TRANSPORT PUBLIC

FORUMUL Organizatiei Non-Guvernamentale "TRANSIRA"
It is currently Thu 31 Jul 2014 22:35

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 69 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Jan 2011 19:19 
Offline
User avatar

Joined: Mon 18 Aug 2008 15:00
Posts: 659
Location: Braila
Vesti bune pentru infrastructura de tramvai!

"Undă verde pentru trei proiecte europene de 50 de milioane de lei "


Marţi, 11 Ianuarie 2011 | Cristina DOSULEANU

"Ministrul Turismului a vizitat din nou Brăila, cu ocazia semnării a trei contracte ce vizează modernizarea oraşului: reabilitarea străzii Galaţi, pe tronsonul cuprins între Bulevardul Dorobanţilor şi strada Mircea Mălăeru, reabilitarea Căii Călăraşilor pe tronsonul dintre Dorobanţi şi Bulevardul Independenţei şi instalarea unui sistem de supraveghere în vederea creşterii siguranţei şi prevenirii criminalităţii în municipiu. Acestea sunt primele proiecte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbană, semnate la Brăila. Proiectul de reabilitare a Căii Galaţi valorează 10 de milioane de lei, cel de reabilitare a Căii Călăraşilor 37 de milioane de lei, iar sistemul de supraveghere video trei milioane de lei, astfel urmărindu-se 69 de obiective, imaginile surprinse fiind trimise atât Poliţiei comunitare, cât şi Poliţiei naţionale, după cum a declarat la conferinţa de presă primarul Aurel Simionescu. Modernizarea şi reabilitarea celor două artere importante din oraş va dura aproape un an şi jumătate şi presupune îmbunătăţirea condiţiilor de transport auto şi cu tramvaiul, realizarea a sute de locuri de parcare, plantarea de pomi. La podul Brăiliţa se va desfiinţa podul special pentru tramvai şi va fi modernizat cel auto, pe unde va circula şi tramvaiul."

sursa: http://www.obiectivbr.ro/administratie/ ... e-lei.html

Acum si cateva comentarii de la mine:
-Banuiesc ca dupa desfiintarea podului de tramvaie de la Brailita si mutarea tramvaielor pe podul auto se va modifica un pic asezarea intersectiei caci Podul Brailita este un pod destul de mic iar coborarea si urcarea este abrupta iar tramvaiele ce vin dinspre Vidin daca nu vor avea prioritate la urcarea pe pod vor avea de furca din pricina traficului si vizibilitatii restranse (ramane sa vedem o schita a proiectului iar atunci poate ne v-om lamuri in privinta acestei modificari)
-un al aspect interesant mi se pare aparitia refugiilor pe Calea Calarasi (acest aspect citind-ul tot din presa)
-nu in ultimul rand se pare ca prin aceste reabilitari de linie Primaria doreste incurajarea mersului cu tramvaiul si micsorarea timpilor de parcurs!

Acum sa vedem cand se vor face licitatiile si cate luni vor dura solutionarile licitatiilor! Evil or Very Mad


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Jan 2011 21:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 26585
După doi ani de lupte în instanţă, reabilitarea Bulevardului Dorobanţilor din Brăila va începe, în sfârşit!

Marţi a avut loc o primă discuţie între părţile implicate,respectiv administraţia publică şi firma câştigătoare, urmând ca săptămâna viitoare să se realizeze graficul de lucrări.Primarul Aurel Simionescu a precizat că, la începutul săptămânii, a avut loc o primă discuţie între cei care sunt implicaţi în realizarea lucrărilor, firma Tancrad şi trei firme asociate, plus furnizorii de servicii din zonă.

Săptămâna viitoare, ar urma să aibă loc noi discuţii pentru a se stabili un grafic al lucrărilor şi o dată pentru începerea acestora.
„Marţi a avut loc o discuţie între firmele implicate în lucrări şi prestatorii de servicii din zonă: apă, energie electrică, cablu. Săptămâna viitoare ar trebui să vină toţi cu punctele de vedere, să vedem când începem, să stabilim graficul", a declarat Simionescu.

30 de milioane euro

Tot el a mai spus că, în funcţie de starea vremii, lucrările propriuzise ar putea începe în luna februarie.

„Proiectul de reabilitare a Bulevardului Dorobanţilor implică refacerea căii de rulare a tramvaiului, conservarea şi cămăşuirea canalului colector Ghermani în vederea pregătirii acestuia ca şi canal de rezervă pentru canalul colector, refacerea reţelei de alimentare cu apă până la limita proprietăţii, refacerea trotuarelor, realizarea unor locuri de parcare şi recerea sistemului rutier", a declarat Iuliana Neagu, director Direcţia Strategii, Programe şi Proiecte de Dezvoltare, Relaţii Internaţionale.

Proiectul are o valoare de 30 milioane de euro şi o durată de realizare de 24 de luni.

La începutul lunii decembrie salariaţii de la Braicar au demontat firele de troleibuz, pregătind terenul pentru lucrări. Actualii stâlpi de la Braicar pentru tramvaie şi troleibuze, precum şi cei de energie electrică vor fi mutaţi odată cu lărgirea căii de rulare.

Câştigătorii contractului pentru reabilitarea Bulevardului Dorobanţilor sunt firma Tancrad din Galaţi împreună cu trei firme asociate: Euro Construct, Max Boegl, Swietelski Baugesellschaft.

Referitor la firmele care participă la licitaţiile pentru proiecte de reabilitare lansate de Primăria Brăila, edilul şef a făcut din nou un apel către firmele brăilene care, de cele mai multe ori absentează de la astfel de evenimente, să se implice şi să găsească soluţii pentru a participa şi ele la licitaţii.
"Firmele brăilene ar trebui să înceapă să se adune sau să se aşeze lângă firme puternice", a declarat Aurel Simionescu.


14.01.2011

http://www.adevarul.ro/locale/braila/Du ... 59219.html


Attachments:
braicar.jpg
braicar.jpg [ 24.67 KiB | Viewed 2195 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 Feb 2011 19:38 
Offline
User avatar

Joined: Mon 18 Aug 2008 15:00
Posts: 659
Location: Braila
Cei de la Adevarul de Seara Braila pe langa dezinformarile pe care le fac in repetate randuri (in ultima perioada de timp) au inceput sa-si insuseasca si pozele altora.De exemplu poza din acest articol este realizata de mine in luna octombrie a anului 2008 si este postata chiar pe acest forum.Doresc ca acest scurt comentariu sa nu-mi fie sters caci consider ca trebuie sa informam corect fie ca este vorba de o poza fie ca este vorba de o stire!

Quote:
Gerul întârzie reabilitarea Bulevardului Dorobanţi


Lucrările de reabilitare a Bulevardului Dorobanţi fuseseră iniţial programate să înceapă luna aceasta, însă vremea geroasă nu permite încă acest lucru.


Cel mai probabil lucrările vor demara la începutul lui martie.

Primarul Aurel Simionescu a declarat că firma care se va ocupa de reabilitare a venit deja la Brăila urmând să organizeze şantierul şi să stabilească graficul de lucrări pentru 2011 - 2012.

Proiectul de reabilitare se ridică la o valoare de 30 milioane de euro.


http://www.adevarul.ro/locale/braila/Ge ... 57840.html


Attachments:
(c) Stefan D (poza insusita  de Adevarul de Seara Braila).jpg
(c) Stefan D (poza insusita de Adevarul de Seara Braila).jpg [ 26.4 KiB | Viewed 2130 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Feb 2011 17:33 
Offline
User avatar

Joined: Mon 18 Aug 2008 15:00
Posts: 659
Location: Braila
Quote:
Modernizarea Dorobanţiului e posibil să înceapă de la 1 martie

Vineri, 11 Februarie 2011 | Liviu G. STAN

* după cum a declarat primarul Aurel Simionescu, primul pas va fi acela de montare a canalelor colectoare la ambele capete ale Dorobanţiului * Simionescu atrage atenţia firmelor de construcţii care se ocupă de modernizarea Bulevardului Dorobanţi şi de cea a străzii Griviţa pentru a face tot posibilul să evite împotmolirea lucrărilor


Ieri, în cadrul unei conferinţe de presă, primarul Aurel Simionescu a precizat că modernizarea Bulevardului Dorobanţilor este posibil să demareze la începutul lunii martie, prima lucrare constând în montarea canalelor colectoare la ambele capete ale bulevardului. "Propunerea lor a fost să înceapă cu capetele bulevardului, care nu au canal colector. Apoi, în timp ce lucrează pe acele capete, să intre deja cu canalul colector de la strada Galaţi până la Apollo, astfel încât să nu fie perturbată şi circulaţia tramvaielor spre acea zonă", a declarat edilul-şef.
De asemenea, Aurel Simionescu atrage atenţia firmelor de construcţii care se ocupă de modernizarea Bulevardului Dorobanţi şi de cea a străzii Griviţa pentru a face tot posibilul să evite împotmolirea lucrărilor. Motivul este acela de a evita situaţia în care autorităţile locale să fie obligate să plătească din propriul buzunar Uniunii Europene, motorul de alimentare financiară a celor două proiecte, diminuarea fondurilor iniţiale alocate modernizării, pe care o tergiversare a lucrărilor ar genera-o.
"Vreau să lansez o atenţionare. Din ce în ce mai mult, presiunile Uniunii Europene vizează îndeplinirea condiţiilor în care s-a luat o licitaţie. N-am fost în situaţia asta la Brăila, dar mergând de mai multe ori la Bucureşti şi asistând la diverse tipuri de analiză ale dumnealor, ni se atrage atenţia că dacă o licitaţie a fost câştigată cu o anumită sumă şi cu un anumit timp de realizare, atunci când venim cu cifre mult mai mari - ca sumă şi ca timp - deja apar probleme, iar Uniunea Europeană vine şi dă nişte formule prin care suma care ne este alocată este diminuată şi trebuie plătită de către autorităţile locale. De aceea, eu le-am spus că nu vom accepta derogări de termen şi i-am atenţionat şi pe cei care se ocupă de Griviţa, care mai au încă nişte lucrări în întârziere", a declarat primarul, care de când a câştigat Primăria Brăilei s-a transformat într-un veritabil diriginte de şantier, ca să nu se piardă banii din proiecte.


sursa: http://www.obiectivbr.ro/administratie/ ... artie.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Mar 2011 21:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 26585
Adio tramvai pe B-dul. Dorobanţilor

* lucrările de modernizare a bulevardului au început, efectiv, de ieri * în primă fază se decopertează piatra cubică şi sunt dezafectate liniile de tramvai, pe tronsonul Calea Galaţi - Str. Apollo * din acest motiv, tramvaiul nu mai poate circula, de la Str. Apollo, până la capăt de linie, în cartierul Vidin * câteva săptămâni, se va mai merge pe ruta Radu Negru - Chercea, dar, după ce lucrările vor depăşi intersecţia cu Str. Apollo, tramvaiul nu va mai circula deloc pe linia Dorobanţi * în momentul de faţă, pe tronsonul Apollo - Calea Galaţi, traficul auto a fost preluat de o singură bandă, în ambele sensuri de mers


Proiectul de modernizare a bulevardului Dorobanţilor a fost deschis oficial luni, 7 martie, când şi-au făcut apariţia primele utilaje, momentul fiind marcat de prezenţa primarului Aurel Simionescu şi a câtorva consilieri locali. Luni şi marţi s-a făcut, însă, doar aşa-numita organizare de şantier, lucrările începând efectiv abia de ieri. Concret, muncitorii firmei "Tancrad" Galaţi au început, ieri, să scoată piatra cubică şi liniile de tramvai de pe tronsonul cuprins între Calea Galaţi şi Str. Apollo. Din acest motiv, nu se mai poate circula cu tramvaiul de la staţia Apollo până la capăt de linie, în cartierul Vidin. Legătura dintre cartierele Radu Negru şi Vidin se mai face doar pe ruta bulevardului Independenţei.

Pe Dorobanţilor se va mai circula, câteva săptămâni, de la Radu Negru până la staţia Chercea şi retur. După ce lucrările de modernizare vor depăşi intersecţia cu Str. Apollo, circulaţia cu tramvaiul pe Bdul. Dorobanţilor va fi oprită complet, până la finalizarea proiectului de modernizare, care ar trebui să dureze, conform programului de lucru, până în martie 2013. În ceea ce priveşte traficul rutier, acesta se desfăşoară, în momentul de faţă, între Str. Apollo şi Calea Galaţi, pe o singură bandă, care a preluat ambele sensuri de mers.

Conducerea "Braicar" ne-a informat că, pentru acoperirea "golului" din transportul în comun provocat de lucrările începute pe Dorobanţi, a înfiinţat o linie-navetă, între Pod Brăiliţa şi Gara CFR. Este vorba despre un microbuz ce va circula pe această rută, la un interval de 20 de minute. "Dacă va fi cazul, în momentele de vârf, pentru a evita aglomeraţia, microbuzul va fi înlocuit cu un autobuz", ne-a declarat Cornel Săndulescu, directorul "Braicar". Potrivit acestuia, încă se caută o soluţie pentru acoperirea transportului în comun între Bariera Călăraşilor şi Gara CFR, din clipa în care tramvaiul nu va mai putea circula deloc pe bulevardul Dorobanţilor.

Primarul Aurel Simionescu ne-a explicat că lucrările au început cu decopertarea liniilor de tramvai, deoarece, într-o primă fază, se va interveni pentru consolidarea vechiului canal colector Germany, care se află sub acestea. Primarul ne-a spus că piatra cubică scoasă de pe Dorobanţilor va fi ţinută temporar într-un depozit, apoi va fi folosită la reparaţiile câtorva străzi din zona centrală, dar şi la pavarea unor străzi din cartierele periferice, ce urmează să intre într-un program de extindere a canalizării şi de modernizare. "Nu o s-o ţinem în depozit prea mult, că s-ar putea să avem surpriza că începe să dispară, bucată cu bucată, cum s-a mai întâmplat cu astfel de materiale...", ne-a mărturisit Simionescu.

Edilul şef s-a declarat optimist în ceea ce priveşte seriozitatea constructorului care se ocupă de modernizarea bulevardului Dorobanţilor - consorţiul format din firmele "Max Boegl" - Germania şi "Tancrad" - Galaţi. "Au început la termenul stabilit şi, din câte se vede, sunt decişi să respecte graficul de lucrări. Urmează să vedem cum evoluează situaţia. Nu ne putem permite întârzieri de niciun fel, fiindcă proiectul are finanţare europeană şi, dacă nu e terminat în 24 de luni, aşa cum scrie în contract, suntem în pericol să ni se ceară banii înapoi", ne-a declarat Simionescu, adăugând că va urmări îndeaproape ritmul de derulare a lucrărilor.

Întrebat de reporterul nostru dacă municipalitatea intenţionează să repare carosabilul unor străzi ca Roşiori, Ştefan cel Mare sau Rahova, care urmează să preia traficul auto de pe Dorobanţilor şi Griviţa, primarul a dat asigurări că acestea vor intra într-un program de plombări, cel mai probabil începând de săptămâna viitoare.


http://www.obiectivbr.ro/administratie/ ... nilor.html


Attachments:
Dr.jpg
Dr.jpg [ 98.88 KiB | Viewed 2012 times ]
Dra.jpg
Dra.jpg [ 86.48 KiB | Viewed 2012 times ]
Drb.jpg
Drb.jpg [ 93.82 KiB | Viewed 2013 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Apr 2011 19:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 26585
Mazare nazistul este dat ca exemplu bun! Evident, in corul expertilor sunt si taximetristii...

Locul în care cutremurul vine din cinci în cinci minute. Vezi aici cum trăiesc oamenii pe care pământul îi zguduie când trece tramvaiul!

Sute de brăileni vor să se constituie într-o asociaţie şi să obţină scoaterea definitivă a tramvaiului de pe Dorobanţilor. Primii care şi-au exprimat această poziţie sunt cei care abia au scăpat de "seismele" provocate de trecerea greoaielor mijloace de transport, care locuiesc acolo unde se fac lucrări de reabilitare


De fapt, locuitorii de pe bulevardul Dorobanţilor, zona cuprinsă între Calea Galaţi şi strada Apollo, adică exact acolo unde se lucrează din plin în aceste zile la reabilitarea străzii, spun că deşi au în faţa caselor un adevărat şantier în lucru, susţin că şi-au găsit, în sfârşit, liniştea.

"Ani de zile mi-a trepidat casa la fiecare trecere a tramvaiului. De când au început lucrările pur şi simplu m-am liniştit. Chiar dacă trec utilaje care lucrează în zona noastră, trepidaţiile aproape că nici nu se mai simt. În rest, e cutremur din cinci în cinci minute", ne-a declarat Elena Ichim, care locuieşte pe Dorobanţilor între străzile Apollo şi Carpaţi.

Riveranii, împotriva tramvaielor

Mai multe persoane s-au constituit deja într-un grup de iniţiativă şi au bătut pe la porţile oamenilor pentru a le cere părerea şi după caz semnăturile, referitor la înlocuirea tramvaielor cu autobuze pe strada care va fi reabilitată.

"Au fost şi la mine şi le-am spus că le susţin iniţiativa. De când s-a băgat tramvaiul pe Dorobanţilor, deşi locuiesc într-o casă veche, solidă, cu fundaţie , anual trebuie să fac reparaţii pentru că din cauza vibraţiilor apar crăpături în pereţi. Sincer, dacă vine un cutremur, acum nici nu sar să mă salvez pentru că ori cutremur, ori tramvai, la noi casa la fel vibrează", ne-a declarat Dumitru Sfetcu, de 74 de ani, locuitor în zona dintre străzile 1 decembrie 1918 şi G-ral Ieremia Grigorescu.

Şoferii, mai ales cei de taxi, şi-au exprimat în unanimitate părerea că ar fi de preferat înlocuirea cu autobuze care sunt mult mai flexibile în exploatare nedepinzând numai de calea de rulare metalică.

"Un exemplu în acest caz l-a dat Constanţa. În toamnă au scos toate tramvaiele şi le-au înlocuit cu autobuze", ne-a declarat Ion Georgescu, şofer de taxi încă din 1993.

Lucrările de reabilitare sunt pe trei paliere, vor fi complet refăcute canalizarea şi alimentarea cu apă potabilă, sistemul de linii pentru tramvaie şi calea de rulare pentru autoturisme.

Noile şine de tramvai vor fi montate pe sisteme de beton cu amortizoare de cauciuc care vor atenua considerabil vibraţiile transmise. Reabilitarea Dorobanţilor costă 30 de milioane de euro şi este făcută cu firma gălăţeană Tancrad.


http://www.adevarul.ro/locale/braila/Bu ... 54668.html


Attachments:
a.jpg
a.jpg [ 46.1 KiB | Viewed 1883 times ]
a1.jpg
a1.jpg [ 32.54 KiB | Viewed 1883 times ]
b.jpg
b.jpg [ 27.72 KiB | Viewed 1883 times ]
c.jpg
c.jpg [ 26.49 KiB | Viewed 1882 times ]
d.jpg
d.jpg [ 34.18 KiB | Viewed 1882 times ]
e.jpg
e.jpg [ 29.35 KiB | Viewed 1882 times ]
ADVAZI20110408_0001[1].pdf [640.58 KiB]
Downloaded 67 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Apr 2011 21:41 
Offline
User avatar

Joined: Mon 18 Aug 2008 15:00
Posts: 659
Location: Braila
Va rog sa nu va panicati (carcotasi de astia care bat campii au mai fost si in 2006), articolul asta face parte din seria de articole de 2 lei marca Adevarul de seara Braila.Daca observati cu atentie detaliile o sa ajungeti la concluzia ca cei intervievati fac parte din categoria oamenilor care nu prea stiu decat sa dea din gura, fara sa gandeasca.Traim intr-o republica de giboni condusa de catre niste dresori care au avut grija sa nu le arate sclavilor (platitori de taxe si impozite) cum arata un transport civilizat, sa nu uitam ca la noi duba este un mijloc de transport idolatrizat.Tramvaiul brailean trece printr-o perioada de modernizare a infrastructurii (ce-i drept nu toata infrastructura va fi inlocuita) plus ca nu poate fi scos definitiv la initiativa lu' Coana Leana de la colt sau a taximetristului Gigel!A... sa nu-i uitam si pe dubagiii care au inceput sa aibe probleme financiare si tare viseaza sa se puna ei cu duba in locul tramvaiului (sa viseze, ca nu se va intampla).

Ma opresc aici caci nu are rost sa fac comentarii inutile la un articol atat de jalnic!

:evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Apr 2011 16:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 26585
Brăila, astăzi ora 10.30: Avarie la şina de tramvai

Muncitorii de la Braicar au intervenit preţ de o jumătate de oră pentru a repara linia de tramvai pe Calea Călăraşilor. Din cauza traficului intens, o şină a cedat la îmbinarea dintre plăcile de beton şi terasamentul vechi.

Muncitorii au reparat linia fără a întrerupe circulaţia tramvaielor, acestea având doar restricţie de viteză la trecerea peste sectorul aflat în lucru.


http://www.adevarul.ro/locale/braila/Br ... 54085.html


Attachments:
Cl. Calarasilor.jpg
Cl. Calarasilor.jpg [ 54.61 KiB | Viewed 1843 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Apr 2011 19:39 
Offline
User avatar

Joined: Mon 18 Aug 2008 15:00
Posts: 659
Location: Braila
Acum sa va zic eu adevarul.....asemenea imagini (adica muncitori care sudeaza sina) sunt la ordinea zilei mai ales ca Braicar-ul are o infrastructura precara.Zilnic se verifica sina si unde este nevoie se intervine (mai greu sau mai rapid, depinde de buget), deci repet, avaria din ziar este o simpla ruptura pe care un personaj a facut-o o mare avarie de interes local. :evil:

Intamplator am trecut chiar pe la ora 9:30 in zona si muncitorii terminau luurarea...deci nu era 10:30 iar tramvaiele nu au nicio restrictie caci oricum este curba, deci se reduce viteza, care este una foarte mica....


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 69 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group