TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sun 10 Nov 2024 01:39

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: Wed 01 Aug 2007 22:41 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7769
Iata site-ul S.C. ETA S.A., operatorul de transport din Rm. Valcea: http://www.eta-bus.ro/home.htm

Orasul e impartit in 2 zone de tarifare(! nu cred ca am mai vazut asa ceva prin Romania!)

Tarifele, destul de mari:
http://www.eta-bus.ro/tarife.htm

Programele de circulatie. Autobuzele au putine curse pe zi (unele au chiar 1 singura). Microbuzele vin ceva mai des.
http://www.eta-bus.ro/transport.htm


Attachments:
1e_177.jpeg
1e_177.jpeg [ 110.67 KiB | Viewed 28735 times ]
2e_148.jpeg
2e_148.jpeg [ 88.49 KiB | Viewed 28735 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 21 Nov 2013 14:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56991
Doar niste chinezarii au putut ajunge la Rm. Valcea. Saraca tzara a UE :(

SC ETA SA, societatea de transport în comun din municipiul Rm. Vâlcea, este, începând de luni 28 octombrie, proprietara unui lot de opt atubuze noi, achiziționate în urma unei licitații cu suma de 5.629.000 lei.

Autobuzele chinezești, Golden Dragon, au 29 de locuri, sunt prevăzute cu spaţiu pentru fotoliu rulant şi rampă manuală pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi. Acestea au o garanţie de 3 ani, însă dacă sunt utilizate corect, ele pot avea o perioadă de utilizare destul de lungă.


http://semnaluloltului.wordpress.com/2013/11/05/valcea-pe-strazile-rm-valcea-circula-autobuze-chinezesti/


Attachments:
Golden Dragon.jpg
Golden Dragon.jpg [ 82.58 KiB | Viewed 17720 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 07 Oct 2014 11:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56991
Restructurări la operatorul de transport în comun din Râmnicu Vâlcea

Operatorul de transport în comun din Râmnicu Vâlcea, ETA S.A, va face restructurări în următoarea perioadă pentru a nu intra în faliment, a declarat directorul acestuia, Nicolae Şovar.

"Trebuie realizate aceste restructurări, organigrama a fost supraîncărcată, nivelul subvenţiei este destul de redus, ştiu ce implică o astfel de acţiune. Dar nu putem intra în faliment sau să riscăm să nu putem să dăm oamenilor salariile la timp. Altă soluţie nu este", a spus directorul, el adăugând că va fi vorba de între 14 şi 20 de persoane care vor rămâne fără loc de muncă, dintr-un total de 186 de angajaţi.

Primarul Râmnicului, Gheorghe Matei, susţine acest demers, spunând că în perioada fostului primar al municipiului, liberalul Emilian Frâncu, a fost "supraîncărcată'' organigrama şi acum este cazul unei normalizări. "Nu îmi plac ipocriziile unor foşti colegi de la PNL care au angajat cu nemiluita atunci pe oricine şi acum protestează", a spus primarul.

Opoziţia consideră această acţiune una care "trimite oamenii pe drumuri în prag de iarnă şi rezultatul unui prost management".

"Nu poţi să trimiţi oamenii acasă când apar facturile de iarnă. Din tot ce restructurează văd doar doi TESA. Un manager bun caută soluţii de eficientizare, prin diversificarea activităţii, prin dimensionarea forţei de muncă, nu prin reducerea de personal", a declarat liderul PDL Râmnicu Vâlcea, consilierul Grigore Crăciunescu.

Operatorul de transport în comun ETA S.A. asigură curse cu cele 40 de autobuze şi 10 microbuze pe trasee în Râmnicu Vâlcea, spre zona industrială şi în zona preorăşenească.

AGERPRES


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 04 Jan 2016 20:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56991
Ramnicu Valcea nu poate mai mult decat sa treaca de la chinezarii la turcisme.

Marţi, 29 decembrie 2015, cele două autobuze achiziţionate recent de SC ETA SA în baza alocării financiare de 1.200.000 lei de la bugetul local au ajuns la sediul acestei societăţi, demarându-se procedurile de recepţie a acestora şi înscriere în circulaţie.

Autobuzele, marca Karsan – ATAK, pot transporta între 58 şi 61 de călători, pe scaune şi în picioare, fiind prevăzute cu podea joasă ce permite accesul persoanelor cu dizabilităţi. Motorizarea este Euro 6, iar consumul de carburant este unul redus, de aprox. 20 l/100 km. Cele două autovehicule vor intra în exploatare după 1 ianuarie 2016.

Firma Karsan, cu sediul în Turcia, operează pe piaţa autovehiculelor din 1966, iar modelul ATAK a fost prezentat publicului în cadrul expoziţiei internaţionale de profil de la Hanovra din 2014. În luna noiembrie 2015, firma Karsan a câştigat, cu autobuzele ATAK, licitaţia organizată de compania de transport public din Budapesta pentru furnizarea a 16 mijloace de transport în comun pentru zona turistică a Castelului Buda. În 2013, societatea ETA a mai achiziţionat 8 autobuze chinezeşti cu fonduri din bugetul local al primăriei Râmnicului.


http://www.impactreal.ro/2015123021029/Din-ianuarie-ramnicenii-vor-calatori-cu-autobuze-turcesti.html


Attachments:
etabus.jpg
etabus.jpg [ 388.03 KiB | Viewed 14720 times ]
eta2.jpg
eta2.jpg [ 67.99 KiB | Viewed 14720 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 30 Mar 2018 17:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56991
Începând cu data de 8 aprilie 2018, operatorul de transport intern ETA Râmnicu Vâlcea îşi va închide activitatea pe traseele Fedeleşoiu, Mihăeşti şi Vlădeşti. Conform regulamentului nr. 1370 al Parlamentului European, ETA nu mai poate depăşi teritoriul administrativ al municipiului. Sigur, această prevedere este în vigoare încă din anul 2007, însă operatorul de transport a mai putut continua să facă acele curse în afara teritoriului oraşului pentru că încă era în vigoare contractul de delegare.

Din păcate pentru sutele de călători care fac naveta pe acele trasee, din luna aprilie 2019, contractul de delegare expiră, urmând a se aproba un alt contract şi un caiet de sarcini în Consiliul Local al municipiului Râmnicu Vâlcea, iar acesta trebuie să respecte regulamentul impus de Parlamentul European.

De asemenea, conducerea ETA Râmnicu Vâlcea ne-a mărturisit că societatea va avea de suferit din punct de vedere financiar pentru că nu va mai putea să execute nici alte activităţi conexe pe care le făcea până acum, spre exemplu acelea de ITP, spălătorie sau reparaţii auto.

„Ne vor fi afectate cu siguranţă veniturile. Ca să vă dau un exemplu, pe traseul până la Mihăeşti încasam lunar suma de 35.000 de lei. Bani pe care îi vom pierde. De asemenea, mai aveam servicii de spălătorie, ITP sau reparaţii în atelierul propriu la vehicule din afară, iar aceste lucruri nu le vom mai putea face. Nu se ştie dacă vom ajunge la restructurări până când nu vom vedea contractul şi caietul de sarcini. Cert este că vom încerca să micşorăm intervalul de succedere a curselor pentru a atrage cât mai mulţi călători în municipiu. Abia apoi vom face o analiză şi vom vedea dacă vom avea nevoie de mai multe autobuze sau nu” – ne-a declarat directorul ETA SA, Andi Davidescu.


http://www.gazetavalceana.ro/2018/03/29/eta-ramnicu-valcea-isi-inchide-activitatea-pe-traseele-fedelesoiu-mihaesti-si-vladesti/


Attachments:
eta-autobuz.jpg
eta-autobuz.jpg [ 741.73 KiB | Viewed 13763 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 04 Apr 2018 00:42 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7769
Absolut fals, două simple hotărâri de CL ale localităţilor respective pot duce la înfiinţarea unui traseu. În plus, Regulamentul 1370 permite şi delegarea gestiunii, doar că e necesar un contract de servicii publice, care se poate încheia între autoritatea contractantă (CL Rm. Vâlcea) şi operator.
Nu scrie nicăieri nici că operatorul nu poate avea alte activităţi, ci doar că trebuie să colecteze în conturi separate sumele din alte activităţi (publicitate, ITP, spălătorie, service auto, parcări etc.).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 18 Sep 2020 20:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56991
Din pacate, majoritatea statiilor nu au afisate denumirea lor, traseele, programele de circulatie si nu sunt acoperite.

1-2: Gara;
3: Scoala nr. 1.


Attachments:
Ramnicu Valcea 05.09.2020 (23).jpg
Ramnicu Valcea 05.09.2020 (23).jpg [ 109.64 KiB | Viewed 9423 times ]
Ramnicu Valcea 05.09.2020 (24).jpg
Ramnicu Valcea 05.09.2020 (24).jpg [ 129.77 KiB | Viewed 9423 times ]
Ramnicu Valcea 05.09.2020 (34).jpg
Ramnicu Valcea 05.09.2020 (34).jpg [ 171.09 KiB | Viewed 9423 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 21 Jan 2021 11:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56991
De ieri, pe străzile municipiului circulă 7 autobuze noi, Mercedes Benz.

Procedura de selecţie a furnizorului acestor autovehicule a fost demarată în iunie 2019, iar după analiza celor trei oferte depuse firma Mercedes Benz a fost desemnată câştigătoare cu autobuzele Conecto NGT pentru care s-a semnat în aprilie 2020 un contract de achiziţie în valoare de 14.365.959 lei (TVA inclus). Acest moment reprezintă punctul final al celei mai mari investiţii derulate în municipiul Râmnicu Vâlcea în ultimele decenii (în cadrul căreia, la sfârşitul lunii noiembrie 2019 se dădeau în folosinţă rampele la pasajul suprateran de pe bulevardul Tudor Vladimirescu şi legătura între bulevardele Tineretului şi Nicolae Bălcescu prin strada Ferdinand), totodată unul dintre cele mai valoroase proiecte cu finanţare nerambursabilă accesate de Municipalitatea Râmnicului în exerciţiul financiar european 2014 - 2020.

Cele 7 autobuze articulate ce vor completa flota ETA S.A., compania de transport de călători ce funcţionează în subordinea Consiliului Local Râmnicu Vâlcea, oferă cele mai ridicate standarde asociate serviciilor publice de transport local moderne. Modelul Conecto NGT prezintă unele inovaţii de ultimă generaţie cum ar fi sistemul de frânare antiblocare (ABS) sau Programul electronic de stabilitate (ESP). Motorul alimentat cu gaz natural comprimat este unul ecologic, cu o eficienţă foarte ridicată, cu un consum de combustibil mai mic cu 20% faţă de autobuzele vechi, cu emisii reduse de CO₂ în comparaţie cu motoarele care funcţionează cu motorină, arderea gazului fiind ecologică, iar funinginea, alte particule şi oxidul de sulf sunt practic nedetectabile în gazele de eşapament. Totodată, reducerea zgomotului de până la 4 dB (A) face ca acest autobuz să îndeplinească toate cerinţele de trafic urban de la acest moment.

Autobuzele articulate Conecto NGT pot transporta maximum 162 de persoane, ceea ce înseamnă costuri de exploatare mai mici pentru societatea ETA S.A. şi emisii mai mici per pasager. Acest model de autobuz se mai face remarcat prin zonele interioare mari, suprafeţe vitrate ample şi înălţime confortabilă în picioare, printr-un sistem puternic de aer condiţionat şi un concept modern de iluminat pentru habitaclu. Podeaua complet coborâtă împreună cu sistemul de ”îngenunchere” la nivelul staţiei permit o urcare/coborâre facilă a pasagerilor, mai ales a celor cu mobilitate restricţionată; de asemenea, persoanele cu dizabilităţi beneficiază de o rampă de acces şi de un spaţiu interior pentru scaunul cu rotile.

Prin intermediul sistemului audio-video de informare a călătorilor, pe monitoarele din salon va fi afişată ruta de circulaţie, staţia care urmează şi timpul de sosire la urmatoarea staţie a vehiculului, precum şi următoarele staţii pe care se deplasează vehiculul. Sistemul audio va anunţa vocal staţiile în care urmează să oprească vehiculul cu minim 100 m înainte de a se ajunge în staţie. În sprijinul persoanelor cu deficienţe de vedere care aşteaptă în staţie, autobuzele sunt echipate şi cu difuzoare speciale de exterior care să anunţe ce linie de transport deserveşte vehiculul şi în ce direcţie.

Alte sisteme moderne specifice autobuzelor Conecto de la Mercedes Benz sunt sistemul de numărare a călătorilor, sistemul automat de taxare prin intermediul validatoarelor duale pentru carduri, precum şi sistemul de supraveghere video la interior şi la exterior, compus din 9 camere digitale color de înaltă rezoluţie, cu microfon încorporat, fapt de natură să garanteze o siguranţă suplimentară a călătorilor.

Compania ETA S.A. este beneficiara a încă două proiecte cu finanţare europeană, aflate în derulare: ”Modernizarea staţiilor de îmbarcare/debarcare, echiparea mijloacelor de transport în comun şi dezvoltarea unui centru utilat cu un sistem de management al traficului general în municipiul Râmnicu Vâlcea”, semnat în decembrie 2019, în valoare totală de peste 46,8 mil. lei (din care finanţarea nerambursabilă este de 45.9 mil. lei), care urmăreşte modernizarea infrastructurii de transport public atât la nivelul autobuzelor, cât şi al sistemului de semnalizare rutieră prin sincronizarea adaptivă a intersecţiilor semaforizate aflate de-a lungul traseelor de transport în comun, dotarea cu echipamente de solicitare de prioritate automată atunci când vehiculele se află în întârziere, precum şi optimizarea reală a traficului rutier la nivelul oraşului ca urmare a adaptării în timp real a sistemului de semaforizare în ansamblu şi ”Alinierea parcului ETA SA la cerinţele dezvoltării durabile”, semnat în mai 2020, în valoare totală de peste 77,7 mil. lei (din care 69,1 mil. lei fonduri nerambursabile), ce vizează reducerea poluării aerului, a emisiilor fonice şi a consumului energetic prin achiziţionarea a 28 autobuze moderne cu combustibil alternativ (gaz natural comprimat), precum şi modernizarea autobazei existente, inclusiv dotarea cu o staţie de alimentare cu GNC.


https://www.facebook.com/mirciagutau


Attachments:
autobuze01.jpg
autobuze01.jpg [ 300.61 KiB | Viewed 8528 times ]
autobuze03.JPG
autobuze03.JPG [ 334.15 KiB | Viewed 8487 times ]
autobuze09.JPG
autobuze09.JPG [ 359.45 KiB | Viewed 8487 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 22 Mar 2024 12:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56991
Trasee si programe de circulatie: https://eta-bus.ro/trasee

Tarife: https://eta-bus.ro/titluri-calatorie/tarife


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group