Acest tramvai KS 890 a fost construit de DüWag, Düsseldorf în Germania, asamblat complet la atelierul principal de tramvaie din Copenhaga și dat în funcțiune la 21 decembrie 1966 in sistemul de tramvaie din Copenhaga.
În 1960, autoritatile din Copenhaga au cumpărat 100 de tramvaie noi, așa-numitele tramvaie articulate, de la Dusseldorf. Aceste tramvaie Tramvaiele au fost ultimele tramvaie in circulatie in Copenhaga pina la inchiderea sistemei. Dupa doar 12 ani, ultimul tramvai a circulat în Copenhaga în 1972. Dupa inchiderea sistemei 99 din aceste tramvaie au fost trimise la Egipt. Din pacate unul din aceste tramvaie a ars si sin acestea 99 transmise la Egipt 4 tramvaie au fost au fost avariate în drum spre Egipt, așa că în realitate doar aproximativ 95 de vagoane au ajuns acolo unde si acuma sint in circulatie in orasul Alexandria.
30 de ani dupa ce aceste tramvaie au fost transmise la Egipt, doua din ele 815 și 890 au fost cumpărate și aduse în Danemarca de Societatea de istorie a căilor ferate, care conduce muzeul de tramvaie Skjoldenæsholm. Tramvaiele vor fi puse în circulatie la muzeu dupa restaurare, ceea ce va umple astfel un gol semnificativ în colecția muzeului. Tramvaiul KS 890 pe fotografie e unul din doua tramvaiuri care a fost cumparat innapoi din Alexandria, Egipt si in 2001 adus la Muzeul de tramvaie Skjoldenæsholm.
Actual acest tramvaie este in proces de restaurare la ediția din 1972. Ambele jumătăți de vagon au fost recondiționate, dotate cu o podea nouă, vopsite și asamblate. Lucrarile electrice sunt aproape terminate, unele componente interne au fost renovate si montate precum tavanul si diverse dulapuri. Dar mai sunt multe de făcut. Ușile sunt nou construite, iar scaunele și barele de sprijin sunt renovate. Se speră ca lucrarile de restaurare vor fi terminată în câțiva ani.
Aldoilea tramvai KS 815 este la fel in process de resturare la ediția din 1961. Partea din față a vagonului a fost renovată și trebuie vopsită. Pentru partea din spate s-a folosit cutia carucior dintr-un alt carrucior, cea originala fiind prea deteriorata. Proiectul a inceput la Gera, Germania, dar a fost inactiv de câțiva ani și, eventual, va fi continuat în altă parte. O decizie în acest sens așteaptă informații suplimentare despre ceea ce se întâmplă în Gera. Nu există o dată pentru finalizarea proiectului.
Attachments: |

IMG_4915.JPG [ 122.3 KiB | Viewed 153 times ]
|
|