TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 20:59

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 57  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Nov 2011 14:46 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Plata electronica a calatoriei

Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov si BRD au încheiat recent un protocol în urma caruia, începând de mâine, 02.11.2011, calatorii de pe linia 20 vor avea posibilitatea sa achite contravaloarea transportului prin intermediul cardului bancar. În cadrul acestui proiect pilot au fost montate un numar de 16 validatoare electronice, care vor functiona în paralel cu cele existente, care valideaza bilete tiparite pe hârtie. BRD a dat RAT Brasov în comodat (gratuit) validatoarele electronice ce au fost montate pe opt autobuze, aparatele fiind în functiune doar când autobuzele în care sunt amplasate circula pe linia 20, Livada Postei - Poiana Brasov. BRD nu percepe nici un comision pentru plata calatoriilor nici pasagerilor, nici Regiei Autonome de Transport Brasov. Pretul unei calatorii pe linia 20 este de 3,5 lei. Plata efectiva a calatoriei se va face prin simpla apropiere a cardului de validator. Pentru efectuarea acestei tranzactii, calatorii trebuie sa fie detinatori ai unui card contact-less BRD Mastercard/Maestro PayPass. În cazul unei tranzactii reusite validatorul va emite o chitanta care va cuprinde informatii despre momentul efectuarii platii, iar în cazul în care plata nu a fost realizata va aparea o chitanta ce va purta mentiunea "tranzactie esuata". Chitantele care atesta plata calatoriei trebuie pastrate pe timpul deplasarii cu autobuzul, pentru control.


ratbv.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Nov 2011 11:05 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Studenţii vor plăti doar jumătate din preţul unui bilet RAT, de la 1 noiembrie

Biletele se pot cumpăra din cămine şi doar de la 10 bucăţi în sus :evil: . Sunt de culoare portocalie (doar vin alegerile pentru primărie) şi sunt înscripţionate cu "bilet student".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Nov 2011 15:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
19 linii ale RAT Braşov îşi suspendă temporar circulaţia, sâmbătă

Decizia a fost luată, din cauza faptului că în intervalul orar 10.30 - 12.30, pe traseul Roman SA - Calea Bucureşti - Spitalul Judeţean - Hidromecanica - Cinematograful „Patria" - Bulevardul 15 Noiembrie - Prefectură, se va desfăşura Crosului „15 Noiembrie".

În aceste condiţii, va fi suspendată temporar circulaţia mijloacelor de transport în comun care deservesc liniile 1, 2, 4, 5, 6, 7, 12, 16, 17, 22, 30, 31, 32, 34, 34 barat, 36, 37, 51 şi 52.

Autobuzele de pe linia 35 vor circula între cartierul Noua ÅŸi capătul de linie Gara CFR BraÅŸov pe ruta: strada Brazilor - strada Prunului - strada Lacurilor - Calea BucureÅŸti - Bulevardul Saturn - Bulevardul Alexandru VlahuÅ£ă - Bulevardul Gării ÅŸi retur. ÃŽn ceea ce priveÅŸte rutele autobuzelor de pe liniile 50 (Pe Tocile - Livada PoÅŸtei) ÅŸi 50B (Pietrele lui Solomon - Livada PoÅŸtei), acestea vor circula, pe sensul de deplasare spre Livada PoÅŸtei, de la sensul giratoriu de pe strada Poarta Schei, pe străzile: Åžirul Beethoven, G. BariÅ£iu ÅŸi MureÅŸenilor.

Reprezentanţii RAT Braşov spun că în cel mai scurt timp posibil de la finalizarea competiţiei se va reveni la programul normal de circulaţie corespunzător zilei de sâmbătă.


http://www.adevarul.ro/locale/brasov/19 ... 41446.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Nov 2011 18:35 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Modificare temporara circulatie

Regia Autonoma de Transport Brasov aduce la cunostiinta calatorilor faptul ca, mâine, 17.11.2011, între orele 12.00 si 14.00, autobuzele care circula pe liniile 50, 50 barat, 51 si 52, pe sensul de deplasare spre capatul de linie. Pe Tocile (Pietrele lui Solomon - linia 50 barat), vor întoarce la Poarta Schei. Modificarea este determinata de efectuarea unor lucrari de infrastructura în zona Pietei Unirii. RAT Brasov îsi cere scuze pentru disconfortul creat si îi asigura pe calatori ca va încerca sa revina cât mai repede posibil la traseele si orarele obisnuite.


ratbv.ro

Şi cu limba română stau prost cei din RAT.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Nov 2011 00:37 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Program circulatie 1 Decembrie 2011

Regia Autonoma de Transport Brasov aduce la cunostinta calatorilor faptul ca în ziua de 1 Decembrie 2011 circulatia mijloacelor de transport în comun se va desfasura conform graficului unei zile de sâmbata, însa cu plecarea primelor curse la ora 5.30, iar a ultimelor la 23.30. Exceptie fac doar autobuzele de pe linia 40 (Saturn - Gara - Stupini), care vor circula conform programului din zilele lucratoare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Dec 2011 22:34 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
In loc sa investeasca de zece ori mai putin si sa refaca reteaua de statii din zona centrala desfiintate sau mutate aiurea, plus trecerile de pietoni aferente si punctele de vanzare bilete strict necesare, iata ca se vor cheltui sume imense pe modernizarea unor terminale folosite doar de foarte putini calatori in prezent (Rulmentul, chiar Saturn etc). Mare bataie de joc, mare sfidare fata de nevoile reale ale calatorilor.

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/br ... 40065.html

Consiliul Local a aprobat în şedinţa de miercuri seara proiectul pentru amenajarea staţiilor de la capetele de linie ale mijloacelor de transport în comun. Valoarea totală a investiţiei se ridică la 34,3 milioane de lei.
La Braşov sunt în prezent 34 de trasee de autobuze şi şase trasee de troleibuze, cu plecări din zece capete de linii principale. Dintre toate acestea doar capătul de linie de la stadionul Municipal este modernizat. Restul nu mai corespund de multă vreme cerinţelor de mediu şi de confort actuale. În total, mijloacele de transport în comun acoperă 566 de kilometri.
Noul proiect prevede modernizarea a cinci capete de linie în mai multe zone: Noua - strada Brazilor, Roman- strada Poienelor, Rulmentul- strada 13 decembrie, Saturn - bulevardul Saturn şi Triaj- strada Hărmanului.
Edilii speră că prin modernizarea terminalelor să se reducă semnificativ şi timpii de aşteptare în staţii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Dec 2011 23:52 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Ce legatura au timpii de asteptare in statii cu modernizarea unor terminale nerentabile, vor sa creasca frecventa de circulatie cu acelasi numar de vehicule? Toata afacerea este de fapt directionarea banului public catre clientela politica. Nu cred ca au facut nici un studiu in acest sens cat de rentabile si cat de bine sunt pozitionate acele terminale ce urmeaza a fi modernizate. Pacat ca multi brasoveni nu cunosc situatia reala cum se cheltuieste banul public, pentru ca multi il lauda pe profu' de sport pentru "cate a facut" in Brasov fara sa stie situatia reala, dar asta e deja off topic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Dec 2011 00:57 
Offline

Joined: Fri 01 May 2009 00:08
Posts: 43
Din păcate majoritatea braşovenilor ştiu foarte bine care este situaţia. Din nefericire cei mai mulţi dintre cei care ştiu foarte bine care este situaţia sunt de părere că nu-i bai dacă se fură, important e că „s-a făcut ceva”.
După care se adună în jurul cârnatului şi se miră de ce francezii şi restul îi desconsideră în acel hal.
E greu pentru cineva care s-a născut cu hoţia în sânge să înţeleagă că furtul, oricât de mic, este o crimă ca oricare alta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Dec 2011 20:13 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Se prelungeste traseul liniei 41

Regia Autonoma de Transport Brasov modifica, începând din data de 13 decembrie 2011, traseul si orarul liniei 41, care face legatura între Livada Postei si Stupini. Astfel, se prelungeste traseul mentionat prin înfiintarea a doua noi statii în cartierul Stupini: "Statia Dulgherului", situata la intersectia strazilor Bârsei si Dulgherului si "Statia Lujerului", situata la intersectia strazilor Bârsei si Lujerului. Noul orar de circulatie al liniei 41 va fi afisat în toate statiile de pe traseu si pe site-ul www.ratbv.ro , în sectiunea "Trasee si orare".


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 18 Dec 2011 12:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
In atasament, Raportul de Mediu elaborat in iulie 2010, referitor la actualizarea PUG-ului municipiului Brasov.

Se vorbeste de retelele de troleibuz si tramvai (sic!), de transportul electric ce acopera 60% din traseele RAT Brasov!!! Deci, in scripte, Brasovul are transport "verde" cat incape...


Attachments:
Raport_Mediu_Actualizare_PUG_Brasov_Final.pdf [2.27 MiB]
Downloaded 417 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Dec 2011 19:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Contract concesiune transport public.


Attachments:
rat brasov.pdf [1.16 MiB]
Downloaded 368 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Dec 2011 17:46 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Program de sarbatori

Regia Autonomă de Transport (RAT) Braşov aduce la cunoştinţa călătorilor faptul că, în perioada 26.12.2011 – 15.01.2012, circulaţia mijloacelor de transport în comun se va desfăşura conform unui orar special, după cum urmează:

- 26 decembrie 2011: conform programelor unei zile de sâmbătă, între orele 6.30 – 22.30;

- 27 – 30 decembrie 2011: conform programelor unei zile de sâmbătă, între orele 5.30 – 23.30. În aceste zile, în intervalul orar 9.00 – 19.00, se va suplimenta numărul de autobuze şi troleibuze în funcţie de cerinţele de transport;

- 31 decembrie 2011: conform programelor unei zile de sâmbătă, între orele 6.30 – 21.00. ÃŽn noaptea dintre 31 decembrie 2011 ÅŸi 1 ianuarie 2012, autobuzele de pe linia 20 (traseul Livada PoÅŸtei – Poiana BraÅŸov) vor circula permanent, cu o frecvenÅ£ă de 60 de minute;

- 1 ianuarie 2012: conform programelor unei zile de duminică, între orele 7.30 – 22.30;

- 2 ianuarie 2012: conform programelor unei zile de sâmbătă, între orele 6.30 – 22.30;

- în perioada 3 – 15 ianuarie 2012, mijloacele de transport în comun ale RAT Braşov vor circula conform orarelor folosite în timpul vacanţelor. Orarele valabile în această perioadă vor fi afişate în toate staţiile, precum şi pe site-ul www.ratbv.ro, în secţiunea “Trasee şi orare”. Orarele valabile în perioada 3 – 15 ianuarie 2012 vor fi afişate având menţiunea “Valabil din data de 3 ianuarie 2012”.

sursa:basovultau.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Dec 2011 18:46 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
BineînÅ£eles că noi, muritorii de rând, care mergem la facultate sau muncim, nu avem vacanÅ£ă sau concedii până pe 16 ianuarie, aÅŸa cum visează iscusiÅ£ii (eufemism) ăştia din RAT, dar ce contează? Nu dau ei doi bani pe cei ce le folosesc serviciile, de altfel jalnice, având în vedere că numai luna aceasta s-au furat la greu din curse. Vin cu un exemplu concret, ca apoi să nu se supere alÅ£ii: pe linia 8, la ore de vârf, înainte, erau 9 troleibuze, iar acum sunt 7-8, ceea ce înseamnă că se fură, în medie, între 2 ÅŸi 4 curse pe oră. ÃŽn afara orelor de vârf erau 6, acum sunt 5. Să nu mai spun că sunt zile în care se defectează troleibuze, iar acestea nu sunt înlocuite nici măcar cu autobuze.

În schimb, ne putem mulţumi că vin BMC-urile, cele mai luxoase şi fiabile autovehicule la ora aceasta; unii dintre noi nici nu îndrăzneam să visăm vreodată că vom circula cu ele. Ar trebui să ne întâlnim toţi cei care "iubim" aceste autobuze şi să îi ajutăm pe şoferi să le "alimenteze" cu motorină, după care să bem o bere în cinstea primarului care ne-a adus aceste minunăţii.
Chiar nu se satură nenorociţii ăştia să fure fără obrăzare? N-a ajunge că Braşovul este îngropat în datorii şi credite?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Dec 2011 19:59 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Că veni vorba de BMC-uri... Umblă vorba în târg că nu ar avea cine conduce acest autobuze. Unii şoferi ar prefera să rămână pe autovehiculele pe care le-au condus până acum, inclusiv şoferii de Mercedes O305G, autobuze care încă se ţin extraordinar de bine.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Dec 2011 20:14 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Pe 26 se lanseaza "domeniul schiabil". Vom avea BMC pe linia 20 sau nu, oricum nu mai conteaza, ideea de transport public a fost compromisa iremediabil deocamdata...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Dec 2011 14:23 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Am intrebat pe cineva de la sediul RAT, si mi s-a spus, desi e zvon, ca anul acesta nu va sosi nici un autobuz BMC.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jan 2012 15:32 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
PREMIERA AZI CU BMC PE LINIA 34.

Nu, nu va impacientati, nu e vorba de mult-trambitatele BMC-uri noi, ci de repartizarea unui "microbuz RAT" pe linia 34, si anume batranul #660. Iata ca nu numai pe linia 4 se pot pune harburi in zilele de sarbatoare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jan 2012 17:34 
Offline

Joined: Wed 09 Nov 2005 23:34
Posts: 25
Location: Brasov
Ca tot veni vorba de BMC-uri , in garajul de pe Harmanului sunt 4 bucati de BMC Procity 320 SLF . Sunt venite de saptamana trecuta.

Imagine preluata de pe : http://www.stadtbus2.de/magazin/iaa2010/bmc-procity.htm


Attachments:
File comment: BMC identic cu cele de la Brasov
bmc-procity.jpg
bmc-procity.jpg [ 100.81 KiB | Viewed 5373 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jan 2012 10:57 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Din nou, caietul de sarcini nu este respectat. Cei ce au "câştigat" licitaţia, în acest caz BMC, erau nevoiţi să livreze TOATE autobuzele în termen de patru luni. Cum câştigătorul se ştie cel puţin din 23 august 2011, înseamnă că termenul de livrare este depăşit cu aproape două săptămâni, fiind aduse doar 4. În aceste condiţii, mi-e greu să cred ca vor fi toate autobuzele la traseu până la sfârşitul acestei luni.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jan 2012 19:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
A inceput campania electorala. Pt. scripcarie exista agentia aia cu nume de amiba, AMBEE, impanata cu Ratze.

Quote:
Primăria are în plan reducerea poluării

Până în 2020 se doreşte diminuarea cu 32% a emisiilor de carbon şi folosirea energiei regenerabile

Emisiile de gaze cu efect de seră ar putea fi reduse pe raza municipiului Braşov în următorii ani, după cum susţin reprezentanţii Agenţiei pentru Managementul Energiei şi Protecţiei Mediului (ABMEE) Braşov, care au realizat un proiect în acest sens cu o structură similară din Franţa.

Anul trecut, conducerea ABMEE Braşov a depus la forul de profil din Bruxelles un plan de acţiuni pentru implementarea unui proiect de producere a energiei durabile şi o strategie energetică până în 2020. Din calculele Agenţiei, a rezultat un potenţial de reducere cu 32% a emisiilor de carbon până în anul 2020. Pe de altă parte, o monitorizare făcută la Braşov arată că emisiile de gaze cu efect de seră din sectorul energetic ar putea fi diminuate prin dezvoltarea unei reţele de termoficare pe bază de lemne. În prezent, CET Braşov funcţionează pe bază de cărbune, iar acest fapt generează 25% din emisiile de gaze cu efect de seră pe teritoriul municipiului.

Imobile ecologice ÅŸi piste pentru bicicliÅŸti

„Ne bucurăm că am parcurs împreună aceste etape şi am demonstrat că ne putem încadra în criteriile europene. Este bine să pornim de la educarea copiilor, în sensul de a le prezenta ce trebuie făcut pentru a utiliza cât mai eficient resursele energetice!”, a susţinut primarul George Scripcaru.

El a afirmat că intenţia municipalităţii este ca în perioada următoare să fie construite imobile ecologice şi că, pentru reducerea emisiilor de gaze nocive în domeniul transporturilor s-a propus reintroducerea unei linii de tramvai, dar şi amenajarea şi extinderea pistelor pentru biciclişti.

http://www.mytex.ro/eveniment/primaria- ... 304259.php


Eh, sa nu fim rai, ABMEE are deja proiecte derulate.

Quote:
Agenţia pentru Managementul Energiei şi Protecţia Mediului Braşov (ABMEE) continuă seria acţiunilor educative, în cadrul proiectului BAMBINI - „Move SMART from the start“ – socializare pentru un transport curat şi eficient

„Scopul proiectului constă în schimbarea comportamentului actual al populaţiei privind mobilitatea, dat fiind faptul că se favorizează puternic maşina ca principal mijloc de transport. Acest lucru se realizează prin promovarea metodelor alternative de transport (mersul pe jos şi cu bicicleta, transportul public etc.) în rândul copiilor, într-o etapă foarte timpurie din viaţa lor: 0–6 ani, precum şi în rândul părinţilor acestora şi a grupurilor asociate („şcoala ma­mei”, creşe, grădiniţe)“, se a­rată într-un comunicat de presă semnat de Leea Catincescu, PR manager la ABMEE.

Transport ecologic, în stand-by

Timp de o săptămână, la nivel european, s-a desfăşurat campania „Săptămâna Europeană a Mobilităţii“. Acest context european a oferit autorităţilor locale cadrul pentru a introduce şi a promova măsuri privind transportul nepoluant, durabil, dar şi de a propune cetăţenilor metode alternative de transport în defavoarea autovehiculelor. Culmea, această iniţiativă, binevenită de altfel, survine în contextul în care Primăria Braşov, care patronează ABMEE la nivel local, a desfiinţat transportul ecologic: tramvaiul, iar troleibuzele sunt folosite mai mult demonstrativ, ca să nu se spună că nu există transport electric în „Capitala Verde“ a României.

Lecţii pentru educatori

Acţiunea ABMEE se va desfăşura sub egida „Săptămânii Europene a Mobilităţii“, în cadrul căreia vor fi organizate seminarii în 13 grădiniţe din municipiul Braşov, pentru cadrele didactice.

În cadrul acestei acţiuni se va motiva importanţa prezentării de la vârste cât mai fragede a metodelor alternative de transport, puţin poluante, se vor descrie modalităţile potrivite de abordare a subiectului transportului alternativ şi de transmitere a mesajelor într-o formă adecvată copiilor cu vârste între 3-6 ani şi se vor prezenta idei de jocuri, poveşti, activităţi pe tema transportului nepoluant.

http://www.brasovultau.ro/Picii-de-la-g ... 48251.html


Banuiesc ca a participat si dl. Pulpea, No-belul autohton, care a dat peste cap chimia, volatilizand cuprul retelelor de tramvai si troleibuz.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jan 2012 19:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Poluare? Punem de-o comisie, sub egida APM, ca da mai bine. Comisia sa elaboreze o strategie... Sa cumparam troleibuze si "electrobuze"...


Attachments:
Program%20integrat%20de%20gestionare%20a%20calitatii%20aerului.pdf [3.19 MiB]
Downloaded 210 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jan 2012 13:09 
Offline
User avatar

Joined: Wed 15 Jul 2009 22:33
Posts: 42
Location: Schei, Brasov
RAT -gaura neagră din bugetul oraşului

"Regia Autonomă de Transport a încheiat și anul trecut pe pierdere! Informația este susținută de purtătorul de cuvânt de la PSD, Răzvan Popa, care solicită din nou referințe privind bugetul pe care RAT l-a rulat și derulat în 2011. Mai mult decât atât, social democrații insistă să afle care sunt încasările pe care Regia le-a făcut în cele trei luni de când a preluat activitatea de ridicare, transport și depozitare a autovehiculelor parcate neregulamentar pe domeniul public. În replică, cei de la RAT spun că psd-iştii vor primi răspunsul în termenul prevăzut de lege. Social democrații brașoveni susțin că RAT Brașov se află din nou în cumpănă financiară. Politicienii cred că rezultatele economice catastrofale pe care le înregistrează Regia de câțiva ani încoace sunt cauzate în primul rând de managementul defectuos pe care îl aplică actuala conducere RAT. Acesta este și motivul pentru care PSD solicită o serie de informații cu privire, în primul rând la activitățile de ridicare, transport și depozitare a autovehiculelor parcate neregulamentar pe domeniul public. În replică, purtătorul de cuvânt de la RAT Brașov, Silviu Ștefan, spune că deocamdată la registrul Regiei nu s-a înregistrat nicio astfel de solicitare, dar că în momentul în care va ajunge la RAT, PSD-iştii vor primi răspuns în termenul legal. De asemenea, PSD-iştii mai cer, de data această Primăriei Brașov, să facă publice sondajele de opinie care au fost efectuate încă din 2005 cu privire la activitatea Regiei de transport. Sondajele au fost realizate conform contractului semnat între municipalitate și BERD pentru împrumutul făcut de Brașov pentru cumpărarea de autobuze. Reprezentanții primăriei nu au putut fi de găsit pentru un punct de vedere."

Sursa: BrasovulTau

Asta daca mai trebuia confirmat de cineva.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Jan 2012 19:21 
Offline

Joined: Wed 09 Nov 2005 23:34
Posts: 25
Location: Brasov
Cateva poze cu BMC-urile Procity 320 SLF


Attachments:
DSCN1068.jpg
DSCN1068.jpg [ 389.7 KiB | Viewed 6479 times ]
DSCN1070.jpg
DSCN1070.jpg [ 395.12 KiB | Viewed 6480 times ]
DSCN1071.jpg
DSCN1071.jpg [ 365.23 KiB | Viewed 6479 times ]
DSCN1072.jpg
DSCN1072.jpg [ 390.97 KiB | Viewed 6479 times ]
DSCN1073.jpg
DSCN1073.jpg [ 391.71 KiB | Viewed 6479 times ]
DSCN1074.jpg
DSCN1074.jpg [ 375.54 KiB | Viewed 6479 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jan 2012 02:28 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Un anunt apartinand RATBv, datand din 12. 01. 2012
Quote:
Program extins de circulatie

12/01/2012
RAT Brasov schimba orarele de circulatie din 16 ianuarie a.c.

Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov revine din data de 16 ianuarie 2012 la programul extins de circulatie. Astfel va creste frecventa mijloacelor de transport în comun pe 18 dintre cele 43 de trasee, ajungându-se ca la orele de vârf RAT Brasov sa aiba în circulatie minim 135 de autovehicule. Vor fi modificate orarele liniilor 1, 5, 6, 8, 10, 16, 17, 21, 23, 23 barat, 31, 32, 33, 34, 36, 50, 51 si 52. RAT Brasov îsi continua demersurile pentru a oferi calatorilor conditii cât mai bune de siguranta si confort, astfel ca pe acele trasee pe care se înregistreaza un flux mare de calatori va suplimenta de la data amintita numarul de autovehicule. În acest fel, în timpul orelor de vârf, pe liniile 5 si 6 frecventa de circulatie a autobuzelor va fi de cinci minute, iar pe liniile 8 si 17, de exemplu, frecventa sosirii în statii va fi de sase minute. Noul program de circulatie al mijloacelor de transport în comun va putea fi consultat pe site-ul www. ratbv. ro, pe sectiunea "Trasee si orare", începând din cursul zilei de sâmbata, 14 ianuarie a.c. De asemenea, vor fi actualizate si tabelele afisate în toate statiile, pâna în cursul zilei de duminica, 15.01.2012. Toate tabelele ce contin noile orare de circulatie vor contine mentiunea "Valabil din data de 16.01.2012".


Cam ce procent din totalul autobuzelor active constituie acele 135 mentionate in articolul de mai sus?

Quote:
Doar avem 2000 de taxiuri, manca-ti-as, ce bemeceul ma-sii...


Taxiurile continua sa aiba acele preturi extrem de scazute incat sa fie o concurenta serioasa pentru RATBv? Adica taxiurile "fura" publicul calator?

Quote:
Stupini


Linia 40? Aceea nu era deservita, pana nu demult, de autobuze articulate?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Jan 2012 10:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
OAB wrote:
Cam ce procent din totalul autobuzelor active constituie acele 135 mentionate in articolul de mai sus?

La 199 de autobuze, active, 67.8 %. Acesta e CUP-ul numai la ore de vârf, fără a lua în considerare noile autobuze, căci altfel ar fi undeva pe la 64%.

Quote:
Taxiurile continua sa aiba acele preturi extrem de scazute incat sa fie o concurenta serioasa pentru RATBv? Adica taxiurile "fura" publicul calator?

La 1,35 lei per kilometru, preţul este destul de scăzut. Dacă "fură" publicul călător, nu ştiu. Dar sunt destui care aleg taxi-ul in dauna unei călătorii cu un mijloc de transport în comun.

Quote:
Linia 40? Aceea nu era deservita, pana nu demult, de autobuze articulate?

Încă este, dar cum RAT duce lipsă acută de articulate, mai scapă şi solo-uri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jan 2012 09:30 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Troleibuzele ÅŸi tramvaiele ruginite din BraÅŸov, vedete de film VIDEO

Doi englezi pasionaţi de domeniul transporturilor au filmat de-a lungul mai multor decenii autobuze, camioane, tramvaie şi troleibuze din jurul lumii. Acum, au creat câteva pelicule, pe care le vând celor care doresc să vadă cum a evoluat transportul sau sunt pasionaţi de acest domeniu.

Pentru Dave şi Mandy Spencer, originari din Cheshire, Marea Britanie, filmatul şi pozatul autovehiculelor, în special a mijloacelor de transport în comun, a devenit un hobby încă din anii ’80.

Ei au făcut înconjurul lumii şi în 1996 au ajuns şi în Braşov, unde au surprins o parte din activitatea RAT Braşov. Acest filmuleţ a fost pus cap la cap cu alte cadre surprinse în România şi poate fi cumpărat de pe internet, în schimbul sumei de 12 lire sterline. „Nu suntem o casă de producţie Hollywood-iană. Filmele produse de noi sunt în stare pură, adică sunetul este cel surprins pe peliculă, fără a avea adăugate comentarii sau muzică“, se precizează pe site-ul PMP Film Production.

Recent, pe site-ul youtube a fost postat şi un promo de prezentare a mijloacelor de transport în comun din Braşov. Imaginile au fost surprinse în 1996, când mai exista linia de tramvai 101 şi când circulau doar tramvaie, autobuze şi troleibuze din producţia autohtonă. Majoritatea mijloacelor de transport în comun care circulau atunci erau produse înainte de 1989, fiind ruginite şi scârţâind din toate încheieturile.

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Tr ... 36954.html

Ruginite sau nu, aceste mijloace de transport în comun şi-au făcut treaba, transportând milioane de călători, dacă nu zilnic, săptămânal.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jan 2012 10:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Las' ca nu erau chiar asa de ruginite. Si majoritatea troleibuzelor erau, de fapt, fabricate DUPA anul 1989. Insa reteaua de troleibuz era IMPECABILA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jan 2012 20:23 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Maz-urile de azi sunt toate cu rugina. Mai nou si Man-uri prind rugina pe unde nu te astepti.
Si intr-adevăr, troleibuzele nu erau chiar asa de ruginite pe cat se sugereaza, unele chiar erau destul de ok.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jan 2012 21:35 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Daca prostia ar durea....
Quote:
În Poiana Mică va fi amenajată o parcare pe patru niveluri, cu 434 de locuri
Parcarea pentru Poiana BraÅŸov va fi amenajată în Poiana Mică, alături de un terminal RAT. Lucrarea se va întinde pe o suprafaÅ£ă de 9.958 mp, cu subsol, demisol, parter ÅŸi terasă. „Acest proiect este prins în Planul Integrat de Dezvoltare al BraÅŸovului, aÅŸa că va fi pus în practică imediat după aprobarea lui. Acum proiectul se află în etapa de evaluare tehnică, după care aÅŸteptăm vizita precontractuală. Sperăm că nu vor exista probleme ÅŸi semnarea contractului de finanÅ£are se va putea face în prima jumătate a lunii februarie”, ne-a declarat Sorin Toarcea, purtătorul de cuvânt al Primăriei BraÅŸov. Parcarea subterană ÅŸi supraterană are prevăzute 434 de locuri de parcare ÅŸi alte 16 pentru persoane cu handicap. Prin amenajarea acestei parcări se are în vedere permiterea accesului în staÅ£iunea Poiana BraÅŸov doar a maÅŸinilor acelor turiÅŸti care au cazare. Pentru ceilalÅ£i va fi pus la punct un sistem de transport din Poiana Mică în staÅ£iune. Pe lângă parcare ÅŸi terminal RAT va fi amenajată o suprafaÅ£ă verde de 2.354 mp, o pistă pentru biciclete ÅŸi o parcare pentru acestea.
Pe lângă locurile de parcare pentru autoturisme, în zona parcării dar la suprafaÅ£ă, vor exista amenajate ÅŸapte locuri pentru microbuze, două pentru autobuze ÅŸi ÅŸase locuri pentru autocare. Valoarea întregii investiÅ£ii se ridică la 30,9 milioane de lei.


Corect era ca linia 20 sa fie prelungita pana la Ana Hotels-adica in capatul Poienii .
http://www.bzb.ro/index.php?page_name=s ... tire=69847


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jan 2012 20:50 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
wilhelm ciprian wrote:
Daca prostia ar durea....
Quote:
În Poiana Mică va fi amenajată o parcare pe patru niveluri, cu 434 de locuri.

Corect era ca linia 20 sa fie prelungita pana la Ana Hotels-adica in capatul Poienii.

Nu este vorba de nici o prostie, ci de hotie. Omul care va veni cu linia 20, dupa ce ca plateste 3,50 lei, desi traseul nu este mai lung sau mai costisitor decat traseele 17 barat si 40, pe care se plateste doar 1,50 lei, va cobora in Poiana de Jos, va ocoli ditamai parcarea etajata, va cobora in groapa unde este amplasata statia de dube private si va mai pune pe bordul soferului inca 1-1,50 lei, pentru un parcurs de doar 1,5 km pana in Poiana de Sus. Din pacate, nu va avea incotro, de cele mai multe ori. Optiunea de mers pe jos, eventual noaptea, eventual iarna, eventual cu bagaje sau schiuri, pe un drum fara trotuare, fara iluminat public si care trece printr-o padure plina cu ursi, nu este o optiune valabila pentru toate categoriile de calatori.

Iata cum municipiul va cheltui o suma imensa de bani "europeni" tocmai ca sa descurajeze transportul public spre Poiana si sa bage bani in buzunarul dubarilor ce vor fi selectati, in timp ce 100% autoturismele smecherilor vor dispune de permis de intrare in statiune, unde nu-i va mai deranja nimeni, nici macar acel amarat de autobuz RAT care vine in cel mai bun caz o data la 20 de minute.

In imagine, minunea deja proiectata. Cu rosu - traseul RAT scurtat la Poiana de Jos. Cu verde - linia de dube (se vad ca sunt chiar desenate sapte dube in statie). :twisted: Cata grija, se precizezi pe desen ca este obligatoriu vorba de dube, si nu de autobuze normale !

De remarcat ca traseul autobuzului se intersecteaza cu el insusi si se blocheaza la intrarea in terminal in coada de autoturisme care asteapta sa intre in parking (caci vor fi cozi uriase, datrorita tehnologiei lente de parcare), in timp ce traseul dubarilor este in asa fel gandit incat sa fie fluent si sa nu depinda de autoturismele ce folosesc parking-ul.


Attachments:
terminal_poiana_d_j_propus_128.jpg
terminal_poiana_d_j_propus_128.jpg [ 93.35 KiB | Viewed 5984 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 57  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group