TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 09 Dec 2019 03:35

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: Tue 02 May 2006 21:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48822
Am vazut asemenea autobuze ca apartineau Armatei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 May 2006 21:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48822
O fotografie realizata in 2002, in Cluj Napoca


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 May 2006 13:04 
Autobuzul nu arata rau in ansamblu, dar usa e groaznica, mai ales ca e dubla. Mai bine o faceau automatica si foloseau vehiculul pe post de midibus. Mai scapam de niste dube.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 May 2006 04:04 
Offline

Joined: Thu 23 Mar 2006 21:32
Posts: 25
Oricum, a fost facut in serie super-mica.
Din cate stiu eu, are tractiune atat pe fata, cat si pe spate (deci un fel de 484... sau mai corect 6*6?)
Da' te cam sperii cand mergi in el. E scurt rau, si inalt ca orice alt autobuz. Daca stai in spate si te stradui, poti sa arunci cu seminte in sofer (figurativ vorbind).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 May 2006 11:30 
Offline

Joined: Mon 24 Oct 2005 17:58
Posts: 775
Location: IASI
La PITESTI este unul cu usile mai deosebite..


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 May 2006 11:32 
Offline

Joined: Mon 24 Oct 2005 17:58
Posts: 775
Location: IASI
La COMANESTI-Bacau


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 May 2006 22:10 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 212
Location: Brasov
Motorul oare avea capota in interior ca la Skoda RTO? Oricum tot Saviem era. Da erau 4x4 in principal construite pentru armata, au fost furnizate si pentru transportatori civili. In Brasov mai sunt unitati militare care au.
Nici eu nu am inteles niciodata de ce au facut acele usi in 2 canate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 May 2006 22:50 
Offline

Joined: Thu 23 Mar 2006 21:32
Posts: 25
Capota spate a motorului se ridica normal in sus, cum este si la 111.
Usile alea nici eu nu le inteleg (probabil or fi plecat de la premisa ca fiind si un autobuz mic, si pentru armata, nu prea o sa fie nevoie de utilizare mare a usilor... si atunci hai sa mai reducem din costuri - cilindru de usa, firaraie... zic si eu, ca alta idee chiar nu-mi vine in cap).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Apr 2007 00:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48822
O piesa proaspat iesita din RK, apartinind SC T.A.R. SA Tirnaveni.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Oct 2007 23:40 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 668
la acest model de midibuz - ca asta e, de fapt - ceea ce deranjeaza cel mai tare este impresia ca autobuzul pare format din doua parti distincte:
-fata
-restul
Asezarea ferestrelor pe doua nivele diferite - in conditiile dimensiunii reduse a vehiculului da aceasta impresie. Daca lungimea era de minim 9,5m, probabil, impresia era diminuat


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 14 Oct 2007 13:27 
Offline

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:27
Posts: 85
Location: Tg-Mures
In special erau destinate armatelor tarilor "'prietene",adica din fostul bloc comunist,inspecial pt fosta RDG si fosta Cehoslovacie.S-au facut citeva cele care au ramas in tara erau mai mult cele refuzate la export.Toate aveau tractiune integrala,cu motorul+cutie viteze dispuse in spate,de unde un ax cardanic principal facea transmisia la reductorul aflat sub sasiu in mijloc,iar de aici cite un ax cardanic facea transmisia inspre axa fata si axa spate,astfel diferentialul spate era de fapt orientat catre fata de unde primea transmisia de la reductor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 11:14 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Usile sunt duble deoarece fiind autobuze destinate armatei trebuiau sa asigure urcarea si coborarea rapida a militarilor in ele si de asemenea facilitarea accesului cu armamentul din dotare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Aug 2012 20:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48822
Mai gasiti o caroserie a unui astfel de midibuz la Maierus (judetul Brasov), pe malul lacului nr. 1 (dinspre Sighisoara). Iata doua fotografii (si un detaliu) realizate din tren.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re:
PostPosted: Wed 02 Jan 2019 15:43 
Offline

Joined: Sat 21 Jan 2012 12:46
Posts: 7
Silviu wrote:
Mai gasiti o caroserie a unui astfel de midibuz la Maierus (judetul Brasov), pe malul lacului nr. 1 (dinspre Sighisoara). Iata doua fotografii (si un detaliu) realizate din tren.


Oare mai exista aceasta caroserie ? Se poate oferi o locatie exacta pe harta ?
Multumesc.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group