TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sat 27 Apr 2024 09:04

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 509 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Mar 2011 09:10 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Ma aflam in MAN-ul #766, care se afla pe linia 2, in jurul orelor 14 - 15, in statia de la biserica din Tractorul... Chiar daca l-a vazut pe acesta ca statea cu piciorul pe scara, soferul a fortat inchiderea usilor de DOUA ori, dupa care, enervat, s-a ridicat si a inceput sa dea cu pumnii in respectivul calator si sa urle, citez, "Nu vezi nene ca am masina in spate?".

Inca o data, acelasi sofer a dat dovada de nesimtire suprema. Ieri ma aflam in Livada Postei, in jurul orei 21:45; #766 se afla pe linia 36 si astepta in statie cu usile inchise. Ma pun in dreptul usii si astept sa deschida usile. Desi autobuzul ar fi trebuit sa plece la 21:54, soferul demareaza in tromba, in jurul orei 21:50, si ma lasa in statie :shock: . Nu am fost singurul care a ramas pe dinafara, chiar daca alti calatori ii faceau semne in oglinda sa opreasca. Este unul dintre cei mai NESIMTITI soferi si fara pic de bun simt. Cand o sa am mai mult timp la dispozitie, o sa depun o plangere la RAT, desi nu cred ca merita efortul. Voi fi tratat cu aceasi nesimtire si indiferenta.
Tot o intamplare "a la" RAT. Azi dimineata, in jurul orei 7:30, patru controlori asteptau in statie la Faget un vehicul pe care sa il controleze. Si in ce credeti ca s-au suit? In nici un caz intr-un 8 plin de tigani care vin la locul de munca calatorind fraudulos si deranjand calatorii, ci intr-un 51 cu un singur calator...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 00:45 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Ultimele curse de seara = "fericirea canistrei"

Miercuri, 6 aprilie 2011, orele 23.38, soferul autobuzului nr. 509, de pe linia 5, a trecut de statia "Patria" (si de cabina de urmarire) in directia Astra, apoi a virat stanga inapoi pe Iuliu Maniu, catre garajul din Sos. Cristianului. N-as fi vrut sa fiu pasager in acel moment in statia Hidromecanica si sa astept ultima cursa de pe linia 5, conform orarului afisat...

Cazul nu este singular, se practica la greu, de exemplu pe linia 34. Doar liniile ctitorie-portocalie nu sunt afectate de fenomen: 21, 36, 37, 40 si cincizeciurile. Se pare ca exista instructiuni in acest sens: "puteti sa furati, baieti, dar nu de oriunde". Sigur, "nu avem bani" pentru implementarea GPS, ci doar pentru borduri, floricele si invartitori cu musuroi la mijloc.

Dar scartaitorii de corzi n-au treaba cu asta. Pe ei ii f*&e grija sa faca interval de 15 minute la ore de varf pe linia 28, inclusiv sa introduca pe aceasta articulate care circula goale. Ca doar Bartolomeul a fost fruntas pe tara la Referendum.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 07:20 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
De la ora 6 jumatate, circulatia troleibuzelor este paralizata. Un incident grav a avut loc in giratoriu la Faget, unde un troleibuz a agatat reteaua, cel mai probabil dupa o deraiere si aproape a rupt doua console, una cazand peste vehiculul cu pricina. Revin cu detalii si poze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 08:42 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Volvo-ul #66, care a revenit azi, dupa o jumatate de an de inactivitate, la traseu, a agatat reteaua in giratoriu la Faget. Nu au existat victime, insa harabura a fost la ordinea zilei. Aglomeratie, injuraturi, haos si tot tacamul. Celor din RAT, le-au luat jumatate de ora sa intervina. Oamenii au inghetat prin statii, dar pe langa faptul ca era nebunie, au trimis in locul troleibuzelor, autobuze de capacitate mica si un singur articulat care a si disparut dupa o tura.
La aproape 2 ore de la incident, inca se lucreaza la retea, aceasta fiind momentan ancorata, nu si fixata de stalpi. Doar doua autoturnuri au intervenit pentru remedierea problemei.
Singurele vehicule care au facut fata cu brio situatiei, sunt Renault-urile, care cu ajutorul motorului termic s-au strecurat fara probleme printre participantii la trafic. In cele ce urmeaza, cateva poze. Nu sunt cele mai bune, nevand cel mai extraordinar aparat, dar sunt unice.
Pentru inceput, starea retelei la inceput:

Ora 8:37: au finalizat lucrul, desi consolele distruse nu au fost inlocuite, iar starea retelei este mai proasta decat inainte...


Attachments:
P4070409 [800x600].jpg
P4070409 [800x600].jpg [ 78.88 KiB | Viewed 10123 times ]
P4070422 [800x600].jpg
P4070422 [800x600].jpg [ 70.53 KiB | Viewed 10125 times ]
P4070431 [800x600].jpg
P4070431 [800x600].jpg [ 74.68 KiB | Viewed 10125 times ]
P4070434 [800x600].jpg
P4070434 [800x600].jpg [ 88.58 KiB | Viewed 10124 times ]
P4070439 [800x600].jpg
P4070439 [800x600].jpg [ 76.13 KiB | Viewed 10124 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 08:45 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Continuare:


Attachments:
P4070444 [800x600].jpg
P4070444 [800x600].jpg [ 69.09 KiB | Viewed 10123 times ]
P4070446 [800x600].jpg
P4070446 [800x600].jpg [ 75.01 KiB | Viewed 10124 times ]
P4070448 [800x600].jpg
P4070448 [800x600].jpg [ 63.49 KiB | Viewed 10121 times ]
P4070450 [800x600].jpg
P4070450 [800x600].jpg [ 82.42 KiB | Viewed 10123 times ]
P4070465 [800x600].jpg
P4070465 [800x600].jpg [ 111.82 KiB | Viewed 10121 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 08:46 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Continuare:


Attachments:
P4070466 [800x600].jpg
P4070466 [800x600].jpg [ 94.5 KiB | Viewed 10119 times ]
P4070467 [800x600].jpg
P4070467 [800x600].jpg [ 88.74 KiB | Viewed 10120 times ]
P4070468 [800x600].jpg
P4070468 [800x600].jpg [ 100.89 KiB | Viewed 10120 times ]
P4070471 [800x600].jpg
P4070471 [800x600].jpg [ 95.31 KiB | Viewed 10121 times ]
P4070474 [800x600].jpg
P4070474 [800x600].jpg [ 91.33 KiB | Viewed 10121 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 08:48 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Continuare:


Attachments:
P4070478 [800x600].jpg
P4070478 [800x600].jpg [ 88.34 KiB | Viewed 10120 times ]
P4070483 [800x600].jpg
P4070483 [800x600].jpg [ 84.33 KiB | Viewed 10120 times ]
P4070485 [800x600].jpg
P4070485 [800x600].jpg [ 110.21 KiB | Viewed 10119 times ]
P4070489 [800x600].jpg
P4070489 [800x600].jpg [ 88.85 KiB | Viewed 10119 times ]
P4070486 [800x600].jpg
P4070486 [800x600].jpg [ 85.76 KiB | Viewed 10116 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 08:49 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Continuare:


Attachments:
P4070498 [800x600].jpg
P4070498 [800x600].jpg [ 88.85 KiB | Viewed 10118 times ]
P4070500 [800x600].jpg
P4070500 [800x600].jpg [ 81.11 KiB | Viewed 10119 times ]
P4070494 [800x600].jpg
P4070494 [800x600].jpg [ 93.87 KiB | Viewed 10114 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 15:09 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
Teoretic, un astfel de incident ar trebui sa se lase cu sanctiuni, dar sa fie pedepsit cine trebuie, nu sa se gaseasca tapul ispasitor iar ala sa plateasca de sa nu-i ajunga salariul pe un an intreg.

Pozitia troleibuzului nu pare anormala, deci nu cred sa se fi departat prea tare de retea si, astfel, sa deraieze captatorii si sa faca prapad. Sa fi avut viteza? Personal, nu cred. Sa fi fost nevoit sa franeze brusc iar din cauza asta sa-i fi deraiat captatorii? Chiar daca, sa zicem ca a fost in situatia asta, defirarea nu ar trebui sa aiba loc. Deci, nu m-as mira sa fi fost ceva probleme la retea aparute cu putin timp inainte ca 66-le sa treaca pe acolo.
Sunt curios cine ar fi fost tras la raspundere, daca erau victime.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 16:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
De ce a ramas acel troleibuz (RATBv 66) in intersectie?? Putea sa plece folosind bateriile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 16:42 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Silviu Sintea wrote:
De ce a ramas acel troleibuz (RATBv 66) in intersectie?? Putea sa plece folosind bateriile.

Era cazuta o consola peste el, nefiind mutat pana nu s-a pus la loc consola. Daca pleca, risca sa traga dupa el toata reteaua. Oricum a fost tractat pana la garaj, de unde a iesit doar acum, in schimbul II, cu noi fire tragatoare.

Revenind la intrebarile lui OAB; azi dimineata cand m-am trezit, am observat ca toata reteaua ce trece pe sub geamul meu se misca foarte tare. Am crezut ca este din cauza vantului, dar de obicei nici macar nu se clatina cand au loc astfel de fenomene meteo. Peste cateva minute, observ ca se clatina din nou. Timp de 15 minute nu a mai trecut nici un troleibuz, mi-am dat seama ca s-a intamplat ceva.
Ei bine, acel Volvo, normal ar fi trebuit sa faca stanga, fiind pe linia 8, dar nu stiu cum a ajuns in directia aia. Cand am vazut cum se clatina reteaua, m-am gandit ca a avut loc o deraiere, iar soferul trage de tangon, fiind agatat de retea, dar si daca era asa, imi pare imposibil ca un sofer sa indoaie o consola si sa darame o alta, doar tragand de tangoane... Chiar nu imi dau care sa fie cauza unui astfel de incident. Un comunicat de presa din partea RAT Bv, ne-ar lamuri, dar nu cred ca presa a relatat ceva despre acest carambol, si poate e mai bine asa. Cine stie ce "lemne" scriau cei de la Monitorul "Portocaliu"?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 16:59 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Cateva imagini cu reteaua vazuta de la locul incidentului.
Cateva observatii:
- a fost montata o consola dreapta de care se va lega reteaua in aceasta noapte, cand nu mai este curent;
- observati improvizatia si "burtile" pe care le-a facut reteaua;


Attachments:
P4070511 [800x600].jpg
P4070511 [800x600].jpg [ 46.04 KiB | Viewed 10074 times ]
P4070512 [800x600].jpg
P4070512 [800x600].jpg [ 57.2 KiB | Viewed 10074 times ]
P4070516 [800x600].jpg
P4070516 [800x600].jpg [ 36.98 KiB | Viewed 10074 times ]
P4070517 [800x600].jpg
P4070517 [800x600].jpg [ 61.81 KiB | Viewed 10075 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 17:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
SPA29 wrote:
Ei bine, acel Volvo, normal ar fi trebuit sa faca stanga, fiind pe linia 8, dar nu stiu cum a ajuns in directia aia


O explicatie ar fi ca soferul a uitat ca e pe linia 8, deci ca trebuie sa o ia la stanga. Astfel s-ar putea explica de ce a tras dupa el toata reteaua. E de rasu-plansu'!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 17:34 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
INCREDIBIL!!!
La cateva zeci de minute de cand am realizat pozele, reteaua de troleibuze este din nou DISTRUSA!!! De aceasta data, un camion a agatat reteaua... Dumnezeu e sus si ne-a binecuvantat inca odata! Soferul a scapat, nefiind victime. Iata de ce am afirmat ca treaba este facuta de mantuiala. Absolut incredibil!!!
Politia dirijeaza haosul ce s-a iscat.
Cateva imagini:


Attachments:
P4070521 [800x600].jpg
P4070521 [800x600].jpg [ 106.94 KiB | Viewed 10064 times ]
P4070522 [800x600].jpg
P4070522 [800x600].jpg [ 96.95 KiB | Viewed 10065 times ]
P4070526 [800x600].jpg
P4070526 [800x600].jpg [ 68.61 KiB | Viewed 10064 times ]
P4070528 [800x600].jpg
P4070528 [800x600].jpg [ 59.31 KiB | Viewed 10065 times ]
P4070529 [800x600].jpg
P4070529 [800x600].jpg [ 61.81 KiB | Viewed 10065 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 17:36 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Continuare:


Attachments:
P4070530 [800x600].jpg
P4070530 [800x600].jpg [ 65.01 KiB | Viewed 10063 times ]
P4070531 [800x600].jpg
P4070531 [800x600].jpg [ 71.86 KiB | Viewed 10063 times ]
P4070534 [800x600].jpg
P4070534 [800x600].jpg [ 73.53 KiB | Viewed 10063 times ]
P4070535 [800x600].jpg
P4070535 [800x600].jpg [ 70.19 KiB | Viewed 10064 times ]
P4070536 [800x600].jpg
P4070536 [800x600].jpg [ 74.39 KiB | Viewed 10064 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Apr 2011 18:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Silviu Sintea wrote:
SPA29 wrote:
Ei bine, acel Volvo, normal ar fi trebuit sa faca stanga, fiind pe linia 8, dar nu stiu cum a ajuns in directia aia


O explicatie ar fi ca soferul a uitat ca e pe linia 8, deci ca trebuie sa o ia la stanga. Astfel s-ar putea explica de ce a tras dupa el toata reteaua. E de rasu-plansu'!


Din pacate, chiar aceasta a fost explicatia data directorilor RATBv de catre sofer. La noapte se va reface complet reteaua din acel giratoriu.

Urmeaza reactivarea tronsonului Triaj - Bul.Garii - Stad. Tineretului. Se vorbeste din nou de prelungirea retelei de troleibuz pana in Sampetru. Insa, deocamdata, vorbe.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Apr 2011 18:46 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Ieri, dupa ce au reusit sa dea drumul din nou troleibuzelor, un autoturn a lucrat inca doua ore pentru indreptarea firelor. Azi noapte au reusit sa monteze reteaua linilor 7 si 30 pe o consola, dar este prea scurta pentru a fi fixata si reteaua liniei 8, care a cam ramas in aer. Ce este mai trist, si sper sa ma insel, troleibuzele Volvo ori nu mai au motoare termice ori nu au avut soferii carburant sa le foloseasca ieri, ingreunand circulatia si mai mult.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Apr 2011 18:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
SPA29 wrote:
Ieri, dupa ce au reusit sa dea drumul din nou troleibuzelor, un autoturn a lucrat inca doua ore pentru indreptarea firelor. Azi noapte au reusit sa monteze reteaua linilor 7 si 30 pe o consola, dar este prea scurta pentru a fi fixata si reteaua liniei 8, care a cam ramas in aer. Ce este mai trist, si sper sa ma insel, troleibuzele Volvo ori nu mai au motoare termice ori nu au avut soferii carburant sa le foloseasca ieri, ingreunand circulatia si mai mult.


Troleibuzul Volvo nr. 66 nu a plecat de acolo datorita consolei cazute pe el.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Apr 2011 19:10 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Nu ma refer la 66. E clar ca acela nu putea pleca de acolo. Este vorba ca ieri dupa amiaza, la cel de-al doilea incident, s-a format o coada de trei troleibuze, din care doua Volvo-uri si un G&S, toate fiind dotate cu motor termic, dar care au ramas pe loc, neutilizand motorul termic, ingreunand, astfel, intrarea in giratoriu.
Ca tot am pomenit de motoare termice, va invit sa urmariti cum s-au descurcat troleibuzele Renault #280 si #308, strecurandu-se printre masini, continuandu-si astfel traseul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Apr 2011 21:16 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
Referitor la motoare termice. Ştie cineva ce fel de motoare au aceste troleibuze? Dacă au motor cu aprindere prin compresie nu se explică faptul că în asemenea situaţii să nu se poată folosi motorul termic. Dacă în schimb au motoare cu aprindere prin scânteie se explicâ acest fapt si anume că regia nu cumpără benzină.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Apr 2011 18:07 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Silviu Sintea wrote:
La noapte se va reface complet reteaua din acel giratoriu.

S-a lucrat la retea azi-noapte, in jurul orelor 00:30, dar nici pe departe nu s-a refacut zona afectata. A fost facuta doar o alta improvizatie. Dupa cum am scris si mai sus, consola pusa este prea scurta. Imaginile vorbesc de la sine.
In ultima imagine, puteti observa ca muncitorii nu au avut loc de un indicator stradal si l-au lasat de izbeliste, chiar daca cand au sosit era montat pe stalp (vezi imaginile de mai sus).


Attachments:
P4090713 [800x600].jpg
P4090713 [800x600].jpg [ 84.05 KiB | Viewed 9931 times ]
P4090715 [800x600].jpg
P4090715 [800x600].jpg [ 74.19 KiB | Viewed 9932 times ]
P4090716 [800x600].jpg
P4090716 [800x600].jpg [ 49.23 KiB | Viewed 9930 times ]
P4090719 [800x600].jpg
P4090719 [800x600].jpg [ 70.15 KiB | Viewed 9930 times ]
P4090725 [800x600].jpg
P4090725 [800x600].jpg [ 113.01 KiB | Viewed 9929 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jul 2011 16:41 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Afisaj a la RAT Bv:


Attachments:
P7292834 [800x600].jpg
P7292834 [800x600].jpg [ 53.53 KiB | Viewed 9358 times ]
P7292835 [800x600].jpg
P7292835 [800x600].jpg [ 49.76 KiB | Viewed 9360 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Oct 2011 17:42 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
ÃŽn urmă cu puÅ£in timp, Volvo-ul #67 a fost implicat într-un accident în zona podului feroviar din Tractorul. Troleibuzul nu este grav avariat, fiind lovit în zona burdufului, afectat fiind doar sistemul de deschidere/închidere al uÅŸilor numărul 3. ÃŽn schimb maÅŸina este grav avariată în partea din faÅ£ă, iar după părerea mea nu se mai poate face nimic pentru a fi reparată. Din ce mi-am dat seama, ÅŸoferul autoturismului este vinovat, nefiind atent când a ieÅŸit de pe strada Octavian Goga, pe 13 Decembrie, lovind Volvo-ul. PoliÅ£iÅŸtii sunt la faÅ£a locului ÅŸi cercetează condiÅ£iile în care s-a produs accidentul.

Imagini cu troleibuzul înainte de a se retrage la garaj:


Attachments:
#67_008.jpg
#67_008.jpg [ 91.19 KiB | Viewed 9112 times ]
#67_009.jpg
#67_009.jpg [ 72.63 KiB | Viewed 9112 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Oct 2011 21:31 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Păcat că se face haz de necaz de nişte oameni care nu au cele mai bune unelte, dar asta e.
[youtube]3NewjxOgEBw[/youtube]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Nov 2011 03:36 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
De ce s-ar vinde bilete în staţia de la Patria, când la MAXIM 8 metri mai încolo avem un magazin mixt cu un program mai bun decât o casă de bilete RAT?


Attachments:
DSC02863 [800x600].jpg
DSC02863 [800x600].jpg [ 52.63 KiB | Viewed 8806 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Dec 2011 19:53 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Un autobuz RAT a fost izbit în plin, de un şofer care nu a acordat prioritate

Un şofer nu a acordat prioritate unui autobuz RAT, care ieşea din staţia de la Discoteca Hacienda. În urma impactului, pasagera din dreapta autoturismului a fost rănită, fiind necesară intervenţia unui echipaj SMURD.

Staţia de pe strada Carpaţilor este prevăzută cu alveolă, astfel că şoferii care circulă pe prima bandă au obligaţia să acorde prioritate autobuzelor care ies din staţie. Se pare că şoferul unui VW Golf a uitat pentru moment de această regulă şi a reacţionat prea târziu, astfel că a intrat în plin într-un autobuz care tocmai părăsea refugiul. Impactul a fost destul de puternic faţa autotursimului fiind distrusă aproape în întregime, iar pasagera din dreapta necesitând îngrijire medicală, lovindu-se cu capul de parbriz.

Pasagerii din autobuz nu au fost răniţi, însă, s-au speriat, din cauza bubuiturii puternice. Unii dintre curioşii adunaţi la faţa locului, mai superstiţioşi din fire, au dat vina pe numărul 13 pentru producerea accidentului, ambele autovehicule, având în numărul de înmatriculare această cifră.

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Un ... 8713.html#


Attachments:
633.jpg
633.jpg [ 36.01 KiB | Viewed 8532 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Dec 2011 11:34 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Kappa a formulat o cerere către directorul RAT, prin care îşi exprimă doleanÅ£ele faÅ£ă de circulaÅ£ia liniei 42. Sunt curios dacă este luată în seamă. Măcar oamenii care vor să muncească să fie lăsaÅ£i să muncească, că dacă e să ne luăm după cei din RAT, toÅ£i românii au vacanÅ£ă până în 15 ianurie.

Kappa wrote:
Pentru ca RAT Brasov isi bate joc de calatorii cinstiti si nimeni nu a putut sa ia o decizie referitoare la circulatia liniei 42 in perioada 27 - 30 decembrie 2011 am scris un e-mail conducerii RAT. Sa vedem daca raspunde in timp util.

Domnule Director,
Subsemnatul M. D., domiciliat in Brasov si utilizator al serviciilor de transport local oferite de RAT Brasov va scriu in numele meu si al unor colegi care lucram la Statia CF Brasov Triaj si Revizia de Vagoane Brasov Triaj aflate in Brasov Triaj.
Cu surprindere si nemultumire am aflat ca in perioada 27 -30 decembrie 2011 orarul de circulatie pentru autobuzele liniei 42 a fost stabilit ca fiind cel de sambata.
Dupa cum cunoasteti sambata si duminica acest autobuz nu are program de circulatie deci in aceea perioada nu va circula.
Unitatile noastre in perioada 27-30 decembrie au program de lucru normal si deci nu vom avea cu ce sa ne deplasam la si de la locul de munca. Nu exista o alta alternativa de a ajunge cu nici un autobuz intre Gara si Timis Triaj. La ora 7 nu avem cu ce ajunge, la ora 15 nu avem cu ce pleca si la ora 19 cand se schimba tura de serviciu nu avem cu ce ajunge/pleca.
O parte dintre noi avem abonamente pe aceasta linie. Un abonament pe linia 42 costa la fel ca pe orice linie de interior municipiu, tot 35 lei, desi acest autobuz circula cu minim 8 zile pe luna mai putin. Spre exemplu, in luna decembrie 2011 va circula doar 16 zile, adica jumatate de luna.
De ce la momentul cand am cumparat abonamente nu s-a tinut cont ca autobuzele liniei 42 nu vor circula cu 5 zile mai putin si sa se diminueze valoarea acestora corespunzator?
O alta problema este si programul de circulatie al liniei 34B care a fost facut parca in bataie de joc. Autobuzele ajung dimineata la orele 6,21; 7,17 in timp ce serviciul incepe la ora 7,00. Dupa parerea dvs. cu ce autobuz ar trebui sa ne deplasam ca sa ajungem la program?
Pentru cei care termina serviciul la ora 15 exista autobuze la orele 14,36; 15,36. La fel nu este convenabil.
Pentru salariatii turanti care se schimba din tura acest autobuz nu are curse la ora 19 pana la Timis Triaj. Si atunci va intrebam: acest autobuz poate fi folosit de salariatii din Statia Timis Triaj? Este un mod discriminatoriu de a trata cetatenii?
Pentru linia 10 care nu circula de asemenea sambata si duminica s-a decis ca abonamentele sunt valabile pe linia 1 si 31 pe portiunea in care acestea au traseu comun cu linia 10.
Va rugam sa analizati cele scrise si sa ne transmiteti punctul dvs. de vedere.
Pe mine personal ma puteti gasi la numarul de telefon 07XX.XXX.XXX.
Cu stima,
D.M.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Dec 2011 12:14 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Am fost contactat de unul din directorii RAT Brasov in cursul acestei dimineti.
Dorea sa stie exact cati sunt cu abonamente ca sa asigure o cursa "experimental" pe data de 27.12.2011. Si eventual la ce ore sa circule. Nu am putut sa ii spun la ce ora este necesara pentru ca sunt colegi turanti cu care nu m-am putut intalni si colegii care lucreaza la 8 ore majoritatea si-au rezolvat ca sa ramana in concediu in perioada respectiva sau sa se deplaseze cu altceva.
Spunea dumnealui ca pune pe 27 decembrie autobuz in care va fi si echipa de control. In cazul in care nu sunt abonati suficienti autobuzul nu va mai circula in 28, 29 si 30. Nu era interesat de calatorii ocazionali care circula cu bilet.
In final a decis ca linia 42 sa nu circule in perioada respectiva.
Imi reprosa faptul ca nu am facut solicitarea mai devreme cu cateva zile. Eu am sunat la Dispecerat luni si "m-au pasat" pentru joi. Ori joi deja erau stabilite programele de circulatie.
Pentru orice problema mi-a recomandat sa scriu e-mail la ratbv@ratbv.ro.
Chiar daca problema nu fost rezolvata mi-a placut ca cineva a tratat sesizarea.
Cat priveste linia 34 barat mi-a spus ca locuitorii din zona au cerut acel program de circulatie. Si cum in Romania fiecare se gandeste doar pentru el acei locuitori nu au dorit sa stie si parerea celor care lucreaza in zona. Le era greu sa treaca o pasarela.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jan 2012 20:24 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
BZB wrote:
Două linii noi de troleibuze: Astra – Gară şi Triaj - Gară

Tot în acest an se vor extinde traseele RAT până la Dâmbul Morii - Timişul de Sus

În primăvara acestui an, vor fi înfiinţate cel puţin două linii de troleibuze care să facă legătura între Astra şi Gară, precum şi între Triaj şi Gară. Primarul George Scripcaru spune că aceste două linii de transport în comun este necesar să fie reactivate deoarece există solicitări din partea cetăţenilor în acest sens. „Liniile de tensiune sunt în conservare, aşa că nu vor fi cheltuieli mari. Iar RAT a achiziţionat de curând încă zece troleibuze”, susţine primarul George Scripcaru. Este vorba de o achiziţie de 10 troleibuze marca Renault, second-hand, în stare foarte bună de funcţionare. La ora actuală, RAT Braşov are şase trasee deservite de troleibuze, respectiv liniile 3, 5barat, 7, 8, 30 şi 33, iar parcul auto numără alte 34 de troleibuze.

Un alt proiect în ceea ce priveşte transportul în comun pe care îl are Primăria Braşov pentru acest an se referă la linie de autobuze până la Timişul de Jos. „Pentru că graniţa Braşovului s-a extins până la Timişul de Sus, trebuie să asigurăm linii de transport cu autobuzele RAT între Braşov şi Timişul de Jos (inclusiv Dâmbul Morii). Acest lucru înseamnă şi lucrări de infrastructură de utilităţi către cele două foste localităţi predelene. Cetăţenii de acolo vor deveni braşoveni şi este necesar ca şi ei să beneficieze de condiţii asemănătoare Braşovului”, a adăugat George Scripcaru.


http://www.bzb.ro/index.php?page_name=s ... tire=60655

Cu ce ne-am ales după un an? Cu o linie de troleibuz care circulă la un interval de 5-6 ore pe ruta Rulmentul - Triaj. Cu reţeaua de troleibuz de pe Aurel Vlaicu şi Zizinului cum rămâne?

SPA29 wrote:
Un autobuz RAT a fost izbit în plin, de un şofer care nu a acordat prioritate

Un şofer nu a acordat prioritate unui autobuz RAT, care ieşea din staţia de la Discoteca Hacienda. În urma impactului, pasagera din dreapta autoturismului a fost rănită, fiind necesară intervenţia unui echipaj SMURD.

Staţia de pe strada Carpaţilor este prevăzută cu alveolă, astfel că şoferii care circulă pe prima bandă au obligaţia să acorde prioritate autobuzelor care ies din staţie. Se pare că şoferul unui VW Golf a uitat pentru moment de această regulă şi a reacţionat prea târziu, astfel că a intrat în plin într-un autobuz care tocmai părăsea refugiul. Impactul a fost destul de puternic faţa autotursimului fiind distrusă aproape în întregime, iar pasagera din dreapta necesitând îngrijire medicală, lovindu-se cu capul de parbriz.

Pasagerii din autobuz nu au fost răniţi, însă, s-au speriat, din cauza bubuiturii puternice. Unii dintre curioşii adunaţi la faţa locului, mai superstiţioşi din fire, au dat vina pe numărul 13 pentru producerea accidentului, ambele autovehicule, având în numărul de înmatriculare această cifră.

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Un ... 8713.html#

MAZ-ul #633, implicat în accident, şi acum umblă lovit, deşi două ciocane plasate unde trebuie rezolvau problema. Nepăsare totală în întreţinerea vehiculelor, dar ăsta e nivelul. N-ai ce-i face.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jan 2012 20:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
SPA29 wrote:
BZB wrote:
Două linii noi de troleibuze: Astra – Gară şi Triaj - Gară

Tot în acest an se vor extinde traseele RAT până la Dâmbul Morii - Timişul de Sus

În primăvara acestui an, vor fi înfiinţate cel puţin două linii de troleibuze care să facă legătura între Astra şi Gară, precum şi între Triaj şi Gară. Primarul George Scripcaru spune că aceste două linii de transport în comun este necesar să fie reactivate deoarece există solicitări din partea cetăţenilor în acest sens. „Liniile de tensiune sunt în conservare, aşa că nu vor fi cheltuieli mari. Iar RAT a achiziţionat de curând încă zece troleibuze”, susţine primarul George Scripcaru. Este vorba de o achiziţie de 10 troleibuze marca Renault, second-hand, în stare foarte bună de funcţionare. La ora actuală, RAT Braşov are şase trasee deservite de troleibuze, respectiv liniile 3, 5barat, 7, 8, 30 şi 33, iar parcul auto numără alte 34 de troleibuze.

Un alt proiect în ceea ce priveşte transportul în comun pe care îl are Primăria Braşov pentru acest an se referă la linie de autobuze până la Timişul de Jos. „Pentru că graniţa Braşovului s-a extins până la Timişul de Sus, trebuie să asigurăm linii de transport cu autobuzele RAT între Braşov şi Timişul de Jos (inclusiv Dâmbul Morii). Acest lucru înseamnă şi lucrări de infrastructură de utilităţi către cele două foste localităţi predelene. Cetăţenii de acolo vor deveni braşoveni şi este necesar ca şi ei să beneficieze de condiţii asemănătoare Braşovului”, a adăugat George Scripcaru.


http://www.bzb.ro/index.php?page_name=s ... tire=60655

Cu ce ne-am ales după un an? Cu o linie de troleibuz care circulă la un interval de 5-6 ore pe ruta Rulmentul - Triaj. Cu reţeaua de troleibuz de pe Aurel Vlaicu şi Zizinului cum rămâne?


Ar trebui intrebati cei ce au promis si n-au realizat. Voi i-ati crezut pe scripcari???


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 509 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group