Quote:
Tramvaie noi Timis?
Nu. Tendinta RATUC-ului este de a casa Timisurile, unul din motive fiind reclamatiile locuitorilor privitoare la zgomotul produs de aceste rame. De altfel, Timişurile 02 si 32 nu au trecut prin a doua reparatie capitala in conditiile in care prima RK a fost efectuata in 1998, respectiv 1997 iar 01, care a avut prima RK in 1997, a avut a doua RK in 2001-2002. 15-le, reparat capital in 2000, nu a trecut nici acesta prin a doua RK (desi, teoretic, era cazul) si, in plus, e disparut de ceva vreme. Titularul de pe 15 conduce alte tramvaie.
Alte tramvaie disparute ar fi 09, 27 si 40. 40-ul e casat din cauza starii precare a caroseriei; nu a trecut prin nicio RK, doar printr-o reparatie ceva mai serioasa (schimbarea plafonului pe care se afla lampile si asta numai in cazul primului vagon; remorca nu a trecut prin reparatii prea mari). De 27 si 09 (disparute de luni bune) nu se stia mai nimic in 13.04, cand am fost la depou. 09
se presupune ca e casat (am vazut usi de pe tramvaiul respectiv pe alt tramvai) iar de 27 nu se stie nimic.
Precizez faptul ca
toate aceste tramvaie aveau si numere de inmatriculare, deci nu m-as fi asteptat sa le dea pe mana flexului / a autogenului.
-09 avea numarul de inmatriculare
006
-27 avea numarul de inmatriculare
011
-40 avea numarulde inmatriculare
016
Relatia dintre numerele de parc si cele de inmatriculare (in cazul Timisurilor) e urmatoarea:
001=01
002=02
003=05
004=07
005=08
006=09
007=? Teoretic ar fi trebuit sa fie unul din tramvaiele 11, 13, 14, dar toate sunt disparute de ani buni
008=15
009=? Teoretic, ar fi trebuit sa fie ori 16, ori 23, dar 16-le nu l-am mai vazut la strada din 2002
010=? Teoretic, ori 23, ori 24, ambele disparute. 24 nu arata rau deloc, mai ales ca avea un vatman care se ingrijea de el. Din pacate, vatmanul respectiv nu se mai afla printre noi.
011=27
012=29
013=32
014=33
015=? Mi-e greu sa spun daca numarul 015 urma sa fie alocat tramvaiului 38 sau 39. Logic, 39-le ar fi trebuit sa poarte numarul de inmatriculare 015, dat fiind faptul ca in anul 2004 inca circula. 38-ul a inceput sa apara din ce in ce mai rar odata cu mutarea vatmanului pe 37 (un KT4D) ori in 1998, ori in 1999. O perioada foarte scurta de timp, 38-ul a fost preluat de vatmanul care, in prezent, conduce 59-le (Ioan Sabau, daca nu gresesc). Ulterior, 38-ul aparea rar si era condus, printre altii, de titularul de pe 52. Dat fiind faptul ca 38-ul aparea rar la strada (cel putin pe 101 il vedeam rareori dupa c titularul a trecut pe 37) disparitia lui nu am remarcat-o imediat
016=40
017=59
018=60