Silviu Sintea wrote:
Nemtii arata pericolul adus de practicarea tarifelor diferite pentru tramvai si maxi-taxi si de faptul ca li se suprapun traseele. "Este o decizie politica care nu este posibila conform legislatiei din Germania si conform regulamentelor Uniunii Europene. Prin acest procedeu aprobat de autoritati, orasul Botosani, proprietarul intreprinderii, isi "infometeaza" propria companie si ii rapeste posibilitatea de a putea finanta investitii. Astfel se produce un prejudiciu direct orasului, pentru a spune lucrurilor pe nume", arata raportul nemtilor.
Iata, nemtii pun degetul pe rana, probabil ingroziti de ceea ce gasesc in lumea a patra, in RRomania...
Silviu Sintea wrote:
Despre confortul oferit de maxi-taxi nemtii sunt foarte concisi. "Din cauza spatiului restrans dintre scaune nu este posibil transportul de carucioare pentru copii sau bagaje mai mari. Urcarea si coborarea prin usa din fata-dreapta este dificila din cauza constructiei vehiculelor, schimbul de calatori nu poate avea loc rapid. Sistemul nu este potrivit pentru transportul celor cu dizabilitati fizice".
Din nou, foarte clar.
Silviu Sintea wrote:
Iar in ce priveste suprapunerea traseelor ii voi lasa pe cei in cauza sa se inteleaga", a declarat primarul.
La asta se rezuma treaba in tara asta mafiota, la "intelegerile" intre cei "interesati"...
Problema e alta: iata, se testeaza reactia la intentia de a mai distruge INCA UN SISTEM DE TRANSPORT ECOLOGIC. In functie de reactii, distrugerea se poate face mai repede sau mai incet.
Intrebarea e: Ce facem, asistam si aici ca si la Brasov, Constanta, Iasi, Targoviste, Slatina la distrugerea sistematica a transportului electric sau ii bombardam pe imbuibati cu petitii si reclamatii?
Pe cand vom pune arbori de cauciuc, banani, portocali etc pe linia de tramvai, ca spre asta tindem, sa ajungem o colonie bananiera in care vechilii astia din pseudo-politica din RRomania sa-si vada de interesele lor, distrugand tot ceea ce nu-i intereseaza pe ei, tot ce-i deranjeaza pe ei?