Lista orientativa valabila pentru perioada anilor 1980-1990200-279: Ikarus 280: foarte multe permutari
280-324: Ikarus IK 4
325?
326-423: TV Roman 112
424-434?
435: SM 11 gri cu magenta
436-466?
467 (?) 468-470: SM 11 gri cu rosu
471-483: TV DAC 117 UD hidramate: foarte multe permutari unele au fost casate la cativa ani de la aducere
484-486: DAC 117 UD (an fabricatie 1983), cutie manuala cu sunet deosebit
Daca memoria nu ma inseala, aceasta este cutia de viteze la care face referire Silviu cand a prezentat DAC-ul 117 De ce spun asta? Pentru ca suna diferit de ceea ce auzisem pana atunci, ori cutia de DAC 112 (117), seriile ulterioare, suna ca cea de Roman. 484 si 486 au disparut la scurt timp dupa ce au fost aduse: o bucata din 486 putea fi vazuta la capul de linie IRA. 485 inca mai circula in 1987.
487-508. DAC 117 UD, an fabricatie 1983. Treptat, cutiile de viteze originale erau substituite cu cele de Ikarus 280. Asta spune ceva, nu? Exceptie a facut 490 care, inainte de a primi cutia de Ikarus 280, a avut o cutie aparte, similara celei de pe autobuzul 394
In 1987, 494 avea cutie de Ikarus, in spate nu avea numar de parc iar sub vopsea se putea citi
479.
509-515: DAC 117 UD, anul 1985: 515 a fost casat in 1988; in 1995 aparuse un "509", dar nu cred ca era originalul... De asemenea 511 din 1995... aproape sigur era 541: Il trada cutia de viteze de Ikarus 280, peretele despartitor al cabinei soferului si capacul din interior care corespunde tevii de umplere a rezervorului de combustibil
516-525: DAC 112 UD: 520 era, in 1994, 567: 517 devenise 584 iar 519 devenise 565. Dupa RK, i-a disparut scutul de la radiator
526-527: DAC 117 UD, 1985. 526, Inainte de retragerea din circulatie, polua foarte tare
528: DAC 117 UD
529-533: DAC 117 UD an de aparitie: 1986
534: DAC 117 UD, 1986
535: DAC 117 UD, 1986, colorit aparte: alb cu rosu
536-543: DAC 117 UD, 1986. 542 avea probleme serioase la cutia de viteze; 541 a primit o cutie de Ikarus 280 probabil din cauza faptului ca sarea din viteza: soferul introducea viteza I iar la pornire... pac, sarea. 540 a devenit 533. 536 a fost, la un moment dat, un DAC 112 UD pentru ca apoi sa fie, din nou, un DAC 117 UD. Aparuse in 1996, dar schema reparatiei capitale indica, clar, 1995. Deci zacuse luni de zile. Ba mai mult, trapa mare de pe partea opusa usilor lipsea, autobuzul circuland saptamani bune cu "motorul la vedere". Lipsa trapei arata realitatea: statul pe bara dupa reparatie...
544-550: DAC 117 UD, 1986. 550 a primit cutie de viteze de Ikarus 280
551-559: DAC 117 UD, 1986. 556, spre sfarsitul vietii, ÃŽn loc de claxon avea o sonerie de V3A
555 a circulat, o vreme, fara capacul de deasupra motorului iar dupa aceea... s-a pus un placaj de lemn care a si crapat
560-569: DAC 112 UD anul 1986
570, 571?
572, 573, 574 (numere de parc schimbate la primele doua). DAC 117 UD luate in 1987, dar aratau ca si cum ar fi fost din 1986
575-579: DAC 117 UD scunde: 578 a devenit 529, 576 a devenit 533 si nu au fost reparate capital deloc. Numerele 576, 578 au fost luate de DAC-uri 117 UD mai vechi
580-606 DAC 112 UDM scunde. 584 a fost avariat serios in 1991, in urma coliziunii frontale cu 507 (care avea cutie de Ikarus 280), atat soferii cat si autobuzele au decedat.