S-a renuntat destul de repede la traseul 12 barat, iar pe traseul 12 se ajunsese sa se efectueze doar trei curse pe zi, in orele de virf.
Traseul 12 ar fi fost rentabil daca s-ar fi realizat o bucla de intoarcere in gara. Chiar nu inteleg cine i-a impiedicat pe cei de la Loctrans sa realizeze acea intoarcere, 50 m de cablu electric, stilpi si macaze. In zona garii s-a deschis si un magazin Plus, fiind necesar un traseu facea legatura cu zona centrala, cu intoarcere la gara.
Din pacate, nu s-a investit absolut nimic in transportul cu troleibuze. In plus, starea precara a autobuzelor, concurenta neloiala a altor transportatori precum si lipsa totala de implicare a legislativului si executivului slatinene au terminat Loctrans-ul.
Cum stau, in realitate, lucrurile:
Datoriile RA Loctrans Olt Slatina se cifrau, la finele anului 2004, la valoarea de 2.263.894 RON (633.219 RON reprezentind majorari si penalitati). Nu s-ar fi ajuns in aceasta situatie daca Primaria municipiului Slatina ar fi virat subventia cuvenita pentru transportul persoanelor care beneficiaza de gratuitati. Daca s-ar fi virat acesti bani, Loctrans ar fi avut un profit, fie el si infim, de circa 150 milioane lei vechi (!).
S-a ales solutia falimentarii RA Loctrans, a disponibilizarii unei parti a personalului regiei respective, prin concediere colectiva (salarii compensatorii) si reorganizarea activitatii prin infiintarea SC Loctrans SA, via Aceti SA Slatina.
Bineinteles ca, in lumina celor prezentate mai sus, s-a renuntat la transportul cu troleibuze, asta doar dupa schimbarea culorii politice in Slatina, devenita portocalie dupa alegerea primarului PD, dl. Darius Vilcov si demiterea fostului director Loctrans.
De fapt de ce a fost desfiintat transportul cu troleibuze? Pt. ca o parte a depoului Loctrans (depou nou!) sa fie transformat in sala polivalenta, cu fonduri de la ministerul Elenei Udrea! Iar garajul unde sa fie mutat Loctransul nu avea acces pt. troleibuze, nefiind retea electrica. Posibil sa se fi dat spaga la achizitionarea autobuzelor si midibuzelor turcesti.
Troleibuzele au fost retrase efectiv de pe trasee in data de 31 martie 2006.
In atasament este prezentata Hotarirea Consiliului Local Slatina nr. 36 din 8 februarie 2006, de desfiintare a transportului electric cu troleibuze.
Attachments: |
hcl_36_080206_211.jpeg [ 310.03 KiB | Viewed 30249 times ]
|
|