Suma la care se refera articolul reprezinta cheltuieli de proiectare. Pt. executia lucrarilor ar fi nevoie de cca 4-500.000 lei.
Sper ca reteaua sa ajunga pana la Uzina de apa si sediu Flowtex. Ar fi de dorit sa se realizeze si racordul cu str. Greweln.
Troleibuzele vor ajunge şi pe strada Stadionului din Mediaş
Societatea de transport public de călători din Mediaş a prevăzut în bugetul de investiţii pentru acest an suma de 30.000 de lei pentru extinderea reţelei de troleibuze pe strada Stadionului din oraş. Lucrarea a fost planificată în urmă cu mai mulţi ani, însă amânată de-a lungul timpului din diferite motive.
În 2011 însă, directorul Meditur, Dan Voinea, susţine că lucrările de extindere a reţelei pe această stradă vor începe în mod sigur. „Avem prevăzuţi bani pentru investiţii în acest an pentru un proiect de extindere a reţelei de troleibuze pe strada Stadionului. În altă ordine de idei, există deja o reţea terminată care merge până la izvorul de la ieşirea din oraş spre Sibiu şi se întoarce pe strada Vidraru, însă această reţea nu este pusă în funcţiune datorită faptului că în zona unui mega-market din aceea zonă urmează să se facă un sens giratoriu, iar troleibuzele vor merge în primă fază până la sensul giratoriu respectiv şi se vor întoarce pe strada Vidraru”, a spus Voinea.
Lucrările de extindere a reţelei de troleibuze de pe strada Stadionului din oraş vor demara în următoarele luni.
Dupa 3 ani s-a reusit montarea retelei de intoarcere a troleibuzelor la Izvor (intrarea dinspre Sibiu). Insa va mai trece timp pana se va pune noul tronson in functiune!
Attachments:
Retea Izvor 3.jpg [ 105.27 KiB | Viewed 22160 times ]
Retea Izvor 2.jpg [ 179.5 KiB | Viewed 22163 times ]
Retea Izvor.jpg [ 170.43 KiB | Viewed 22160 times ]
Dupa 3 ani s-a reusit montarea retelei de intoarcere a troleibuzelor la Izvor (intrarea dinspre Sibiu). Insa va mai trece timp pana se va pune noul tronson in functiune!
Desi reteaua nu este pusa in functiune (de fapt, lucrarea nu este gata, nefiind realizata subtraversarea cablului de medie tensiune apartinand Electrica SA, conform proiectului de executie) se doreste a fi trecuta in domeniul public al municipiului Medias! Adica 2,8 km retea noua, la o valoare de 11,12 miliarde lei vechi!! Asta in conditiile in care s-au folosit console vechi, sudate una cu alta pt. a fi mai lungi. La proiect au lucrat si angajatii Meditur (clemare fir contact). Oare cum s-a facut decontarea?
Dupa 3 ani s-a reusit montarea retelei de intoarcere a troleibuzelor la Izvor (intrarea dinspre Sibiu). Insa va mai trece timp pana se va pune noul tronson in functiune!
Desi lucrarile de pozitionare a retelei de troleibuz pe tronsonul Sos. Sibiului - Izvor - Vidraru au fost finalizate doar anul acesta (partial, de fapt, deoarece pe str. Vidraru firul de contact nu este clemat in doua locuri), receptia lucrarii a fost realizata in anul 2009!!! Montajul a fost asigurat si de catre angajatii SC Meditur SA (decontarea s-a facut tot catre SC Sarmis SA, asa, o pleasca??).
Cat despre calitatea lucrarii am mai vorbit. Bataie de joc! Retea suspendata pe sensul opus celui de circulatie a troleibuzelor, din cauza consolelor prea scurte folosite la realizarea lucrarii.
Nu mai vorbim de traseul ales, inutil!!! De altfel, reteaua noua zace nefolosita, ca doar banul public se risipeste la Medias cu larghete, "transparent".
In sedinta Consiliului local de azi, acest tronson a fost trecut in domeniul public. Ca publicului nu-i foloseste investita, nu conteaza pt. Meditur sau Primaria Medias.
Emisiune cu Teodor Neamtu (primar) si Kadar Tamas (initiatorul Initiativei pentru Medias, grup pe facebook).
Quote:
I: Troleibuzele promise de ani de zile, pe str. Stadionului? Ca tot se repara strada, macar sa fie plantati stalpii, nu sa fie sparte ulterior trotuarele (asa cum s-a intamplat cu stalpii costelivi de pe Mosnei - Elesteu, desi s-a promis troleibuz si acolo. Daca e sa luam de bune promisiunile d-lui primar, ar trebui sa fie plantati stalpi langa cei de iluminat sau vis-a-vis de ei, spargand noul trotuar. Paduri de astfel de stalpi gasim pe str. Govora, de exemplu). Proiectele exista, sa nu ramana doar maculatura platita.
R: Transportul public de persoane in zona Str. Stadionului si a strazilor adiacente, inclusiv Str. Greweln si Str. Stadionului cu extensie pana la Biserica Gr. Catolica de la intrarea in Satul Valea Lunga, este asigurat de doua linii L12 cu program de luni pana vineri la intervalul de 1/2 h si cu linie in ziua de sambata la interval de 1h. Legat de transportul electric cu troleibuze el se afla in faza de proiect, reprezentand o retea electrica de contact de cca.2,8 km. c.d.(cale dubla) si un numar de 191 de stalpi de sustinere, care pot fi utilizati ca stalpi de folosinta in comun, pentru toate utilitatile: retele de iluminat public, retele de bransamente casnice, retele de RTV si telecomunicatii. Aceasta inseamna (legat de padurea de stalpi), ca reteaua de stalpi actuali cu o vechime de peste 50 de ani, poate fi dezafectata si utilitatile trecute pe viitorii stalpi care vor fi plantati si vor prelua intregul pachet de sarcini la utilizatori. Acest lucru impune insa o corelare in ceea ce priveste lucrarile de investitii si resursele finanaciare suplimentare dar care ar putea rezolva integral problema de transport, utilitati si aspect corespunzator pentru strada in cauza, lucru care nu s-a facut cu vechile retele. De asemenea realizarea acestei retele presupune modificarea configuratiei retelei de contact de pe Podul Tarnava Mare, incepand din Str. Ac.I.Moraru si Str. Baznei pentru a asigura jonctiunea cu reteaua existenta. In ceeace priveste interpelarea, raspunsul este ca in acest an au fost prevazuti bani pentru devierea retelei de contact de pe str. Ighisului, care va fi realizata pana la inceputul lunii octombrie, rezolvand problema transportului electric pe Str. Ighisului, Vidraru si celelalte str. adiacente. In bugetul anului 2014, cu aprobarea Administratiei Publice Locale Medias (CLM;Primarie), S.C.Meditur S.A, va propune alocarea resurselor finanaciare, in functie de BVC al Municipiului Medias, urmand a fi realizata si aceasta investitie. Consider ca la ora actuala zona in cauza are o str. principala si cateva adiacente, deci un numar destul de redus de utilizatori, astfel acestea au asigurat transportul public necesar de persoane , cu mijloace de transport de mica capacitate (microbuze) corelate ca si costuri si capacitati necesare.
Lucrarile de introducere a retelei de troleibuz pe str. Ighisului, pt. a face legatura retelei de pe Sos. Sibiului cu reteaua nou-construita (si nefolosita) de pe str. Vidraru.
Attachments:
Ighisului 11.10.13.JPG [ 120.52 KiB | Viewed 18864 times ]
Lucrarile de introducere a retelei de troleibuz pe str. Ighisului, pt. a face legatura retelei de pe Sos. Sibiului cu reteaua nou-construita (si nefolosita) de pe str. Vidraru.
Incepand cu 1 decembrie a fost data in folosinta reteaua de troleibuz pe traseul sos. Sibiului - str. Ighisului - str. Vidraru.
Anul acesta s-a realizat tronsonul sos. Sibiului (LukOil) - str. Ighisului, cu o lungime de cca 240 m.
Acesta a fost conectat la o parte a retelei de troleibuz construite in anul 2009, dar nepusa in folosinta, anume tronsonul sos. Ighisului - str. Barajului - str. Vidraru - str. Blajului, cu o lungime de cca 800 m.
Asadar, avem o retea extinsa cu cca 1,4 km.
Tronsonul LukOil - Izvor (sos. Sibiului), cu o lungime de cca 800 m, construit in 2009, ramane nefolosit. Nu este sub tensiune
Attachments:
separator Vidraru.jpg [ 123.61 KiB | Viewed 18424 times ]
Se va monta retea electrica pt. a permite virajul troleibuzelor de pe str. Iacob Piso pe sos. Sibiului, pt. retragerea la garaj. Asadar, au fost plantati stalpi si au fost montate traverseele de sarma necesare.
1. Nu isi avea rostul, deoarece reteaua ce leaga garajul de sos. Sibiului, spre cart. Gura Campului, nu poate fi folosita, macazul electric din garaj fiind demontat. Troleibuzele pot iesi din garaj, pe sos. Sibiului, doar spre cart. Vitrometan;
2. Daca reteaua de iesire din garaj ar fi fost functionala, de ce s-a preferat intreruperea curentului in curba, intr-o intersectie aglomerata?
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum