TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sat 07 Dec 2024 02:32

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun 19 Aug 2007 14:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
S-au achizitionat autobuze si midibuze noi, se implementeaza sistemul GPS (partea buna -desi, la frecventa de circulatie a vehiculelor nu era necesar acest lucru) si afisaj electronic in statii -bani aruncati pe echipamente care nu functioneaza, supuse pericolului de a fi vandalizate in statii marginase in care opresc trei vehicule intr-o zi.

Statiile din zona centrala beneficiaza de echipament care afiseaza orice altceva decit frecventa de trecere a vehiculelor.

Exemplu de statie "tranzitata":


Attachments:
Metalurgic.JPG
Metalurgic.JPG [ 400.74 KiB | Viewed 17178 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Aug 2007 14:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Statia Gara.


Attachments:
Gara.JPG
Gara.JPG [ 387.69 KiB | Viewed 17176 times ]
Gara -validator.JPG
Gara -validator.JPG [ 380.44 KiB | Viewed 17175 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Aug 2007 14:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Iata si statii cu echipament nefunctional, cu frecventa extrem de scazuta de trecere a vehiculelor prin locatia respectiva.


Attachments:
statie fara.JPG
statie fara.JPG [ 493.8 KiB | Viewed 17172 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Aug 2007 14:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Programul din alta statie modernizata dar nefunctionala, pe str. Cireasovului.


Attachments:
tmucb.JPG
tmucb.JPG [ 381.72 KiB | Viewed 17170 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Aug 2007 14:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Se pastreaza pe alocuri si vechile indicative de statii.


Attachments:
Liceul Sportiv.JPG
Liceul Sportiv.JPG [ 495.4 KiB | Viewed 17170 times ]
Valcea.JPG
Valcea.JPG [ 600.2 KiB | Viewed 17170 times ]
indicativ Loctrans.JPG
indicativ Loctrans.JPG [ 347.86 KiB | Viewed 17170 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Jun 2008 09:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Chiosc Loctrans uitat pe domeniul public.


Attachments:
chiosc.JPG
chiosc.JPG [ 82 KiB | Viewed 16905 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Dec 2010 14:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Majorare de proba??? Si troleibuzele le-au scos tot de proba??? Majorarea e nesemnificativa? Pai e vorba de majorarea pretului cu 50% !!! Mediasul are si acum tariful de un leu/calatorie.

http://www.adevarul.ro/locale/slatina/S ... 61357.html


Attachments:
-locale-slatina-slatina-majorare-tarif-transport-perioada-proba.pdf [103.03 KiB]
Downloaded 434 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Dec 2011 20:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Contract concesiune transport public.


Attachments:
loctrans.pdf [911.95 KiB]
Downloaded 442 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Mar 2012 12:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Loctransul are site: http://loctrans.jimdo.com/

Din pacate informatiile sunt prezentate in forma semi-analfabeta.

Mi-au folosit pozele, fara a specifica sursa, adica FURT: http://loctrans.jimdo.com/autobuzele-noastre/

Au prapadit ei reteaua de troleibuze, daramite sa imi ceara acceptul pt. a folosi fotografiile mele!

Quote:
Transportul in comun in Municipiul Slatina debuteaza din anul 1958, cu autobuze tip TV, in cadrul intreprinderii de Gospodarie Oraseneasca (I.G.O.)

In anul 1980 intrprinderea se transforma in Intreprindere Judeteana de Transport Local (IJTL), functionand sub aceasta denumire pana in anul 1991, cand s-a transformat in regie Autonoma de Transport sub denumirea LOCTRANS -OLT S A, cu un parc auto de 50 autobuze tip UDM 112 si UDA117,3 maxi-taxi si 9 taximetre.

In anul 1991-1992, pe masura ca autobuzele vechi au indeplinit norma de casare, aceste au fost inlocuite cu autobuze IKARUS-second hand -in total 15 buc, din care 7 buc articulate tip 280 si 8 buc tip 255-260.

Tot in anul 1991 a demarat investitia introducerea TRANSPORTULUI IN COMUN CU TROLEIBUZE , investitie finalizata si pusa in functiune partial in anul 1996 si care cuprindea:

- baza intretinere pentru 30 troleibuze si 50 autobuze

- substatie de redresare:

- 16 km cale simpla -retea de contact

- 3 troleibuze

In data de 01.06.1998 REGIA AUTONOMA in baza Hotararii nr.35/1998 a Consiliului Local Municipal Slatina se transforma in societate pe actiuni sub denumirea S.C. LOCTRANS S.A. , fiind organizata sa functioneze in baza Legii 31/1990 si a Normelor Metodologice pentru aplicarea O.U.G. nr. 30/1997 in domeniul Regulamentului de Interes Local avand ca actionar unic Consiliul Local al Municipiul Slatina.

- La acest moment societatea beneficia de 48 autobuze si 3 troleibuze, capabila sa transporte zilnic peste 20000 de calatori.

De atunci si pana in anul 2007 parcul auto s-a diminuat iar societatea a trecut printr-o serie de transformari, astfel ca dupa desfiintarea in anul 2008 a transportului cu troleibuze societatea mai destinea in circulatie 18 autobuze cu o vechime de peste 25 ani.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Mar 2012 12:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Oare desfiintarea troleibuzelor, pe langa banii bagati in buzunarele largi, de la reteaua electrica si substatia de redresare, sa fi avut o miza mult mai mare, imobiliara, aidoma sacrificarii (depoului) tramvaielor din Brasov? Modus operandi pedelist!

Quote:
Municipiul Slatina va avea Sală Polivalentă, cu 3000 de locuri. Construcţia, o investiţie de peste 68 milioane de lei, va fi realizată în 22 de luni de către societatea Vega 93 Galaţi, coordonată de unul dintre cei mai bogaţi români, Corneliu Istrate, om de afaceri plasat în Top Forbes 500 miliardari pe locul 90, cu o avere estimată anul trecut la 55 milioane euro - construcţii, turism şi imobiliare. Constructorul a început eliberarea terenului pentru a demara lucrarea. Sport în curtea Loctrans Săptămâna aceasta a început demolarea clădirilor dezafectate din curtea societăţii locale de transport în comun, situată pe strada Crişan. Vechile garaje au fost construite în urmă cu două decenii din plăci masive de beton cu scopul găzduirii unei staţii de troleibuz. Suprafaţa de teren pe care se va ridica noua investiţie este de circa 8000 de metri pătraţi.

http://www.adevarul.ro/sport/antifotbal ... 49269.html


De fapt, acele garaje erau noi, construite in perioada 1995-1996, prin fonduri guvernamentale!!!


Attachments:
4.jpg
4.jpg [ 39.44 KiB | Viewed 14406 times ]
6.jpg
6.jpg [ 19.32 KiB | Viewed 14407 times ]
polivalenta.pdf [81.53 KiB]
Downloaded 415 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Mar 2012 13:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Silviu Sintea wrote:
De fapt, acele garaje erau noi, construite in perioada 1995-1996, prin fonduri guvernamentale!!!


Foto din 2007:
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Mar 2012 20:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
S-au apucat sa demoleze depoul modern, asa ca autobuzele si midibuzele Loctrans zac in aer liber, c-asa-i ecologia la Slatina. Doar 4 autobuze si 10 midibuze pt. o capitala de judet... A, au si un autocar. Electoral.

Dead-line pentru autobuzele regiei de transport în comun din Slatina

Primăria Slatina caută un loc adecvat unde să încapă toate cele 15 autobuze deţinute prin intermediul societăţii de transport în comun Loctrans SA. Achiziţionate în anul 2007, autobuzele cu pricina se mai pot “odihni” în propria parcare doar până în vară, după care vor trebui mutate într-o altă locaţie.

Problemele cu care se confruntă de luni bune cei din conducerea Primăriei Slatina au apărut din cauza celor două investiţii care se derulează în curtea societăţii SC Loctrans SA, aflată în subordinea municipalităţii. Mai exact, este vorba despre bazinul de înot şi Sala Polivalentă. Dacă, acum, autobuzele pot parca oarecum liber în locul lor obişnuit, acest lucru se va schimba din vară când, teoretic, ar trebui să se termine lucrările la bazinul didactic de înot amplasat în partea stângă de la intrarea în curtea firmei. Acest lucru este însă puţin probabil ca să se întâmple deoarece lucrările au fost sistate de aproape două luni şi nimeni nu ştie când acestea vor fi reluate.

“Noi am transmis deja la primărie o adresă în care solicităm conducerii instituţiei identificarea unei zone adecvate pentru parcarea autobuzelor înainte de terminarea lucrărilor la cele două investiţii din curtea noastră ca să nu avem surprize la acel moment. Până acum nu am primit nimic oficial în acest sens cum că ar fi fost găsit deja un nou loc de parcare”, a declarat directorul Loctrans SA, Ion M. Ion.

Cele două investiţii din parcarea societăţii menţionate ocupă un spaţiu semnificativ, care se va îngusta şi mai mult odată cu finalizarea lucrărilor. Doar Sala Polivalentă cu 3.000 de locuri, proiect unde munca nu a fost întreruptă, va ocupa cel puţin 8.000 mp, la care se adaugă o platformă pentru 120 de locuri de parcare etc. În aprilie 2007, primăria a achiziţionat, printr-un credit pe şapte ani în valoare de 2,8 milioane de euro, un număr de zece minibuze de câte 70 de locuri, patru autobuze a 100 de locuri şi un autocar cu 35 de locuri.


http://www.adevarul.ro/


Attachments:
4.jpg
4.jpg [ 20.71 KiB | Viewed 14386 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 May 2012 20:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Silviu wrote:
S-au apucat sa demoleze depoul modern, asa ca autobuzele si midibuzele Loctrans zac in aer liber, c-asa-i ecologia la Slatina. Doar 4 autobuze si 10 midibuze pt. o capitala de judet... A, au si un autocar. Electoral.


Oamenii se schimba? La Slatina vad ca nu. Asadar, Guvernul a dat, Guvernul a luat.

Fostul garaj va ajunge bazin de inot. Turcismele stau in praf liber.

Fotograf: Mugurel Manea, adevarul.ro


Attachments:
4.jpg
4.jpg [ 31.84 KiB | Viewed 14200 times ]
2.jpg
2.jpg [ 22.36 KiB | Viewed 14199 times ]
3.jpg
3.jpg [ 30.81 KiB | Viewed 14201 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 03 Dec 2013 20:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Asa-i rromanul: candideaza un rahat, il voteaza... Asa s-a intamplat si la Slatina, cu Valcov-Prina.

Quote:
Prina: „Loctrans să participe la licitaţiile pentru traseele extraurbane”

Minel Prina spune că dacă Loctrans va reuşi să îşi adjudece licitaţiile pentru trasele extraurbane, contribuţia consiliului local la bugetul societăţii se va diminua semnificativ. Aleşii locali au votat, săptămâna trecută, un proiect de hotărâre privind o rectificare bugetară, Loctrans primind 150.000 de euro pentru achitarea ratelor de leasing pentru patru autobuze şi un autocar.

„O altă necesitate a fost să alocăm suma de 150.000 de lei pentru a achita leasingul pentru nişte autobuze. Ştim că se pregătesc licitaţiile pentru trasee şi, în acest sens, am trasat sarcini clare celor de la Loctrans să participe la aceste licitaţii pentru a micşora efortul financiar al consiliului local în cazul în care câştigă astfel de trasee extraurbane”, a declarat Minel Prina.

Prin achiziţionarea acestor autovehicule, primăria a mărit capitalul social al Loctrans, societatea de transport în comun îndeplinind astfel condiţiile pentru a se înscrie la licitaţia pentru traseele judeţene de transport. În prezent, autobuzele Loctrans circulă pe trei trasee metropolitane, Slatina-Slătioara şi retur, Slatina-Criva şi retur, Slatina-Izvoru şi retur. Loctrans are în proprietate, în total, 14 autobuze şi un autocar.

În acelaşi proiect privind rectificarea bugetului, municipalitatea a luat bani de la Aparatul Permanent al primarului pentru a-i aloca fondului de salarii de la DADPP.

„Rectificarea de buget are scopul de a aloca resurse financiare acolo unde am rămas descoperiţi. În acest sens, este Direcţia Administrarea Domeniului Public şi Privat, care şi-a cheltuit toate sumele de bani. Luăm din altă parte, de unde avem economii, anume de la Aparatul Permanent al primarului şi suplimentăm această sumă astfel încât toţi salariaţii să beneficieze de salarii până la sfârşitul anului. De fapt, nu sunt probleme, este vorba despre un buget care tot timpul suferă modificări”, a spus Prina.

http://gazetanoua.ro/


Attachments:
Loctrans.jpg
Loctrans.jpg [ 284.45 KiB | Viewed 12804 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 23 Dec 2013 09:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Quote:
Societatea de transport public de călători din Slatina a împlinit în acest an 55 de ani de existenţă. La ora actuală, Loctrans dispune de cele mai moderne mijloace auto, care acoperă toate cerinţele locuitorilor, iar, în curând, societatea va deservi şi alte localităţi

În 1958, în Slatina se puneau bazele transportului în comun, în cadrul Întreprinderii de Gospodărie Orăşenească (IGO). De la cele câteva autobuze tip TV de atunci, s-a ajuns ca în 1991 să funcţioneze cu o bază auto de 50 de autobuze, trei maxi-taxi şi nouă taximetre. Anii 1991-1992 au însemnat pentru societatea de transport urban de călători nu numai schimbarea denumirii în Loctrans, societate pe acţiuni, dar şi dotarea cu autobuze de tip nou, însă cumpărate la mâna a doua.

Tot în anul 1991 a demarat investiţia „introducerea transportului în comun cu troleibuze”, finalizată şi pusă în funcţiune, parţial, în 1996. Acest tip de transport s-a desfiinţat însă în anul 2008.

Transformările de structură au continuat. În 1998, Consiliul Local Slatina devenea unic acţionar. La acea dată, Loctrans funcţiona cu 48 de autobuze şi trei troleibuze, capabile să transporte zilnic peste 20.000 de călători. De atunci şi până în 2007, parcul auto s-a diminuat. După desfiinţarea transportului cu troleibuze, mai existau 18 autobuze cu o vechime de peste 25 de ani.

A fost momentul necesar al unei schimbări majore. Astfel, a fost demarat un program de restructurare-redresare, având ca obiective: deservirea călătorilor la standarde moderne, creşterea veniturilor, reînnoirea parcului auto, reducerea cheltuielilor.

Planurile au devenit realitate în anul 2007, când, prin grija Primăriei şi Consiliului Local Slatina, societatea Loctrans a fost dotată cu un autocar, 14 autobuze moderne pentru toate categoriile de persoane, înclusiv pentru cele cu dizabilităţi.

În acelaşi timp, s-au modernizat 40 de staţii de călători, a fost pus în funcţiune un sistem GPS de comunicare şi informare a călătorilor, atât în staţii, cât şi în autobuze.

La Loctrans, planurile de dezvoltare continuă. Societatea va participa la licitaţia organizată de către Consiliul Judeţean Olt pentru curse judeţene. Pe primul plan rămâne confortul călătorilor, pentru care a fost gândit nu numai un control strict al deservirii acestora, dar şi înfiinţarea de noi trasee.

http://www.olttv.ro/articole/social/loc ... ditie.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Nov 2014 13:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Statiile de autobuz noi vor fi inlocuite cu altele...mai noi!!!

Primăria Slatina şi Loctrans au început să instaleze staţiile de autobuz noi. Pentru început, vor fi nouă locuri de aşteptare moderne, în zonele cele mai folosite de călători. Montarea lor ar trebui să se încheie săptămâna aceasta.
Reprezentanţii societăţii de transport local, Loctrans Slatina, au recalculat bugetul pe anul acesta şi au stabilit că din economiile pe care le-au făcut pot investi în confortul călătorilor. Primele pe listă au fost staţiile de autobuz, vandalizate de cetăţeni.

De data aceasta, materialele folosite vor fi ceva mai rezistente, însă şi aşa staţiile noi trebuie să fie îngrijite de călători, nu distruse, aşa cum s-a întâmplat în ultimii ani.

Montarea sticlei care va forma pereţii laterali ai staţiilor va începe de mâine şi ar trebui să se încheie până la sfârşitul săptămânii. Costurile cu dezasamblarea staţiilor vechi şi instalarea celor nouă staţii noi se ridică la 120.000 lei. Materialele adunate de la staţiile înlocuite se vor folosi pentru repararea celorlalte.

Loctrans îşi propune să înlocuiască toate cele 40 de staţii din Slatina, însă investiţiile vor fi făcute în funcţie de bugetul de anul viitor.


http://www.olttv.ro/articole/administra ... z-noi.html



Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 17 Jun 2018 11:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 57159
Trasee si programe de circulatie.


Attachments:
pliant 1- harta linii.pdf [4.35 MiB]
Downloaded 251 times
pliant 2 - trasee 1 iunie 2018.pdf [6.74 MiB]
Downloaded 269 times
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group