TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 17 Oct 2019 02:57

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Oct 2009 20:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48641
Microbuze noi la CTP

21.10.2009
http://www.aradon.ro


Attachments:
ctp1.jpg
ctp1.jpg [ 21.16 KiB | Viewed 12970 times ]
ctp2.jpg
ctp2.jpg [ 25.56 KiB | Viewed 12970 times ]
ctp3.jpg
ctp3.jpg [ 21.63 KiB | Viewed 12966 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Apr 2010 19:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48641
10 autobuze noi pe an!

3.04.2010
http://www.vestic.ro/articol_9260/10-au ... pe-an.html


Attachments:
ctp.jpg
ctp.jpg [ 151.19 KiB | Viewed 12252 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 May 2010 19:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48641
Transport schilodit in public

Dezbaterea pe tema eliminarii liniilor de tramvai: aplauze, public numeros si aceleasi pareri dezaprobatoare

Dezbatereapublică pe tema modificării programului de transport public a stârnit interesul a câtorva zeci de persoane, foarte mulţi arădeni, cetăţeni simpli, venind la Primărie pentru a-şi exprima nemulţumirea pe tema scoaterii liniilor de tramvai. Dezbaterea, organizată la solicitarea Mişcării Arădene, a fost marcată printr-un număr record de luări de cuvânt. Aproape toţi cei 15 vorbitori au fost aplaudaţi. Ca o premieră absolută, administratorul public al oraşului, Claudia Macra, a declarat la finele întrunirii că sunt mari şanse ca proiectul să fie modificat – fapt nemaiîntâlnit până acum, după dezbaterile anterioare.
Absolut toţi arădenii care au luat cuvântul au subliniat că prin modificarea programului de transport public se rup, efectiv, cartierele oraşului de zona centrală şi că preţurile abonamentelor sau ale biletelor sunt prea mari. Au venit cu pancarte, cu diferite scheme, a fost invocat chiar şi Ceauşescu! Un tânăr care s-a declarat „pasionat de tramvaie” a venit cu o propunere extrem de bine documentată, expusă în termeni tehnici(!), şi a subliniat că propunerea CTP de acum va avea efecte negative chiar şi pentru Companie: aglomerări la capete de linie. Claudiu Cristea, preşedintele Mişcării Arădene, a înmânat, de la început, Claudiei Macra, petiţia cu cele peste 800 de semnături ale arădenilor care cer ca proiectul să nu fie aprobat de CLM şi a promis că semnăturile vor fi strânse în continuare.
La dezbatere a participat şi Mariana Birău, directorul executiv al CTP. Un reprezentant al Companiei a făcut, la început, o prezentare subliniind că „sunt foarte multe tronsoane în care se suprapun foarte multe linii. În zona centrală sunt 12 linii, iar în Vlaicu sunt 11. Chiar dacă reuşeşti să faci un program coerent de circulaţie, la următorul ciclu tramvaiele se ajung din urmă şi se întâlnesc în staţii. Acest tip de reţea creează presiunea călătorilor de a introduce noi linii”. Acesta a menţionat că prin centru trec zilnic peste 440 de tramvaie, iar în Grădişte – 101, iar capacitatea oferită de transport este mult mai mare decât cea ocupată. „În Grădişte, din 12.000 de locuri oferite, 3.800 sunt ocupate. Ideea este ca prin reducerea numărului de linii să oferim o frecvenţă mai bună”.
Nevoie de calitate
Claudiu Cristea a subliniat că „de la CTP am primit explicaţii tehnice, care nu privesc consumatorul, care are nevoie de servicii de calitate. Se elimină linii, se desfiinţează abonamentul pe o linie şi se înlocuieşte cu un abonament unic la preţ mai mare. La ora aceasta sunt foarte mulţi care folosesc abonamentul pe o linie, iar acestor oameni le vom scumpi abonamentul. În două-trei luni, vă garantez că va ajunge la 90 de lei, pentru că această perioadă de instabilitate se va reflecta şi în abonamente”. Alesul a subliniat că după ce s-au focut toate investiţiile BERD, în liniile de tramvai, ar trebui ca acestea să nu devină inutile. „Nu oamenii trebuie să facă CTP rentabil”, a spus Cristea. Reprezentanţii ULALA, prezenţi la dezbatere, au susţinut iniţiativa Mişcării Arădene.
Grădişte şi Alfa, în frunte!
Cartierele Grădişte şi Alfa au fost cel mai bine reprezentate în dezbatere. Cei mai mulţi vorbitori, cetăţeni de toate vârstele din cele două cartiere, au subliniat că prin noul program se rupe legătura cartierelor cu centrul oraşului şi vor fi în situaţia de a plăti bani frumoşi pentru bilete („de trei lei mănânc pâine cu soţia timp de o săptămână”), trebuind să schimbe 2-3 tramvaie. Reprezentanţii CTP au fost chiar întrebaţi cine îi va despăgubi pe cei care plătit abonament pe două linii, iar acum s-a scos linia 2.


5.05.2010
http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol ... 5-05284946


Attachments:
aradon.jpg
aradon.jpg [ 33.71 KiB | Viewed 12105 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 May 2010 19:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48641
O dezbatere de care va trebui sa se tina cont

Dezbaterea legată de eliminarea unor trasee de tramvai din Arad a fost un real succes. Peste 40 de participanți (excluzând presa și organizatorii) au dezbătut cu într-un mod foarte decent și argumentat în favoarea neadoptării acestui proiect de hotărâre. Lor li se alatură peste 1.000 de arădeni care au semnat petiția Mișcării Arădene, petiție care respinge categoric acestă măsură greșită legată de transportul cu tramvaiul.

În sala festivă a primăriei au luat cuvântul peste 15 arădeni. Dezbaterea a avut parte de păreri de bun simț, argumentate dar ferme din partea acestora. Toți (cu excepția consilierulu PD-L Schill) împotriva acestei măsuri greșite inițiate de Primarul Aradului. Am fost plăcut impresionat de faptul că arădenii se implică tot mai mult problemele cetățenești. Fără doar și poate este o dezbatere peste care Primarul și Consiliul Local nu vor putea trece. Vor trebui să accepte, în sfârșit, părerea arădenilor.

Cazul nu este închis. Mișcarea Arădeană continuă strângerea de semnături pentru petiția inițiată în acest sens, atât online cât și pe tabele tipărite. Îi rog pe toți cei afectați de această măsură să ni se alăture. Curaj, vom reuși!


5.05.2010
http://www.miscarea-aradeana.ro/claudiu ... -tina-cont


Attachments:
300x195_dezbatere_1.jpg
300x195_dezbatere_1.jpg [ 12.03 KiB | Viewed 12107 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Dec 2010 10:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48641
Achizitionarea unui nr. de 10 autobuze tip M3, clasa III, de capacitate minim 47 locuri pentru transport persoane prin leasing financiar: http://www.e-achizitii.com/view_anunt.p ... unt=359184


Attachments:
Caiet sarcini autobuze SEAP.doc [122 KiB]
Downloaded 367 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Dec 2011 11:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48641
Tronsonul Piaţa Romană - Piaţa Sârbească şi clădirea Preparandiei, finalizate!

Cu primarul in tramvai

Odată cu finalizarea lucrărilor de reabilitare a infrastructurii Centrului vechi a fost reluată circulaţia tramvaielor între Piaţa Romană şi cartierul Faleza Sud. Pentru a se convinge că totul este în regulă, primarul Aradului a făcut un tur cu tramvaiul. „Am inaugurat cele două linii de tramvai, Preparandiei şi Dornei şi, evident, două străzi. Am făcut un tur cu tramvaiul pe cele două magistrale ale Municipiului Arad. Se comportă foarte bine atât tramvaiul cât şi linia de rulare. Astfel, putem spune că s-au finalizat lucrările pe cele zece străzi care au cuprins acest proiect în zona istorică. Săptămâna aceasta vom merge şi la Podul Traian, tot o componentă a acestui mare proiect. Sunt bucuros de această realizare” – a precizat Gheorghe Falcă.

Edilul şef a precizat că, prin această realizare, peste 72 % din reţeaua de linii de tramvai din Municipiul Arad a fost modernizată. “Evident, vom continua având un nou tronson în apropiere de finalizare, cel de la P-ţa Romană până în intersecţie cu Calea Timişorii cu Ştefan cel Mare” – a declarat Falcă.

Muzeu în clădirea Preparandiei

La inaugurarea clădirii Preparandiei au participat reprezentanţii Complexului Muzeal Arad şi alte personalităţi care de-a lungul timpului au studiat istoria Preparandiei, rectorii celor două universităţi arădene, directorul Liceului Pedagogic Dimitrie Tichindeal - instituţia arădeană de învăţământ care continuă bogatele tradiţii ale Preparandiei, numeroşi oameni de cultură, constructorul şi consultantantul proiectului. „Am făcut un gest extraordinar în Mun. Arad aducând istoria la suprafaţă. În urmă cu câţiva ani am luat decizia să cumpărăm această clădire. E adevărat că a fost o decizie contestată de mulţi oameni dar, pe fonduri europene, am reuşit să o readucem la viaţă. Pe viitor sperăm să o transferăm muzeului şi să devină punct de întâlnire a învăţământului românesc. Mă bucur de prezenţa oficialităţilor din municipiul şi judeţul nostru care ne-au ajutat să atingem acest lucru. Sunt bucuros de realizare din punct de vedere tehnic şi vreau să le mulţumesc constructorului şi consultantului” – a declarat primarul Aradului.

Şi Peter Hugel, directorul Complexului Muzeal Arad s-a declarat extrem de fericit de această realizare şi spune că este un gest foarte important pentru Arad faptul că Primăria a decis reabilitarea clădirii Preparandiei. “Există şanse mari ca centrul vechi să revină în poziţia pe care o merită în cadrul urban arădean. Interesul comun este mare şi merită să folosim această şansă şi să facem o şcoală arădeană. Anul viitor ar fi păcat să ne facem de râs la 200 de ani de Preparandia. Ne vom consulta dar vrem să avem un loc plin de viaţă, nu doar un muzeu fără activitate. Vrem să vină copiii, să avem tot felul de acţiuni pentru şi cu tineri” – a spus Hugel.

În încheiere, primarul Falcă a precizat că au început deja pregătirile pentru anul 2012 când se împlinesc 200 de ani de învăţământ în limba română în Municipiul Arad. “Împreună cu un număr important de oameni vom constitui, între Crăciun şi Anul Nou, echipa care va pregăti evenimentele anului 2012, atât legate de Preparandia cât şi de Goldiş, care va împlini 150 de ani dar şi de activităţile care au fost făcute de oamenii ce au contribuit la istoria României şi, evident, a Aradului” – a încheiat Gheorghe Falcă.

Foto: Corina Huţan


http://arq.ro/tronsonul-piata-romana-pi ... zate-foto/


Attachments:
preparandia-inaugurare-1-800x600.jpg
preparandia-inaugurare-1-800x600.jpg [ 58.45 KiB | Viewed 6435 times ]
preparandia-inaugurare-49-800x600.jpg
preparandia-inaugurare-49-800x600.jpg [ 64.41 KiB | Viewed 6434 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 21 Jun 2017 16:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48641
Studiu de oportunitate in vederea delegarii serviciului de transport public.


Attachments:
p560.pdf [1.2 MiB]
Downloaded 128 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 29 Jan 2019 12:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48641
CTP-ul si-a adaugat 8 autobuze in flota sa, din care 5 turcisme Isuzu noi.

https://newsar.ro/vesti-bune-pentru-cei ... erie-foto/


Attachments:
Arad-Isuzu.jpg
Arad-Isuzu.jpg [ 81.92 KiB | Viewed 1245 times ]
autobuze-2.jpg
autobuze-2.jpg [ 88.68 KiB | Viewed 1245 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 10 Oct 2019 06:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48641
CTP anunţă publicul călător că, începând cu data de 1 noiembrie 2019, se desființează linia de tramvai 15b. Urmare a acestui fapt, cursele aferentei acestei linii vor fi preluate de tramvaiele care circulă pe linia 15, capul de linie urmând să fie la Sere.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group