andrei_ciocan wrote:
E o portiune de 300 metri, daca lucrau cu o viteza inferioara cu mult de viteza de inaintare din 1989 care era de 3 metri / zi / scut, deci daca mergeau cu 1 metru / zi cu un singur scut si tot terminau un sens intr-un an ! Ce le trebuie atat, ca doar nu au dat de granit in Bucuresti ?
Si apropo de cele 2 conducte, comunistii stiau de ele si de atunci se calculase adancimea de subtraversare, respectiv cota sinei la 1 Mai. Si sa nu uitam ca de la 1 Mai trenul mai are o portiune de 300 metri pana la conducta, unde mai poate cobori lejer pe putin 10 metri - daca se dorea acest lucru. Dar am impresia ca nu s-a mai coborat atat de la 1 Mai la PLS Constanta.
Daca nu cunoastem conditiile din teren vorbim degeaba. Din cate am inteles apeductele respective sunt destul de fragile si d-aia nu au ales scutul:
http://www.ziare.com/nicolae-grigorescu/stiri-nicolae-grigorescu/linia-de-metrou-nicolae-grigorescu-soseaua-de-centura-gata-in-septembrie-268464 wrote:
Ministrul are si o explicatie pentru faptul ca santierul din Magistrala 4, dintre 1 Mai si Pod Constanta, e deschis dinainte de Revolutie. "Acolo e o lucrare extrem de dificila pentru ca se subtraverseaza doua apeducte principale ale Capitalei, iar tehnologia care se foloseste acolo este extrem de complicata", sustine liberalul.
http://www.romanialibera.ro/actualitate/bucuresti/linia-de-metrou-1-mai-laromet-in-lucru-de-19-ani-122369.html wrote:
In prezent, se lucreaza la definitivarea structurii statiei Bazilescu si la galeriile care subtraverseaza apeductele Rosu si Arcuda. "Este o lucrare deosebita din punctul de vedere al tehnologiei de executie. Se aplica metoda «tevilor infipte», tehnologie unicat in Romania, solutie aleasa datorita conditiilor care trebuie indeplinite", a declarat Mariana Petre, director Tehnologia Informatiei si Comunicare din Metrorex.