va ajunge niciodata in Romania, deorece a ars aici in oras in 1996!
In locul lui va fi trimis Nr. 80, care va pleca din Biel spre Romania pe 23 Iunie.
Cum vi se pare acest prototip? Aici gasiti poze cu #80: http://www.ferrovie.ch/img/categories.php?cat_id=461
Ieri am vazut ca inca circula, insa celelalte troleibuze Volvo sunt deja pregatite de drum!


Attachments:
0.jpg
0.jpg [ 22.01 KiB | Viewed 7731 times ]
1.jpg
1.jpg [ 41.56 KiB | Viewed 7732 times ]
2.jpg
2.jpg [ 44.83 KiB | Viewed 7732 times ]
3.jpg
3.jpg [ 46.04 KiB | Viewed 7733 times ]
4.jpg
4.jpg [ 59.43 KiB | Viewed 7734 times ]
5.jpg
5.jpg [ 74.38 KiB | Viewed 7733 times ]
6.jpg
6.jpg [ 76.92 KiB | Viewed 7733 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 14:36 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2045
Location: Brasov
Mai vin troleibuzele? Nu am observat nici o miscare. Trebuiau sa soseasca saptamana trecuta din cate am auzit...

When will arive the trolleybuses in Brasov? They left Biel? I didn't saw them...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 20:48 
Offline
User avatar

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3491
Astazi a circulat Volvo #62 pe linia 5 barat. Probabil au intrat sau vor intra curand cele noi aduse pe linia 8, dar nu am avut timp sa verific.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 134 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group