TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 12:25

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: Fri 03 Jun 2022 09:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
A sosit primul aradean.

Primele douăzeci de tramvaie vor circula pe linia 41, iar simultan cu intrarea acestora pe traseu, STB SA va demara redistribuirea parcului existent de tramvaie, astfel încât până la finalul anului, toate tramvaiele să fie modernizate, cu accesibilitate sporită.
Conform graficelor de livrare, începând de anul următor, linia de tramvai 32, care leagă Piața Unirii de depoul Alexandria, va beneficia de un parc de 12 tramvaie. Și în acest caz, STB SA va realiza o redistribuire a parcului circulant, pentru ca linia 32 să devină total accesibilizată.


https://www.facebook.com/SocietateaDeTransportBucuresti

Traim in Romania deci... trebuie modificate peroanele statiilor traseelor pe care vor circula noile tramvaie.


Attachments:
285797802_411504857654805_1185907527343484590_n.jpg
285797802_411504857654805_1185907527343484590_n.jpg [ 129.97 KiB | Viewed 1700 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 12 Dec 2022 14:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Au aparut pe internet si in presa discutii referitoare la posibila neconformitate a tramvaielor. Rezultatul:

- Primele 15 din cele 100 de tramvaie pe care le avem contractate cu Astra Arad circulă de astăzi (10 dec. -nota mea, Silviu) pe linia 41. Este vorba de o investiţie de aproximativ 200 de milioane de euro, iar cea mai mare parte reprezintă fonduri europene.

- Din 1989 până azi, în București au fost puse în circulație doar 17 tramvaie noi, produse de URAC.

- Tramvaiul Astra Imperio este omologat şi se încadrează în omologarea pe care Autoritatea Feroviară a dat-o în 2019.

- Ne-am asigurat că toată documentația este corectă chiar dacă acest lucru a implicat o așteptare mai lungă până să fie puse pe șine noile tramvaie.

- În afara celor 100 de tramvaie, mai avem în ultima fază a achiziţiei 100 de autobuze electrice, din bani europeni, 100 de troleibuze cu finanţare de la Fondul de Mediu, iar în curând o să lansăm achiziţia pentru 22 de troleibuze pentru care ne-a fost acceptată finanţarea prin PNRR.


https://www.facebook.com/NicusorDan.ro


Attachments:
319203918_691700915639659_1056360276380307101_n.jpg
319203918_691700915639659_1056360276380307101_n.jpg [ 249.98 KiB | Viewed 1409 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 12 Jun 2023 14:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Florin Ivan, președintele Asociației Profesionale a Transportatorilor (APT) și membru al Sindicatului STB, a spus, pentru Gândul, că la noile tramvaie Imperio Metropolitan care circulă în București s-ar fi înregistrat până acum foarte multe defecțiuni, îndeosebi la sistemul de frânare. Șeful Societății de Transport București (STB), Adrian Criț, susține însă că problemele sunt minore și lasă de înțeles că vatmanii ar fi de vină, pentru că „au condus Dacia 1300, iar acum au ajuns pe Mercedes”.

La șase luni de când au început să circule în București, încă mai sunt controverse legate de noile tramvaie Astra Imperio, produse la Arad. Sindicalistul Florin Ivan afirmă că, până în prezent, s-au înregistrat foarte multe probleme la aceste vehicule.

„Sunt foarte multe defecte, zilnic, despre care nu se comunică. Este și aici, la tramvaiele Imperio, o omerta, la fel ca la autobuzele Otokar. De când au fost aduse și până în prezent, cred că au ajuns la o mie de defecte. Sunt tot felul de probleme, în primul rând la sistemul de frânare. La un moment dat, un tramvai a rămas blocat pe frânare și nu putea fi tractat. Fac și niște zgomote la boghiuri de zici că se rup”, a spus Florin Ivan, pentru Gândul.

„Ei le aruncă în spatele vatmanilor sau pe infrastructură, niciodată nu este de vină Astra. Pe de altă parte, cei de la Astra spun că vatmanii nu au fost instruiți, și într-un fel au dreptate, băieții nu au fost pregătiți înainte să urce pe aceste tramvaie”, a adăugat Florin Ivan.

„Vatmanii ies neasigurați, cu tramvaie de două milioane de euro. Deja au fost incidente grave și vor trebui să plătească ei zeci de mii de euro. Ar trebui să li se facă asigurări Casco”, mai spune Florin Ivan.

Șeful Societății de Transport București, Adrian Criț, îl contrazice pe sindicalist și afirmă că incidentele „se situează în limite”.

„Eu vă garantez că aceste tramvaie au foarte puține defecte și se situează în limitele date în contractul semnat cu furnizorul. Vedeți tramvaiele cum circulă, sunt pe teren. Câteodată, sunt ceva probleme, dar nu întotdeauna din cauza producătorului. Așa e când pleci de pe Dacia 1300 și ajungi să conduci Mercedes. Dar cred că ușor, ușor, vom avea și experiență și ne vom obișnui să folosim niște vehicule noi și mai performante. Iar dacă au fost probleme, nu au fost de amploare, a fost o siguranță sărită sau chestiuni minore”, a spus Adrian Criț, pentru Gândul.

Tramvaiele construite de societatea Astra Vagoane fac parte dintr-un lot de 100 de exemplare pe care le-a achiziționat Primăria Municipiului București, cu fonduri europene. Valoarea proiectului este de aproximativ 200 de milioane de euro.


https://www.gandul.ro/actualitate/exclusiv-sindicalist-la-tramvaiele-imperio-este-omerta-ca-la-otokar-sunt-foarte-multe-defectiuni-sef-stb-asa-e-cand-pleci-de-pe-dacia-1300-19992277


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group