TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 25 Sep 2018 17:48

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: Wed 23 May 2018 20:17 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2258
Location: Bucureşti
În perioada 16 - 17 mai 2018, la Moscova a avut loc Expoziția Internațională ELEKTROTRANS.

Între multele noutăți provenite din Federația Rusă sau din alte țări, s-a remarcat conceptul de electrobuz cu remorcă.
Bateriile sunt montate pe remorcă și aceasta poate fi înlocuită, când se descarcă bateriile, cu o altă remorcă, cu bateriile gata încărcate.

Conceptul nu este nou, a fost lansat în urmă cu mai bine de 50 de ani, de producătorul german MAN.

Electrobuzul a fost fabricat de TVZ Tveriskoi Vagonostroitelinâi Zavod din orașul Tveri, prin intermediul OOO PK Transportnâi Sistemî și are denumirea TVZ TS 6218 PIONIER.
Dimensiuni de gabarit: lungime fără remorcă 11740 mm, lungime cu remorcă ? mm, lățime 2550 mm, înălțime inclusiv echipamente 3550 mm.
Capacitate: 29 locuri pe scaune, 56 locuri în picioare, total 85 pasageri.
Este echipat cu axă motoare portantă ZF AVE 130, cu două electromotoare de tracțiune asincrone, înglobate în butucul roții, având 2 x 120 kW = 240 kW.

Prezentare prospect:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 May 2018 20:22 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2258
Location: Bucureşti
Electrobuzul TVZ TS 6218 PIONIER, pe trailer, în drum spre Expoziția Internațională ELEKTROTRANS.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 May 2018 20:29 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2258
Location: Bucureşti
Prezentarea electrobuzului TVZ TS 6218 PIONIER, în cadrul Expoziției Internaționale ELEKTROTRANS.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 May 2018 20:38 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2258
Location: Bucureşti
bucsan wrote:
Conceptul nu este nou, a fost lansat în urmă cu mai bine de 50 de ani, de producătorul german MAN.


În anul 1965, producătorul german MAN testează electrobuzul cu remorcă MAN 750HO-M10E ELECTRIC.
Era echipat cu electromotor de tracțiune KIEPE, având 140 kW.
Bateriile de pe remorcă erau produse de VARTA.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 May 2018 20:51 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2258
Location: Bucureşti
În anul 1971, producătorul german MAN testează electrobuzul cu remorcă MAN 750HO-M11AE ELECTRIC / STANDARDBUS.
Era echipat cu electromotor de tracțiune KIEPE, având 140 kW.
Bateriile de pe remorcă erau produse de VARTA.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 May 2018 21:02 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2258
Location: Bucureşti
În anul 1979, producătorul român AUTOBUZUL testează electrobuzul cu remorcă ROMAN 109UE ELECTRIC.
Pentru acesta s-a folosit o caroserie autoportantă de tip DAC 109RD, modificată.
Era echipat cu electromotor de tracțiune KIEPE, având 140 kW.
Bateriile de pe remorcă erau produse de VARTA.

Acest prototip, cantonat la Depoul Nițu Vasile, a fost propietatea Uzinelor AUTOBUZUL.
Testele au fost efectuate fără pasageri, de către șoferii de teste ai uzinei producătoare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 May 2018 21:20 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2258
Location: Bucureşti
În anul 1986, producătorul cehoslovac ŠKODA OSTROV testează electroduobuzul cu remorcă ŠKODA 14Tr DUOBUS.
Spre deosebire de cele precedente, acesta era un troleibuz de serie ŠKODA 14 Tr, care avea atașată o remorcă echipată cu baterii pentru mers autonom.
Era echipat cu electromotorul de tracțiune folosit în mod obișnuit, ŠKODA 6AL 2943rN, având 100 kW.
Captatorii erau de tip DORNIER, cu comandă hidraulică, importați din Germania.
Bateriile de pe remorcă erau produse de VARTA.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group