TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 08:15

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Nov 2012 16:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
57-1602-2

Bistrita Nord


Attachments:
P1270557.jpg
P1270557.jpg [ 129.37 KiB | Viewed 11850 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Dec 2012 17:19 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
presa online wrote:
Deutsche Bahn, cea mai mare companie feroviara din Europa, se va extinde pe piata romaneasca prin preluarea unui pachet de 70% din operatorul de transport de calatori Regiotrans Brasov, pentru 67 milioane euro.


Grupul german are optiunea de a prelua, mai tarziu, si restul actiunilor companiei romanesti, potrivit unor surse apropiate tranzactiei, scrie Handelsblatt, care citeaza Reuters.

Reprezentantii Deutsche Bahn au refuzat sa comenteze informatiile.
Regiotrans, cu 760 de angajati, a avut anul trecut o cifra de afaceri de 225,5 milioane lei, in urcare cu 28,4% fata de 2010, iar profitul companiei s-a dublat, la 8,66 milioane lei, potrivit datelor raportate catre Ministerul Finantelor.

Compania, infiintata in 2005, are doi asociati, Costel Comana si Iorgu Ganea, fiecare cu 50% din partile sociale, si opereaza linii feroviare de transport de calatori in baza unor contracte incheiate cu CFR.

Deutsche Bahn a preluat in 2008, prin subsidiara DB Schenker, compania de transport feroviar de marfa Romtrans.

Era de asteptat ca la investitiile facute de RT, aparent inexplicabile, sa nu existe un fundament ascuns, dar cat se poate de serios.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Dec 2012 18:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
E salutara venirea DB in Romania, pt. traficul de calatori, chiar daca pe linii secundare. Imi doresc calitate!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jan 2013 12:43 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
57-0511-2

Brasov


Attachments:
CIMG4775 [800x600].jpg
CIMG4775 [800x600].jpg [ 76.68 KiB | Viewed 11515 times ]
CIMG4776 [800x600].jpg
CIMG4776 [800x600].jpg [ 87.52 KiB | Viewed 11512 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Feb 2013 19:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
57-0359-0

Albesti


Attachments:
57-0359-0 Albesti.jpg
57-0359-0 Albesti.jpg [ 195.94 KiB | Viewed 11250 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Mar 2013 16:29 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Automotorul 57-0511-6 a fost modernizat la fosta uzina MARUB, adica sediul Regiotrans acesta a primit un post de conducere nou, clasa I a disparut si a primit un interior innoit si "climatizat" , motorul se pare ca a ramas acelasi.

Sursa pozelor: http://www.IHO.HU


Attachments:
130221-caravelle_23.jpg
130221-caravelle_23.jpg [ 891.15 KiB | Viewed 10989 times ]
130221-caravelle_24.jpg
130221-caravelle_24.jpg [ 820.59 KiB | Viewed 10990 times ]
130221-caravelle_25.jpg
130221-caravelle_25.jpg [ 1.24 MiB | Viewed 10986 times ]
130221-caravelle_27.jpg
130221-caravelle_27.jpg [ 800.83 KiB | Viewed 10987 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Apr 2013 22:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Linia Brasov - Intorsura Buzaului, operata de Regiotrans, poarta inca vestigiile a ceea ce ar fi trebuit sa devina, daca lucrarile nu s-ar fi oprit la inaugurarea primei etape in 1931: magistrala Brasov - Buzau - Galati. Cel mai lung tunel din Romania, inainte de Intorsura Buzaului, are din constructie gabarit de dublare si electrificare, gabarit ramas azi doar ca o curiozitate inutila. Cladirile de statie sunt de asemenea impresionante, iar paragina de azi le accentueaza aparenta stranie de locuri bantuite. Trafic de marfuri nu mai exista - candva erau si multe linii de incarcare a lemnului. Traficul de pasageri seamana mai mult cu o exploatare de autobuze, aceeasi rama facand serviciul dus-intors fara timp de stationare la capete.

Cateva imagini cu fosta gara Poiana Florilor, azi transformata in locuinte. Pe locul unde erau odinioara vreo sase linii, acum e maidan de batut mingea.

Conductorul elibereaza bilete in tren cu ajutorul tabletei si a imprimantei miniaturale. Acest exces de IT contrasteaza puternic cu etnicitatea calatorilor: in proportie de peste 75% tigani.


Attachments:
RT_PoianaFlorilor_1.jpg
RT_PoianaFlorilor_1.jpg [ 188.2 KiB | Viewed 10659 times ]
RT_PoianaFlorilor_2.jpg
RT_PoianaFlorilor_2.jpg [ 149.93 KiB | Viewed 10660 times ]
RT_PoianaFlorilor_3.jpg
RT_PoianaFlorilor_3.jpg [ 134.35 KiB | Viewed 10659 times ]
L_Regiotrans.jpg
L_Regiotrans.jpg [ 157.73 KiB | Viewed 10658 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jul 2013 11:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
57-0335-0

Alba Iulia


Attachments:
57-0335-0.jpg
57-0335-0.jpg [ 122.35 KiB | Viewed 10023 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Oct 2013 13:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Interior 57-0334-3.



Attachments:
Regiotrans (1).jpg
Regiotrans (1).jpg [ 115.15 KiB | Viewed 9375 times ]
Regiotrans (2).jpg
Regiotrans (2).jpg [ 70.63 KiB | Viewed 9377 times ]
Regiotrans (3).jpg
Regiotrans (3).jpg [ 98.09 KiB | Viewed 9376 times ]
Regiotrans (4).jpg
Regiotrans (4).jpg [ 111.44 KiB | Viewed 9375 times ]
Regiotrans (5).JPG
Regiotrans (5).JPG [ 101.52 KiB | Viewed 9376 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 26 Apr 2014 10:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
57-0441-6

Oravita


Attachments:
Oravita (6).jpg
Oravita (6).jpg [ 117.51 KiB | Viewed 8965 times ]
Oravita (15).jpg
Oravita (15).jpg [ 107.16 KiB | Viewed 8965 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 26 Apr 2014 10:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
97-0517-9

Oravita


Attachments:
Oravita (8).jpg
Oravita (8).jpg [ 122.77 KiB | Viewed 8965 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 16 Jun 2014 06:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
O garnitura pestrita la Medias.

Foto: Luci Raica.


Attachments:
Regiotrans.jpg
Regiotrans.jpg [ 124.72 KiB | Viewed 8891 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 10 Aug 2014 18:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Interior 97-0101-2 (foto 1-3) / 57-0201-4.


Attachments:
Tarnaveni-Praid, august 2014 (113).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (113).jpg [ 110.4 KiB | Viewed 8770 times ]
Tarnaveni-Praid, august 2014 (114).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (114).jpg [ 121.08 KiB | Viewed 8770 times ]
Tarnaveni-Praid, august 2014 (115).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (115).jpg [ 110.47 KiB | Viewed 8770 times ]
Tarnaveni-Praid, august 2014 (199).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (199).jpg [ 97.5 KiB | Viewed 8756 times ]
Tarnaveni-Praid, august 2014 (238).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (238).jpg [ 124.89 KiB | Viewed 8756 times ]
Tarnaveni-Praid, august 2014 (239).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (239).jpg [ 102.05 KiB | Viewed 8756 times ]
Tarnaveni-Praid, august 2014 (240).jpg
Tarnaveni-Praid, august 2014 (240).jpg [ 58.56 KiB | Viewed 8756 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 21 Aug 2014 17:13 
Offline

Joined: Sun 01 Mar 2009 17:11
Posts: 1
97-0534-4

Periam


Attachments:
Periam 0534.jpg
Periam 0534.jpg [ 283.17 KiB | Viewed 8712 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 Jan 2015 22:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
57-1704-6 + 97-1704-2

Medias


Attachments:
Medias 21.04.2012 (8).jpg
Medias 21.04.2012 (8).jpg [ 126.62 KiB | Viewed 8239 times ]
Medias 21.04.2012 (10).jpg
Medias 21.04.2012 (10).jpg [ 108.07 KiB | Viewed 8239 times ]
Medias 21.04.2012 (11).jpg
Medias 21.04.2012 (11).jpg [ 117.61 KiB | Viewed 8239 times ]
Medias 21.04.2012 (12).jpg
Medias 21.04.2012 (12).jpg [ 99.88 KiB | Viewed 8239 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 18 Feb 2015 20:31 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Cine a zis ca transportul feroviar nu ar fi rentabil?

http://newsbv.ro/2015/02/18/perchezitii-regio-trans/

Quote:
Percheziții DNA la Regio Trans!

Estrella Ştefănescu, şef serviciu în CFR, ar fi favorizat firmele oamenilor de afaceri Iorgu Ganea şi Costel Comana în licitaţii, primind în schimb de la aceştia card de combustibil, cazări la pensiuni, telefoane mobile şi bani de nuntă, au declarat pentru Mediafax surse judiciare.

Ea este suspectată că ar fi favorizat firmele oamenilor de afaceri Iorgu Ganea şi Costel Comana pentru preluarea multor trasee de la CFR Călători, pentru care aceste firme încasau subvenţii.

Pentru a-i favoriza, ea le-ar fi pus la dispoziţie celor doi oameni de afaceri informaţii despre societăţile concurente, astfel că ei ştiau exact ce oferte să facă pentru a câştiga licitaţiile.

Pentru aceste favoruri, Ştefănescu ar fi primit de la cei doi oameni de afaceri card de combustibil pentru mii de kilometri, revizie la maşina sa Audi, anvelope, o bicicletă, cazare gratuită pentru ea şi fiica ei la pensiuni, telefoane mobile de ultimă generaţie, un laptop performant, dar şi bani ca să meargă la o nuntă în familie, spun anchetatorii

În plus, copiii ei au fost angajaţi formal, pe perioada verii, controlori de bilete pe ruta Bucureşti – Constanţa pe care operează curse firma privată Regiotrans, controlată tot de Ganea şi Comana.

Estrella Ştefănescu urmează să fie adusă la DNA, alături de alte persoane vizate în acest dosar, au mai spus sursele citate.

[...]

Iorgu Ganea (49 de ani) are o avere estimată la 15 milioane de euro, potrivit ediţiei din acest an a clasamentului “Forbes 500 Miliardari”. Averea lui Costel Comana (51 de ani) este estimată de “Forbes 500 Miliardari” tot la 15 milioane de euro.

[...]


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 19 Feb 2015 09:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Sa vedem ce verdict va da instanta. Totusi, ciudat cum de toti operatorii privati au "probleme", in timp ce nu intereseaza pe nimeni de tot ce s-a distrus din patrimoniul CFR (Infrastructura, Calatori, SFT, etc) chiar de catre/cu concursul societatilor de Stat.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 20 Feb 2015 01:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Comunicatul DNA - http://www.pna.ro/comunicat.xhtml?id=5966

Estrella a primit ca şpagă o revizie la maşină, un set de anvelope de iarnă, un telefon, un laptop, 46 litri de benzină şi ,,o sumă de bani pentru a participa la o nuntă în familie". Asta-i şpagă? Mai degrabă o găinărie :lol:

Şi în urma şpăgii, ,,Ștefănescu Estrella le-a permis celor doi oameni de afaceri să scoată din circulație câte trenuri doresc. Simultan aceasta a acționat pentru eliminarea de pe trei trasee din nordul Moldovei a unui alt operator privat, competitor al celor doi oameni de afaceri favorizați."
Să scoată câte trenuri doresc? Păi orice operator poate să anuleze trenuri şi să anunţe acest lucru la modificarea contractului de servicii publice. Iar subvenţia o primeşte. Operatorul din nordul Moldovei a avut toate liniile rupte de inundaţii... cum ar fi putut Serviciul Urmărire Transporturi să repare linia? Există un serviciu de lucrări de artă, o direcţie economică... ăia aprobau reparaţiile.

Apoi
,,În acest sens, Dumitrescu Claudiu Octavian a promis că va depune toate diligențele pentru ca (pe fondul restricțiilor bugetare):
- să nu fie redus prea mult cuantumul subvenției alocate de Ministerul Transporturilor pentru pachetul social de transport feroviar de călători aferent anului 2013;
- să se păstreze criteriul actual de acordare a subvențiilor în cauză (indicator tren/km), care este unul păgubos pentru bugetul de stat, și să blocheze intenția ministrului de finanțe de a introduce ca și criteriu obligatoriu „numărul minim de călători transportați”;
[...]
Pe de altă parte, Dumitrescu Claudiu Octavian urma să furnizeze pe e-mail, lui Ganea Iorgu și unui alt om de afaceri, variantele de contract aflate în dezbatere la Ministerul Transporturilor, pentru ca informațiile astfel obținute să fie utilizate de către aceștia în cadrul discuțiilor purtate la nivelul ministerului de resort dar și pentru a crea avantaje în concurența cu ceilalți operatori feroviari."
Nu ştiu cum putea să acţioneze pentru păstrarea sistemului de subvenţie doar pe bază de tren*km, când chiar el a venit cu formula actuală care include şi indicatorul călător-km. Iar variantele de contracte aflate în dezbatere publică... se publică pe site-ul MT, unde le pate vedea toată lumea.

Aşteptăm verdictul instanţei, dar mie îmi pare cam cusută cu aţă albă toată povestea, mai ales că anul ăsta urma să crească ponderea indicatorului călători*km, lucru pe care operatorii nu cred că l-ar fi agreat. Şi brusc, intră DNAul pe fir.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 21 Feb 2015 16:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
57-0684-1

Medias


Attachments:
Medias 20.10.2011 (1).jpg
Medias 20.10.2011 (1).jpg [ 137.38 KiB | Viewed 8080 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Feb 2015 12:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
Omul de afaceri Costel Comana, cercetat pentru corupţie la CFR şi Ministerul Transporturilor, găsit mort în toaleta unui avion, în Costa Rica.


adevarul.ro

Quote:
Site-ul noticiasrcn.com, citat de reporterntv.ro, scrie că românul găsit mort în toaleta unui avion este Costel Comana, patronul companiei private de transport feroviar Regiotrans. Milionarul Costel Comana s-a spânzurat cu şireturile de la pantofi și ar fi consumat droguri înainte de acest moment.


http://www.dcnews.ro/miliardarul-costel ... 68695.html


Attachments:
comana.pdf [46.59 KiB]
Downloaded 365 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Feb 2015 14:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Si uite asa s-a terminat si cu singura companie feroviara care dadea o speranta in ce priveste respectul fata de calatori. Desigur este o simpla coincidenta faptul ca tot in aceste luni se incheie la nivel de ansamblu etapa de tranzitie a Romaniei de la un stat cu elemente nationale prezente in economie la o colonie absoluta.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Stiri Romania
PostPosted: Mon 16 Mar 2015 17:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
www.regiotrans.ro

Stimati calatori,

Va informam faptul ca urmare adresei nr. 2120/294/16.03.2015 emisa de A.S.F.R., REGIOTRANS SRL este obligata sa intrerupa activitatea de transport feroviar de calatori, pe toare rutele, incepand cu data de 17.03.2015 si pana la o data pe care o vom comunica in timp util.

Va asiguram ca intreprindem toate diligentele necesare in vederea inlaturarii acestui inconvenient.

Va rugam sa urmariti in urmatoarele zile actualizarea informatiilor pe http://www.regiotrans.ro

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 16 Mar 2015 19:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
COMUNICAT

Avand in vedere deficientele constatate cu ocazia verificarii cerintelor de acordare a certificatului de siguranta partea B referitoare la efectuarea de servicii de transport feroviar prin utilizarea de vehicule care nu corespund din punct de vedere tehnic prevederilor legislative si/sau precedurilor din instructiunile de specialitate in vigoare, Autoritatea de Siguranta Feroviara Romana – ASFR, din cadrul Autoritatii Feroviare Romane – AFER, a retras certificatul de siguranta partea B cu numarul de identificare UE RO 1220150006 al operatorului de transport feroviar SC REGIOTRANS SRL.

Retragerea certificatului de siguranta partea B, s-a efectuat in conformitate cu prevederile cap. IX, art. 27, pct. 10 din NORMA pentru acordarea certificatelor de siguranta, anexa la OMT nr. 535/2007, cu modificarile si completarile ulterioare, incepand cu data de 17.03.2015, pentru nerespectarea cerintelor care au stat la baza acordarii acestuia.

Incepand cu aceasta data societatii SC REGIOTRANS SRL ii este interzis sa efectueze operatiuni de transport feroviar pe caile ferate din Romania pana la obtinerea unui nou certificat de siguranta partea B, in urma eliminarii neconformitatilor constatate.


http://www.afer.ro


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 21 Mar 2015 14:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Ciudata decizia "ASFR" de a retrage certificatul de siguranta al SC Regiotrans SRL pt. cateva automotoare neconforme, operatorul privat avand cca 200 de vehicule feroviare. Las' ca toate locomotivele, automotoarele, vagoanele CFR sunt sigure. :mrgreen:

Cat despre modul a la CFR de rezolvare a problemei, prin introducerea de trenuri pe doar cateva rute ce erau deservite de catre Regiotrans, ce sa spunem?! :evil: Au ramas fara trenuri rute importante, cum ar fi Tarnaveni - Blaj, Sighisoara - Odorhei...

Istorie:

O poza din Medias, cu 57-1600-6.


Attachments:
Medias 22.09.2012 (6).jpg
Medias 22.09.2012 (6).jpg [ 116.88 KiB | Viewed 6261 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 21 Mar 2015 17:24 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Silviu wrote:
Ciudata decizia "ASFR" de a retrage certificatul de siguranta al SC Regiotrans SRL pt. cateva automotoare neconforme, operatorul privat avand cca 200 de vehicule feroviare.
Nu e nimic ciudat si nimic intamplator in Romania de astazi. Actiunile impotriva acestei societati (care a deranjat foarte mult dubarii si a fost un termen de comparatie foarte incomod si nedorit pentru "CFR Calatori") s-au desfasurat concertat, pe mai multe planuri, cu obiectivul foarte evident nu de a se face dreptate, ci de a se elimina de pe piata un agent economic extrem de indezirabil, basca si cu capital autohton. Vom vedea exact cui vor folosi toate acestea, probabil destul de curand. Pana la urma mai este si "castigul" colateral de a taia calatorului orice speranta ca transportul feroviar ar putea fi vreodata decent, precum si acela de a se cadorisi circuitul tiganesc al fierului vechi cu liniile neinteroperabile ce cu aceasta ocazie vor fi definitiv inchise.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 22 Mar 2015 02:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
CFR Călători jubilează acum, însă problema e că nu mai are cu ce să preia liniile în cauză. Mersul ,,provizoriu" a fost încropit pe genunchi într-o singură noapte, când s-au trezit din somn toţi şefii de depouri şi revizii, ca să se vadă fiecare cât material rulant şi personal are. Evident, e o treabă de orgoliu, de ex. Timişoara nu a vrut nimic, deşi acolo stau mecanicii la depou şi primesc bani să stea degeaba. Aradul nici vorbă să dea material rulant, Ploieşti nici atât, pe când Iaşiul a adus vagoane de la Galaţi, iar la Braşov e un vagon de Satu Mare şi un Desiro de Sibiu + DA-ul de rezervă al depoului şi 20-50-ul de rezervă de la Revizia Braşov. Pe Zimnicea sunt garniturile de Alexandria care, altfel, stăteau în Alexandria, pe Turnu Măgurele e un Malaxa 700 care oricum stătea degeaba 3/4 din zi în Roşiori, iar pe Corabia s-a dat un 900, rezervă la Piteşti.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 22 Mar 2015 21:19 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Sunt complet uimit cum unii forumisti de pe alte forumuri de trenuri aplauda aceasta incetare a activitatii "Regio trash" denumit de respectivii. Probabil respectivii nu se numarau printre navetistii care foloseau zilnic serviciul oferit de Regio trans destul de decent din toate punctele de vedere. Probabil respectivii postaci nu se numarau printre acele familii mai sarace care nu isi permiteau sa isi duca copiii cu masina in fiecare zi la scoala sau sa ia macar dubele murdare si ticsite peste limita de calatori din simplul motiv ca nu isi permiteau sa arunce atatia bani!
Nu am citit legea recunosc, sa vad de ce au trebuit sa retraga toate garniturile de tren din circulatie si nu doar pe cele cu probleme? Sunt complet mahnit cum in anul 2015 inca este posibil ca statul sa isi bata joc de atatia oameni/ navetisti invocand niste probleme de siguranta pe care daca ne uitam sigur le vom gasi si la CFR sau chiar vom gasi defecte mai grave. In stilul tipic balcanic de pe o zi pe alta sa lasi pe drumuri mii de navetisti fara sa anunti macar cu o luna inainte ca desfiintezi zeci de trenuri, sa pui o gramada de familii in dificultate. In loc sa pui un alt operator pe acele trasee din timp si sa retragi treptat acel operator ca altul sa vina in loc fara sa resimta calatorul asa cum se inatmpla in Europa civilizata, din pacate noi acum suntem din ce in ce mai departe de Europa civilizata probabil cu 100 de ani!
In schimbul serviciului oferit de RegioTrans cu un orar totusi decent si conditii decente, primim de la CFR bataie de joc tot pe banii nostri, vagoane jegoase si vechi si un orar facut sa iti taie orice chef sa mai folosesti vreodata transportul pe calea ferata si sa alegi mai bine dubarii care isi freaca mainile de bucurie acum.
Pe ruta Zarnesti-Brasov acum sunt trei curse pe zi oferite de CFR, mult mai putin fata de ce oferea operatorul privat sa nu mai vorbim de conditii, iar daca ai nevoie sa ajungi la Zarnesti din Brasov intre aceste curse, vrei nu vrei apelezi la dubari sau Codreanu care face parte din aceeasi categorie.
Regio Trans chiar daca nu erau calatori tot circula din subventiile platite tot de noi, bineinteles Codreanu vine si pleaca cand vrea, daca nu sunt calatori nu mai pleaca deloc dar nu conteaza ca nu ii controleaza nimeni ca au dubele si autobuzele murdare si circula "in trei roti", ca autobuzele fumega ca niste aburoase, ca nu respecta orarele, ca nu dau bilete, nu ii intreaba nimeni, ca adminstratorii acestor firme de dubari nu se "sinucid" prin avioane.
Sa ma scuzati ca am fost off topic dar nu credeam ca in Romania anului 2015 mai este posibil asa ceva.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 23 Mar 2015 12:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
O astfel de legislaţie ar trebui aplicată şi la dube... dacă te prinde cu o dubă neconformă (fără ITP, fără RCA, fără tahograf, cu probleme tehnice) să suspende dreptul de circulaţie al firmei până e re-verificat tot parcul. Din păcate, interesele sunt prea mari.

În schimb, la tren şi dacă se constată că diferă o cifră între certificatul de siguranţă şi şasiul automotorului, automat se suspendă certificatul şi nu mai ai voie să circuli până nu ţi se inspectează tot parcul (treabă care poate dura câteva luni, să nu mai vorbim de tarifele de vreo 200 de euro pentru fiecare vehicul, automotoarele Regiotrans fiind inspectate separat vagonul motor de remorcă, deci 400 euro dintr-un foc).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 23 Mar 2015 18:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
trollino wrote:
Sunt complet uimit cum unii forumisti de pe alte forumuri de trenuri aplauda aceasta incetare a activitatii "Regio trash" denumit de respectivii.[...]
Sa ma scuzati ca am fost off topic dar nu credeam ca in Romania anului 2015 mai este posibil asa ceva.
Si "iubitorii feroviari" au dreptul sa faca parte din cele doua categorii umane definitorii pentru Romania (de la Eminescu incoace cel putin): 1) smintiti si/sau 2) misei. Deci sa nu le ingradim acest drept...

Sa nu te mire nimic din cum a ajuns in 2015 colonia in care traim: tot ce inca mai functioneaza bine cu capital autohton trebuie distrus. Fie preluat de piata neagra, fie vandut pe nimic strainilor.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Mar 2015 17:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
In data de 30.03.2015 ASFR a emis certificatul de siguranta - partea B numarul de identificare UE RO 1220150017 pentru SC Regiotrans SRL.

Astfel incepand cu data de 01.04.2015 SC Regiotrans SRL va relua circulatia trenurilor pe urmatoarele rute de circulatie, dupa un mers ce va fi adus la cunostinta publicului calator in cel mai scurt timp:

Brasov – Bucuresti Nord
Timisoara Nord – Resita Nord
Brad – Ineu –Arad
Timisoara – Lovrin – Nerau
Arad – Valcani
Alba Iulia – Zlatna
Teius - Ludus – Bistrita
Arad – Nadlac
Iasi – Roman
Timisoara Nord - Cruceni
Timisoara Nord – Lovrin – Cenad
Iasi - Dorohoi
Brasov – Sf. Gheorghe – Bretcu
Praid – Blaj
Iasi – Harlau

SC Regiotrans SRL continua demersurile pentru includerea in certificatul de siguranta a intregului material rulant, ceea ce va determina reluarea circulatiei trenurilor si pe celelalte rute de circulatie, in cursul lunii aprilie.

Conducerea SC Regiotrans SRL


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group