TRANSPORT PUBLIC

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sun 30 Apr 2017 17:42

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 129 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Aug 2009 13:57 
Dupa ce trecem podul continuam calatoria pe Sos. Baldovinesti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Aug 2009 14:01 
Si inca cateva poze...ceia ce am uitat sa spun este ca aceasta linie a fost initial planificata sa mearga pana la Sos. de Centura de acolo luand-o spre Combinatul de Celuloza si Hartie.Se pare ca proiectantii din acele vremuri si-au dat seama ca era inutila aceasta legatura cand se putea face legatura intre zona industriala Nord si Partea de V a orasului prin liniile de tramvai existente.Aceasta masura a facut ca linia sa se opreasca in locul unde este acum construit magazinul Dedeman.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Aug 2009 14:03 
Am ajuns la capatul traseului 23.Nodul de intoarcere este amplasat vis-a-vis de Hypermarketul Dedeman.Tot aici mai este si o statie a traseului de autobuz 5 traseu ce are capatul de linie mult mai departe.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Sep 2009 15:15 
Timis-ul 73 (vagon de lucru) a iesit astazi din Depoul Vidin avand de carat boghiuri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Sep 2009 16:17 
Uitati o poza si cu boghiul carat de Timis-ul 73.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Sep 2009 16:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8341
Boghiu motor (acum am vazut mai bine roata dintata de pe osie; de la distanta am crezut ca-i disc de frana) de SGP sau Duewag (sunt aproape identice, ca doar SGP E1 e produs sub licenta Duewag).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Nov 2009 12:46 
Celebrul cuplu 238+1602, vopsit de elevii Liceului de Arte acum 5-6 ani a avut o pauza de 2-3 luni timp in care a fost revopsit intr-o schema de culoare asemanatoare celorlalte MAN-uri din Braila.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Dec 2009 13:17 
Cuplul MAN 242+1571 a revenit pe traseu dupa o absenta de doua luni , timp in care a fost reparat si revopsit.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Jan 2010 19:42 
Reteaua de tramvai de pe Calea Galati (pe portiunea cuprinsa intre Bd. Dorobanti si fosta bucla de intoarcere de la Pod Brailita).

Pe aceasta portiune circula tramvaiele liniilor 21 si 22.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Jan 2010 19:46 
Bucla de intoarcere de langa Pod. Brailita(este folosita doar in cazul unor avarii ce ar impiedica circulatia tramvaielor dincolo de Pod).

Foto: Bogdan M.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Jan 2010 19:48 
Podul Brailita.
Starea acestui pod este destul de precara iar pe viitor se pare ca autoritatile locale vor sa reabiliteze acest pod si linia de tramvai de pe el.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Jan 2010 20:18 
Str. Costache Negruzzi


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Jan 2010 20:30 
Str. Ulmului si Capatul de linie de la Sc. 20 .Aici au capat de linie traseele de tramvai 21 si 22 si tot de aici incepe si linia de retragere spre Depoul Vidin.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Jan 2010 14:51 
GT8-ul #1604 a iesit astazi in "haine noi" , acest tramvai fiind revopsit,exceptie facand partea de sus la fel ca si in cazul lui #1615.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jan 2010 17:03 
GT8-ul #1619 inca mai are de asteptat pana va iesi iar pe traseu.Momentan el se afla tras pe o linie langa halele de revizii ale Depoului Vidin,unde sta din vara anului 2009.Se pare ca boghiul din spate i-a fost pus dar acum nu-l mai are pe cel din fata , probabil si acesta avand vreo problema.Din cate am inteles lipsa fondurilor ingreuneaza reparatiile la acest tramvai si sa nu uitam ca mai nou este si donator pentru celelalte GT8-uri ,desigur pana in momentul cand va intra la reparatii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jan 2010 17:13 
Situatia Timis-ului #73 s-a schimbat de la ultima mea relatre despre el.Se pare ca va fi casat impreuna cu alte tramvaie din incinta Depoului Vidin.Mai jos aveti o poza cu acest tramvai realizata astazi ,veti putea observa pe una din usi scris cu vopsea "C1".Litera "C" inseamna casare iar cifra arata ordinea , adica in cazul acestui tramvai va fi primul.Din informatiile mele se pare ca acest tramvai si-a incheiat "cariera" in luna octombrie (2009) cand a ramas fara frane iar numarul de kilometrii ,uzura si lipsa pieselor de schimb au facut ca aceasta "bijuterie" sa fie retrasa din circulatie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jan 2010 12:49 
S.C. Braicar S.A. Braila inca mai detine 6 vagoane V2-A (foste V3-A) cu numere de parc :#82;#83;#85;#88;#90 si #91 , in momentul de fata ele fiind retrase din circulatie si in curand vor fi si casate.Despre aceste 6 garnituri ramase va pot spune ca au fost scurtate in jurul anului 2000 si de atunci au inceput sa lucreze in paralele cu SH-urile aduse la acea vreme.In anul 2002 V2-A-urile au inceput sa intre si pe linia 23 datorita Tatrelor ce incepuse-ra a fi casate.Prin anul 2005 odata cu venirea celor 10 garnituri GT8 ex-Rotterdam, V2-A-urile au inceput sa dispara.Treptat ele au fost retrase , ultimul lor traseu fiind 23.In acest moment 5 din cele 6 garnituri se fla la Depoul Radu Negru iar cel de-al 6-lea se afla la depoul Vidin.

Mai jos va prezint V2-A-ul cu numarul de parc #91 ce se afla in Depoul Vidin de aproximativ 5-6 ani.Dupa cum veti vedea in poze acest tramvai se afla intr-o stare deplorabila , are lipsa cateva geamuri iar usile stau sa cada.In curand va fi casat odata cu alte tramvaie ale Depoului Vidin.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jan 2010 16:16 
Reteaua de retragere a tramvaielor spre Depoul Vidin.Aceasta linie porneste de la capatul de linie de la Sc. 20 si are o lungime de aproximativ 400m.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 16:50 
Ne intoarcem la capatul de linie de la Scoala 20 si pornim inapoi spre centrul orasului pe Strada Progresului.Ultima modernizare a infrastructurii de tramvai de pe aceasta strada a avut loc in anii '80.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 16:55 
Linia de tramvai face stanga si intram pe Strada Walter Maracineanu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 16:58 
Dupa ce traversam Calea Galati mai parcurgem 70 de metri pe aceasta strada iar apoi linia face spre dreapta iar cele doua sensuri ale liniei de tramvai se reunesc.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 17:07 
Ne intoarcem cu prezentarea infrastructurii de tramvai in zona Blocului Turn , mai exact la intersectia Caii Galati cu Bulevardul Independentei.Urmatoarele poze vor ilustra infrastructura de tramvai de pe Bulevardul Independentei , infrastructura ce a fost modernizata undeva in jurul anuilor 1987-1988.Bulervardul Independentei este este cel mai mare Bulervard din Braila (ca latime) ,cele doua sensuri de mers fiind despartite de un parca cu diferiti copaci si flori ce se potrivesc de minune cu tramvaiele ce strabat acest Bulevard de mai bine de 100 de ani. :)Primele poze sunt realizate pe portiunea cuprinsa intre Calea Galati si Calea General Eremia Grigorescu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 17:11 
Continuam calatoria pe Bulevardul Independentei pe portiunea cuprinsa intre Calea General Eremia Grigorescu si Str. 1 dec. 1918.Precizez ca pe acest bulevard circula linia de tramvai 21.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 17:13 
In continuare poze tot de pe acelasi Bulevard ,tot de pe acelasi sector cuprins intre cele doua strazi precizate in mesajul anterior.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 17:15 
Bulevardul Independentei (portiunea cuprinsa intre Str. 1 dec. 1918 si Str. Scolilor).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 17:18 
Trecem la ultima portiune din prezentarea infrastructurii de tramvai de pe Bulevardul Independentei.Ultima portiune este cea cuprinsa intre Str. Scolilor si Calea Calarasi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 17:19 
Ultimele poze de pe acest Bulevard.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 17:28 
In dreptul Casei Telefoanelor linia de tramvai iese de pe Bulevardul Independntei (care se intalneste peste 100 de metri cu Dunarea) si intram pe Calea Calarasilor , o artera destul de aglomerata a orasului ce merge paralel cu Dunarea.Primele poze sunt realizate pe portiunea cuprinsa intre Primaria Braila si P-ta Concordia.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 17:32 
Continuam calatoria pe Calea Calarasi si pornim in continuare de le P-ta Concordia spre Bariera Calarasilor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 17:36 
Ajungem in zona Barierei Calarasilor mai exact in P-ta Dorobanti.Aici linia 21 se intalneste cu liniile 22 si 23 ce vin de pe Bulevardul Dorobanti.Din acest punct cele trei linii de tramvai pleaca spre zona Parc-Radu Negru.Tot in aceasta zona infrastructura de tramvai se strecoara prindre copaci si trandafiri iar pentru cei interesati tot aici este si un loc bun pentru poze. :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 129 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group