TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 19:17

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 509 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Jul 2009 21:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Pentru acei brasoveni sau oaspeti ai orasului care au remarcat desigur prezenta unor treceri de pietoni dotate cu buton de comanda, am o veste trista, dar caracteristica.

Niciuna din acele intersectii nu a avut vreodata si nu are nici acum activata comanda respectiva, butonul fiind pus "doar de decor", in scop psihologic. Deci puteti sa apasati pe buton sau nu, caci nu veti influenta in nici un fel succesiunea fazelor semaforului, care este prestabilita pe baza unui program unic. Probabil acel buton nici nu e legat electric de nimic. Inca o mare pacaleala a primariei, asadar. Ma refer la trecerile de pietoni urmatoare:
- Balcescu (Magazin Star);
- Eroilor (Modarom);
- Muresenilor (Sf. Ioan);
- Harmanului (CEC, 2 treceri);
- Cart. Tractorul si care-or mai fi.

Cine nu crede, sa cronometreze fazele.
In anii 70 a existat o trecere de pietoni in Brasov, la care chiar au functionat o vreme acele butoane, pe Calea Bucuresti (Fabrica de Jenti-Autoservice). Dar pe atunci Primii-Secretari PCR mai aveau ceva respect fata de pietoni, chiar daca ei circulau doar cu Volga.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Jul 2009 22:17 
Offline

Joined: Fri 01 May 2009 00:08
Posts: 43
Nu ştiu de celelealte, dar semafoarele din Tractorul şi de la Modarom sunt comandate prin acel buton. Acest lucru se poate observa mai ales seara când nu trece nici un pieton timp de o oră şi semaforul rămâne pe verde în tot acest timp.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Jul 2009 22:36 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Pok wrote:
Nu ştiu de celelealte, dar semafoarele din Tractorul şi de la Modarom sunt comandate prin acel buton. Acest lucru se poate observa mai ales seara când nu trece nici un pieton timp de o oră şi semaforul rămâne pe verde în tot acest timp.

S-ar putea sa existe o temporizare in functie de ora. La orele de zi, verdele pentru pietoni vine oricum la acelasi interval de timp la Modarom, indiferent daca este apasat sau nu butonul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Jul 2009 07:07 
Offline

Joined: Fri 01 May 2009 00:08
Posts: 43
Nu cred că în timpul zilei acest lucru (dacă funcţionează conform „cererii”, sau pre-temporizării) poate fi observat: traficul pietonal acolo (la Modarom) nu are nicio dată „pauză”, semaforul are tot timpul „cereri” de schimbare pe verde pentru pietoni, deci semaforul va funcţiona permanent pe verde pentru autovehicule în ciclul „minim/standard”. Ar fi culmea ca din două în două secunde (adică de căte ori cineva apasă butonul „magic”) semaforul să se facă verde pentru pietoni.
În schimb fenomenul (care sa confirme funcţionare semaforului „după buton”) poate fi mai uşor observat la semaforul din Tractorul, unde traficul pietonal este mult mai rar şi unde semaforul rămâne pe verde pentru autovehicule pentru muuult timp şi în timpul zilei.
La un moment dat scrii de semafor cu buton pentru pietoni la „magazinul Star”. Acolo într-adevăr nu există funcţionalitatea amintită, dar nici nu există buton pentru pietoni. :D Acel semafor are o „istorie” zbuciumată din acest punct de vedere; a fost construit pentru a funcţiona în regimul de verde pentru pietoni funcţie de cereri, s-au şi instalat butoane, tot, dar de funcţionat probabil n-a funcţionat nici o secundă. Prima dată a „pierdut” butonul de pe partea cu Star, după aia a pierdut butonul de pe cealaltă parte, iar în final semaforul a fost „reconfigurat” (semaforul dinspre strada Bâlcescu s-a mutat înainte de intersecţie). În acest moment nu cred că are menirea să funcţioneze cu buton pentru pietoni. Dar asta-i o presupunere.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Jul 2009 22:53 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Da, la Star, ma refeream la vechiul semafor. Actualul nu mai are butoane.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Jul 2009 10:49 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Iata cum troleibuzele sunt lasate de izbeliste... #56 circula cu o usa deschisa, punand in pericol integritatea calatorilor. Acest lucru se intampla din cauza inconstientei unor persoane din regie, care permit iesirea la strada a troleibuzelor in asemenea conditii.


Attachments:
#56_003.JPG
#56_003.JPG [ 70.6 KiB | Viewed 11261 times ]
#56_004.JPG
#56_004.JPG [ 51.73 KiB | Viewed 11260 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Jul 2009 11:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Cand vad acele troleibuze exceptionale cum se prapadesc la Brasov, ma ingrozesc.

In poza se vede un stalp vopsit intr-o nuanta frumoasa de verde. Oameni buni, vopsiti si consolele, nu le lasati gri. In alte orase din lume se vopsesc si stalpii si consolele in aceeasi culoare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Jul 2009 11:16 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Toti stalpii metalici au fost vopsiti in acest fel, dar cei care sunt din beton si toate consolele au ramas nevospiti...


Attachments:
P7160457 (Medium).JPG
P7160457 (Medium).JPG [ 78.01 KiB | Viewed 11255 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Jul 2009 12:44 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu Sintea wrote:
Oameni buni, vopsiti si consolele, nu le lasati gri. In alte orase din lume se vopsesc si stalpii si consolele in aceeasi culoare.

Se pare ca s-a interzis vopsirea consolelor. Pe Bd. Victoriei, toti stalpii sunt deja verzi, dar consolele au ramas cum erau. Probabil ideea este sa arate cat mai urat si sa nu se risipeasca vopseaua pe ceva care oricum e condamnat sa dispara.

Alta "pleasca". Desi se anuntasera cu surle si trambite cu totul alte prioritati pe santiere, a inceput iarasi ravasirea Caii Bucuresti, abia asfaltata in toamna... De data asta, pe sectorul unde mai ramasesera stalpii, se sparge pe mijloc sa se introduca scuar cu flori, ceeace probabil va duce la necesitatea largirii cu un metru de fiecare parte, cu tot ce inseamna asta: inlocuirea bordurilor vechi, taierea ultimilor copaci scapati anul trecut, lichidarea ultimilor stalpi din beton care sustinusera reteaua de troleibuze. Ah, bordurile, bordurile mult ravnite...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Jul 2009 19:18 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
A fost vandalizata cabina de urmarire a circulatiei de la Casa Armatei (parc). Cineva a spart ambele ferestre laterale cu bolovani, din doua directii opuse (?!). Operatoarea nu mai e prezenta in cabina, nici macar bolovanii cazuti inauntru nu au fost ridicati intre timp de catre cineva din personalul administrativ. Faptul ca nu s-a lovit geamul din fata, mult mai mare si mai spectaculos la spargere, indica si probabilitatea ca sa nu fie un act de vandalism, ci de razbunare. Sa fi fost vreun sofer grabit la ultimele curse de seara "notat in carnetel"? N-as prea crede ca se mai teme cineva de sistemul de urmarire al RAT. Candva era cel mai performant din tara (acum 43 de ani). Acum nici macar sa se pronunte termenul "GPS" nu e voie, iar singura cabina de urmarire ramasa functionala e cea de la Castanilor, dupa ce surata ei de la Faget a disparut pe neobservate, odata cu troleibuzele de pe 10 si cu tramvaiul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Jul 2009 19:41 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Am gasit cateva imagini destul de "interesante" pe http://www.comunicatedepresa.ro/Automob ... v~MjEzMzA= .
In prima imagine, este cumva domnul Pulpea? Tare fericit era nea' Scripcaru. Ma intreb de ce? In 2 imagini mai apar 3 domni. Stie cineva cine sunt acestia? Par a fi straini.


Attachments:
21330_man brasov 1 (Medium).jpg
21330_man brasov 1 (Medium).jpg [ 67.11 KiB | Viewed 11124 times ]
21330_man brasov 2 (Medium).jpg
21330_man brasov 2 (Medium).jpg [ 45.62 KiB | Viewed 11124 times ]
21330_man brasov 3 (Medium).jpg
21330_man brasov 3 (Medium).jpg [ 64.51 KiB | Viewed 11124 times ]
21330_man brasov 4 (Medium).jpg
21330_man brasov 4 (Medium).jpg [ 51.97 KiB | Viewed 11124 times ]
21330_man brasov 5 (Medium).jpg
21330_man brasov 5 (Medium).jpg [ 42.24 KiB | Viewed 11124 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Jul 2009 20:03 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Ai ghicit. Totusi, la poza cu cei trei, cel din mijloc (flancat de cetateni vizibil europeni) pare a fi de la Bavaria din Romania. Vezi ce asortata e cravata rosie, ca de fost pionier.

Pai cum sa nu fie fericiti, la ce tun s-a dat? Iar Bavaria s-a fofilat apoi de la obligatia de a deschide MAN-center-ul chiar in cadrul RAT, desi asta se pare ca spunea caietul de sarcini.

Totusi nu inteleg de ce nu-l numara printre vehiculele livrate atunci si pe autocarul de protocol al RAT (sau poate al Primariei?), care e tot MAN, e in exploatarea RAT si precis este tot de la Bavaria. Si e si foarte mishto. Meritau si contribuabilii brasoveni sa vada poze cu el. E cu numere de Bucuresti, deci o fi in leasing, dar tot nu inteleg de ce tacerea asta suspecta.

Iarasi nu se vorbeste nimic de faptul ca nu au venit toate 81 la termen, o parte din articulate ajungand cu cateva saptamani de intarziere. Dar astea-s amanunte care se iarta (la fel ca si consumul exagerat si problemele de racire), ca doar nu vorbim despre troleibuzele Skoda din Timisoara.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Jul 2009 22:34 
Ceea ce o sa scriu in continuare o sa trec ca fiind parte din capitolul DEZAMAGIRI.
Ma voi referi in continuare la evolutia descrescatoare a parcului de trolee brasovene.
Observ cu stupoare ca din ce in ce mai multe trolee sunt casapite.Seria 911-920 FBW Berna terminta aproape total.Mai exista 2 trolee.
GRAF-urile din Innsbruck-cateva bucati inca se mai taraie, restul in depou cazute la datorie.
Vetter-distruse aproape 50%

Cele mai recente achizitii incep si ele sa cada.FBW-urile 50, 51 si 59 cu perioade mari de inactivitate. Volvo-ul 64 trosnit de un stalp.
Sa nu mai zic de troleele DAC exterminate total.

Asta denota din partea soferilor o mare lipsa de respect fata de aceste vehicule care pana la urma le asigura painea de zi cu zi. Managementul RAT e defectuos sau mai bine zis nu exista.Pacat.Se putea mai mult!

Inca nu e tarziu..dar vad ca tendinta e clara..adio transport electric in Brasov!Si asta destul de curand!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Jul 2009 22:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 129
Location: Bucuresti/Arad
Nu cred ca e lipsa de respectdin partea soferilor cat mai mult o intretinere deficitara in cadrul depoului (probabil voita, desi si prostia poate juca un rol la acest capitol).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Jul 2009 21:35 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Aceasta "opera distructiva" numita batjocorirea intentionata a troleibuzelor brasovene a inceput imediat dupa 1990, a stat in latenta in perioada 1992-1999, a luat continuu in proportii intre 2000-2004 si a atins apoi apogeul in perioada 2005-2008. Deci nu vad de ce sa ne miram tocmai acum. Da, asta au dorit directorul regiei si cooperativa consilierilor locali tot timpul: desfiintarea transportului electric. Nu e un secret sau un semn de intrebare. In primavara lui 2005 a fost anuntata public cat se poate de transant aceasta optiune, asumata atunci si de catre primar. Doar chestiuni colaterale au lungit agonia.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Jul 2009 21:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Radu161 wrote:
(probabil voita, desi si prostia poate juca un rol la acest capitol).


Mai mult ca sigur ca voita... dar ma indoiesc ca depoul are ceva de-a face cu asta. Stim cu totii ca orice piesa se poate lua numai prin licitatie, ori avem de-a face cu un parc de trolee vechi si... neuniform. Desigur, asta a fost gandita de mult, aranjata situatia in asa fel incat sa se ajunga la ce se intampla acum, ca apoi sa justifice casapirea tuturor troleelor, dupa modelul implementat cu succes de Popa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 20:29 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
La noi, in "dragul" nostru oras, s-a format un obicei extrem de prost. Reteaua dispare peste noapte, iar mai nou si stalpii, ce sustin consolele, au aceasi soarta. Pe strada Vasile Alecsandri, intalnim un astfel de caz. De aceea, in cazul in care cautati orarul liniei 33 (care si asa circula din 4 in 4 ore) il puteti gasi in terasa cazinoului de alaturi.


Attachments:
P7241110 (Medium).JPG
P7241110 (Medium).JPG [ 78.57 KiB | Viewed 10922 times ]
orar_33_23_aprilie_2009.jpg
orar_33_23_aprilie_2009.jpg [ 126.17 KiB | Viewed 10921 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jul 2009 13:42 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
La peroanele din piata garii, au aparut si trei asa-zise copertine de statie, de fapt avand functia de baza panouri publicitare. Pe peronul al doilea, un astfel de panou "sugruma" si asa foarte ingustul spatiu de asteptare.

Astfel, la jumatatea peronului, ramane o zona de circulatie pentru calatori de numai 25 cm!!! Daca locul era inainte doar periculos, dat fiind ingustimea refugiului in raport cu aglomerarea sa, precum si inscrierea cu greu a autobuzelor in razele de viraj, acum este foarte periculos. Practic, calatorul trebuia sa coboare pe carosabil pentru a ocoli acest panou publicitar inglobat in constructia copertinei, panou care putea foarte bine sa lipseasca.

Inca doua astfel de constructii au fost amplasate pe refugiul de dincolo de al treilea peron, cu fata spre banda de circulatie de degajare a pietii, desi acolo nu opreste nici un mijloc de transport, nici macar taxiuri. Cui servesc cele doua copertine? Probabil tot doar proprietarului panourilor publicitare inglobate in ele. Iata asadar unde am ajuns cu faimoasa modernizare a pietii: la rezolvari amatoricesti, ce pun in pericol siguranta calatorului, in loc sa-i sporeasca acestuia confortul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 00:06 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
In 18 februarie 2009, Brassovia wrote:
Aseara am vazut in premiera midibuz BMC pe linia 34.


Se pare ca acest lucru devine obisnuinta. Duminica, 26 iulie 2009.


Attachments:
#664_002.JPG
#664_002.JPG [ 62.95 KiB | Viewed 10794 times ]
#664_003.JPG
#664_003.JPG [ 93.95 KiB | Viewed 10793 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Jul 2009 22:41 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Degradarea troleibuzelor continua. G&S-ului #812 i-a fost inlocuita o roata cu o alta ce a apartinut unui DAC. Nu este prima oara cand apare o astfel de improvizatie pe acest troleibuz. Si in iarna s-a intamplat acelasi lucru.


Attachments:
#812_012.JPG
#812_012.JPG [ 68.48 KiB | Viewed 10733 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 21:17 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Am gasit un articol cutremurator in Transilvania Expres. Iata ce aparea in data 05.06.2007 in ziar:
Quote:
Patru firme, respectiv Remat Brasov, Metrom, Silnef Impex si Remat Holding Bucuresti, s-au prezentat recent la licitatia publica privind preluarea activitatii de valorificare a unei cantitati de 6,7 t fir de contact din cupru pentru reteaua de tramvai si 4,8 t de fir de contact din cupru pentru reteaua de troleibuze. Cantitatea a rezultat in urma dezafectarii cailor de rulare ale acestor mijloace de transport in comun. Firma care a castigat firele de contacte de cupru a fost societatea Remat Brasov, care va achita 17.400 de lei/t. Pretul de pornire a fost de 14.100 de lei/t, iar criteriul prioritar pentru atribuirea contractului de vanzare este pretul cel mai mare. Remat va plati 116.580 de lei.

http://transilvaniaexpres.ro/index.php? ... icol=52041

Aproape 12 tone de cupru! De ce nu a intrat RAT-ul in posesia acestor bani? Acum sper ca inteleg si altii de ce Scripcaru nenoroceste troleul. Este mina de aur, domnilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 21:32 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Am gasit un articol cutremurator in Transilvania Express. [...] Aproape 12 tone de cupru! De ce nu a intrat RAT-ul in posesia acestor bani? Acum sper ca inteleg si altii de ce Scripcaru nenoroceste troleul. Este mina de aur, domnilor.

1) Au fost mult mai multe tone. Un metru de fir de tramvai nu poate sa cantareasca 0,45 kg, ca acei peste 15 km (linie curenta + depou) sa faca 6,7 tone. E la mintea unui copil, un metru trebuie sa aibe peste un kilogram, caci are un volum de aproape 1000 cmc. De cand cuprul e mai usor ca apa, la acelasi volum?
2) 1,74 RON pe un kg de cupru electrolitic 99% puritate??? Asta e afacere??? Banuiesc ca diferenta pana la pretul real a avut un destinatar.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 21:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Reteaua de tramvai si de troleibuz apartinea domeniului public, de aceea era nevoie de Hotarare de consiliu local pt. dezafectarea acesteia. Ce s-a intamplat? FURT. De fapt, TALHARIE.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 21:38 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Preturile sunt exprimate in lei noi. Cred ca este o greseala in articol. Totusi de ce au intrat acesti bani in visteria primariei?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 21:44 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Preturile sunt exprimate in lei noi. Cred ca este o greseala in articol. Totusi de ce au intrat acesti bani in visteria primariei?
Nu cred ca e nicio greseala. A fost vandut firul de cupru pe nimic. Ma rog, doar partea care n-a fost direct furata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Aug 2009 18:24 
Offline
User avatar

Joined: Wed 15 Jul 2009 22:33
Posts: 42
Location: Schei, Brasov
Dupa aproape o saptamana in care pe linia 30 circulau in paralel autobuze cu troleibuze , au inceput in sfarsit sa circule doar troleibuzele pe aceasta linie. De asemenea au fost reintroduse pe traseul liniei 7 troleibuze. Singura linie care momentan merge pe autobuz cand trebuia sa fie troleibuz este linia 5 B care din motive necunoscute (probabil lucrarile de la Onix) nu mai merge decat autobuz (desi pe linia 3 circula troleibuz si trece prin acelasi loc ca si 5B).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 23:24 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
In aceste luni, parcul de troleibuze a fost micsorat considerabil. Din Vetterele #203, #207 si #209 nu a mai ramas nimic. Zilele acestea G&S-ul #803 si FBW-ul #919 sunt in curs de "exterminare". Un alt GRAF a fost retras, de data aceasta este vorba de #806.
Din lotul de troleibuze aduse in 2006, FBW-ul #46 se afla in stare precara si au inceput sa dispara piese de pe el, precum rotile.
In primele imagini, Vetter-ul #203, taiat in doua bucati.


Attachments:
#203_012.JPG
#203_012.JPG [ 85.8 KiB | Viewed 10261 times ]
#203_013.JPG
#203_013.JPG [ 94.88 KiB | Viewed 10261 times ]
#803_007.JPG
#803_007.JPG [ 79.24 KiB | Viewed 10262 times ]
#806_010.JPG
#806_010.JPG [ 80.32 KiB | Viewed 10261 times ]
#919_011.JPG
#919_011.JPG [ 89.74 KiB | Viewed 10261 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Sep 2009 13:19 
Offline
User avatar

Joined: Sun 03 May 2009 00:24
Posts: 101
Location: Brasov
Azi dimineata (am inteles ca intre 10 si 12) a fost blocata strada Lunga (probabil pentru vreo activitate militara, ca am vazut un convoi de blindate). La 11:30 am plecat cu 5 din Bartolomeu, iar acesta a luat-o pe traseul lui 5B. Nu stiu cum au rezolvat cu celelalte autobuze care merg pe Lunga.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Sep 2009 14:42 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
AlexD wrote:
Azi dimineata (am inteles ca intre 10 si 12) a fost blocata strada Lunga (probabil pentru vreo activitate militara, ca am vazut un convoi de blindate). La 11:30 am plecat cu 5 din Bartolomeu, iar acesta a luat-o pe traseul lui 5B. Nu stiu cum au rezolvat cu celelalte autobuze care merg pe Lunga.

Nu e vorba de niciun incident neprevazut!
A fost intre 10-12 o sarbatoare de Ziua Pompierilor (13 septembrie) pe Bd. Eroilor (anuntata din timp prin afise). Liniile 1, 2, 4, 6, 12, 16, 17, 31, 34, 36, 37 au intors la Teatrul Dramatic, iar linia 5 a circulat la intoarcere din Bartolomeu pe Grivitei-Castanilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Sep 2009 10:31 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
Unele autobuze au ocolit si spre Poarta Schei. CHIAR si articulate...


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 509 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group